quote:Op zondag 16 april 2023 12:06 schreef superkimmi het volgende:
We zijn alsnog met 10 personen [..]
Het staat nu allemaal vast. We gaan om 15:00 lasergamen, in de Kartfabrique Utrecht, op 7 mei. Zorg dat je op tijd bent!
quote:Op zondag 16 april 2023 23:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht
Ongeveer 1200 meter lopen vanaf station Maarssen.
Ja groupon ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:30 schreef Speedfight het volgende:
Social deal staat overigens vol met leuke aanbiedingen voor lasergamen
Dan word de vraag wel een beetje of je dat subforum dan het hele jaar wilt openhouden, omdat het eigenlijk alleen de kerstperiode betreft.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoe cool zou het zijn als de kerstpakkettenactie in FHF een eigen subforum zou krijgen.
Waar alles voor de kerstpakkettenactie in kan:
Een slowchat
Een uitpaktopic
Een v&a
Een fb
Alle kerstpakkettenactie topics
Roadtrip topics
Vervoer topic
Meetings
Maar qua vindbaarheid zijn we dan minder, dus het is op dat vlak een minder goed idee.
Meetings gaan gewoon doorquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:00 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dan word de vraag wel een beetje of je dat subforum dan het hele jaar wilt openhouden, omdat het eigenlijk alleen de kerstperiode betreft.
Lees OP. Als er iets in de datumprikker staat qua tijd is dat niet correctquote:Op maandag 20 maart 2023 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eh, overal 20:00? Ik moet ook nog terug met de trein he
Ja ik kan wel met de auto komen maar trein is zo lekker chill
Lets make lasergamen great again.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Lees OP. Als er iets in de datumprikker staat qua tijd is dat niet correct
Wij werden daar in eerste instantie ook door op het verkeerde been gezet en hebben de datumprikker naderhand moeten aanpassen. Ik begrijp de verwarring van @vogeltjesdans welquote:Op maandag 20 maart 2023 16:18 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Lees OP. Als er iets in de datumprikker staat qua tijd is dat niet correct
Ik kijk even of ik het kan aanpassenquote:Op maandag 20 maart 2023 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij werden daar in eerste instantie ook door op het verkeerde been gezet en hebben de datumprikker naderhand moeten aanpassen. Ik begrijp de verwarring van @:vogeltjesdans wel
Daarnaast wat mij betreft jammer dat nu alleen nog zondagen favoriet zijn (geen verwijt!). Dat geeft mij persoonlijk nogal wat logistieke uitdagingen. Maar dat is dan maar zo.
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:50 schreef superkimmi het volgende:
Doordat ik het heb gewijzigd, moet iedereen blijkbaar weer opniruw invullen. Sorry, dat wist ik ook niet (@:kapiteiniglo waarom deed jij dit dan ook niet gewoon )
@:djmo @:whiskers2009 @:vogeltjesdans @:sharuun01 @:nostra @:paul @:speedfight willen jullie aub nogmaals invullen? En dan dus uitgaan van ergens in de middag starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |