Daar zie je toch weinig van met een helm op, hoe hij eruit ziet is niet zo belangrijk maar zie in hem ook niet de 2e Nederlandse wereldkampioen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yuki is interessant voor de Japanse markt.
Wij hebben Verstappen al. Daarnaast heeft de Vries niet het meest likable voorkomen.
Voor mijn gevoel had BrawnGP dat ook destijdsquote:
Dat blauw op een zwarte achtergrond is echt goed gekozen.quote:
Vettel won de derde GP in China, eerste pole, zege en 1-2 van Red Bull Racing.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had BrawnGP dat ook destijdskennelijk niet dus?
Compleet vergeten ditquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Vettel won de derde GP in China, eerste pole, zege en 1-2 van Red Bull Racing.
Hoezo weet iedere Nederlander de geschiedenis van het team van onze Max niet?
Zat ons Max toen al bij het team??!?????quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Vettel won de derde GP in China, eerste pole, zege en 1-2 van Red Bull Racing.
Hoezo weet iedere Nederlander de geschiedenis van het team van onze Max niet?
Nee maar dan kun je de geschiedenis nog wel ingedoken zijn aangezien Max er al sinds 2014 racet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zat ons Max toen al bij het team??!?????
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zou sowieso fijn zijn als die F1 artikelen die allemaal achter de betaalmuur zitten van de Televaag hier geplaatst zouden kunnen worden, die Erik is dikke vrienden met Jos en Max en heeft veel inside info.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand het artikeltje van Erik van Haren over het giftige online klimaat na afgelopen weekend?
Laat hem die auto komend weekend eerst maar eens uit de muur houden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zie je toch weinig van met een helm op, hoe hij eruit ziet is niet zo belangrijk maar zie in hem ook niet de 2e Nederlandse wereldkampioen.
Via archive.today kreeg ik de volgende urlquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand het artikeltje van Erik van Haren over het giftige online klimaat na afgelopen weekend?
Het blijft wel de telegraaf al is hij best wel goed met nieuwtjes en inside info.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Via archive.today kreeg ik de volgende url
Archive.ph/ja1FM
Het is een artikel van niks. Dit verbaast me, alsof een deel van de tekst weggevallen is
#teamLHquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef daNpy het volgende:
Ik zat de laatste week weer eens wat op Facebook omdat ik foto's zoek van de trackday van vorige woensdag. Inderdaad allemaal van die opruiende "nieuwsitems" en die reacties eronderKansloos.
Beide engineers zouden wel zijn benaderd, maar geen trek hebben in een overstap.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Geen officieel Red Bull account though.
Het zou onder andere gaan om Enrico Balbo, hoofd aerodynamica bij Red Bull. Zou het tweede jaar op rij zijn dat Red Bull zijn hoofd aerodynamica naar een directe concurrent ziet vertrekken (vorig jaar Fallows naar Aston).
Volgens de geruchten zou het bij de tweede engineer gaan om Pierre Wache, Technical Director binnen Red Bull Racing.
Hangt ook wel van het prijskaartje en eventuele positie bij het andere team af, Fallows bij AM bijvoorbeeld zal geen spijt hebben van z'n overgang.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:33 schreef daNpy het volgende:
Kan aan mij liggen maar als je al 10 jaar bij Red Bull werkt en hebt nu, na 10+ jaar inzet, het derde seizoen een auto hebt gebouwd die meedoet om de prijzen... dan ga je naar een team dat zichzelf al 15 jaar voor joker zet en waarvan gewoon bekend is dat de sfeer op zijn zachtst gezegd onprettig werken is? Dat is toch raar?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:33 schreef daNpy het volgende:
Kan aan mij liggen maar als je al 10 jaar bij Red Bull werkt en hebt nu, na 10+ jaar inzet, het derde seizoen een auto hebt gebouwd die meedoet om de prijzen... dan ga je naar een team dat zichzelf al 15 jaar voor joker zet en waarvan gewoon bekend is dat de sfeer op zijn zachtst gezegd onprettig werken is? Dat is toch raar?
Misschien omdat ze hoorden dat Newey ook blijft? Ik gis hier even.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beide engineers zouden wel zijn benaderd, maar geen trek hebben in een overstap.
https://www.f1maximaal.nl(...)overtuigd-van-aanbod
Budget cap.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen een echt belachelijk salaris aanbod zijn de meeste mensen wel geïnteresseerd om, op z'n minst, te gaan praten hoor.
Of je gebruikt het als stok achter de deur om bij RB Management aan te kloppen over je huidige contract.
Hoe dan ook: kassa.
Ah ik dacht dat een deel van het senior management ook buiten de cap viel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:29 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Budget cap.
Zolang je niet bij de top 3 verdienende medewerkers hoort, zal je een marktconformsalaris aangeboden worden.
De dagen dat je 2 of 3x zoveel zou kunnen krijgen zijn echt voorbij.
2 coureurs en de top 3 andere medewerkers.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat een deel van het senior management ook buiten de cap viel.
Die lui aanwakkeren genereert content. Content genereert geld.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:46 schreef Evenstar het volgende:
Als F1/FIA serieus zijn over het aanpakken van online haat dan kunnen ze bijvoorbeeld beginnen bij Sky F1 en andere belangrijke media waar constant voorzetjes worden gegeven zodat #TeamLH los kan gaan.Daarna lekker onschuldig doen en verbaasd zijn dat het allemaal gebeurt. Flikker toch op_O-
Zeker voor een team als Ferrari, dan moet je ook emigreren. Williams, McLaren, Alpine, Mercedes, Haas, AM, RB zit allemaal zo'n beetje in dezelfde regio in Engeland, en hoef je niet eens te verhuizen als je van het ene team naar het andere gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen een echt belachelijk salaris aanbod zijn de meeste mensen wel geïnteresseerd om, op z'n minst, te gaan praten hoor.
Of je gebruikt het als stok achter de deur om bij RB Management aan te kloppen over je huidige contract.
Hoe dan ook: kassa.
Show.quote:
deed Bruckheimer in 1966 al met Grand Prix. Phil Hill reed met een wit gespoten McLaren mee in een aantal races onder zijn film naam, plus een camera om leuke plaatjes te maken. de racescenes met coureurs onderling werden op latere datums gedaan met omgebouwde F3 autosquote:
Waren de kijkcijfers dan zo goed vraag ik mij af?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Liberty Media wilt 10 sprint weekends in F1 2024
Haha
Nope
Nope
Nope
Nope
Ga weg
Zowaar eens, dat is veel te veel.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Liberty Media wilt 10 sprint weekends in F1 2024
Haha
Nope
Nope
Nope
Nope
Ga weg
Op Reddit zie je nu echt veel trouwe fans die zeggen langzaam aan het afhaken te zijn, volgens mij heeft Liberty geen idee hoe erg ze zichzelf in de voet aan het schieten zijn. Zodra die DTS fans afgehaakt zijn, want dat gaat hoe dan ook gebeuren, hebben ze op deze manier straks niets meer om op terug te vallen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waren de kijkcijfers dan zo goed vraag ik mij af?
Coureurs vonden het niet echt wat volgens mij. Teams ook niet, FOK! ook niet, Reddit ook niet .... dus waar doen ze het dan voor? Geld natuurlijk, maar waar komt dat dan vandaan? De kijkcijfers moeten dan toch wel heel goed zijn geweest.
Mja, daarom snap ik het dus niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Reddit zie je nu echt veel trouwe fans die zeggen langzaam aan het afhaken te zijn, volgens mij heeft Liberty geen idee hoe erg ze zichzelf in de voet aan het schieten zijn. Zodra die DTS fans afgehaakt zijn, want dat gaat hoe dan ook gebeuren, hebben ze op deze manier straks niets meer om op terug te vallen.
Op de korte termijn geloof ik best dat het een groot succes is, want de DTS groep is een grote meerderheid in vooral de VS. Het ding is dat je die gaat verliezen zodra het nieuwe ervanaf is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, daarom snap ik het dus niet.
Trouwe fans vinden het grotendeels niks. Deel van de coureurs en de teams vinden het ook allemaal maar te druk en onnodig. Liberty moet het dan dus hebben van de DTS fans en de gewone fans die af en toe een race meepakken. Ik heb nergens berichten gelezen dat de kijkcijfers voor de sprintrace heel goed waren, dus vraag mij echt af waar dit op gebaseerd wordt.
Ze moeten zo'n beslissing toch ergens op baseren lijkt mij.
Ik vrees dat als een training, twee kwalificaties en een sprintrace even goed bekeken wordt dan drie trainingen en een kwalificatie dan heeft LM al dikke winst want een populair kijkmoment (vrijdag kwalificatie) extraquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waren de kijkcijfers dan zo goed vraag ik mij af?
Coureurs vonden het niet echt wat volgens mij. Teams ook niet, FOK! ook niet, Reddit ook niet .... dus waar doen ze het dan voor? Geld natuurlijk, maar waar komt dat dan vandaan? De kijkcijfers moeten dan toch wel heel goed zijn geweest.
Zolang er op de vrijdag meer kijkers zijn en op de zaterdag niet minder is het een succes voor Liberty.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waren de kijkcijfers dan zo goed vraag ik mij af?
Coureurs vonden het niet echt wat volgens mij. Teams ook niet, FOK! ook niet, Reddit ook niet .... dus waar doen ze het dan voor? Geld natuurlijk, maar waar komt dat dan vandaan? De kijkcijfers moeten dan toch wel heel goed zijn geweest.
Die haken af als Lewis stoptquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Reddit zie je nu echt veel trouwe fans die zeggen langzaam aan het afhaken te zijn, volgens mij heeft Liberty geen idee hoe erg ze zichzelf in de voet aan het schieten zijn. Zodra die DTS fans afgehaakt zijn, want dat gaat hoe dan ook gebeuren, hebben ze op deze manier straks niets meer om op terug te vallen.
Nee, ik heb het over de echte trouwe fans. Hetzelfde soort dat ook al sinds jaar en dag in de F1 topics meeposten en zich door de Mercedes dominantie geworsteld hebben. Dat is geen #teamLH.quote:
Ik merk wel dat ik F1 minder interessant vind dan een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de echte trouwe fans. Hetzelfde soort dat ook al sinds jaar en dag in de F1 topics meeposten en zich door de Mercedes dominantie geworsteld hebben. Dat is geen #teamLH.
Idem hier. Oversaturatie.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik F1 minder interessant vind dan een paar jaar terug.
21 was ook wel een topjaar, maar we hebben toch ook jaren gehad dat je bij de wintertests al wist dat het weer een WK voor Lewis zou worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik F1 minder interessant vind dan een paar jaar terug.
Liever richting de 30 GP's per jaar?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Liberty Media wilt 10 sprint weekends in F1 2024
Haha
Nope
Nope
Nope
Nope
Ga weg
Het sprint race weekend in Baku was ronduit verschrikkelijk, dat tien keer per jaar is een walgelijk idee.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:23 schreef tja77 het volgende:
Eens, te veel is te veel.
Het wordt er allemaal niet specialer en bijzonderder op, op deze manier. Ik vind Verstappen een geweldig coureur maar met een shitload aan races per jaar worden z’n records er niet specialer op. Nu al meer podia gescoord dan Ayrton Senna in z’n hele carriere is dan ook lichtelijk uit verhouding getrokken.
Het is vooral niet passend bij de halve enduranceklasse die F1 is, het is geen sprintklasse maar een 300km klasse met bijbehorende belasting van mens en materiaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik vind het veel te veel, voor de F1 medewerkers én voor ons. 20 is wat mij betreft het maximum, dan blijft het leuk en speciaal. En gewoon geen sprintraces meer, iemand hier zei het al, dat is niet passend in de koningsklasse.
Daarom kijk ik alleen naar relatieve records, geen absolute.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:23 schreef tja77 het volgende:
Eens, te veel is te veel.
Het wordt er allemaal niet specialer en bijzonderder op, op deze manier. Ik vind Verstappen een geweldig coureur maar met een shitload aan races per jaar worden z’n records er niet specialer op. Nu al meer podia gescoord dan Ayrton Senna in z’n hele carriere is dan ook lichtelijk uit verhouding getrokken.
Dat valt wel mee, aangezien Senna in zijn hele carrière maar 6 races minder heeft gereden dan Max tot nu toe. Dat ligt dus behoorlijk in lijn met elkaar, absoluut en relatief.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:23 schreef tja77 het volgende:
Eens, te veel is te veel.
Het wordt er allemaal niet specialer en bijzonderder op, op deze manier. Ik vind Verstappen een geweldig coureur maar met een shitload aan races per jaar worden z’n records er niet specialer op. Nu al meer podia gescoord dan Ayrton Senna in z’n hele carriere is dan ook lichtelijk uit verhouding getrokken.
Senna was 34? En Verstappen is nu 25 en heeft al bijna net zoveel races gereden. Was hem (Verstappen) dat ook gelukt met 16 races per seizoen denk je? Natuurlijk is Verstappen extreem jong begonnen met F1 racen. Maar record als laps lead, podia, overwinningen krijgen veel minder betekenis en waarde wanneer je er 1,5 keer zoveel kunt pakken als -tig jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, aangezien Senna in zijn hele carrière maar 6 races minder heeft gereden dan Max tot nu toe. Dat ligt dus behoorlijk in lijn met elkaar, absoluut en relatief.
Zowel relatief als absoluut liggen die twee enorm dicht bij elkaar en dan mag je misschien nog wel aanvoeren dat Verstappen langer in een wagen heeft gereden waarmee winnen vrijwel onmogelijk was.
Dat is allemaal waar, maar als je absoluut op dit moment kijkt zijn de prestaties gelijkwaardig. Als Verstappen er na dit seizoen de brui aan geeft of zichzelf net als Senna dood rijdt, dan hebben ze ongeveer even veel races gereden met vergelijkbare resultaten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Senna was 34? En Verstappen is nu 25 en heeft al bijna net zoveel races gereden. Was hem (Verstappen) dat ook gelukt met 16 races per seizoen denk je? Natuurlijk is Verstappen extreem jong begonnen met F1 racen. Maar record als laps lead, podia, overwinningen krijgen veel minder betekenis en waarde wanneer je er 1,5 keer zoveel kunt pakken als -tig jaar geleden.
Een kampioenschap wordt daarentegen wel veel lastiger en mentaal zwaarder. Maar het F1 seizoen wordt te lang en er komen teveel piekmomenten, wat gewoon veel vraagt van teams en coureurs.
Maar das mijn mening….
Staat in de race director's event notes (pdf)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:36 schreef Sally het volgende:
Geen idee of het al langs is gekomen, en ik probeer ook een goede bron op internet te vonden, maar:
er zouden (weer) aangepaste regels zijn voor de Standing Start na een rode vlag.
Namelijk dat er nu 60 seconden mogen zitten tussen de 1e rijder vanuit de pitstraat-opstelling, zodat de banden beter opgewarmd kunnen worden.
(eerder "30 Seconds after the Safety Car has left the pit lane, all drivers leave the pit lane and proceed to the grid without overtaking." - zoals eerder al wat aanpassingen voor de race van Baku 2023 gedaan waren).
Bron: Ziggo Racecafé van 5 mei 2023.
Thnx, was idd al op FIA.com aan het bladeren, maar moest zo ongeveer elke pdf downloaden. Niet al te veel zin in.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat in de race director's event notes (pdf)
Voor een aanpassing in de Sporting Regulations moet er een WMSC stemming geweest zijn. Die is er de afgelopen week niet geweest, dus zou het in de documenten van deze race moeten staan. De event notes leek me de meest waarschijnlijke plek, dus die heb ik als eerste bekeken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx, was idd al op FIA.com aan het bladeren, maar moest zo ongeveer elke pdf downloaden. Niet al te veel zin in.
Ik had wel de Sporting Directions laastste editie op de gok gepakt. SPORTING REGULATIONS
FIA 2023 Formula 1 Sporting Regulations - Issue 5 - 2023-04-25
De RB19 zit onder het minimum gewicht, waardoor je met de balans van de auto kunt spelen en Perez de auto meer naar zijn hand kan zetten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
Is dit hier al geplaatst? Die Perez is het alweer compleet naar zn hoofd gestegen, quotes als “ik ben veel sneller als vorig seizoen” en “ik kan beter met de banden omgaan” etc etc etc
Hopelijk dat Max hem even keihard op zn plek zet dit weekend.
https://www.nu.nl/formule(...)k-max-ingehaald.html
Is dit niet het zoveelste voorbeeld van De Media die duiken op dit en het vooral lekker in wrijven?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
Is dit hier al geplaatst? Die Perez is het alweer compleet naar zn hoofd gestegen, quotes als “ik ben veel sneller als vorig seizoen” en “ik kan beter met de banden omgaan” etc etc etc
Hopelijk dat Max hem even keihard op zn plek zet dit weekend.
https://www.nu.nl/formule(...)k-max-ingehaald.html
En is dat dan het haakje-en-oogje wat er aan de RB wagens van 2023 zit?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
De RB19 zit onder het minimum gewicht
"Dit account bestaat niet."quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:21 schreef Starflyer het volgende:
De RBR is sowieso een van de meest uitgebalanceerde auto's, imho.
Veel downforce, weinig drag en een goede mechanische grip.
De Ferrari daarentegen heeft minder downforce maar is beter in de langzamere bochten. Ze verliezen echter tijd in de snelle bochten en op de rechte stukken als de DRS gebruikt wordt.
Bron
Nu welquote:
Hedendaagse F1 mediaquote:Op donderdag 11 mei 2023 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[Motorsport Italy] AlphaTauri: Ricciardo makes the seat fitting, he can replace De Vries (Italiaans)
Danny Ric is in Faenza om een stoeltje te passen voor de AT04, dus de brengt de geruchtenmolen op gang:
• Helmut Marko is ontevreden over De Vries tot dusver.
• De Vries zou al een ultimatum hebben gekregen; verbetering voor het einde van het Spaanse GP weekend, anders eruit.
Óf Danny Ric past alleen een stoeltje voor aanstaande Pirelli bandentests.
Zegt u het maar.
Is dit de herstructurering van de herstructurering? Gebed zonder end daar.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:11 schreef Starflyer het volgende:
Gilles De Ferran is terug bij McLaren. Nadat De Ferran tussen 2018 en 2020 Sporting Director was, is hij nu terug als adviserende consultant om mee te helpen met de herstructurering van McLaren.
https://www.bbc.com/sport/formula1/65515325
Vraag me af wat die gast aan salaris krijgt.quote:
Hij zal wel bij de top 3 horen dus valt buiten het budgetcap, ik meen dat hij ook een aandeel heeft in Red Bull Racing of een afdeling ervan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vraag me af wat die gast aan salaris krijgt.
Zit dat in de buurt van Verstappen? Of het zelfde als Horner en Marco?
Het enige wat ik kan bedenken is ritme en kilometers blijven maken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:56 schreef Marcoss het volgende:
Even los van of het waar is, vraag ik me af wat Ricciardo te winnen heeft om gedurende het seizoen in te stappen bij Alpha Tauri
Aan de andere kant is de kans klein dat hij nog een vol jaar F1 ergens gaat doen. Hij zei niet voor minder dan de winst mee te willen doen en er zijn een hele schep talenten die men boven hem zal verkiezen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is ritme en kilometers blijven maken.
Maar hij heeft natuurlijk veel meer te verliezen, want alles behalve een klinkklare oorwassing aan het adres van Yuki is pijnlijk en doet zijn marktwaarde geen goed.
Wat heeft hij dan te verliezen? Er was geen enkel team in hem geinteresseerd op Haas na, als hij Yuki naar huis rijdt ziet dat er misschien weer anders uit en zo niet kom je toch weer bij Haas of zo uit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is ritme en kilometers blijven maken.
Maar hij heeft natuurlijk veel meer te verliezen, want alles behalve een klinkklare oorwassing aan het adres van Yuki is pijnlijk en doet zijn marktwaarde geen goed.
Een vast stoeltje? Beetje zoals het met de Hulk is gegaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:56 schreef Marcoss het volgende:
Even los van of het waar is, vraag ik me af wat Ricciardo te winnen heeft om gedurende het seizoen in te stappen bij Alpha Tauri
Yuki koste niks, zat in de deal met Hondaquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is ritme en kilometers blijven maken.
Maar hij heeft natuurlijk veel meer te verliezen, want alles behalve een klinkklare oorwassing aan het adres van Yuki is pijnlijk en doet zijn marktwaarde geen goed.
Geruchten zeggen 10 miljoen dollar per jaar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vraag me af wat die gast aan salaris krijgt.
Zit dat in de buurt van Verstappen? Of het zelfde als Horner en Marco?
Tja, weigeren zal er sowieso niet goed uitzien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:56 schreef Marcoss het volgende:
Even los van of het waar is, vraag ik me af wat Ricciardo te winnen heeft om gedurende het seizoen in te stappen bij Alpha Tauri
Ik snap je punt hoor. Maar je kan ook stellen dat verslagen worden door Norris al niet best was, maar dat een jaar later ook nog eens klop krijgen van Yuki gewoon carrière beëindigend zal zijn voor een coureur van het kaliber van Ricciardo. Dezelfde Ricciardo die nog niet zo heel lang geleden genoemd werd als één van de absolute top coureurs binnen het huidige veld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan te verliezen? Er was geen enkel team in hem geinteresseerd op Haas na, als hij Yuki naar huis rijdt ziet dat er misschien weer anders uit en zo niet kom je toch weer bij Haas of zo uit.
Maar als hij niet overtuigd van zichzelf is heeft die hele missie toch geen zin, vroeg of laat hij met de billen bloot, dan lijkt me hoe vroeger hoe beter.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik snap je punt hoor. Maar je kan ook stellen dat verslagen worden door Norris al niet best was, maar om een jaar later ook nog eens klop te krijgen van Yuki gewoon carrière beëindigend zal zijn voor een coureur van het kaliber van Ricciardo. Dezelfde Ricciardo die nog niet zo heel lang geleden genoemd werd als één van de absolute top coureurs binnen het huidige veld.
Op basis van zijn uitlatingen in de media afgelopen maanden krijg ik de indruk dat Danny Ric zijn hoop erop heeft gevestigd om in 2024 als tweede coureur bij een top vier team in te stappen; hopend op een RB & Checo scenario waarbij een top vier team "ineens" zonder tweede rijder komt te zitten.
Hoe realistisch dat scenario is laten we maar even in het midden. Maar als hij daarop hoopt dan helpt het niet om ook nog eens tegen Yuki onderuit te gaan. En laten we eerlijk zijn; halverwege instappen bij een team tegen een coureur die daar al jaren zit, met een wagen die lastig en niet snel is en waarvan jij niet betrokken bent geweest bij de ontwikkeling ervan... dat is een flink risico.
Gohquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:39 schreef Starflyer het volgende:
En het gerucht is alweer ontkend
https://www.f1maximaal.nl(...)vanger-voor-de-vries
Nu zei dat bij Gasly en Kvyat ook niet alles, maar toch..quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:39 schreef Starflyer het volgende:
En het gerucht is alweer ontkend
https://www.f1maximaal.nl(...)vanger-voor-de-vries
Ja, dat was exact wat Russell hoopte.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Lees net dat Russel nu aan het klagen is bij de FIA voor aangepaste regels zodat het spannender kan worden.
Toto meer op de achtergrond sinds zijn jank moment over porpoising op Netflix.
En nu neemt Russell het over?
Waarom is het altijd Mercedes die aan het huilen is.
Of had hij(Russell) de hoop in een dominante wagen te komen toen hij naar Mercedes kwam?
Viel dat even tegen.
Neeeeeeee!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Liberty Media wilt 10 sprint weekends in F1 2024
Haha
Nope
Nope
Nope
Nope
Ga weg
En dan niet eens even samenvatten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:55 schreef Gehrman het volgende:
De altijd sympathieke Raymond Mens was te gast bij de Grand Prix radio podcast. Vanaf 42:30 confronteert hij Olav met het "zure sfeertje" die hij en het Ziggo kliekje creëerde rond het verliezen van de F1 rechten.
https://grandprixradio.nl(...)lass-van-max-2023-19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |