Nu ongeveerquote:Op maandag 24 april 2023 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer zou Kenzy er ook al weer uit gaan volgens haar afspraak met de Febo? Over 2 a 3 weken toch?
Dat was geen afspraak met de Febo, dit wilde ze zelf gewoon doen en toen Mirthe dit hardop had uitgesproken moest ze op het matje komen bij de Febo en kreeg ze op haar klote, dat laatste heeft ze zelf gezegd, zie hier het gevolg van haar plannetje.quote:Op maandag 24 april 2023 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer zou Kenzy er ook al weer uit gaan volgens haar afspraak met de Febo? Over 2 a 3 weken toch?
Hielp niet veel..quote:Op maandag 24 april 2023 15:40 schreef Harry het volgende:
Zeer volwassen speech van Kenzy.
Zij was de meest intelligente van het stel daar.
Ze is daar gelegenheidslesbootje geworden.. omdat het kon, en beter uitkwamquote:Op maandag 24 april 2023 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die halfgare Mirthe is 100% hetero hoor
Bijzonder toch dat je niet gewoon bevriend kunt zijn met iemand waar je al 8 maanden mee in een loods woont.quote:Op maandag 24 april 2023 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe wil even alleen zijn zegt ze tegen Eunice, ik voorspel dat Erik haar binnen 10 minuten op zoekt.Geile Erik ziet kansen nu inderdaad.
Erik is 33 en wil ook wel eens watquote:Op maandag 24 april 2023 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Bijzonder toch dat je niet gewoon bevriend kunt zijn met iemand waar je al 8 maanden mee in een loods woont.
Ja sorry, te lang positief geweest net.quote:Op maandag 24 april 2023 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Bijzonder toch dat je niet gewoon bevriend kunt zijn met iemand waar je al 8 maanden mee in een loods woont.
Moet je nagaan hoe rommelig dat in haar bovenkamer werktquote:Op maandag 24 april 2023 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe als ze buiten op de bank ligt en binnen mensen hoort klappen : 'Oh fuck!'
Snel staan en voor het raam klappen.
Als een twaalfjarige die boos isquote:Op maandag 24 april 2023 15:46 schreef Puzzie het volgende:
Paar keer trappen tegen de pallet en door
Ik denk het laatste ... er wordt weinig tot niets gezegd op het moment.quote:Op maandag 24 april 2023 15:47 schreef Silves het volgende:
Ff tussendoor zit hier met mijn splinter nieuwe laptop...maar het geluid is waardeloos? ligt dit aan de mijne of is het geluid nu zacht op de streams?
ja hoop het want wat ik hoor op 100 procent is niet aan te horen.quote:Op maandag 24 april 2023 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het laatste ... er wordt weinig tot niets gezegd op het moment.
Ze was alleen even vergeten dat de foto van Kenzy nog op het scherm kwam, ze schrok zich verloren toen ze de anderen hoorde klappenquote:
Hier hetzelfde, ligt aan de streamsquote:Op maandag 24 april 2023 15:47 schreef Silves het volgende:
Ff tussendoor zit hier met mijn splinter nieuwe laptop...maar het geluid is waardeloos? ligt dit aan de mijne of is het geluid nu zacht op de streams?
Geen traantjes , die is er zo overheenquote:Op maandag 24 april 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Miertje MompelMonologen doen nu
Nee dit is gewoon Mirthequote:Op maandag 24 april 2023 15:54 schreef Sociologica het volgende:
Is deze Mirthe act nou in opdracht van FEBO of vanuit haarzelf? Al die quotes hardop, balen en verdriet kan ook in stilte. Vind dit erg gedramatiseerd. ‘Ik ga ervoor zorgen dat hij weg gaat. Ik doe zelf een eliminatie. Als ik het kan, doe ik het zelf’
Het is idd een beetje een act wat ze nu opvoertquote:Op maandag 24 april 2023 15:54 schreef Sociologica het volgende:
Is deze Mirthe act nou in opdracht van FEBO of vanuit haarzelf? Al die quotes hardop, balen en verdriet kan ook in stilte. Vind dit erg gedramatiseerd. ‘Ik ga ervoor zorgen dat hij weg gaat. Ik doe zelf een eliminatie. Als ik het kan, doe ik het zelf’
Ze is nooit ergens met 'r verstand bij geweest, ze kan ook deze AfscheidShow niet fatsoenlijk fakenquote:Op maandag 24 april 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen traantjes , die is er zo overheen
Dat zou je denken maar is dus niet zoquote:Op maandag 24 april 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is idd een beetje een act wat ze nu opvoert
Naja ik vind haar normaal niet leuk maar ken haar niet met dit strategische in zichzelf gepraatquote:
Echt welquote:Op maandag 24 april 2023 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar is dus niet zo
Ze zit op dit moment in haar eigen wereldjequote:Op maandag 24 april 2023 15:55 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Naja ik vind haar normaal niet leuk maar ken haar niet met dit strategische in zichzelf gepraat
Mevr aandachttrekker ..madam de zogenaamde eo jongere, die wel houd van een potje wraak en iemand dood wensen en begraven ect...quote:
Ze wilde al wegquote:Op maandag 24 april 2023 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
Voor iemand die daar acht maanden heeft gezeten heerst er maar bar weinig emotie binnen de groep
quote:
Ze was vooral close met de mensen met wie ze stond te oefenen volgens mij. Sas Bern Mirthe, Jappie al minder voor mijn gevoel. Ze had wel veel met Wanda. Verder dan deze namen kom ik niet echt. Het boeit de groep wel meer dan bijv bij Estherquote:Op maandag 24 april 2023 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
Voor iemand die daar acht maanden heeft gezeten heerst er maar bar weinig emotie binnen de groep
ik geloof er niets van , net als met jappie toenquote:Op maandag 24 april 2023 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dit was vlak voor de: "Ik ga ervoor zorgen dat hij weg gaat. Ik doe zelf een eliminatie. Als ik het kan, doe ik het zelf"[/b]
Als je daar al zo lang zit dan ga je echt niet meer zomaar wegquote:Op maandag 24 april 2023 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wilde al weg
En de groep was ook klaar met haar egocentrische gedrag
Nooit anders geweest ook, voor hun is het gewoon er weer 1 minder.quote:Op maandag 24 april 2023 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy wilde al eerder weg ,.. dus ik zie het probleem nietquote:Op maandag 24 april 2023 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je daar al zo lang zit dan ga je echt niet meer zomaar weg
Ik geloof haar verdriet, ik geloof haar warrigheid en het is sneu dat ze nu een 2e maatje verliest door eliminatie. Maar ook dat is het spel. In haar 'heilige onschuld' geloof ik niet altijd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik geloof er niets van , net als met jappie toen
Vind ik toch nog steeds de beste vondst van Isaac tot nu toequote:Op maandag 24 april 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
Een Berend gevoel bij Kenzy
[ afbeelding ]
Zeker niet , onschuldig zijn ze geen van allen , ze hebben allemaal hun trukendoos en manipulatieve actiesquote:Op maandag 24 april 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof haar verdriet, ik geloof haar warrigheid en het is sneu dat ze nu een 2e maatje verliest door eliminatie. Maar ook dat is het spel. In haar 'heilige onschuld' geloof ik niet altijd.
Zo is hetquote:Op maandag 24 april 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof haar verdriet, ik geloof haar warrigheid en het is sneu dat ze nu een 2e maatje verliest door eliminatie. Maar ook dat is het spel. In haar 'heilige onschuld' geloof ik niet altijd.
Ik ook , en hij heeft ook gelijkquote:Op maandag 24 april 2023 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind ik toch nog steeds de beste vondst van Isaac tot nu toe
Deze heb ik voorspeld, eerder hierzo...Mirthe die ice gaat stalken, en ook nog een Zooi...een nieuw verhaal lijntje...wie krijgt de meeste aandacht...quote:Op maandag 24 april 2023 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig is daar MasterBrô om diep verdrietige( NOT) Miertje in de BrôGroep te hengelen , mocht de OuweWijvenGroep eerder zijn![]()
[ afbeelding ]
Maar ze durven haar niet op die stip te zettenquote:Op maandag 24 april 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe snapt ook niets van het spel geloof ik
Hij is niet voor de niks de grootste slang daar.quote:Op maandag 24 april 2023 16:08 schreef Puzzie het volgende:
Ice over de mensen die Jeff voeden , maar dat doet ice zelf ook
Maar dat is ook een ander puntquote:Op maandag 24 april 2023 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze durven haar niet op die stip te zetten
Miertje gaat heel snel weer een KleefAan zoeken, zoals ze bij Kenzz deed.. wie de gelukkige gaat worden blijft nog een raadselquote:Op maandag 24 april 2023 16:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Deze heb ik voorspeld, eerder hierzo...Mirthe die ice gaat stalken, en ook nog een Zooi...een nieuw verhaal lijntje...wie krijgt de meeste aandacht...
Ice geeft iedereen wat hij/zij nodig heeft want voelt dat namelijk haarfijn aanquote:Op maandag 24 april 2023 16:09 schreef Donna1000 het volgende:
Wat een rare kerel is die Ice, hij praat veel maar zegt weinig. Echt een meeloper met iedereen.
Geloof maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 24 april 2023 16:09 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac: Jeff is mijn vervelende kleine broertje....
Mirthe noemde hem 'de duivel' (voor de zoveelste keer)
Veel te druk gehad met Kenzi (handje, kusje, pepermuntje)quote:Op maandag 24 april 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe snapt ook niets van het spel geloof ik
Pepermuntjequote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel te druk gehad met Kenzi (handje, kusje, pepermuntje)
Achterbaks misselijk mannetjequote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef xsaskiax het volgende:
oh oh oh wat is die Isaac toch een verschrikkelijke meeluller.... wil iedereen aan zijn kant krijgen en houden, desnoods ten koste van anderen, zolang hij zelf maar buiten schot blijft
We komen er nooit vanaf. Mocht er een seizoen 2 komen loopt hij daar nog steeds rond.quote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef xsaskiax het volgende:
oh oh oh wat is die Isaac toch een verschrikkelijke meeluller.... wil iedereen aan zijn kant krijgen en houden, desnoods ten koste van anderen, zolang hij zelf maar buiten schot blijft
Allemaal het gevolg van die streng gelovige opvoedingquote:Op maandag 24 april 2023 16:09 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac: Jeff is mijn vervelende kleine broertje....
Mirthe noemde hem 'de duivel' (voor de zoveelste keer)
quote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vertelt nu dat zij en Bern dit hadden kunnen halen, want ze hebben het vaak gedaan. Les in gegeven.
Van Kenzy mocht ze zich er niet mee bedoelen. Goede keus geweest van Kenzy.
Jammer.. het is alweer bijna afgelopenquote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb een JVJL nog niet echt gevolgd. Kijk de laatste week wat meer, Maar ik vindt die Ice een griezel hoor
Nee joh heerlijk juistquote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb een JVJL nog niet echt gevolgd. Kijk de laatste week wat meer, Maar ik vindt die Ice een griezel hoor
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...quote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vertelt nu dat zij en Bern dit hadden kunnen halen, want ze hebben het vaak gedaan. Les in gegeven.
Van Kenzy mocht ze zich er niet mee bemoeien. Goede keus geweest van Kenzy.
Allemaal toevalquote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...
ik wist niet dat buiten 'teambuildingevenementen' zoveel mensen zich met boogschieten bezig hielden/houden
Komen ze nu meequote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Van Kenzy mocht ze zich er niet mee bemoeien. Goede keus geweest van Kenzy.
Bespeur ik een ondertoon?quote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...
ik wist niet dat buiten 'teambuildingevenementen' zoveel mensen zich met boogschieten bezig hielden/houden
Braband/limburg zijn veel schuttersverenigingen, waarschijnlijk ook boogschieten. Vooral dusquote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weerquote:Op maandag 24 april 2023 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer.. het is alweer bijna afgelopen![]()
Neejj grapje nog 4 maanden over![]()
Welkomquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weer
Die meid liegt nog tegen haar schaduwquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Zoe heeft op Jeff gestemd ... zegt ze dat nou?![]()
huichelaar
Welkom.quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weer
Gelijk heb je.. en als er iets gebeurt, zie je het als eerste hierquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die meid liegt nog tegen haar schaduw
quote:Op maandag 24 april 2023 15:40 schreef Harry het volgende:
Zeer volwassen speech van Kenzy.
Zij was de meest intelligente van het stel daar.
Dit is gewoon scripted.quote:Op maandag 24 april 2023 16:26 schreef Frummelie het volgende:
En toch riekt het een beetje..Mirthe had een tijd terug een slip van de tong dat Kenzy eind april/mei zou vertrekken want Marine bla bla bla... Kenzy was daar redelijk pissed over... toen werd het stil en Kenzy deed niet meer mee, sliep niet meer enz
En vandaag eliminatie, hoe verrassend Kenzy op de stip..
Ik vind het verdriet van Mirthe ook een beetje geacteerd.
Heel toevallig de laatste nacht samen.
Voorlopig zit Jeff gebakkenquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Alle pijlen op Jeff. Die gaat de laatste maand nooit halen. Teveel vijanden
Het scheelde 10 cm vandaagquote:
Ik snap nog steeds niets van die stemmenlijstquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef Judiwi het volgende:
Op wie heeft Jasper gestemd? Niet op Isaac, wel op Jeffrey.
Zoe nog weg zou ook al mooi zijnquote:Op maandag 24 april 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
En zo gaat de gemiddelde leeftijd weer omhoog, straks een loods met oudjes.
Jeff heeft veel praatjes, maar als het er op aankomt, weinig daden. Maar dat Kenzy vandaag vertrokken is, heb ik geen moeite mee. Het was opvulling en ze klaagde alleen maar.quote:
We weten nu al dat het Zoë wordtquote:Op maandag 24 april 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
en alleen zoe die zich aanmeld krijgen we gedoe zoals de vorige x
Waarom moet het altijd zo grof?quote:Op maandag 24 april 2023 16:38 schreef Silves het volgende:
Kom op kut ga ff je tafeltjes oefenen..en leren onpartijdig te zijn..achterbaks opgeblazen big spender..
Nee.quote:Op maandag 24 april 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Is er gezegd voor wanneer ze moeten aanmelden?
quote:
eunicequote:Op maandag 24 april 2023 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie wil niet aanmelden als "die ander" zich ook niet aanmeldt
Ze stikt weeral eens in haar eigen leugenquote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft dus op Kenzy gestemd. De 'andere kant' denkt nog dat ze op Jeff heeft gestemd.
en nog niet tegen Mirthe gezegd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft dus op Kenzy gestemd. De 'andere kant' denkt nog dat ze op Jeff heeft gestemd.
Dus we krijgen nog een keer de bro poppenkast. Deel 562quote:
Ze denkt slim te doen maar wat ze doet is juist dom en zo gaat dat eigenlijk altijd bij haarquote:Op maandag 24 april 2023 16:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe speelt dus een spelletje met Sasha en Bern. Ze heeft dus niet op Jeff gestemd.
Je reageert toch ook op mij nu, zou je ook kunnen scrollen. Maar wat minder grof zou fijn zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom altijd reageren? scroll verder steuker..![]()
Zoe vreet van meerdere walletjes.quote:Op maandag 24 april 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik niet wat Zoowie aan het doen is
Jeff is de mentale winnaar van deze opdracht door Kenzy uitgevoerd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Alle pijlen op Jeff. Die gaat de laatste maand nooit halen. Teveel vijanden
Ik hoop dat ze manager word. Wil dat wel eens meemakenquote:Op maandag 24 april 2023 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze denkt slim te doen maar wat ze doet is juist dom en zo gaat dat eigenlijk altijd bij haar
quote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff is de mentale winnaar van deze opdracht door Kenzy uitgevoerd.
hah.. dat is dan wel weer slim. Gewoon het kantoor bezet houden nu met 3 personen.quote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef Ebinas het volgende:
Zoe blijft zitten tot 1 min voor 5 denkt ze nu
Zoewiezoequote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze manager word. Wil dat wel eens meemaken
Ik ben niet zo blij met al dat vertrek, er zijn verschillende smaakmakers verdwenen, hoe vervelend ook, die heb je nodig voor wat opschudding in de tent.quote:
Maar er is helemaal niemand die wil aanmeldenquote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hah.. dat is dan wel weer slim. Gewoon het kantoor bezet houden nu met 3 personen.
Moest ook lachen, maar weet wie het schreefquote:
Kun je nagaanquote:Op maandag 24 april 2023 16:47 schreef Ebinas het volgende:
Echt er zit werkelijk alleen maar zaagsel in dat hoofd.
En zelfs dat zit in de knoop
Zoe, Janet en Mora zitten er enkel nog omdat ze nooit op die stip zijn hoeven te belandenquote:Op maandag 24 april 2023 16:44 schreef Ebinas het volgende:
Vreemd vreemd vreemd meisje.
Ze maakt het zichzelf wel heel erg moeilijk steeds
Uiteindelijk geldt dat voor de meesten daar. Alleen Jeff, Eunice en Ima zijn aan de stip ontsnapt.quote:Op maandag 24 april 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe, Janet en Mora zitten er enkel nog omdat ze nooit op die stip zijn belandt
Maar bij hen weet je dat ze iedere eliminatie sowieso zouden falenquote:Op maandag 24 april 2023 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uiteindelijk geldt dat voor de meesten daar. Alleen Jeff, Eunice en Ima zijn aan de stip ontsnapt.
Maar tot nu toe komt ze wel overal mee weg.... want tja... het is Zoë, het vervelende kleine zusje.....quote:Op maandag 24 april 2023 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze denkt slim te doen maar wat ze doet is juist dom en zo gaat dat eigenlijk altijd bij haar
Ik denk dat Zoe zelfs de stip zelfstandig niet kan vindenquote:Op maandag 24 april 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe, Janet en Mora zitten er enkel nog omdat ze nooit op die stip zijn hoeven te belanden
Zo (niet) slim... dan moet ze nog 5 mensen binnen 1 minuut naar boven krijgen om 'achter haar te staan'....quote:Op maandag 24 april 2023 16:45 schreef Ebinas het volgende:
Zoe blijft zitten tot 1 min voor 5 denkt ze nu
Ik begrijp hier niets van wat wil ze hiermee bereiken?quote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wil Manager worden.. prima, maar gaat in het kantoor roepen ik meld mij niet aan
Ik hoop op hele, hele, hele magere verdienopdrachtenquote:Op maandag 24 april 2023 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat geweldig leuk worden, een hele maand een paranoïde BestelDel als Baas vd Loods
Maar winnen gaat ze toch nooit dus wat je doe je daar dan überhauptquote:Op maandag 24 april 2023 16:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar tot nu toe komt ze wel overal mee weg.... want tja... het is Zoë, het vervelende kleine zusje.....
Volgens mij maakt het eigenlijk niet uit, denk dat het geld nooit langer dan 1 dag in de pot gaat zitten.quote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop op hele, hele, hele magere verdienopdrachten
Ze heeft elke eliminatie die ze erin blijft weer meer kans om te winnen.quote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar winnen gaat ze toch nooit dus wat je doe je daar dan überhaupt
Please wendy doe eens wimpers googlenquote:Op maandag 24 april 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo (niet) slim... dan moet ze nog 5 mensen binnen 1 minuut naar boven krijgen om 'achter haar te staan'....
Ze noemde al een paar keer "als ik de enige ben, moet iedereen verkiesbaar worden" misschien wil ZooWie wel helemaal niet echtquote:Op maandag 24 april 2023 16:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik begrijp hier niets van wat wil ze hiermee bereiken?
Nee daar heb je wel een heel goed punt te pakkenquote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het eigenlijk niet uit, denk dat het geld nooit langer dan 1 dag in de pot gaat zitten.
Als ze in de finale tegen Mora en Janet staat dan maakt ze een grote kans jaquote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft elke eliminatie die ze erin blijft weer meer kans om te winnen.
quote:Op maandag 24 april 2023 16:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoe zelfs de stip zelfstandig niet kan vinden
Schoot nu ook door mij heen idd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze noemde al een paar keer "als ik de enige ben, moet iedereen verkiesbaar worden" misschien wil ZooWie wel helemaal niet echt
We hebben alleen geen enkel idee hoe de finale eruit gaat zien..... dus ook al staat ze met Jeff en Isaac, afhankelijk van wat het is, kan ze nog steeds winnen.quote:Op maandag 24 april 2023 16:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze in de finale tegen Mora en Janet staat dan maakt ze een grote kans ja
dat vraag ik me al vanaf dag 1 af..... te dom om voor de duvel te dansen, irritant, grote bek.. enfin je kent alle benamingen welquote:Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar winnen gaat ze toch nooit dus wat je doe je daar dan überhaupt
Denk dat ze haar in de waan laten dat ze op haar zullen gaan.. maar denk dat ze iets heel anders gaan doen. Sasha of zo...quote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef engine het volgende:
Als de bro's mogen kiezen ga ik er nog niet zomaar vanuit dat het Zoë wordt.
Dat is ook een van de redenen voor Zoë om manager te worden, is ze weer 1 maand 'veilig'quote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft elke eliminatie die ze erin blijft weer meer kans om te winnen.
Omdat ze in dat geval officieel deelnemer is jaquote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We hebben alleen geen enkel idee hoe de finale eruit gaat zien..... dus ook al staat ze met Jeff en Isaac, afhankelijk van wat het is, kan ze nog steeds winnen.
Het zou best eens kunnen ja. Al is er met Zoë wel meer zekerheid op bier en shag.quote:Op maandag 24 april 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze haar in de waan laten dat ze op haar zullen gaan.. maar denk dat ze iets heel anders gaan doen. Sasha of zo...
Zoe was allang blij dat ze eindelijk eens geselecteerd was voor een realityprogrammaquote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat vraag ik me al vanaf dag 1 af..... te dom om voor de duvel te dansen, irritant, grote bek.. enfin je kent alle benamingen wel
Eigenlijk met dank aan Jeffquote:Op maandag 24 april 2023 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kattengejank op stream 2 .. met dank aan Bern
Ook als niemand zich aanmeldt moet iedereen verkiesbaar worden.quote:Op maandag 24 april 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze noemde al een paar keer "als ik de enige ben, moet iedereen verkiesbaar worden" misschien wil ZooWie wel helemaal niet echt
Lijkt wel een tik van hemquote:Op maandag 24 april 2023 17:07 schreef humpty het volgende:
Isaac die honderd keer hetzelfde zegt pffff
maar wil ook niet in de kas met Bern
Bij de selectie hadden ze ook vraagtekens bij haar en hebben ze ook haar moeder gevraagd om haar mening.quote:Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat vraag ik me al vanaf dag 1 af..... te dom om voor de duvel te dansen, irritant, grote bek.. enfin je kent alle benamingen wel
Jeff is geen man van zijn woord. Anders was hij allang weggeweest, maar Jeff blaast alleen maar lucht en vindt zichzelf zó geweldig.quote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff de man die weg wilde en dat ook van de daken schreeuwde. Dit was zijn kans om zich waar te maken als een man van zijn woord. Wat een kneus
Hij is een man van zijn woord, tot het woord is uitgesproken daarna niet meerquote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff de man die weg wilde en dat ook van de daken schreeuwde. Dit was zijn kans om zich waar te maken als een man van zijn woord. Wat een kneus
Is toch verplaatst?quote:Op maandag 24 april 2023 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Het ManagerAameldUur is voobij..
Wie?
jef is grote lafbekquote:Op maandag 24 april 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is een man van zijn woord, tot het woord is uitgesproken daarna niet meer
Blij dat het zo is gegaan anders vond ik het een te makkelijke uitweg voor Jeff. Laat zijn hele grote ego maar een deuk krijgen en met de staart tussen de benen vertrekken na 24 uur.quote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die snijdt zichzelf denk ik in de vingers met haar vroege campagne tegen Jeff, opmerkelijke keuze van personen ook tegen wie ze erover praat: Isaac, Moraima en Rupert.quote:Op maandag 24 april 2023 17:16 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe weer aan het zeveren over Jeff en Marciano
[ afbeelding ]
Thank,gemist.quote:
Het aanmelden is voorbij.. ik denk dat ze alle 17 kandidaat zijn nuquote:Op maandag 24 april 2023 17:18 schreef Sestra666 het volgende:
Zoe schiet eens op, pleur lekker op met die rotkop van je
Dat denk ik ookquote:Op maandag 24 april 2023 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die snijdt zichzelf denk ik in de vingers met haar vroege campagne tegen Jeff, opmerkelijke keuze van personen ook tegen wie ze erover praat: Isaac, Moraima en Rupert.
de ex managers niet meerquote:Op maandag 24 april 2023 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het aanmelden is voorbij.. ik denk dat ze alle 17 kandidaat zijn nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |