Als ie een stabiele middenmoter kiest dan heb ik er vertrouwen in. Gaat ie de van de Beek route (die ik hoger inschat eerlijk gezegd) dan speelt ie bij Besiktas binnen vijf jaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vrij goed en hij is pas 22 dus kan echt wel wat worden.
Wel een wereld van verschil onder Advocaat en Slot.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om het toe te geven want ik heb een hekel aan vrome mensen en in het bijzonder van het type booslim maar hij is echt wel goed.
Denk alleen niet dat hij het haalt in de topquote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om het toe te geven want ik heb een hekel aan vrome mensen en in het bijzonder van het type booslim maar hij is echt wel goed.
Nee vd Beek is typisch zo'n speler die in het systeem van Ten Hag heel goed tot z'n recht kwam, een beetje zoals nu de meeste Feyenoordspelers dat met Slot hebben, Kokcu heeft genoeg talent om het ook bij een andere trainer en ander systeem te redden op een hoger niveau.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ie een stabiele middenmoter kiest dan heb ik er vertrouwen in. Gaat ie de van de Beek route (die ik hoger inschat eerlijk gezegd) dan speelt ie bij Besiktas binnen vijf jaar.
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee vd Beek is typisch zo'n speler die in het systeem van Ten Hag heel goed tot z'n recht kwam, een beetje zoals nu de meeste Feyenoordspelers dat met Slot hebben, Kokcu heeft genoeg talent om het ook bij een andere trainer en ander systeem te redden op een hoger niveau.
Ik neem aan dat er wel wat beters dan dat voor hem komt maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.
Uitzondering als Gakpo, Antony, de Jong, de Ligt daargelaten.
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer isquote:Op woensdag 26 april 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan ik beter van jou en je Feyenoord vrienden zeggen, het succes is wat naar jullie hoofd gestegen, geniet er maar van want het duurt nooit lang.
Antony mag je wel schrappen uit dat lijstje. Wat een mislukking in wording is dat. Die heeft nog geen 2% van zijn transfersom opgeleverd.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.
Voor hun is dat wel succes, een titel sneller dan eens in de 18 jaar winnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer is. Die gaat nergens presteren man.
Maar ik snap sowieso niet de Ajax en Feyenoord vergelijking in dit topic.
A. Het zijn appels en peren.
B. Lekker laten gaan want we komen er toch niet uit.
Klopt hoor, maar laten we het lekker over Ajax hebben hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor hun is dat wel succes, een titel sneller dan eens in de 18 jaar winnen.
Helemaal eens maar modereren schijn je niet te kunnen leren @onlogischquote:Op woensdag 26 april 2023 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar laten we het lekker over Ajax hebben hier.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer is. Die gaat nergens presteren man.
Maar ik snap sowieso niet de Ajax en Feyenoord vergelijking in dit topic.
A. Het zijn appels en peren.
B. Lekker laten gaan want we komen er toch niet uit.
Nou ja je borduurde zelf ook wel door op Feyenoord. Maar laten we het vanaf nu maar weer over Ajax hebbenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens maar modereren schijn je niet te kunnen leren @:onlogisch
Natuurlijk maar ik ben dan ook geen mod.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja je borduurde zelf ook wel door op Feyenoord. Maar laten we het vanaf nu maar weer over Ajax hebben
Ontopic posten ook niet. Tjacka Wotte en jij beginnen steeds over Feyenoord.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
sommigen hebben vrij spel hier, en dan krijg je als antwoord om het te negeren ipv dan er wordt ingegrepenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Antony mag je wel schrappen uit dat lijstje. Wat een mislukking in wording is dat. Die heeft nog geen 2% van zijn transfersom opgeleverd.
Zag laatst een statistiek dat Becker & Edison dit seizoen meer assists hebben gegeven dan Antony
Hier zal @GGMM een pittige mening over hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontopic posten ook niet. Tjacka Wotte en jij beginnen steeds over Feyenoord.
Verwacht je serieus dat alleen een trainingswissel de sleutel is naar beter voetbal?
Geef ons maar weer de schuld.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft niet alleen een beter team maar op de meeste posities ook betere individuele spelers dan dit Ajax.
Als je Gimenez naar de Europese top schrijft heb je sowieso geen recht van spreken meer. Daarvoor zou je minimaal drie maanden gebanned moeten worden.quote:
Koekoek.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf van het kaliber Lille, Nice.
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.
toch mooi dat bedrag ontvangen. Alleen jammer dat we er vrij weinig goed mee hebben gedaanquote:Op woensdag 26 april 2023 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.
Bassey is wel echt heel goed he.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.
Jij plaatste hem in het lijstje van de sportief te nemen route, dat zou ik dan toch betwijfelen. Zelfs bij De Ligt kan je daar over twijfelen als je het over Juve had.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
toch mooi dat bedrag ontvangen. Alleen jammer dat we er vrij weinig goed mee hebben gedaan
bij Ajax kwam er veel dreiging uit, gewoon ook Braziliaans elftal gehaald. Kan je wel wat denk ik. Wel teveel voor betaald maar dat is goed onderhandeld.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij plaatste hem in het lijstje van de sportief te nemen route, dat zou ik dan toch betwijfelen. Zelfs bij De Ligt kan je daar over twijfelen als je het over Juve had.
Antony is echt wel een goeie speler hoor, hij kan er ook niks aan doen dat er zo'n 40 teveel voor hem is betaald, het is gewoon niet zo makkelijk in de PL voor aanvallers.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
bij Ajax kwam er veel dreiging uit, gewoon ook Braziliaans elftal gehaald. Kan je wel wat denk ik. Wel teveel voor betaald maar dat is goed onderhandeld.
De ligt is wereldtop, speelde bij Juve ook ontzettend veel.
De Ligt is echt geen discussie over mogelijk. Dat is een beest het liefdeskind van Bogarde en Jaap Stam met een vleugje Frank de Boer.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij plaatste hem in het lijstje van de sportief te nemen route, dat zou ik dan toch betwijfelen. Zelfs bij De Ligt kan je daar over twijfelen als je het over Juve had.
Oh daar ben ik het verder wel mee eens, vond dat eigenlijk ook niet zo handig van Ten Hag. Je weet wat voor sentimenten het losmaakt als je iemand voor zo’n bedrag ophaalt, daar valt eigenlijk al niet meer normaal tegenop te boksen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Antony is echt wel een goeie speler hoor, hij kan er ook niks aan doen dat er zo'n 40 teveel voor hem is betaald, het is gewoon niet zo makkelijk in de PL voor aanvallers.
Maar Juventus vond ik ook geen goeie keuze, sportief gezien dan, want hij is meer dan alleen een mandekker.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De Ligt is echt geen discussie over mogelijk. Dat is een beest het liefdeskind van Bogarde en Jaap Stam met een vleugje Frank de Boer.
die route heeft voor van Dijk en aké prima gewerkt. een kleine club om het spelletje te leren en dan steeds een stap hoger. Gakpo slaat een station over maar of dat zo slim is... Anthony is overrated met zn 100 miljoen maar ik snap dat Ajax niet klaagt. wat wel opvalt, bijna elke nlse speler die naar het buitenland vertrekt heeft aanpassing nodig mbt fitness. wordt daar dan zoveel meer loopvermogen gevraagd?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het tempo in de Premier League is bizar hoog. Dan is de intensiteit in de eredivisie peanuts.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
die route heeft voor van Dijk en aké prima gewerkt. een kleine club om het spelletje te leren en dan steeds een stap hoger. Gakpo slaat een station over maar of dat zo slim is... Anthony is overrated met zn 100 miljoen maar ik snap dat Ajax niet klaagt. wat wel opvalt, bijna elke nlse speler die naar het buitenland vertrekt heeft aanpassing nodig mbt fitness. wordt daar dan zoveel meer loopvermogen gevraagd?
het tempo ligt hier soms zo ontzettend laag.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
die route heeft voor van Dijk en aké prima gewerkt. een kleine club om het spelletje te leren en dan steeds een stap hoger. Gakpo slaat een station over maar of dat zo slim is... Anthony is overrated met zn 100 miljoen maar ik snap dat Ajax niet klaagt. wat wel opvalt, bijna elke nlse speler die naar het buitenland vertrekt heeft aanpassing nodig mbt fitness. wordt daar dan zoveel meer loopvermogen gevraagd?
Je kunt helemaal niet van Nederland naar de buitenlandse top, daarom is het 'advies' dat veel 'experts' geven, namelijk om hier in de eredivisie te blijven tot je 'uitgeleerd' bent en 'de beste van de eredivisie' ook zo dom. Je moet jong weg en een tussenstap nemen. Het verschil tussen Nederland en de grote competities is enorm.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen nu Ajax volgend jaar geen CL gaat spelen.quote:
Lijkt me ook niet iddquote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen nu Ajax volgend jaar geen CL gaat spelen.
Ook al zouden ze dat wel gaan doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen nu Ajax volgend jaar geen CL gaat spelen.
Dat ook, blijft gewoon in Madrid of in ieder geval in Zuid-Europa.quote:
Ga toch weg gekkkiequote:Op woensdag 26 april 2023 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Door qua technische innovatie voorop te lopen natuurlijk. Net als het bedrijfsleven in Nederland dat al eeuwen doet.
[..]
Op dat achterhaalde idee hebben we in Nederland jarenlang proberen te parasiteren, uiteindelijk zijn we (want dit speelt niet alleen bij Ajax) tot de conclusie te komen dat clubs uit Zwitserland en Denemarken hun zaken qua fysiek en spelopvatting beter op orde hadden en we Europees niks meer voor stelden. Toen is men veel meer gaan focussen op het mentale en fysieke aspect. En inmiddels zou je kunnen stellen dat die metamorfose zijn vluchten begint af te werpen in de vorm van 2 CL plekken vanaf volgend jaar.
Bij Ajax is toen niet voor niks dat "Ajax-lab" of hoe het tegenwoordig ook heet gerealiseerd iets waarmee je je als club uiteindelijk op professionele manier kan onderscheiden qua talentontwikkeling t.o.v. van andere clubs die wellicht diepere zakken hebben. Ook omdat in die tijd vrij veel talenten gratis de deur uit liepen naar Engelse en Duitse clubs die die die innovatieslag al wel hadden geïmplementeerd.
Het is natuurlijk geen toeval dat juist AZ die Youth League wint, daar waar ze al jarenlang de focus hebben op data en het mentale aspect als het gaat om de ontwikkeling van jeugdspelers.
Nee want het interesseert me werkelijk geen reet dat anderen het hebben over mijn club, dat is nou juist het eeuwige verdrietige bij die club van jullie, die eeuwige zucht naar erkenning voor wat feitelijk gezien zo'n matig voetbalclubje isquote:Op woensdag 26 april 2023 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar zie jij misplaatste illusies over de kwaliteit van de selectie? de club staat in brand man. is het niet vervelend dat jullie eindelijk een goed seizoen draaien en dat het overal eigenlijk alleen nog over Ajax gaat?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Maar goed, dat Feyenoord dit seizoen dus kampioen van de armoede is daar zijn we het grosso modo allemaal wel mee eens.
Ik kom echt niet meer bij om het wereldvreemde getroll hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is heel armoedig om een club te verslaan die bijna een begroting heeft van 200 miljoen en ieder seizoen voor 100 miljoen aan spelers koopt.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]met 85 punten en één verlieswedstrijd kampioen zometeen.
Dan is ajax inderdaad wel ONTZETTEND armoedig
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef Malavita het volgende:
De ligt is wereldtop, speelde bij Juve ook ontzettend veel.
weer eens onzin wat je uitkraamtquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken voetballer. Speelde in het kampioenschapsjaar van Juventus echt dramatisch en werd uit de basis gespeeld door fucking Merih Demiral (wie?), tot die uit zn kut scheurde. Kampioenschap van Juventus was ondanks de ligt in plaats van dankzij.
Dit jaar net aan 22 basisplaatsen en waarschijnlijk wederom geen kampioen. Roemloos uitgeschakeld door City.
WAT EEN WERELDTOPPER
Wiens act is dit account eigenlijk?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken voetballer. Speelde in het kampioenschapsjaar van Juventus echt dramatisch en werd uit de basis gespeeld door fucking Merih Demiral (wie?), tot die uit zn kut scheurde. Kampioenschap van Juventus was ondanks de ligt in plaats van dankzij.
Dit jaar net aan 22 basisplaatsen en waarschijnlijk wederom geen kampioen. Roemloos uitgeschakeld door City.
WAT EEN WERELDTOPPER
Neusje alweer volgepropt maatje?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
WAT EEN WERELDTOPPER
Heerlijk maatquote:Op woensdag 26 april 2023 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neusje alweer volgepropt maatje?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou, nou zelfs tegen Roma. Begrijp me niet verkeerd het is een leuke speler daar niet van maar die gaat het ook niet redden in het buitenland. Speelt binnen nu en vijf jaar in Turkije bij Besiktas ofsu.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag laatst een statistiek dat Becker & Edison dit seizoen meer assists hebben gegeven dan Antony
@Tjacka we hebben een pacman !!!!quote:Op woensdag 26 april 2023 17:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genietenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Tjacka we hebben een pacman !!!!
Ja klopt ajax is armoedig.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
Tot op het gênante af.quote:
Ja klopt en nu? Ik blijf even goed gewoon gaan hoor. Al denk ik niet dat we de beste linkerkant van Europa hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot op het gênante af.
100+ miljoen aan aankopen (letterlijk 1,5x de begroting van de concurrentie), de beste jeugdopleiding ter wereld, de beste linkerkant van Europa, het moeilijkste voetbal spelen, en dan zo intens matig voor de dag komen.
Ik ben misschien niet helemaal goed bij mijn paasei. Maar mensen die Kokcu naar de europese top schrijven zijn al helemaal niet de helderste lichten in de kerstboom. Internationaal gezien is het een huis-tuin en keuken voetballer.quote:
toch sneu maat dat bij Ajax het iq gewoon echt wat hoger ligt onder de supporters. ze doen zo hun best om te trollen maar het begint zielig te wordenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet helemaal goed bij mijn paasei. Maar mensen die Kokcu naar de europese top schrijven zijn al helemaal niet de helderste lichten in de kerstboom. Internationaal gezien is het een huis-tuin en keuken voetballer.
Ik vind het sowieso erg knap wat ze in Alkmaar voor elkaar weten te boksen.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:33 schreef Tjacka het volgende:
en denk ik dat ze in Portugal en ook bij AZ en Sparta hard aan de weg aan het timmeren zijn om de beste te zijn.
Dan heb je je nog niet op Ajax Showtime begeven.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch sneu maat dat bij Ajax het iq gewoon echt wat hoger ligt onder de supporters.
Geeft alleen maar aan dat er ontzettend veel talent in dit land is. Al snap ik niet zo goed waarom iemand beter kan voetballen in Nederland dan uit Mozambique oid. hoe az het doet is de manier om als kleine club in Nederland succes te hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso erg knap wat ze in Alkmaar voor elkaar weten te boksen.
Ja want tussen de wereldtop en ED zit niet nog een groot gapend gat. Als Koopmeiners en De Roon het redden in de subtop. Dan moet Kokcu dat zeker lukken.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet helemaal goed bij mijn paasei. Maar mensen die Kokcu naar de europese top schrijven zijn al helemaal niet de helderste lichten in de kerstboom. Internationaal gezien is het een huis-tuin en keuken voetballer.
Dat is dan denk ik direct antwoord op de vraag of Ajaxsupporters nou echt slimmer zijn dan supporters van andere clubs. Wel mooi dat het je minder dan drie posts gekost heeft om je eigen stupiditeit te laten zien.quote:Op donderdag 27 april 2023 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al snap ik niet zo goed waarom iemand beter kan voetballen in Nederland dan uit Mozambique oid.
Zoveel hoop in deze post, mooi.quote:Op donderdag 27 april 2023 06:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want tussen de wereldtop en ED zit niet nog een groot gapend gat. Als Koopmeiners en De Roon het redden in de subtop. Dan moet Kokcu dat zeker lukken.
quote:Op donderdag 27 april 2023 08:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik direct antwoord op de vraag of Ajaxsupporters nou echt slimmer zijn dan supporters van andere clubs. Wel mooi dat het je minder dan drie posts gekost heeft om je eigen stupiditeit te laten zien.
wat is jou probleemquote:Op donderdag 27 april 2023 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoorders die in het kampioensjaar meer in het Ajax topic posten dan in het Feyenoord topic![]()
Dat zijn de echte echte hoor
Lekker relevant ook. Als die voor veel geld weggaat, dan mag die wat mij betreft een Ziyech, Donny, Sanchez en Antony carrière hebben.quote:
Is goed langspeelplaat.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem
we willen jullie alleen maar troosten
jullie zitten in een psychologische diep dal
ajax is op dit moment kapoet
ik denk dat de 3e plek zelfs nog een probleem gaat worden
Ik hoef niet zo nodig op een forum met de mensen te praten die ik al in de Kuip en privé zie hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoorders die in het kampioensjaar meer in het Ajax topic posten dan in het Feyenoord topic![]()

Al speelt hij daarna nooit meer een wedstrijd inderdaad. Ook lekker interessant of Kokcu wereldtop gaat worden of niet. Zolang er 40-45 miljoen afgetikt wordt BOEIEquote:Op donderdag 27 april 2023 11:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lekker relevant ook. Als die voor veel geld weggaat, dan mag die wat mij betreft een Ziyech, Donny, Sanchez en Antony carrière hebben.
Ik verbijt me steeds. Het is echter een genot.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk dit. Nog mooier dan de documentaire over autist Kees.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem
we willen jullie alleen maar troosten
jullie zitten in een psychologische diep dal
ajax is op dit moment kapoet
ik denk dat de 3e plek zelfs nog een probleem gaat worden
In Rotterdam moeten ze nog wennen aan de CD en DVD. De PVV is er net ingeburgerd.quote:
Wat bedoel je met 'hoef' ? Mooi woord.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig op een forum met de mensen te praten die ik al in de Kuip en privé zie hoor [ afbeelding ]
Veel leuker om jullie een beetje uit je idiote bubbel te halen
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
niemand denkt serieus dat Hazard komt hoor.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.
En wel denken dat je Hazard bij je club kunt krijgen en Klopp als trainer
Wie zijn Hazard en Kloppquote:Op donderdag 27 april 2023 16:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.
En wel denken dat je Hazard bij je club kunt krijgen en Klopp als trainer
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevondenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zijn Hazard en KloppIs er internationaal een club die kan wedijveren met Cruijff, van Basten en Bergkamp? Ga lekker liggen rotten in je eigen kuip. Genietend van één stinkende scheet in 10 jaar.
De producten zijn een bijna CL finale met de Jong en de Ligt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevonden
die fluwelen revolutie werd 12-13 jaar geleden ingezet, het product is Taylor
frenkie kwam in 2015 naar ajaxquote:Op donderdag 27 april 2023 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De producten zijn een bijna CL finale met de Jong en de Ligt.
Verder nog iets te melden
Ze zijn altijd druk met Ajax, alleen nu wat meer lef omdat ze weer eens wat te vieren hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat doen al die Feyenoorders opeens in dit topic? Laatste dagen alleen maar Feyenoorders hier, die het blijkbaar erg druk hebben met Ajax (wat ik wel snap, zou me ook niet hele dagen met Feyenoord bezig willen houden).
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn altijd druk met Ajax, alleen nu wat meer lef omdat ze weer eens wat te vieren hebben.
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje feyenoord komt bijna elke dag in je posts voor
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zijn Hazard en KloppIs er internationaal een club die kan wedijveren met Cruijff, van Basten en Bergkamp? Ga lekker liggen rotten in je eigen kuip. Genietend van één stinkende scheet in 10 jaar.
Zo dit hè. Geweldig. Maar ze blijven geloven in de natte ruft die Cruijff heet. Het is gewoon meelijwekkendquote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevonden
die fluwelen revolutie werd 12-13 jaar geleden ingezet, het product is Taylor
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje feyenoord komt bijna elke dag in je posts voor
Voor die halve maand dat je lid bent ben je me wel een partij druk met Ajax zeg.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo dit hè. Geweldig. Maar ze blijven geloven in de natte ruft die Cruijff heet. Het is gewoon meelijwekkend
Ze heten kakkerlakken voor een reden he.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend al die post van Feyenoorders. Nu zie je pas hoe diep het bij ze zit. Desondanks zijn ze afgedroogd in kwartfinale van de Europa League. Ze mogen de veters niet een strikken van het veldspel wat Ajax destijds liet zien in de Champions League. Nu hebben we een minder jaar en komen ze uit alle gaten gekropen. Geen woorden maar daden is ver te zoeken daar haha.
denk vooral dat het je nu past stoortquote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend al die post van Feyenoorders. Nu zie je pas hoe diep het bij ze zit. Desondanks zijn ze afgedroogd in kwartfinale van de Europa League. Ze mogen de veters niet een strikken van het veldspel wat Ajax destijds liet zien in de Champions League. Nu hebben we een minder jaar en komen ze uit alle gaten gekropen. Geen woorden maar daden is ver te zoeken daar haha.
Wow, dit zit diep.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |