quote:
quote:De wereldkampioen op de 500, 1000 én 1500 meter wil ook op de vijf kilometer internationaal meedoen. “Ik kan die afstand natuurlijk niet gelijk winnen. Eerst moet ik zien hoe ver ik kom en als ik goed genoeg ben, wil ik naar het WK Allround afreizen. Het lijkt riskant ook de lange afstanden erbij te doen, maar ik weet aan welke knoppen ik kan draaien mocht het minder gaan. Bovendien train ik al langer op het allrounden.”
Geeneens de 10k, wat een watje.quote:
Als Rintje een vent is dan bedankt die Roest nu gewoon en sluit die het boek Spelen voor Roest (qua ploegenachtervolging), want we gingen stoppen met het sturen van de 3 beste schaatsers die nooit met elkaar trainen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/schaats(...)ervolgingsploeg.html
Rintje heeft volledig gelijk. Diva Roestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/schaats(...)ervolgingsploeg.html
Dat lukte met Roest al nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:43 schreef Starflyer het volgende:
Ook zonder Roest hebben we genoeg talent om te kunnen winnen.
Totale opposites van elkaar, Dumoulin heeft zijn hele carrière getwijfeld aan zichzelf, Roest twijfelt zijn hele carrière aan iedereen behalve zichzelf.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Roest, de Dumoulin van het schaatsen.
Geen idee, in dat bericht van Nu.nl staat echt nul komma nul informatie over het hoe en waarom behalve dat Roest anders over de voorbereiding denkt. Maar dat ze ergens een andere mening over hebben lijkt me nogal duidelijk, anders komt dit gebeuren niet naar voren. Dus ja, nikszeggend.quote:
Deze post ook, wat mij betreft. Het is vrij duidelijk dat Roest met z'n eigen vaste team wil trainen en niet extra met anderen erbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, in dat bericht van Nu.nl staat echt nul komma nul informatie over het hoe en waarom behalve dat Roest anders over de voorbereiding denkt. Maar dat ze ergens een andere mening over hebben lijkt me nogal duidelijk, anders komt dit gebeuren niet naar voren. Dus ja, nikszeggend.
Nou ja, dat haalde ik er niet uit, maar geloof ik gelijk hoor. Als ik moest kiezen had ik sowieso wel meer voor de kant-Rintje gekozen, maar je ziet natuurlijk ook vaak zat dat er vanuit sportbonden dingen per se door worden gedrukt. Zal in dit geval wellicht wat minder zijn dan, en meer gewoon Roest z'n eigenwijsheid.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze post ook, wat mij betreft. Het is vrij duidelijk dat Roest met z'n eigen vaste team wil trainen en niet extra met anderen erbij.
Met Ritsma al helemaal niet. Garantie voor middelmaat. Roest heeft gelijk. Alles of niks. Gokken op het breedtefront wordt sowieso niks. Kiezen voor alleen de smalle top geeft meer kans op succes. Ritsma is de Dick Advocaat onder de schaatstrainers. Gullit thuislaten en tevreden zijn met een7e plaats op het WK.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Ach, met of zonder Roest winnen WE toch de ploegenachtervolging niet tegenwoordig.
Maar we hebben imho genoeg talent om het wel te winnen. Misschien wat meer 1500m rijders erbij ipv alleen de 5k schaatsers.quote:
Met alleen de vriendenclub van Roest redden we het ook niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Ritsma al helemaal niet. Garantie voor middelmaat. Roest heeft gelijk. Alles of niks. Gokken op het breedtefront wordt sowieso niks. Kiezen voor alleen de smalle top geeft meer kans op succes. Ritsma is de Dick Advocaat onder de schaatstrainers. Gullit thuislaten en tevreden zijn met een7e plaats op het WK.
Maar jij hebt sowieso een hekel aan Ritsma, ongeacht de reden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Ritsma al helemaal niet. Garantie voor middelmaat. Roest heeft gelijk. Alles of niks. Gokken op het breedtefront wordt sowieso niks. Kiezen voor alleen de smalle top geeft meer kans op succes. Ritsma is de Dick Advocaat onder de schaatstrainers. Gullit thuislaten en tevreden zijn met een7e plaats op het WK.
Eerder geacht de reden. 8 van de10 keer is mijn kritiek terecht op deze gladjakker.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso een hekel aan Ritsma, ongeacht de reden.
Prima idee om dat nu door te drukken. Die uitzonderingsposities voor schaatsers als Roest en ARDJ hebben de kans op succes waarschijnlijk alleen maar verkleindquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:28 schreef Remco het volgende:
Ik gok dat Ritsma op zijn strepen is gaan staan en verplichtte trainingsdagen oid wou organiseren voor de achtervolgingsploegen. Iets wat vorige bondscoaches nooit is gelukt en waarschijnlijk exact om deze reden.
Hear hear.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:30 schreef Janneke141 het volgende:
De ervaring van de afgelopen jaren met andere landen leert dat je niet noodzakelijk de snelste schaatser nodig hebt om de TP te winnen, maar een ingespeeld trio. Die nu eens niet hun onderlinge onvrede (of die met de coach) via Bert Maalderink uitvechten, maar gewoon samen op de baan voor het goud rijden. Keus zat in ons land, ook zonder Roest is er een prima ploeg samen te stellen die er wél voor willen werken. #Teamritsma.
Zelfs als die regel er niet zou zijn ga je met de huidige groep zeer waarschijnlijk geen goud halen als je niet veel tijd in training steekt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Het probleem wordt natuurlijk ook gedeeltelijk veroorzaakt door de wel erg krappe IOC-eisen aan het aantal af te vaardigen sporters.
Nee, maar als je meer atleten mee kan nemen dan is het gemakkelijker om een paar toppers hun individuele kansen te laten najagen, en daarnaast met een clubje subtoppers een TP-team te smeden. Nu gaat dat niet, want daarvoor zijn er gewoon niet genoeg plekken. Je moet wel rijden met de mensen die er ook al individueel zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs als die regel er niet zou zijn ga je met de huidige groep zeer waarschijnlijk geen goud halen als je niet veel tijd in training steekt.
Als iedereen toch eens half het doorzettingsvermogen van Ireen Wust hadquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:01 schreef Arcee het volgende:
Interview met Ireen Wüst in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)-ireen-wust~v872602/
Helemaal mee eens, soms vind ik haar soms zelf wat te weinig gewaardeerd. 17 jaar lang aan de absolute top staan, ik ken er weinig die dat hebben gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als iedereen toch eens half het doorzettingsvermogen van Ireen Wust hadInspirerende vrouw!
Kan het helaas nu zo gauw niet lezen, geen abonnee... even kijken of ik het via een andere weg nog kan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nu Antwanet...quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Geef d'r eens ongelijk.
[ afbeelding ]
Bedankt voor het plaatsen!! Heel fijn, vond het interessant. Ook wat ze zegt over de voorzichtigheid nu en over het grijze gebied tussen overduidelijk fout gedrag, (machts)misbruik… en aan de andere kant mag het er soms ook harder aan toe gaan, een beetje wrijving geven enz.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, soms vind ik haar soms zelf wat te weinig gewaardeerd. 17 jaar lang aan de absolute top staan, ik ken er weinig die dat hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |