abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:41:51 #201
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_209089261
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:05 schreef daNpy het volgende:

[..]
Nouja je maakt er een beetje een racistisch verhaal van. Iets waar normaal wel op gehapt wordt.

Steek die middelvinger zoals hierboven eens naar het team van Mercedes op, of nog erger, naar Hamilton? Dan staan dezelfde avond nog statements online van alle teams, de F1, etc. Die zogenaamde acties tegen 'online abuse' zijn ook maar 1 richtingsverkeer, let maar op.
Nou nee. Ik trek na het lezen en deelnemen aan een paar honderd topics topics de voorzichtige conclusie dat alle onheil of minder positieve berichtgeving die Max Verstappen of Redbull ondervinden toegewezen wordt aan manipulaties door team Mercedes en hun 'woordvoerders' van Sky Sports.
Maar ik zei dat als er in Miami gefloten wordt dit meer waarschijnlijk door de samenstelling van de bevolking komt die qua achtergrond meer overeenkomt met Perez en Alonso.

Dat dit niet overeenkomt met de hier heersende stemming is niet mijn probleem verder.
Wie dit leest is gek
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:46:00 #202
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209089316
quote:
99s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Nou nee. Ik trek na het lezen en deelnemen aan een paar honderd topics topics de voorzichtige conclusie dat alle onheil of minder positieve berichtgeving die Max Verstappen of Redbull ondervinden toegewezen wordt aan manipulaties door team Mercedes en hun 'woordvoerders' van Sky Sports.
Maar ik zei dat als er in Miami gefloten wordt dit meer waarschijnlijk door de samenstelling van de bevolking komt die qua achtergrond meer overeenkomt met Perez en Alonso.

Dat dit niet overeenkomt met de hier heersende stemming is niet mijn probleem verder.
En toch blijft het gek dat als Lewis uitgefloten wordt nadat hij een tegenstander met 250km/h de vangrail in heeft gestuurd iedereen dit af moet keuren, want dat uitfluiten is puur omdat men racistisch is tegen Lewis.

Maar uitfluiten van Max die een race wint en ook nog de middelvinger toegestoken krijgt levert geen enkele respons van diezelfde groepen op die zogenaamd tegen (online) abuse zijn.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 13:50:11 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209089375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:46 schreef daNpy het volgende:

[..]
En toch blijft het gek dat als Lewis uitgefloten wordt nadat hij een tegenstander met 250km/h de vangrail in heeft gestuurd iedereen dit af moet keuren, want dat uitfluiten is puur omdat men racistisch is tegen Lewis.

Maar uitfluiten van Max die een race wint en ook nog de middelvinger toegestoken krijgt levert geen enkele respons van diezelfde groepen op die zogenaamd tegen (online) abuse zijn.
Britten gonna Brit. En Amerikanen zijn natuurlijk gewoon afstammelingen van Britten die zelfs voor England te extreem waren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:02:01 #204
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_209089549
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik kan het ook niet vinden maar dat betekent toch niet dat hij het niet gezegd heeft, misschien heeft Sky de boel wel opgeruimd en zo'n mirror bijvoorbeeld is wel een telegraaf in het kwadraat maar ze quoten letterlijk zijn commentaar en in dat soort zaken zijn ze wel zorgvuldig.
Als ik de comments op dat draadje lees dat jij postte (tnx daarvoor, btw) dan schijnt hij het ergens midden in de race te hebben gezegd tijdens de Sky-uitzending.

Dat gezegd hebbende, als ik soms oude races terugkijk op F1TV met Sky-commentaar (was voorheen het enige dat ze hadden) vallen er vaker dingen weg (korte interviews ed) die kennelijk alleen op Sky's eigen kanaal worden uitgezonden. Dat maakt dan blijkbaar geen deel uit van de officiële commentaarstream die later op F1TV staat. Wellicht is er zoiets aan de hand?
Ik heb zelf verder niet gezocht, btw.

-edit- Ik heb vorig seizoen ook eens een race met Viaplay-commentaar teruggekeken en daar vielen bijv. ook Allard Kalffs bijdragen steeds weg. Die sturen ze dan (bewust of onbewust) niet mee ofzo. De race afgelopen zondag had wel gewoon Kalff tussendoor, dus in het geval van Viaplay hebben ze het gefixt, want het komt heel raar over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jane op 10-05-2023 14:09:13 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_209089557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik kan het ook niet vinden maar dat betekent toch niet dat hij het niet gezegd heeft, misschien heeft Sky de boel wel opgeruimd en zo'n mirror bijvoorbeeld is wel een telegraaf in het kwadraat maar ze quoten letterlijk zijn commentaar en in dat soort zaken zijn ze wel zorgvuldig.
Oh ik twijfel er niet aan dat hij het gezegd heeft. Lijkt me wel duidelijk dat dit zo is, maar ik was gewoon benieuwd wanneer in welke context hij het zei. Of het een fout is of bewust tactiek om RBR in kwaad daglicht te zetten
pi_209089817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Toto zit weer eens veren in de reet van Hamilton te steken na helemaal vernietigd te zijn door zijn teamgenoot.

Kan die gast alsjeblieft opdonderen uit de F1? Ken je houdbaarheidsdatum :O
Nu Angela Cullen weg is zal Toto het moeten doen.
Aan de andere kant, Toto deed dit altijd al bij Lewis.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209089819
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oh ik twijfel er niet aan dat hij het gezegd heeft. Lijkt me wel duidelijk dat dit zo is, maar ik was gewoon benieuwd wanneer in welke context hij het zei. Of het een fout is of bewust tactiek om RBR in kwaad daglicht te zetten
Hij zei het na de wedstrijd.

quote:
Sky Sports Formula 1 pundit Anthony Davidson has questioned why Sergio Perez was left to "drive blind" at the Miami Grand Prix while Max Verstappen was given a constant stream of information.

Perez was in pole position for the race and had a great chance to take the lead in the title race with Verstappen ninth on the grid. But the Dutchman executed his race strategy perfectly to make sure he was on faster and newer tyres at the end of the race, and close enough to make the most of it.

So Verstappen won the race while Perez had to settle for second. But it was after the Grand Prix that Davidson reported something odd that he had heard while listening to the Red Bull airwaves in the closing stages.

"Really strange, listening to Perez's radio," the Sky pundit said. "They haven't told him anything about this fight between himself and Max. Whereas on Verstappen's side of the garage it has been constant.

"We've heard it coming through from his engineer, that constant check on the relative race gap between himself and his team-mate. So Perez has been out there, in a way, driving blind. Very odd. It has been too quiet on his radio."
Intussen staan de radioconversaties gewoon online en blijkt het grote onzin.

Anyway, dat wordt weer een groot feest in Italië volgende race. Ik zou maar geen Red Bull kleding aantrekken daar. Was vorig jaar ook zo'n feest op Monza.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 14:28:17 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209089873
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
[..]

Anyway, dat wordt weer een groot feest in Italië volgende race. Ik zou maar geen Red Bull kleding aantrekken daar. Was vorig jaar ook zo'n feest op Monza.

Monza is voor mij ook echt de race waar ik nooit van m'n leven naartoe zou willen. Die Italianen waren altijd al helemaal gek, maar de DTS revolutie om het maar even zo te noemen heeft Italië ook niet overgeslagen.

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet met een heel klein beetje weemoed terug kijk naar de goede oude tijd dat F1 kijkers nog echt autosportfans waren. Tribalisme is van alle tijden, maar het speelde een veel kleinere rol. Wel des te meer reden om eens te kijken naar andere evenementen zoals het WEC, maar een dingetje is dat ik echt niemand ken die ik mee kan slepen ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209089899
quote:

[..]
[..]

Gelukkig komt Zandvoort er aan en kunnen wij Nederlanders het goede voorbeeld laten zien. Niet dat we dat kunnen.
pi_209089971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef Questular het volgende:

[..]
Gelukkig komt Zandvoort er aan en kunnen wij Nederlanders het goede voorbeeld laten zien. Niet dat we dat kunnen.
Wat is er eigenlijk uit al die honderden aangiftes van sexueel grensoverschrijdend gedrag gekomen waar vorig jaar zo'n ophef over was?

pi_209090044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:46 schreef daNpy het volgende:

[..]

De Max fans fluiten alleen vanwege die ene extreme crash? Is het niet een beetje flauw dat ze zich daar niet overheen kunnen zetten?
  woensdag 10 mei 2023 @ 14:45:34 #212
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209090047
quote:

[..]
:')

Daar heb je er alweer zo een.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209090060
quote:

[..]
Volgens mij hebben 'wij' dat al 2 jaar op rij laten zien in Zandvoort.
Цой жив
pi_209090069
quote:

[..]
[..]

Ik mag toch hopen dat ze hier op terugkomen want het is bijna viral gegaan
pi_209090074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Daar heb je er alweer zo een.
Goed verhaal. Weer zo een, daar kan ik wat mee.
pi_209090088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Volgens mij hebben 'wij' dat al 2 jaar op rij laten zien in Zandvoort.
Bij elke race zitten er totaaldebieltjes die het niet kunnen hebben als racer A wint en racer B verliest.
pi_209090106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Wat is er eigenlijk uit al die honderden aangiftes van sexueel grensoverschrijdend gedrag gekomen waar vorig jaar zo'n ophef over was?

[ afbeelding ]
Volgens mij waren het meldingen en geen aangiftes. Meeste vrouwen begrijpen ook wel dat een aangifte nagenoeg altijd kansloos is en vaak is een straf niet een gewenst doel
pi_209091960
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Volgens mij waren het meldingen en geen aangiftes. Meeste vrouwen begrijpen ook wel dat een aangifte nagenoeg altijd kansloos is en vaak is een straf niet een gewenst doel
Ik zou toch aangifte doen als ik zo'n verschrikkelijke dingen had meegemaakt zoals in een polonaise meegetrokken worden, aangesproken worden als je voorkruipt ergens of iemand die een grapje maakt over skinny dipping in de zee.
Kortom, mensonterende toestanden.

pi_209091991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Ik zou toch aangifte doen als ik zo'n verschrikkelijke dingen had meegemaakt zoals in een polonaise meegetrokken worden, aangesproken worden als je voorkruipt ergens of iemand die een grapje maakt over skinny dipping in de zee.
Kortom, mensonterende toestanden.
en strafbaar. Precies ja
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 17:43:41 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209092291
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bij in ieder geval één geval werd het duidelijk dat zij het deden om aandacht te krijgen en paddock op te kunnen en dat is ze gelukt. Iedereen pakt bij iedere scheet al zijn of haar telefoon om te filmen. Zitten daar duizenden en duizenden mensen, niemand, maar dan ook niemand heeft het vast weten te leggen blijkbaar. Of diegenen die het hebben gedaan zijn uitermate slim en sluw dat ze tientallen mensen hebben aangerand zonder dat iemand het heeft gemerkt of een overgroot deel van het gezeik is bullshit.

Iemand in de VS steekt haar middelvinger op en het staat meteen op internet. In Monza vallen ze RB fans lastig, staat meteen op internet, maar de tientallen aanrandingen in NL en Oostenrijk kan niemand maar vastleggen, heel gek is dat.
pi_209095418
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:02 schreef Jane het volgende:

[..]
Als ik de comments op dat draadje lees dat jij postte (tnx daarvoor, btw) dan schijnt hij het ergens midden in de race te hebben gezegd tijdens de Sky-uitzending.

Dat gezegd hebbende, als ik soms oude races terugkijk op F1TV met Sky-commentaar (was voorheen het enige dat ze hadden) vallen er vaker dingen weg (korte interviews ed) die kennelijk alleen op Sky's eigen kanaal worden uitgezonden. Dat maakt dan blijkbaar geen deel uit van de officiële commentaarstream die later op F1TV staat. Wellicht is er zoiets aan de hand?

-edit- Ik heb vorig seizoen ook eens een race met Viaplay-commentaar teruggekeken en daar vielen bijv. ook Allard Kalffs bijdragen steeds weg. Die sturen ze dan (bewust of onbewust) niet mee ofzo. De race afgelopen zondag had wel gewoon Kalff tussendoor, dus in het geval van Viaplay hebben ze het gefixt, want het komt heel raar over.
Volgens mij werd het tijdens of na de race (maar wel nog in die uitzending) ook aan Horner gevraagd waarom Perez niks werd verteld.....
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 mei 2023 @ 22:44:05 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209096370
Ik vraag mij trouwens af, en dit is echt omdat ik het niet weet, of SkyF1 tijdens de dominante periode van Lewis dit soort dingen ook onderzocht? Werd er toen ook wel eens gezegd dat Bottas te weinig informatie kreeg? Genaaid werd etc?
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:02:43 #223
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209096570
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Er is nooit wat gebeurd man
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:22:53 #224
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_209096769
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:02 schreef Jane het volgende:

[..]

Hij kreeg zelfs zoveel updates dat ik er gek van zou worden :')
Rini dankjewel.
pi_209097349
Er zijn dus echt mensen die kwaad zijn omdat Verstappen voorgetrokken wordt door Red Bull omdat hij constant info over de radio krijgt van Christian Horner zelf en dat Horner nooit op de radio praat met Perez. Ze hebben niet door dat het de stem van Gianpiero Lambiase is.

_O-
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:59:50 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_209100428
[Motorsport Italy] AlphaTauri: Ricciardo makes the seat fitting, he can replace De Vries (Italiaans)

Danny Ric is in Faenza om een stoeltje te passen voor de AT04, dus de brengt de geruchtenmolen op gang:
• Helmut Marko is ontevreden over De Vries tot dusver.
• De Vries zou al een ultimatum hebben gekregen; verbetering voor het einde van het Spaanse GP weekend, anders eruit.

Óf Danny Ric past alleen een stoeltje voor aanstaande Pirelli bandentests.
Zegt u het maar. :s)
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 mei 2023 @ 12:01:33 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209100456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[Motorsport Italy] AlphaTauri: Ricciardo makes the seat fitting, he can replace De Vries (Italiaans)

Danny Ric is in Faenza om een stoeltje te passen voor de AT04, dus de brengt de geruchtenmolen op gang:
• Helmut Marko is ontevreden over De Vries tot dusver.
• De Vries zou al een ultimatum hebben gekregen; verbetering voor het einde van het Spaanse GP weekend, anders eruit.

Óf Danny Ric past alleen een stoeltje voor aanstaande Pirelli bandentests.
Zegt u het maar. :s)
Ik denk het laatste.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2023 @ 12:02:51 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')