Of gewoon rugdekking.quote:
Dat Babs altijd recht blijft lullen wat krom is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
Wat is nu eigenlijk het punt in dit gesprek 😁
Dat ze van hem isquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
Kratje bier principesquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
We hebben geen centen maar spulluh.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, ze mogen trouwens het geld ook niet weggeven
Janet heeft niet gelogenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
anderen zoals Janet staan keihard te liegen bedoel je
Ja ze mogen weer iedereen voor 300 euro kopen. Te zot voor woorden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben geen centen maar spulluh.
Zoiets van Mijn Babbetje waarom heb je niet me wakker gemaakt, zodat ik je onder controle kon houden, en lekker mee feestje vieren...net als zooi.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef Varen het volgende:
Net als Zoe in meerdere bijzinnen liet doorschemeren eigenlijk gefrustreerd te zijn dat ze er niet gewoon bij was die nacht. En beiden maar klagen bij Babs onder het mom van dat duffe kratje bierquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:24 schreef Harry het volgende:
In een snelle bijzin zegt Marciano dat eigenlijk Jeffrey de oorzaak voor zijn frustratie is.
Babs heeft ook nog 500 euro.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze mogen weer iedereen voor 300 euro kopen. Te zot voor woorden.
Preciesquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoiets van Mijn Babbetje waarom heb je niet me wakker gemaakt, zodat ik je onder controle kon houden, en lekker mee feestje vieren...net als zooi.
Kaasje erbij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef chufi het volgende:
Kom op Babs... Tijd voor een lekker glas goedkope bubbelwijn
Iemand die mijn naam met verkleinwoord gebruikt kan van mij heel hoog de boom inquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ondertussen bedoelt hij eigenlijk "Jij bent mijn boksbal"
Ff wachten tot Marciano slaaptquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef chufi het volgende:
En de shag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Babette is alleen in beeld als ze jankt om drank en bier
en 'n honkbalknuppel.....quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef chufi het volgende:
Weet ik. Maar denk niet dat Marciano op haar geld uit isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |