abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208928209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:30 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Heerlijk toch. Anders worden het van die echokamers. Al hebben jullie daar ook hier wel behoorlijk last van als mensen niet in de compleet krankzinnie Cruijfffilosofie WZAWZDB zelfpijperij meehobbelen. Het is een soort sekte
valt wel mee hoor. alleen hou jij behoorlijk van cherry picking
Groot fan van User Wotte
pi_208928210
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
nee hoor

dit is echt onzin
:)
pi_208928221
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Oh zo! Ja nee goed punt.

Vooral ook omdat ik hier vooral op dit forum gezeten heb toen Feyenoord feitelijk financieel failliet was en we tiende werden. En de jaren ervoor. De gifbeker jaren dus. Maar oke.
Bedankt. :)
Groot fan van User Wotte
pi_208928223
quote:
Het motto "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" kan tegen je werken als het minder gaat en je imago niet aansluit bij wat je uitdraagt als voetbalclub, omdat het een arrogante en zelfingenomen houding kan overbrengen. Dit kan irritatie en afkeer opwekken bij andere teams, fans en zelfs bij je eigen supporters, vooral als de resultaten niet overeenkomen met deze zelfbenoemde superioriteit.

Wanneer Ajax bijvoorbeeld een mindere prestatie levert of niet voldoet aan de verwachtingen van de fans en de media, kan dit motto als een boemerang terugkomen. Het kan de perceptie versterken dat Ajax te arrogant en overmoedig is, wat kan leiden tot een verlies van populariteit en reputatieschade.

Bovendien kan het hebben van een dergelijk motto een belemmering vormen voor het creëren van een goede teamgeest en samenwerking binnen de ploeg. Het kan leiden tot individualisme en het overschatten van eigen kunnen, waardoor de spelers minder bereid zijn om samen te werken en elkaar te ondersteunen in moeilijke tijden.

Kortom, een dergelijk motto kan tegen je werken als het niet in lijn is met de werkelijkheid en de waarden van de voetbalclub, en kan leiden tot onnodige druk, arrogantie en verdeeldheid binnen de ploeg.
chatgpt wist het al
pi_208928224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:24 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik kan me nog een mooie periode herinneren in de jaren '00.
dat jij uberhaupt iets herinnerd verbaasd me.

Maar klopt 7 magere jaren zonder titel toen. Wil je dat als feyenoord zijnde er serieus bij halen? :D
pi_208928231
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]
chatgpt wist het al
Je hebt echt chatgpt nodig om iets in te brengen he

en zelf dit slaat nergens op
Groot fan van User Wotte
pi_208928232
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:33 schreef Malavita het volgende:

[..]

Maar klopt 7 magere jaren zonder titel toen. Wil je dat als feyenoord zijnde er serieus bij halen? :D
vond VVV-thuis na die 10-0 in eindhoven leuker dan eigenlijk alle europese overwinningen die ik live heb gezien
pi_208928236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:33 schreef Malavita het volgende:

[..]

Ah kijk, de JA MAAR FEYENOORD reactie. Het kon niet lang duren
pi_208928237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Je hebt echt chatgpt nodig om iets in te brengen he

en zelf dit slaat nergens op
volgend jaar bronzen rugnummers
pi_208928242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:35 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ah kijk, de JA MAAR FEYENOORD reactie. Het kon niet lang duren
ja dat kan je toch verwachten als je het zelf uitlokt? Of ben je echt nog dommer dan ik dacht?
pi_208928247
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
vond VVV-thuis na die 10-0 in eindhoven leuker dan eigenlijk alle europese overwinningen die ik live heb gezien
Dat is een beetje overdreven, maar aan een ajacied uitleggen dat dit kampioenschap me eigenlijk iets te snel komt na de vorige en dat ik er minder van geniet nu het de club allemaal wel erg goed afgaat is hetzelfde als een islamiet uitleggen dat geloven niet voor iedereen is
pi_208928252
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dat is een beetje overdreven, maar aan een ajacied uitleggen dat dit kampioenschap me eigenlijk iets te snel komt na de vorige en dat ik er minder van geniet nu het de club allemaal wel erg goed afgaat is hetzelfde als een islamiet uitleggen dat geloven niet voor iedereen is
bepaal jij niet
pi_208928257
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef Malavita het volgende:

[..]
ja dat kan je toch verwachten als je het zelf uitlokt? Of ben je echt nog dommer dan ik dacht?
Jij zei zelf toch dat zulke periodes nooit lang duren? Dan krijg je een tegenreactie die het tegendeel beweert en dan heb je gelijk het schuim uit je oogbollen komen

Wie is hier nu dom, liefje
pi_208928262
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
wat een onzin
Groot fan van User Wotte
pi_208928265
quote:
6s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:37 schreef aTypisch het volgende:

[..]
bepaal jij niet
Dan heb je gewoon ontzettend weinig Europese overwinningen live gezien, dat kan natuurlijk ook. Marseille thuis was bijvoorbeeld echt French kiss
pi_208928269
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]
wat een onzin
Goed inhoudelijk punt wel
pi_208928280
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:39 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Goed inhoudelijk punt wel
klopt.
Groot fan van User Wotte
pi_208928287
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:37 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Jij zei zelf toch dat zulke periodes nooit lang duren? Dan krijg je een tegenreactie die het tegendeel beweert en dan heb je gelijk het schuim uit je oogbollen komen

Wie is hier nu dom, liefje
haha schuim nog wel. zelf 7 jaar lang noemen terwijl die periode voor jullie nog veel langer duurde :D dan heb je het niet begrepen. Puur getrol weer.

Jij bent echt als kind te vaak gevallen met je hoofdje op de stoep.
pi_208928317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:41 schreef Malavita het volgende:

[..]
haha schuim nog wel. zelf 7 jaar lang noemen terwijl die periode voor jullie nog veel langer duurde :D dan heb je het niet begrepen. Puur getrol weer.

Jij bent echt als kind te vaak gevallen met je hoofdje op de stoep.
Ik begrijp nog steeds niet wat Feyenoord hiermee te maken heeft en waarom je toch elke keer weer de behoefte lijkt het hebben het over de mooiste club van Nederland te hebben, maar wat mij betreft hoeft dat niet hoor

Ik heb je net uitgelegd, maar zoals gezegd: dat gaat er in jullie door marketing en sektegedrag misvormde hersentjes niet in. Geeft toch niet, lekker man, niets mis mee.
pi_208928335
Maar het was weer een gezellig dansje zo. Later allemaal. Zondag tegen PSV wel even onderuit gaan he, zonder verlenging. Niet dat ik daar twijfel over heb
pi_208928352
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maar het was weer een gezellig dansje zo. Later allemaal. Zondag tegen PSV wel even onderuit gaan he, zonder verlenging. Niet dat ik daar twijfel over heb
komt goed
Groot fan van User Wotte
  donderdag 27 april 2023 @ 23:55:01 #272
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208928396
Met Ajax kom het wel weer goed. Over een tijdje zijn ze weer de grote baas in Nederland.

Ach, zo gaat het toch altijd. Soms even 1, 2 of 3 jaartjes minder/waardeloos. En dan weer een tijdje vlammen.
pi_208928462
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
Met Ajax kom het wel weer goed. Over een tijdje zijn ze weer de grote baas in Nederland.

Ach, zo gaat het toch altijd. Soms even 1, 2 of 3 jaartjes minder/waardeloos. En dan weer een tijdje vlammen.
Precies. Al denken de Feyenoorders dat dit voor altijd is. :D
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 28 april 2023 @ 00:08:05 #274
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208928477
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 00:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Precies. Al denken de Feyenoorders dat dit voor altijd is. :D
Ja, dat is altijd zo. Laat ze maar even genieten :). Dat is leuk voor Feyenoord, en ze verdienen het nu ook.
pi_208928723
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 00:08 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, dat is altijd zo. Laat ze maar even genieten :). Dat is leuk voor Feyenoord, en ze verdienen het nu ook.
Eens in de zoveel jaar is het een jaartje zo'n feest en dan moet het dit jaar maar zijn. Hebben we dat ook weer gehad.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')