Een bepaalde chemie,het was bijna erotisch.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
Tijdens dat hele gesprek voelde je juist een romantische spanning tussen die twee
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een bepaalde chemie,het was bijna erotisch.
Apart.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx vertelde dat ze niets betaald kregen vinding ik zo raar
Maar dan wisten ze dus van tevoren al dat de pot ging zakken. Nee, doe dan nog maar een kratje bier van de pot.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Herhaling
Ieder heeft een aparte regeling met Talpa.
Jeffrey krijgt bijvoorbeeld geen vergoeding, maar zou bij winst de volle Prijzenpot winnen.
Trek een paar vuilniszakken aan... Janet kan daar vast wel een mooi pakje voor hem van makenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:38 schreef pingu66 het volgende:
Tiano die zo voor de groep is en 300 euro heeft wil wel zweetpakken van de prijzen pot. Omdat meneertje "droog" wil worden #ikdoenietmeer mee ( hij lijkt Famke Louise wel)
Was maar heel kort, ze stond eigenlijk meteen weer op, friemelde wat aan de douchekop en ging weer uit dat hokje.quote:
Die woonde toch nog thuis ...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx vertelde dat ze niets betaald kregen vinding ik zo raar
Had een appartement van 1000 euro huur p/m.quote:
Dus dat !!!!quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef pingu66 het volgende:
Waarom hebben we het nooitvover die 10.000 euro die Tiano gekost heeft. Ipv een kratje bier van 5 ¤
Gister was er bier genoeg. 2 koelkasten vol.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef OmaJacky het volgende:
En ik snap babs best wel. Ze hebben in een opwelling gezellig een kratje bier opgedronken, t kon omdat er 4 kratten waren. Ze heeft die nacht gezegd ik betaal dit kratje. En de rest van de groep is zo bang dat ze tekort komen terwijl er genoeg over was
En iedereen komt bij haar verhaal halen wat jef met de bakjes heeft gedaan. Ik zou ook ziek van worden van zo'n groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |