Deze heb ik voorspeld, eerder hierzo...Mirthe die ice gaat stalken, en ook nog een Zooi...een nieuw verhaal lijntje...wie krijgt de meeste aandacht...quote:Op maandag 24 april 2023 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig is daar MasterBrô om diep verdrietige( NOT) Miertje in de BrôGroep te hengelen , mocht de OuweWijvenGroep eerder zijn![]()
[ afbeelding ]
Maar ze durven haar niet op die stip te zettenquote:Op maandag 24 april 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe snapt ook niets van het spel geloof ik
Hij is niet voor de niks de grootste slang daar.quote:Op maandag 24 april 2023 16:08 schreef Puzzie het volgende:
Ice over de mensen die Jeff voeden , maar dat doet ice zelf ook
Maar dat is ook een ander puntquote:Op maandag 24 april 2023 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze durven haar niet op die stip te zetten
Miertje gaat heel snel weer een KleefAan zoeken, zoals ze bij Kenzz deed.. wie de gelukkige gaat worden blijft nog een raadselquote:Op maandag 24 april 2023 16:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Deze heb ik voorspeld, eerder hierzo...Mirthe die ice gaat stalken, en ook nog een Zooi...een nieuw verhaal lijntje...wie krijgt de meeste aandacht...
Ice geeft iedereen wat hij/zij nodig heeft want voelt dat namelijk haarfijn aanquote:Op maandag 24 april 2023 16:09 schreef Donna1000 het volgende:
Wat een rare kerel is die Ice, hij praat veel maar zegt weinig. Echt een meeloper met iedereen.
Geloof maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 24 april 2023 16:09 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac: Jeff is mijn vervelende kleine broertje....
Mirthe noemde hem 'de duivel' (voor de zoveelste keer)
Veel te druk gehad met Kenzi (handje, kusje, pepermuntje)quote:Op maandag 24 april 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe snapt ook niets van het spel geloof ik
Pepermuntjequote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel te druk gehad met Kenzi (handje, kusje, pepermuntje)
Achterbaks misselijk mannetjequote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef xsaskiax het volgende:
oh oh oh wat is die Isaac toch een verschrikkelijke meeluller.... wil iedereen aan zijn kant krijgen en houden, desnoods ten koste van anderen, zolang hij zelf maar buiten schot blijft
We komen er nooit vanaf. Mocht er een seizoen 2 komen loopt hij daar nog steeds rond.quote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef xsaskiax het volgende:
oh oh oh wat is die Isaac toch een verschrikkelijke meeluller.... wil iedereen aan zijn kant krijgen en houden, desnoods ten koste van anderen, zolang hij zelf maar buiten schot blijft
Allemaal het gevolg van die streng gelovige opvoedingquote:Op maandag 24 april 2023 16:09 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac: Jeff is mijn vervelende kleine broertje....
Mirthe noemde hem 'de duivel' (voor de zoveelste keer)
quote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vertelt nu dat zij en Bern dit hadden kunnen halen, want ze hebben het vaak gedaan. Les in gegeven.
Van Kenzy mocht ze zich er niet mee bedoelen. Goede keus geweest van Kenzy.
Jammer.. het is alweer bijna afgelopenquote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb een JVJL nog niet echt gevolgd. Kijk de laatste week wat meer, Maar ik vindt die Ice een griezel hoor
Nee joh heerlijk juistquote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb een JVJL nog niet echt gevolgd. Kijk de laatste week wat meer, Maar ik vindt die Ice een griezel hoor
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...quote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe vertelt nu dat zij en Bern dit hadden kunnen halen, want ze hebben het vaak gedaan. Les in gegeven.
Van Kenzy mocht ze zich er niet mee bemoeien. Goede keus geweest van Kenzy.
Allemaal toevalquote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...
ik wist niet dat buiten 'teambuildingevenementen' zoveel mensen zich met boogschieten bezig hielden/houden
Komen ze nu meequote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Van Kenzy mocht ze zich er niet mee bemoeien. Goede keus geweest van Kenzy.
Bespeur ik een ondertoon?quote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha is lid van een boogschietvereniging (als ik het goed zeg), Babette heeft het vroeger ook veel gedaan, Jasper heeft er veel ervaring mee...
ik wist niet dat buiten 'teambuildingevenementen' zoveel mensen zich met boogschieten bezig hielden/houden
Braband/limburg zijn veel schuttersverenigingen, waarschijnlijk ook boogschieten. Vooral dusquote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weerquote:Op maandag 24 april 2023 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer.. het is alweer bijna afgelopen![]()
Neejj grapje nog 4 maanden over![]()
Welkomquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weer
Die meid liegt nog tegen haar schaduwquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Zoe heeft op Jeff gestemd ... zegt ze dat nou?![]()
huichelaar
Welkom.quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik zat bij de buren, dat is nu afgelopen. Ik twijfelde of ik hier de boel zou gaan volgen, kan de verleiding van een live stream toch niet weerstaan, dus daar gaan we weer
Gelijk heb je.. en als er iets gebeurt, zie je het als eerste hierquote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die meid liegt nog tegen haar schaduw
quote:Op maandag 24 april 2023 15:40 schreef Harry het volgende:
Zeer volwassen speech van Kenzy.
Zij was de meest intelligente van het stel daar.
Dit is gewoon scripted.quote:Op maandag 24 april 2023 16:26 schreef Frummelie het volgende:
En toch riekt het een beetje..Mirthe had een tijd terug een slip van de tong dat Kenzy eind april/mei zou vertrekken want Marine bla bla bla... Kenzy was daar redelijk pissed over... toen werd het stil en Kenzy deed niet meer mee, sliep niet meer enz
En vandaag eliminatie, hoe verrassend Kenzy op de stip..
Ik vind het verdriet van Mirthe ook een beetje geacteerd.
Heel toevallig de laatste nacht samen.
Voorlopig zit Jeff gebakkenquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Alle pijlen op Jeff. Die gaat de laatste maand nooit halen. Teveel vijanden
Het scheelde 10 cm vandaagquote:
Ik snap nog steeds niets van die stemmenlijstquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef Judiwi het volgende:
Op wie heeft Jasper gestemd? Niet op Isaac, wel op Jeffrey.
Zoe nog weg zou ook al mooi zijnquote:Op maandag 24 april 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
En zo gaat de gemiddelde leeftijd weer omhoog, straks een loods met oudjes.
Jeff heeft veel praatjes, maar als het er op aankomt, weinig daden. Maar dat Kenzy vandaag vertrokken is, heb ik geen moeite mee. Het was opvulling en ze klaagde alleen maar.quote:
We weten nu al dat het Zoë wordtquote:Op maandag 24 april 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
en alleen zoe die zich aanmeld krijgen we gedoe zoals de vorige x
Waarom moet het altijd zo grof?quote:Op maandag 24 april 2023 16:38 schreef Silves het volgende:
Kom op kut ga ff je tafeltjes oefenen..en leren onpartijdig te zijn..achterbaks opgeblazen big spender..
Nee.quote:Op maandag 24 april 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Is er gezegd voor wanneer ze moeten aanmelden?
quote:
eunicequote:Op maandag 24 april 2023 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie wil niet aanmelden als "die ander" zich ook niet aanmeldt
Ze stikt weeral eens in haar eigen leugenquote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft dus op Kenzy gestemd. De 'andere kant' denkt nog dat ze op Jeff heeft gestemd.
en nog niet tegen Mirthe gezegd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft dus op Kenzy gestemd. De 'andere kant' denkt nog dat ze op Jeff heeft gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |