Nee idd, geen Hamilton-Rosberg of iets in die strekkingquote:Op maandag 1 mei 2023 12:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze echt gaan vechten, zolang het maar clean blijft.
Max is wel een paar niveautjes beter dan Perez, dus ik verwacht er niet veel van. Als Perez het vuil gaat spelen dan is hij ook weer snel weg. Dit jaar kan het misschien nog geen kwaad, omdat ze dominant zijn, maar je wil geen onderling gezeik als je met andere teams moet vechten.
Over Mercedes gesproken, wat een knakenbak is dat, met DRS niet snel genoeg om een Ferrari zonder te pakkenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah denk het niet. Hij zou dan zelfde probleem als Max hebben gehad. Max kon niet lang volgen i.v.m. oververhitting.
Ik blijf er bij dat de aanpassing op de regels van vorig jaar, om Mercedes te helpen, het hele idee van de nieuwe regels heeft verneukt. Je kan sinds de verandering weer veel minder goed volgen.
Ik zie ze daar vooral haten op Toto omdat hij de 2022 regelementen om zeep heeft geholpen.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:48 schreef tripel7 het volgende:
Op Reddit zijn er een aantal niet goed bij hun hoofd, vinden dat de oude regels van voor 2021 weer terug moeten komen, want MB 7 WCC en Lewis 6x WDC achterelkaar is kennelijk beter dan wat er nu gebeurt
Mja, dat van de reglementen roep ik ook al een tijdje, is echt doodzonde, want de eerste paar races in 2022 waren echt leuk om naar te kijken. Na de wijzigingen werd het flink minder. Zal vast geen toeval zijn geweest.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie ze daar vooral haten op Toto omdat hij de 2022 regelementen om zeep heeft geholpen.
En op natte katten
Hebben die gasten geen concurrentie beding in hun contract staan? Dat staat er bij mij al inquote:Op maandag 1 mei 2023 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Geen officieel Red Bull account though.
Het zou onder andere gaan om Enrico Balbo, hoofd aerodynamica bij Red Bull. Zou het tweede jaar op rij zijn dat Red Bull zijn hoofd aerodynamica naar een directe concurrent ziet vertrekken (vorig jaar Fallows naar Aston).
Volgens de geruchten zou het bij de tweede engineer gaan om Pierre Wache, Technical Director binnen Red Bull Racing.
Vast wel, een jaartje gardening leave meestal.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hebben die gasten geen concurrentie beding in hun contract staan? Dat staat er bij mij al in
Beetje raar dat ze -naar verluid- al bij een concurrent zijn begonnen dan.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vast wel, een jaartje gardening leave meestal.
Volgens mij niet hoor, in 24 pas.quote:Op maandag 1 mei 2023 15:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze -naar verluid- al bij een concurrent zijn begonnen dan.
Dan lees ikquote:
wellicht anders.quote:According to Motorsport Italia, the second unnamed engineer already is in Maranello and is contributing to the evolution of the SF-23.
Beetje verwarrend inderdaad, unnamed dus dat is moeilijk checken maar als het een belangrijk iemand was dan kan hij niet zomaar bij een ander aan de slag.quote:
Dat gerucht ging een paar dagen geleden al, bijna tegelijk met dat Mekies daar zou vertrekken.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Geen officieel Red Bull account though.
Het zou onder andere gaan om Enrico Balbo, hoofd aerodynamica bij Red Bull. Zou het tweede jaar op rij zijn dat Red Bull zijn hoofd aerodynamica naar een directe concurrent ziet vertrekken (vorig jaar Fallows naar Aston).
Volgens de geruchten zou het bij de tweede engineer gaan om Pierre Wache, Technical Director binnen Red Bull Racing.
Pierre Wache lijkt me sterk. Dan zou die niet genoemd zijn door Horner bij de verlenging van het contract van Newey.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Geen officieel Red Bull account though.
Het zou onder andere gaan om Enrico Balbo, hoofd aerodynamica bij Red Bull. Zou het tweede jaar op rij zijn dat Red Bull zijn hoofd aerodynamica naar een directe concurrent ziet vertrekken (vorig jaar Fallows naar Aston).
Volgens de geruchten zou het bij de tweede engineer gaan om Pierre Wache, Technical Director binnen Red Bull Racing.
https://www.motorsport.co(...)ull-f1-team/10463636quote:Horner reckoned the set-up that Red Bull had, with Newey working in collaboration with senior figures like F1 technical director Pierre Wache and powertrains chief Ben Hodgkinson, helped play to his strengths.
“I think Pierre on the chassis side does a great job,” added Horner. “We have got Ben Hodgkinson on Powertrains doing a fantastic job and Rob Gray on the Advanced Technology side.
Hoe zit het nu met gardening leave en cost cap? Was toch wat gezeik dat ze dan nog op de loonlijst van het oude team blijven? Of hebben ze nu per direct onbetaald verlof.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gerucht ging een paar dagen geleden al, bijna tegelijk met dat Mekies daar zou vertrekken.
Desbetreffende engineers zouden al met gardening leave zijn.
Edit: Iets langer geleden zelfs. Ruim een week.
En daar staat ook in dat ze pas in 2024 bij Ferrari aan de slag gaan.
Due ingegneri sono stati appena assunti e hanno cessato la loro attività in Red Bull, sono in pieno periodo di gardening e saranno in forze a Maranello nel 2024.
Oftewl twee personen hebben hun activiteiten gestaakt bij Ted Bull, zitten in hun gardening leave en zijn in 2024 in Maranello.
https://www.formulapassio(...)arriveranno-nel-2024
echt zo'n Yuki begin, elk weekend crashenquote:Op maandag 1 mei 2023 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
Nick de Vries ook. Die gaat het einde van het seizoen niet halen op deze manier. Die gast heeft niks in de F1 te zoeken.
Ja, dan staan ze nog steeds op de loonlijst, dus zullen ze daar rekening mee moeten houden.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met gardening leave en cost cap? Was toch wat gezeik dat ze dan nog op de loonlijst van het oude team blijven? Of hebben ze nu per direct onbetaald verlof.
Flink genaaid. Compenseer dan lekker met een tekenbonus betaald door de nieuwe werkgever.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dan staan ze nog steeds op de loonlijst, dus zullen ze daar rekening mee moeten houden.
Vorig jaar werd RB hier ook al mee genaaid, hopelijk nu niet weer.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Flink genaaid. Compenseer dan lekker met een tekenbonus betaald door de nieuwe werkgever.
Met een andere nationaliteit had hij vast ook niet meer in die auto gezetenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt zo'n Yuki begin, elk weekend crashen
Dat hebben ze ook verpest, nu is het echt water en kunnen we er minder grappen over makenquote:
Weet je. Porsches en Ferrari's zie ik dagelijks al genoegquote:Op maandag 1 mei 2023 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook verpest, nu is het echt water en kunnen we er minder grappen over maken
We zijn wel diep gezonkenquote:Op maandag 1 mei 2023 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook verpest, nu is het echt water en kunnen we er minder grappen over maken
Gaat me niet per de om RB maar wel om het systeemquote:Op maandag 1 mei 2023 20:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar werd RB hier ook al mee genaaid, hopelijk nu niet weer.
Mijn principes zijn gewoon kijken.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je blijft hopelijk wel bij je principes, toch? Lekker het hele weekend vrij te besteden dus.
Nou, dat lijkt me niet. Als je ontslag neemt, sta je niet meer bij je werkgever op de loonlijst. Als jij ontslag neemt en je kunt - vanwege een concurrentiebeding - een tijd niet werken, dan is at jouw probleem. Je ex-werkgever gaat je echt niet je loon doorbetalen.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dan staan ze nog steeds op de loonlijst, dus zullen ze daar rekening mee moeten houden.
Dat krijg je ervan. Hadden ze er maar geen water moeten neerleggen.quote:
Laat dat nou een van de redenen van het overschrijden van de budget cap van RBR zijn. Doordat Fallows niet meteen bij Aston Martin aan de slag mocht, moest RBR zijn loon doorbetalen totdat hij daar wel aan de slag kon (en hebben ze hem bij een andere afdeling geplaatst).quote:Op maandag 1 mei 2023 21:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet. Als je ontslag neemt, sta je niet meer bij je werkgever op de loonlijst. Als jij ontslag neemt en je kunt - vanwege een concurrentiebeding - een tijd niet werken, dan is at jouw probleem. Je ex-werkgever gaat je echt niet je loon doorbetalen.
Valt het allemaal in het waterquote:
Haha!quote:Op maandag 1 mei 2023 22:55 schreef DX11 het volgende:
Nieuw alternatief voor F1? Tenminste wat actie..
Ik zou ook echt geen idee hebben hoe beide races gaan, dus doen alsof is niet zo lastigquote:Op maandag 1 mei 2023 23:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Haha!
Ik kijk gewoon naar hele heele heeele hééééle ouwe F1-races en doe dan net of ik ze nog nooit eerder heb gezien!
Have fun!quote:Op maandag 1 mei 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook echt geen idee hebben hoe beide races gaan, dus doen alsof is niet zo lastig
Hebben die mensen geen andere dingen aan het hoofd?quote:Op maandag 1 mei 2023 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat het volle bak inzetten op korte termijn winst nu al keihard aan het terugkaatsen is voor Miami, ze schijnen amper de tickets verkocht te krijgen. Eigenlijk wat iedereen al voorspeld had, maar dan nog veel eerder.
Gewoon het water op de baan dumpen ;Pquote:Op maandag 1 mei 2023 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook verpest, nu is het echt water en kunnen we er minder grappen over maken
Yuki is interessant voor de Japanse markt.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt zo'n Yuki begin, elk weekend crashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |