Dit is gewoon scripted.quote:Op maandag 24 april 2023 16:26 schreef Frummelie het volgende:
En toch riekt het een beetje..Mirthe had een tijd terug een slip van de tong dat Kenzy eind april/mei zou vertrekken want Marine bla bla bla... Kenzy was daar redelijk pissed over... toen werd het stil en Kenzy deed niet meer mee, sliep niet meer enz
En vandaag eliminatie, hoe verrassend Kenzy op de stip..
Ik vind het verdriet van Mirthe ook een beetje geacteerd.
Heel toevallig de laatste nacht samen.
Voorlopig zit Jeff gebakkenquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef engine het volgende:
Alle pijlen op Jeff. Die gaat de laatste maand nooit halen. Teveel vijanden
Het scheelde 10 cm vandaagquote:
Ik snap nog steeds niets van die stemmenlijstquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef Judiwi het volgende:
Op wie heeft Jasper gestemd? Niet op Isaac, wel op Jeffrey.
Zoe nog weg zou ook al mooi zijnquote:Op maandag 24 april 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
En zo gaat de gemiddelde leeftijd weer omhoog, straks een loods met oudjes.
Jeff heeft veel praatjes, maar als het er op aankomt, weinig daden. Maar dat Kenzy vandaag vertrokken is, heb ik geen moeite mee. Het was opvulling en ze klaagde alleen maar.quote:
We weten nu al dat het Zoë wordtquote:Op maandag 24 april 2023 16:37 schreef cinsan het volgende:
en alleen zoe die zich aanmeld krijgen we gedoe zoals de vorige x
Waarom moet het altijd zo grof?quote:Op maandag 24 april 2023 16:38 schreef Silves het volgende:
Kom op kut ga ff je tafeltjes oefenen..en leren onpartijdig te zijn..achterbaks opgeblazen big spender..
Nee.quote:Op maandag 24 april 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Is er gezegd voor wanneer ze moeten aanmelden?
quote:
eunicequote:Op maandag 24 april 2023 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie wil niet aanmelden als "die ander" zich ook niet aanmeldt
Ze stikt weeral eens in haar eigen leugenquote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft dus op Kenzy gestemd. De 'andere kant' denkt nog dat ze op Jeff heeft gestemd.
en nog niet tegen Mirthe gezegd.quote:Op maandag 24 april 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft dus op Kenzy gestemd. De 'andere kant' denkt nog dat ze op Jeff heeft gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |