Ik ben het zeker niet met hem eens hoor en hij heeft heel vaak dingen gezegd gedaan en ook pestgedrag vertoond en dan kots ik hem ook uit. Daarbij vindt hij alles wat hij heeft gedaan in zijn tijd als manager echt geweldig en is ook echt vol van zichzelf. Dit blijft hij ook herhalen tegen de andere bewoners Zijn gedrag naar Kim kan echt niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff kraamt meer rotzooi uit dan Sasha, maar toch kun je dan liever naar Jeff luisteren dan naar Sasha. Okay, dat kan.
En waarom zit ie er nog in? In de laatste uitzending leek ie op te geven.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet met hem eens hoor en hij heeft heel vaak dingen gezegd gedaan en ook pestgedrag vertoond en dan kots ik hem ook uit. Daarbij vindt hij alles wat hij heeft gedaan in zijn tijd als manager echt geweldig en is ook echt vol van zichzelf. Dit blijft hij ook herhalen tegen de andere bewoners Zijn gedrag naar Kim kan echt niet.
Ik kan nog wel even doorgaan atuurlijk met wat er imo mis is met hem maar dan nog heb ik liever met hem te doen als met Sasha.
Waarschijnlijk door achter weer overgehaald.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En waarom zit ie er nog in? In de laatste uitzending leek ie op te geven.
Staat daar wat tegenover?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door achter weer overgehaald.
Hij zegt een man van zijn woord te zijn. Dat wat hij zegt ook echt doet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En waarom zit ie er nog in? In de laatste uitzending leek ie op te geven.
Dan is het toch nog steeds zijn eigen keusquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door achter weer overgehaald.
Dat weet ik niet want heb het gesprek gemistquote:
Uiteraard, de man die alles kan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt een man van zijn woord te zijn. Dat wat hij zegt ook echt doet.![]()
Alleen met het weggaan houdt hij zich daar niet aan.
Hij wil weg maar wil ook niet opgeven daarom zit hij nog steeds daar
Zei ik van niet dan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds zijn eigen keus
Dat zit niet meer lekker sinds gisterenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:11 schreef lojanda het volgende:
Gezellig Babette en Marciano samen aan de afwas.. gezellig
Nee is erg ongemakkelijk voor beidenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit niet meer lekker sinds gisteren
Lijkt mij idd ook sterk.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen we nooit te weten komen denk ik. Maar denk wel dat hij buiten ook wel lomp is. Misschien iets minder als in de loods. Je kan nooit 7 maanden lang 24 uur per dag een ander zijn.
Jeff ploft recht in iemands gezicht, dat wordt hier toch altijd zo gewaardeerd ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben het zeker niet met hem eens hoor en hij heeft heel vaak dingen gezegd gedaan en ook pestgedrag vertoond en dan kots ik hem ook uit. Daarbij vindt hij alles wat hij heeft gedaan in zijn tijd als manager echt geweldig en is ook echt vol van zichzelf. Dit blijft hij ook herhalen tegen de andere bewoners Zijn gedrag naar Kim kan echt niet.
Ik kan nog wel even doorgaan atuurlijk met wat er imo mis is met hem maar dan nog heb ik liever met hem te doen als met Sasha.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff ploft recht in iemands gezicht, dat wordt hier toch altijd zo gewaardeerd ?![]()
Sas ploft alleen tegen Bern over anderen![]()
nu weer klagen over Jeff bij Jappie
Viel mij ook al op, kan nooit schoon zijn op de manier hoe ze het doenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:14 schreef Cirilico het volgende:
Het blijft onsmakelijk om te zien hoe anderen afwassen.
En bijna in alles faaltquote:
Daarom ruiken de borden, bekers ook vies las ik laatstquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, kan nooit schoon zijn op de manier hoe ze het doen
Nope, dat zei je nietquote:
En Jeff doet dat altijd uiterst subtiel, iets waar je trots op kan zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff ploft recht in iemands gezicht, dat wordt hier toch altijd zo gewaardeerd ?![]()
Wat dat betreft is het net Wanda, die deed dat ook.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er wordt stilzwijgend afgewassen in de keukenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee is erg ongemakkelijk voor beiden
Het gaat wel een stukje beter inmiddels. Ze hebben tegenwoordig warm water en het wordt eerst afgespoeld.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, kan nooit schoon zijn op de manier hoe ze het doen
Ach dat komt over een paar dagen wel weer goed.. zo gaat het altijd daar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt stilzwijgend afgewassen in de keuken
Ik zag een keer iemand afwassen, weet niet meer wie het was, maar het bord zag amper het water.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het gaat wel een stukje beter inmiddels. Ze hebben tegenwoordig warm water en het wordt eerst afgespoeld.
Ah gisteren toch ook al?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Begreep dat ze vanavond VrijMiBo hebben.
Ze lijken in veel gevallen veel op elkaar en daarom konden ze het natuurlijk ook zo goed vinden.. en daarom kan Jasper ook zo goed met Sasha.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net Wanda, die deed dat ook.
Waarom hebben ze ruzie?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Marciano wordt nu gek in zijn hoofd 😂
Een vrouw die hem negeert
Dan doet hij vast dat leuke jurkje nog een keer aan als wat hij met die omgekeerde dag droeg.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ow jee, Zoe mag Bern een keer opmaken.
is sas verplicht om naast bern te zitten , gebeurt meer hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:08 schreef Varen het volgende:
Sasha zit niet naast Bern maar tegenover Jappie. Is er een filmpje van het gesprek tussen Bern en haar in de kas?😁
Janet s ook zo vies altijd met afwassenquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zag een keer iemand afwassen, weet niet meer wie het was, maar het bord zag amper het water.
Nou dat is wel weer aardig van Marcquote:
Ziet er meer uit als een mens die een ander negeert.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Marciano wordt nu gek in zijn hoofd 😂
Een vrouw die hem negeert
ja en al helemaal na haar verhaal in het begin dat ze haar doos wast met het water uit de wc om wc papier te besparen,quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet s ook zo vies altijd met afwassen
Heel attent.quote:
zeg je goed op sm daar zijn ze goed om iemand af te zeiken , niet alleen sas ook bernquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha word met de dag erger... wat zet die zichzelf ahum positief neer. Ze word overal als psycho gezien op de socials.
Nou commandeert babs dat ze zo moeten praten.quote:
Van de week deed ze volgens Zoë en stukje wc papier in de pot en ging daar de wc bril mee afvegen.. is schoon water hoor zei tegen Zoë.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja en al helemaal na haar verhaal in het begin dat ze haar doos wast met het water uit de wc om wc papier te besparen,
Is gucci...quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : Hee Babs, wij gaan zo lopen he, ik moet jou gesproken hebben vandaag
Babs keek niet blij maar zei : is gucci
Wat boeit mij de mening nou van Miep uit Meppel of Hans uit Heerhugowaardquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha word met de dag erger... wat zet die zichzelf ahum positief neer. Ze word overal als psycho gezien op de socials.
Naja ik vind bern en sasha leuk begrijp me niet verkeerd maar hoe zij doet vind ik zelf ook geen normaal gedrag... ze loopt alleen maar te schelden, zich af te reageren op Bern en zet zichzelf niet echt positief neer daar moet ik ook eerlijk in zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeg je goed op sm daar zijn ze goed om iemand af te zeiken , niet alleen sas ook bern
Vast wel ja knuffel en we gaan weer gezellig verderquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
En straks is zeker alles weer goed want het is daar een dagkoers in die loods
Talk of the day morgen of volgende week is weer iemand anders aan de beurtquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
En straks is zeker alles weer goed want het is daar een dagkoers
Het is gewoon iemand met 2 gezichten, het brave schaap, beetje gelovig lijkt ze me af en toe, maar aan de andere kant ook erg tokkie zoals vandaag en dan doet ze niet onder voor Jeff. Dus ze kan wel steeds wijzen naar iemand anders, maar dan wijzen 10 andere jou kant op zus!quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja ik vind bern en sasha leuk begrijp me niet verkeerd maar hoe zij doet vind ik zelf ook geen normaal gedrag... ze loopt alleen maar te schelden, zich af te reageren op Bern en zet zichzelf niet echt positief neer daar moet ik ook eerlijk in zijn
Vind haar gedrag zo associaal.
Naja er is wel degelijk een verschil hoe ze in het begin was en nu en niet in positieve zinquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat boeit mij de mening nou van Miep uit Meppel of Hans uit Heerhugowaard
Dit zie je dan weer niet op tv.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week deed ze volgens Zoë en stukje wc papier in de pot en ging daar de wc bril mee afvegen.. is schoon water hoor zei tegen Zoë.
Ik zou me echt kapot schamen als dochter als ik mijn moeder zo altijd op de stream en tv zou zien.
wel mooi dat hij het moet vragen en zij niet naar hem toe gekomen is zoals hij misschien gehoopt hadquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou commandeert babs dat ze zo moeten praten.
Ik had gezegd vraag ! je of ik wil praten ? Want op deze manier werkt t niet meneer de macho
Tsja de pot verwijt de ketel zeggen we maar want qua gedrag doet ze niet voor hem onderquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand met 2 gezichten, het brave schaap, beetje gelovig lijkt ze me af en toe, maar aan de andere kant ook erg tokkie zoals vandaag en dan doet ze niet onder voor Jeff. Dus ze kan wel steeds wijzen naar iemand anders, maar dan wijzen 10 andere jou kant op zus!
Een beetje dat meisje uit de Exorcist?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon iemand met 2 gezichten, het brave schaap, beetje gelovig lijkt ze me af en toe, maar aan de andere kant ook erg tokkie zoals vandaag en dan doet ze niet onder voor Jeff. Dus ze kan wel steeds wijzen naar iemand anders, maar dan wijzen 10 andere jou kant op zus!
Ik ben wel benieuwd naar hun gesprek straks.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wel mooi dat hij het moet vragen en zij niet naar hem toe gekomen is zoals hij misschien gehoopt had
Geen touw aan vast te knopen als ze geen namen en rugnummers noemen. Gisteren in hun 1 op 1tje ook al.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:44 schreef pingu66 het volgende:
M: ik zeg je ik trek mijn eigen plan
I : Daarom ik weet niet wat je gaat doen ,ik moet schakelen.
M: Bro ik ga altijd met je mee,maar ga mensen niet meer redden.
I: Dat is je goed recht....b
lablabla ik snap er niets meer van.
ice lichtelijk in paniek mss omdat andere bro afhaaktquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:44 schreef pingu66 het volgende:
M: ik zeg je ik trek mijn eigen plan
I : Daarom ik weet niet wat je gaat doen ,ik moet schakelen.
M: Bro ik ga altijd met je mee,maar ga mensen niet meer redden.
I: Dat is je goed recht....b
lablabla ik snap er niets meer van.
Als je Marciano zo ziet en dat toontje van hem wel ja, mijn god wat een idioot is dat, je zal luisteren naar hem bastaquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik Babette was zou ik zeggen
Nog 1x schatje en dan moet je rennen !
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oh leuk een spelletjequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hij doet niet meer meehee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Marciano: waarom wordt er niet met Jeff gesproken
Wtf man, Doe het zelf
Hij wil dat ze op haar knieen gaat en hem vraagt weer terug te komen bij hun groepjequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Wat wilt Marciano nou?
Het is me compleet onduidelijk.
Bep onder de duim, lijkt me het enige
Heerlijk. Ze doet het goed dit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij wil dat ze op haar knieen gaat en hem vraagt weer terug te komen bij hun groepje
Maar doet ze niet
Ja ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het idee dat Babette zo gaat huilen.
Dan is ze eindelijk een keer stilquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoor, nu!quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ookspannend of het gaat gebeuren.
checkquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Over goed praten gesprokenquote:
Ja, nu dus 😉quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Sneller dan verwachtquote:
Je hebt gelijk ook nog.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Dat valt nog wat tegenquote:
Ze ratelt gewoon doorquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Babs op audiëntie, wat kan die vent zeuren zeg. Nog steeds gejank over dat kratje bier....
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
'T is wel een beetje raar, 43 jaar,
klagen om een kratje
'K noem haar toch een schatje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Geweldigquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Babs op audiëntie, wat kan die vent zeuren zeg. Nog steeds gejank over dat kratje bier....
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
klagen om een kratje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
klagen om een kratje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
klagen om een kratje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Nee die wil haar gelijk hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:15 schreef schizolientje het volgende:
Bij haar moet je weg lopen, afkappen, dan wordt ze helemaal gek Sorry gaat zij nooit zeggen
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
klagen om een kratje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Volgens mij wilde tiano pratenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Ze vindt niet dat ze iets moet uitleggen,ze doet niet anders al 2 dagen langs
Tiano voelt Babs door zijn vingers glippenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Loop weg Babs, laat die loser lekker zitten
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
klagen om een kratje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano voelt Babs door zijn vingers glippen
Die Babs moet betalenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Ciano zou op tien kratten bier gaan slapen voor Babbel
Precies ditquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano voelt Babs door zijn vingers glippen
Doe der nog maar een peukje bijquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
klagen om een kratje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Jaaaaa !quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom ze bijv een Kenzi niet helemaal gek maken, door haar wakker te houden.
Ik zou echt veel meer nog de boel op stelten zetten daar. En wie het niet bevalt die gaat maar lekker naar huis.
Ik heb het idee (dikke aanname, zet het er maar even bij) dat dat de rol is die Jeff daar wilde spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom ze bijv een Kenzi niet helemaal gek maken, door haar wakker te houden.
Ik zou echt veel meer nog de boel op stelten zetten daar. En wie het niet bevalt die gaat maar lekker naar huis.
Ja dat welquote:
Vast een mooie tattoo tekening.quote:
Jaaaquote:
Ze heeft eergisteren met nog 5 man een kratje. Bier van de groep opgezopen. Ze gaat hem wel terug betalen maar ze vinden het niet netjes dat ze dat gedaan hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:18 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb het begin gemist maar ik volg dat hele gesprek echt niet.
Sinds een dag of 2
Kratje in mijn hoofd
Sinds een dag of 2
Kratje leeg geroofd
-
klagen om een kratje
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
(Oe lalalalalaa)
Die krat was ook van mij
Geloof je het echtquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef Flow3r het volgende:
Sukkel, zeg dan meteen aan het begin van het gesprek dat je een verrassing voor haar hebt, niet nu om goed te slijmen
Ja en met hem nog wel een paar. Je leeft maar een keer toch. Idd zal hij regelmatig overleg hebben over wat wel/niet mag en beperken ze overduidelijk teveel muiterij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het idee (dikke aanname, zet het er maar even bij) dat dat de rol is die Jeff daar wilde spelen.
Maar dat daar niet mag/kan whatever
Babs wil zich niet verdedigenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Babs is boos.....
Babs is op niemand boos.....
Taart voor Kim W en snoep.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof je het echt
Heb je tiano ook maar iets zien doen dat op een verrassing moet lijken
Nou ga maar eens boven aan een trap staanquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof je het echt
Heb je tiano ook maar iets zien doen dat op een verrassing moet lijken
Persoonlijke ontwikkeling is ver te zoeken in dit programma. Dit is gedrag van 7 maanden terug.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft eergisteren met nog 5 man een kratje. Bier van de groep opgezopen. Ze gaat hem wel terug betalen maar ze vinden het niet netjes dat ze dat gedaan hebben.
Ze takelen alleen maar meer af.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Persoonlijke ontwikkeling is ver te zoeken in dit programma. Dit is gedrag van 7 maanden terug.
Maar ze heeft dat kratje toch niet in haar eentje leeg gezopen, waarom worden de anderen er niet op aangesproken eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:23 schreef schizolientje het volgende:
ze had er gewoon met haar poten af moeten blijven
Omdat zij degene is die zich maar blijft verdedigen die andere laten het langs zich heen gaanquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze heeft dat kratje toch niet in haar eentje leeg gezopen, waarom worden de anderen er niet op aangesproken eigenlijk?
Jeff heeft gisteren wel zeker gezegd dat het een kratje bier van Babs wasquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:24 schreef pingu66 het volgende:
Nee Marciano Jeff bedoelde die 6 flessen cava die Babette voor de groep had gekocht.
Tia o kam Jeff niet aan en daarom probeert hij het bij Babette.
anderen zoals Janet staan keihard te liegen bedoel jequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat zij degene is die zich maar blijft verdedigen die andere laten het langs zich heen gaan
Daar geloof ik helemaal niets van, ze mogen trouwens het geld ook niet weggevenquote:
Of gewoon rugdekking.quote:
Dat Babs altijd recht blijft lullen wat krom is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
Wat is nu eigenlijk het punt in dit gesprek 😁
Dat ze van hem isquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
Kratje bier principesquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
We hebben geen centen maar spulluh.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, ze mogen trouwens het geld ook niet weggeven
Janet heeft niet gelogenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
anderen zoals Janet staan keihard te liegen bedoel je
Ja ze mogen weer iedereen voor 300 euro kopen. Te zot voor woorden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben geen centen maar spulluh.
Zoiets van Mijn Babbetje waarom heb je niet me wakker gemaakt, zodat ik je onder controle kon houden, en lekker mee feestje vieren...net als zooi.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
Net als Zoe in meerdere bijzinnen liet doorschemeren eigenlijk gefrustreerd te zijn dat ze er niet gewoon bij was die nacht. En beiden maar klagen bij Babs onder het mom van dat duffe kratje bierquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:24 schreef Harry het volgende:
In een snelle bijzin zegt Marciano dat eigenlijk Jeffrey de oorzaak voor zijn frustratie is.
Babs heeft ook nog 500 euro.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze mogen weer iedereen voor 300 euro kopen. Te zot voor woorden.
Preciesquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoiets van Mijn Babbetje waarom heb je niet me wakker gemaakt, zodat ik je onder controle kon houden, en lekker mee feestje vieren...net als zooi.
Kaasje erbij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef chufi het volgende:
Kom op Babs... Tijd voor een lekker glas goedkope bubbelwijn
Iemand die mijn naam met verkleinwoord gebruikt kan van mij heel hoog de boom inquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ondertussen bedoelt hij eigenlijk "Jij bent mijn boksbal"
Ff wachten tot Marciano slaaptquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef chufi het volgende:
En de shag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Babette is alleen in beeld als ze jankt om drank en bier
en 'n honkbalknuppel.....quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef chufi het volgende:
Weet ik. Maar denk niet dat Marciano op haar geld uit isquote:
Dat bedoelde ik dus om drank en shagquote:
Vaste lasten worden betaald en een dagvergoeding.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:30 schreef Cirilico het volgende:
Weten jullie hoe dat gaat met de vaste lasten van de deelnemers? Zeggen ze alles op of betaalt het programma alles door of zoeken ze het maar uit ofzo?
Bijzondere bijstand en voedselbankquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:30 schreef Cirilico het volgende:
Weten jullie hoe dat gaat met de vaste lasten van de deelnemers? Zeggen ze alles op of betaalt het programma alles door of zoeken ze het maar uit ofzo?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bijzondere bijstand en voedselbank
Daar heeft ie ICE nog voor met zn bodemloze bankrekeing van de FEBOquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Maar denk niet dat Marciano op haar geld uit is
Mexx vertelde dat ze niets betaald kregen vinding ik zo raarquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vaste lasten worden betaald en een dagvergoeding.
Goed plan !quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef Flow3r het volgende:
Isaac, JW en Jeff op stream 2 voor wie wil![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bijzondere bijstand en voedselbank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is `Babs. Huichelaar eerste klasquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Neemt Babette nu iemand kwalijk dat diegene gezegd zou hebben dat Jeff een bipolaire stoornis heeft?
Babette zei laatst hetzelfre over Erik. En dan een paar minuten geleden zeggen dat men moet practicen what they preach.
Vuile huichelaar
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Bijna goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Herhalingquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loopt wel aardig op dan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ingewikkelder is het nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft eergisteren met nog 5 man een kratje. Bier van de groep opgezopen. Ze gaat hem wel terug betalen maar ze vinden het niet netjes dat ze dat gedaan hebben.
Dat is ook wat `Isaac zegt. `en dat hebben de andere 5 wel gedaan alleen `Bab blijft er over doordrammenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ingewikkelder is het niet
Maar kom daar dan voor uit
Een bepaalde chemie,het was bijna erotisch.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
Tijdens dat hele gesprek voelde je juist een romantische spanning tussen die twee
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een bepaalde chemie,het was bijna erotisch.
Apart.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx vertelde dat ze niets betaald kregen vinding ik zo raar
Maar dan wisten ze dus van tevoren al dat de pot ging zakken. Nee, doe dan nog maar een kratje bier van de pot.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Herhaling
Ieder heeft een aparte regeling met Talpa.
Jeffrey krijgt bijvoorbeeld geen vergoeding, maar zou bij winst de volle Prijzenpot winnen.
Trek een paar vuilniszakken aan... Janet kan daar vast wel een mooi pakje voor hem van makenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:38 schreef pingu66 het volgende:
Tiano die zo voor de groep is en 300 euro heeft wil wel zweetpakken van de prijzen pot. Omdat meneertje "droog" wil worden #ikdoenietmeer mee ( hij lijkt Famke Louise wel)
Was maar heel kort, ze stond eigenlijk meteen weer op, friemelde wat aan de douchekop en ging weer uit dat hokje.quote:
Die woonde toch nog thuis ...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx vertelde dat ze niets betaald kregen vinding ik zo raar
Had een appartement van 1000 euro huur p/m.quote:
Dus dat !!!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef pingu66 het volgende:
Waarom hebben we het nooitvover die 10.000 euro die Tiano gekost heeft. Ipv een kratje bier van 5 ¤
Gister was er bier genoeg. 2 koelkasten vol.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef OmaJacky het volgende:
En ik snap babs best wel. Ze hebben in een opwelling gezellig een kratje bier opgedronken, t kon omdat er 4 kratten waren. Ze heeft die nacht gezegd ik betaal dit kratje. En de rest van de groep is zo bang dat ze tekort komen terwijl er genoeg over was
En iedereen komt bij haar verhaal halen wat jef met de bakjes heeft gedaan. Ik zou ook ziek van worden van zo'n groep
Neeeeee !quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
Marciano wil met haar stoeien.
Ow nee toch knuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |