Je bent zo'n geweldige vriend! Ik waardeer je enorm en ik ben dankbaar dat ik je ken.quote:
quote:
quote:
Sterkte Dombo!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga huilen in een hoekje.
Morgen print ik een foto uit van Mourinho en gebruik ik hem als dartbord.
Tot morgen vriendjes. 😭
Wanneer is er weer darts?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga huilen in een hoekje.
Morgen print ik een foto uit van Mourinho en gebruik ik hem als dartbord.
Tot morgen vriendjes. 😭
😶🫡quote:
Jaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan AZ nog de VIJFDE PLAATS binnen halen allen? Of is dat onmogelijk?
Paar keer West Ham afdrogen?quote:
siempre negativoquote:Op donderdag 20 april 2023 23:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vind jij voetbal wel leuk? Dat negatieve altijd, jeetje.
Het leven van een pessimist.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vind jij voetbal wel leuk? Dat negatieve altijd, jeetje.
Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar hij smaakt inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2023 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geniet je van je verlengingexcuusbiertje?
Geeft niet!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar hij smaakt inderdaad
Wat preciesquote:Op donderdag 20 april 2023 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh AZ moet wel minimaal van WHU winnen en zelfs dan is het nog niet zeker.
Frankrijk inhalen voor de COEFFICIENTENPOLONAISEquote:
Je sta nog kapot ver achter toch voor volgend jaar? Meer voor jaar er op.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk inhalen voor de COEFFICIENTENPOLONAISE
Heb jij een spraakgebrek?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je sta nog kapot ver achter toch voor volgend jaar? Meer voor jaar er op.
Lijkt wel een speler van mourinhoquote:Op donderdag 20 april 2023 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Jezus, nu nog kijken voor een kaart, speel die laatste minuut even uit en maak er een einde aan.
Die is ontoerekeningsvatbaarquote:Op donderdag 20 april 2023 23:39 schreef GGMM het volgende:
Zelfs in het Feyenoord-topic vonden ze dit rood (Behalve Gurney)
Gurney vond de overwinning van Roma dan wel weer terecht. In tegenstelling tot vele anderen die vonden dat Feyenoord een gelijke was en dat ze enkel van de scheids hebben verloren.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:39 schreef GGMM het volgende:
Zelfs in het Feyenoord-topic vonden ze dit rood (Behalve Gurney)
Haat wil ik het niet noemen. We zien zelfingenomen mannetjes gewoon graag falen denk ik. Dan voel je je beter over het feit dat je zelf niet je kop boven het maaiveld uitsteekt denk ik.quote:
Dat is ook een leuke club!quote:
(lol)quote:Op donderdag 20 april 2023 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Gurney vond de overwinning van Roma dan wel weer terecht. In tegenstelling tot vele anderen die vonden dat Feyenoord een gelijke was en dat ze enkel van de scheids hebben verloren.
Bedankt voor deze analyse.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Haat wil ik het niet noemen. We zien zelfingenomen mannetjes gewoon graag falen denk ik. Dan voel je je beter over het feit dat je zelf niet je kop boven het maaiveld uitsteekt denk ik.
Dat zei hij juist dacht ik.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Gurney vond de overwinning van Roma dan wel weer terecht. In tegenstelling tot vele anderen die vonden dat Feyenoord een gelijke was en dat ze enkel van de scheids hebben verloren.
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Mourinho is gewoon een mafkees, maar wel een bizar goede trainer.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Haat wil ik het niet noemen. We zien zelfingenomen mannetjes gewoon graag falen denk ik. Dan voel je je beter over het feit dat je zelf niet je kop boven het maaiveld uitsteekt denk ik.
Maar daarna zei hij dat je vooral verliest van de scheidsrechter.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar daarna zei hij dat je vooral verliest van de scheidsrechter.
Welterusten!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de grap
Afgelopen
Welterusten!
Dat was heel duidelijk niet serieus.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar daarna zei hij dat je vooral verliest van de scheidsrechter.
Dat zeg je wel vaker, maar je hebt je reputatie tegen.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was heel duidelijk niet serieus.
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben ze 5 teams in de CL.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:41 schreef TLC het volgende:
Italie heeft nog gewoon 5 ploegen in Europa
Ja geen probleem! Mocht je meer levensvragen hebben dan hoor ik het wel. Ik kan ook uren uitweiden over de beperkte selectie van Feyenoord.quote:
Het lijken de jaren 90 wel, toen was bijkans iedere Europese finale een Italiaans onderonsjequote:Op donderdag 20 april 2023 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben ze 5 teams in de CL.
Is het zo goed meneer @:coco ?
Schande voor het Nederlandse voetbal.quote:
Gelukkig wel. De moffen laten het goed afweten.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Het lijken de jaren 90 wel, toen was bijkans iedere Europese finale een Italiaans onderonsje
Mwah als ik drie posts ervoor nogal genuanceerd zeg dat we vooral voetballend tekort kwamen moet het duidelijk zat zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat zeg je wel vaker, maar je hebt je reputatie tegen.
ben je boosquote:Op donderdag 20 april 2023 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah als ik drie posts ervoor nogal genuanceerd zeg dat we vooral voetballend tekort kwamen moet het duidelijk zat zijn.
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 20 april 2023 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga slapen.
Nadat ik gehuild heb.
Toch hoop ik dat AZ de Nederlandse eer hoog gaat houden.
Die gaan er gewoon twee keer af tegen WHUquote:Op donderdag 20 april 2023 23:48 schreef TLC het volgende:
Dus we hebben alleen nog AZ over
Op naar een finale tegen Fiorentina![]()
of Basel
of AZ verliest tegen WH
Trustenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga slapen.
Nadat ik gehuild heb.
Toch hoop ik dat AZ de Nederlandse eer hoog gaat houden.
Pavlidis en Karlsson zijn nodigquote:Op donderdag 20 april 2023 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die gaan er gewoon twee keer af tegen WHU
zijn echt matig laatste weken. ik heb ze eigenlijk ook maar drie keer gezien dit seizoen.quote:
Bald frauds.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klompvoet weer verloren in Ahoy.
Josquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hou van Jos Mourinho.
https://nos.nl/artikel/24(...)er-conference-league
quote:Op vrijdag 21 april 2023 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jos![]()
Gaat met dit team gewoon weer een prijs pakken.
Volgens mij heb je niet gekekenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze niet in de 89e minuut hadden gescoord, dan hadden ze eruit gelegen, met je "10 klasses hoger"
quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet gekeken
AS Roma overklaste Feyenoord de hele wedstrijd
Of nee toch nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet gekeken
AS Roma overklaste Feyenoord de hele wedstrijd, dat Feyenoord dan pas in de 89e minuut die tegengoal krijgt en bijna kon stunten doet daar weinig aan af.
Ik snap ook wel dat je veel meer zin hebt in het songfestival vanavond.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:44 schreef Caland het volgende:
Oja, AZ speelt
Ongetwijfeld ook mijn BUBBEL, maar heb het idee dat er toch wel extreem veel meer media-aandacht was voor het tweeluik met Marseille vorig seizoen
Zeiden ze ook al in de NOS voetbalpodcast.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:44 schreef Caland het volgende:
Oja, AZ speelt
Ongetwijfeld ook mijn BUBBEL, maar heb het idee dat er toch wel extreem veel meer media-aandacht was voor het tweeluik met Marseille vorig seizoen
https://www.uefa.com/uefa(...)t-ham-vs-az-alkmaar/quote:Referees
Halil Umut Meler TUR
Assistant referees
Mustafa Eyisoy TUR
Kerem Ersoy TUR
Video Assistant Referee
Paolo Valeri ITA
Assistant Video Assistant Referee
Abdulkadir Bitigen TUR
Fourth official
Maurizio Mariani ITA
West Ham United wordt genoemd als favoriete club van een personage in Harry Potter en de Steen der Wijzen en is een van de zeldzame verwijzingen naar de Dreuzelwereld in die reeks.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:45 schreef Sabata het volgende:
ik ken West Ham slechts van twee media optredens
- een film voor voetbal hooligans van de club (met nota bene Elijah Wood) waar ook dat clublied een paar keer terugkomt
- in het huidige Ted Lasso seizoen is de club de aartsrivaal van AFC Richmond
Where's your famous GSE?quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:45 schreef Sabata het volgende:
ik ken West Ham slechts van twee media optredens
- een film voor voetbal hooligans van de club (met nota bene Elijah Wood) waar ook dat clublied een paar keer terugkomt
- in het huidige Ted Lasso seizoen is de club de aartsrivaal van AFC Richmond
Is Karlsson er alweer bij? Dat is alles wat ik wil wetenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 West Ham United - AZ | Veronica/ESPN 2
Neequote:Op donderdag 11 mei 2023 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is Karlsson er alweer bij? Dat is alles wat ik wil weten
Maar dit is 'typisch Nederland'quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
Nr 15 van de Premjer Liek moet kunnen toch, toch...
Mooi gezegd. Zal Daan Thomas een seizoenskaartje hebben?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
West Ham United wordt genoemd als favoriete club van een personage in Harry Potter en de Steen der Wijzen en is een van de zeldzame verwijzingen naar de Dreuzelwereld in die reeks.
Ken die niet maar een rally rijder dus?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee het is Karlsson op zijn dak
[ afbeelding ]
2-0quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 West Ham United - AZ | Veronica/ESPN 2
Mwa wonnen gewoon van Unitedquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
gaat AZ partij kunnen bieden stinho?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen kiezen tussen Wytse en Mark van Rijswijk. Wat een keuze.
Ik geloof er niets van dat dit Appie Hap-elftal West Ham gaat verschalken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gaat AZ partij kunnen bieden stinho?
Ik denk dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat AS Roma totaal anaal verkracht wordt.
Wordt wss een Italiaanse finale ja.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet gaat gebeuren.
nou nou nouquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Genotquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:16 schreef Scrummie het volgende:
I’m forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.
Goedenavond Scrummie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet alleen mijn hart.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
Te lang niet gehoord.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Sowquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat AS Roma KAPOET gemaakt wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry Moderator Coco.
Hoe had ik dit beter kunnen verwoorden?
Dan heb ik een palo in m'n broekje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht meer aan "Hup Romaquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat AS Roma KAPOET gemaakt wordt.
Nou jaaaaaaaaaa zegquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat AS Roma KAPOET gemaakt wordt.
Omdat hij alles te HEET maakt.quote:
Niks te melden en acteert een ervaren journaliste.quote:
Wel grotere jopen.quote:
Een vrouw die je wel kan bekoren?quote:
Toen bleef het stil!quote:
AZ zal niet eens PL spelen johquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
AZ zal niet eens PL spelen joh
Die zitten rechtsachter het doel op de tweede ring weggestopt volgens mij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En waar zijn al die AZ fans eigenlijk?
Dat is niet gastvrij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die zitten rechtsachter het doel op de tweede ring weggestopt volgens mij.
Misschien is @Scrummie al jaren groot fan van West Ham United, of zou het gewoon een act zijn?quote:
Dit lijkt me onzin.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Niemand durft het toernooi bij de naam te noemengenot
Jij juicht niet voor AZ meer?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben weer lekker de pessimist zoals bij alle voetbalwedstrijden. Goedenavond
Twee doelen naast elkaar, ja zo kan ik ook scoren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/jensbosman2/status/1656731473091624968
Die krijgen in ieder geval geen glas bier op het veld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/jensbosman2/status/1656731473091624968
Dione de Graaffquote:
Die zijn niet mis nee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dione de Graaff
Aniko van Santen
Marianne Timmer
Sascha de Boer
Jawel, maar ik heb er nooit vertrouwen in. Zelfs niet tegen amateurs in de beker.quote:
Trevor Brooking, Bobby Moorequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is @:Scrummie al jaren groot fan van West Ham United, of zou het gewoon een act zijn?
Zelfs Lex Immers weet die supporters niet te raken met een schot op doel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die krijgen in ieder geval geen glas bier op het veld.
Erg divers.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dione de Graaff
Aniko van Santen
Marianne Timmer
Sascha de Boer
Sinds begin 2000quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is @:Scrummie al jaren groot fan van West Ham United, of zou het gewoon een act zijn?
Allemaal lekker en kundig.quote:
Hup AZ!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb er nooit vertrouwen in. Zelfs niet tegen amateurs in de beker.
Zeker. Mooie club.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:09 schreef LordVoldermort het volgende:
West Ham heeft veel ouwe Fifa talenten.
Is daar een reden voor, of vond je gewoon de shirts wel mooi of zoiets?quote:
Niks moois meer aan. Vroeger wel.quote:
Klopt wel een beetje idd. Maar dat geldt ook voor Man. C en Chelsea.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niks moois meer aan. Vroeger wel.
Ik werd meegenomen naar Upton Park en toen was het wel klaar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is daar een reden voor, of vond je gewoon de shirts wel mooi of zoiets?
Upton Parkquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werd meegenomen naar Upton Park en toen was het wel klaar.
OOK DAT IS ER AL NIET MEER!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werd meegenomen naar Upton Park en toen was het wel klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |