Precies het gedrag wat zij naar Bern heeftquote:
Jeff kraamt meer rotzooi uit dan Sasha, maar toch kun je dan liever naar Jeff luisteren dan naar Sasha. Okay, dat kan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is ook een tokkie..
Moet er wel bijzeggen dat ik dan nog steeds liever naar hem luister en kijk als naar Sasha. Met haar heb ik helemaal niets. Geen humor en een hoop chagrijn heeft ze over zich. Met Jeff kun je het grootste deel van de tijd nog lachen..
Dat gaat Jeff nooit lukken, die is te vol van zich zelfquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook zijn opvoeding. Op dat gebied, kan Jeff nog veel van hem leren.
Vandaar dat ze nu ineen keer met iedereen 'gezellig' aan het doen is,=. Ze is zieltjes aan het winnenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:56 schreef engine het volgende:
Zoë vindt het logisch dat Wendy voor Zoë zou kiezen bij een gelijke stand
Okay dan ga ik wel bij Mirthe in de hot tub.quote:
Ik ben wel oprecht benieuwd, niet dat ik het verder wil weten, hoe Jeff buiten die loods is. Of het dan ook zo'n lompe boer is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat Jeff nooit lukken, die is te vol van zich zelf
Ja het is zo duidelijk. Lijkt Isaac wel hoe ze ineens overal mee kan lullen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu ineen keer met iedereen 'gezellig' aan het doen is,=. Ze is zieltjes aan het winnen
How how, achteraan sluitenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dan ga ik wel bij Mirthe in de hot tub.
Olá.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Cihiloco
Pasta met spinazie eten ze
Prive feestje. Zal geen uitzondering zijn.quote:
Zullen we nooit te weten komen denk ik. Maar denk wel dat hij buiten ook wel lomp is. Misschien iets minder als in de loods. Je kan nooit 7 maanden lang 24 uur per dag een ander zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht benieuwd, niet dat ik het verder wil weten, hoe Jeff buiten die loods is. Of het dan ook zo'n lompe boer is.
Ik snap dat ook niet, er zijn er die doen het overal bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |