Ajax showtime begint steeds meer fr12 te worden.quote:Ik ben een Ajax-fan in hart en nieren, maar dit voetbal is gewoon niet meer om aan te zien. Zo is voetbal allang geen vermaak meer. Ze mogen voor mij het hele zooitje(op een paar na) in de verkoop gooien en weer helemaal opnieuw beginnen. Ik wil strijders zien en geen lamzakken.
Iets met woorden en daden?quote:Op zondag 23 april 2023 18:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ajax showtime begint steeds meer fr12 te worden.
De rollen zijn op het moment aardig omgedraaid.quote:Op zondag 23 april 2023 18:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ajax showtime begint steeds meer fr12 te worden.
Ali Boussaboun.quote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wie was die gast naast MarioDie kan er dus helemaal niks van.
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 23 april 2023 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We sluiten dit weekend af met Leo Driessen.
Dit gun ik niemand.
RETTEKETETTEKETET AAAAAAZquote:Op zondag 23 april 2023 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Gaat AZ de aanval inzetten op Ajax. @:dagoduck
Net even wat teruggelezen . Teksten komen overeen met zijn downsyndroomhoofd.quote:Op zondag 23 april 2023 16:45 schreef Bugno3 het volgende:
Zin in het clichecarnaval van domme Sjon zo.
@:PowerLoungen
Heel mooi voor een eerste helft.quote:
Gelukkig niet.quote:
Om drie uur s middags.quote:Op zondag 23 april 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
ESPN gaat Grunn - NEC dinsdag wel uitzenden.
Heeft Mark tijdens corona onder een steen gelegen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mark vindt dit een onwerkelijke situatie.
En dan doelt hij op het lege stadion.
Dat denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Mark tijdens corona onder een steen gelegen?
Dus Jasper zal straks wel een persoonlijke fout maken.quote:
De druk van de Euroborg.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dus Jasper zal straks wel een persoonlijke fout maken.
Weer een kind bij een presentatrice verwekken?quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dus Jasper zal straks wel een persoonlijke fout maken.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Groningen verdediger heeft een vorm van downsyndroom denk ik.
Gelooft hij er nog in?quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:51 schreef Caland het volgende:
Die trainer van Groningen lijkt wel een soort wandelend cliché-apparaat
Heraclesquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Horro scenario is toch wel Almere, RKC en Excelsior in de Eredivisie volgend seizoen.
Oh en ik vergeet Volendam nog.
Daar zit tenminste volk. Dus niet te vergelijken met deze halve amateurclubs.quote:
Ik heb ook liever een verkoudheid dan een longontsteking. Maakt het niet minder kut.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar zit tenminste volk. Dus niet te vergelijken met deze halve amateurclubs.
Maar jij ziet ook graag grillitsch spelen, dus ik snap niet dat je een verkoudheid dan al kut vind.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een verkoudheid dan een longontsteking. Maakt het niet minder kut.
Toch een snaar geraakt want dit sloeg echt nergens opquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar jij ziet ook graag grillitsch spelen, dus ik snap niet dat je een verkoudheid dan al kut vind.
Watje.
Je hebt niet eens de reden willen begrijpen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maar jij ziet ook graag grillitsch spelen, dus ik snap niet dat je een verkoudheid dan al kut vind.
Watje.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:43 schreef RvLaak het volgende:
Sparta
Feyenoord zo snel mogelijk kampioen aub
Gun je PSV niet plek 2?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat ik Feyenoord fan ben & niet onnodig wil wachten.
Als Je Feyenoord fan was zou je gewoon lekker in eigen stadion kampioen willen worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij psv mag, wat mij betreft, het licht uit idd. Maar vanavond ga ik ook juichen voor AZ hoor. psv mag de 2e plek innemenquote:
Ik word zenuwachtig van hem.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vincent Schildkamp is een vervelende commentator.
Heb ik geen enkele aanleiding toe. Kom daar nooit. Ben fan, geen supporterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als Je Feyenoord fan was zou je gewoon lekker in eigen stadion kampioen willen worden.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik geen enkele aanleiding toe. Kom daar nooit. Ben fan, geen supporter
Hij, Wietze en Teeling vind ik eigenlijk wel de beste.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vincent Schildkamp is een vervelende commentator.
Mark van Rijswijk vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij, Wietze en Teeling vind ik eigenlijk wel de beste.
Ik luister van Rijswijk nu. Ik bedoelde hem ipv Teelingquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk vindt dit geen leuke opmerking.
Ik ook niet trouwens.
Sorry, maar die man is zo hijgerig in zijn commentaar. Zenuwenlijer die altijd jankt als er iets niet volgens dequote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij, Wietze en Teeling vind ik eigenlijk wel de beste.
Ze gaat morgen laserquesten met vogeltjesdans en DJMO FHF / Kerstpakkettenactie lasergamemeet: 7 meiquote:
En eerst een stukje wandelen zeker.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze gaat morgen laserquesten met vogeltjesdans en DJMO FHF / Kerstpakkettenactie lasergamemeet: 7 mei
Gelukkig draagt Van Nistelrooy een pet.quote:
Dankjewel vriendquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:24 schreef De_Kraam het volgende:
Wij wensen DE club van Rotterdam veel succes. @:kingroland
He trainerschap doet rare dingen met je.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig draagt Van Nistelrooy een pet.
(Als deze gimmick binnen nu en een week nog niet is gestopt, ga ik het verliezen)
Moest lachen.quote:
Zo'n typische PSV-verdediger in mijn ogen. Prima voor naast een goede CV (zoals Moreno destijds), maar gewoon te zwak om de kar te trekken. Engelsman ernaast heeft wel potentie.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:27 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zit al een tijdje te kijken, maar ook die Ramalho is echt pure middelmaat.
Wisten we al natuurlijk, maar goed.
Til is een systeemvoetballer, die voor het geld naar het anti-Slot-elftal is gegaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:41 schreef Cara het volgende:
Dan te bedenken dat ik vorig jaar nog pissig was dat Til naar PSV vertrok.
isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
scheidrechter geef psv is een onterechte penalty ofzo...dat kan je...ik weet dat je dat kan
xDquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Nistelrooy heeft geen hoge pet op van Luuk de Jong vandaag.
Als je uit Oss komt..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, woon bekant in Duitsland. Rotterdam is veel te ver weg.
Laten we bidden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
xavi simons gaat het wel doen zo...
Mijn collega was er donderdag nog niet gerust op.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
Kan feyenoord ook kampioen worden als psv gelijkspeelt?
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
nee dan degraderen zequote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
Kan feyenoord morgen ook kampioen worden als psv gelijkspeelt of alleen als PSV verliest vanavond?
Normaal ben je zo positief.quote:
Topshowquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Warm bad net zoals volgende week zaterdag.
020 moet kapoetquote:
Wat is er volgende week zaterdag?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Warm bad net zoals volgende week zaterdag.
quote:
ESF genotquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er volgende week zaterdag?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal ben je zo positief.
Er zijn nog 20 minuten.
quote:
AJAAquote:
dat wilde ik net zeggen hahahahahhaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:19 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM kwam op het juiste moment binnen.
Je wint het altijd op je desktop.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Forumgebruikster @:Pisces29 denkt te kunnen ontsnappen aan het forumbeest
@:AFCNiels
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef Zorro het volgende:
Zou leuk zijn als Feyenoord morgen verliest en pas bij Emmen kampioen wordt
Dat is helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef Zorro het volgende:
Dat is niet leuk, Emmengoden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef Zorro het volgende:
Zonder FOK! zou ik er ook nooit naar gaan kijken.quote:
Daar is Sparta te goed voor.quote:
Wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer op fok. Traditie, dronken genot.
Ik bedenk me net dat ik sowieso moet werken die avond/nacht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik er ook nooit naar gaan kijken.
Dat is beschamende ooraids.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ik de Nederlandse inzending goed vind.
Gaat niet gebeuren helaasquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:20 schreef Zorro het volgende:
Toevallig, ik kijk ook nooitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik sowieso moet werken die avond/nacht.
Dan mis je dit jaar weinig want deze inzending is niet zo heel best.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik sowieso moet werken die avond/nacht.
als je met wat they/thems e.d. in contact wil komen kan ik een watch party hiervan aanradenquote:
Daar ga ik volgende week een pittige mening over geven.quote:
het is wachten op die ene remix die wel scoort op festivalsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan mis je dit jaar weinig want deze inzending is niet zo heel best.
Nu vraag je wel erg veel van de bekerkampioen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hebben anders niks laten zien vandaag, zolang psv de druk erop houdt zijn ze kansloos
Een van mijn managers is standaardkijker, dus ik hoef ook niet zo ver te zoeken wat dat betreft!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je met wat they/thems e.d. in contact wil komen kan ik een watch party hiervan aanraden
(no homo)
Vlaggetjesvolkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die gaat er wel komen ja, lekker hossen op Defqon oid.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is wachten op die ene remix die wel scoort op festivals
Ja, sorry. Ik heb betere dingen te doen dan vrijwillig naar dat festijn te kijken in de hoop dat er iets leuks langskomt.quote:
Je bent geëxcuseerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik heb betere dingen te doen dan vrijwillig naar dat festijn te kijken in de hoop dat er iets leuks langskomt.
Ik vroeg iets.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:24 schreef Coco het volgende:
Maar laten we het aan de expert vragen @:mexicanobakker
Welk cijfer geef jij de Nederlandse inzending?
is dat de nieuwe term voor boeler?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een van mijn managers is standaardkijker, dus ik hoef ook niet zo ver te zoeken wat dat betreft!
Ik ga gelijk kijken!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Duijvenbode (met brace) tegen Van Barneveld nu!
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik wacht op de eerste verhalen over een mechanische bracequote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Duijvenbode (met brace) tegen Van Barneveld nu!
Figuurlijk gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie en forum admin @:GGMM vliegen elkaar in de haren.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:28 schreef PSVCL het volgende:
fluit wel heel makkelijke voor sparta na de 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |