Jeff is geen man van zijn woord. Anders was hij allang weggeweest, maar Jeff blaast alleen maar lucht en vindt zichzelf zó geweldig.quote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff de man die weg wilde en dat ook van de daken schreeuwde. Dit was zijn kans om zich waar te maken als een man van zijn woord. Wat een kneus
Hij is een man van zijn woord, tot het woord is uitgesproken daarna niet meerquote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff de man die weg wilde en dat ook van de daken schreeuwde. Dit was zijn kans om zich waar te maken als een man van zijn woord. Wat een kneus
Is toch verplaatst?quote:Op maandag 24 april 2023 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Het ManagerAameldUur is voobij..
Wie?
jef is grote lafbekquote:Op maandag 24 april 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is een man van zijn woord, tot het woord is uitgesproken daarna niet meer
Blij dat het zo is gegaan anders vond ik het een te makkelijke uitweg voor Jeff. Laat zijn hele grote ego maar een deuk krijgen en met de staart tussen de benen vertrekken na 24 uur.quote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Die snijdt zichzelf denk ik in de vingers met haar vroege campagne tegen Jeff, opmerkelijke keuze van personen ook tegen wie ze erover praat: Isaac, Moraima en Rupert.quote:Op maandag 24 april 2023 17:16 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe weer aan het zeveren over Jeff en Marciano
[ afbeelding ]
Thank,gemist.quote:
Het aanmelden is voorbij.. ik denk dat ze alle 17 kandidaat zijn nuquote:Op maandag 24 april 2023 17:18 schreef Sestra666 het volgende:
Zoe schiet eens op, pleur lekker op met die rotkop van je
Dat denk ik ookquote:Op maandag 24 april 2023 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die snijdt zichzelf denk ik in de vingers met haar vroege campagne tegen Jeff, opmerkelijke keuze van personen ook tegen wie ze erover praat: Isaac, Moraima en Rupert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |