SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
MHSAPquote:
Laura Pausini als presentatrice was gewoon cringequote:Op woensdag 19 april 2023 20:55 schreef molloot200 het volgende:
Dat stukje met die hand gestures van vorig jaar is echt cringe hè
Zijn we die nieuwe intercity van NS?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]We zijn iets op het spoor.
Druif en chocoquote:
Nee vandaag even geen voetbal.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Na al dat gepraat over paprikachips heb ik nu ook zinIk had pistachenootjes netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat was zonde en heeft hem vast een paar plaatsen gekost.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Die effectjes bij Ochman blijven echt lachen, zo belachelijk veel![]()
Avonden gaan inderdaad veel te snel voorbij.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:58 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga maar eens mij klaarmaken voor bed.
De dag ging redelijk goed vandaag. Maar de avonden gaan altijd zo tering snel!... het is alweer 22u
quote:De heer Steeds april 17th, 2023
Even een belangrijk en dringend voorstel voor de redactie, omdat het nodig is.
Ik las in de concurrent Nieuwspaal enkele schandelijke berichten over twee geweldige, jonge nachtegaaltjes: Mia Nicolai en Dion Cooper. Ze werden tot op het bot afgekraakt. En helaas ook in andere nieuwsbronnen!
Wil iemand van de redactie zo lief zijn een positieve reactie te schrijven om de twee tortelduifjes een hart onder de riem te steken voor hun grote avontuur volgende maand in LIverpool (Engeland).
Mia Nicolai en Dion Cooper hebben jullie steun dringend nodig!
Jij? STeeds, STrani, ik zie een patroon!quote:Op donderdag 20 april 2023 02:59 schreef Strani het volgende:
Wie van jullie heeft dit onder een totaal niet relevant artikel op De Speld geplaatst?
[..]
Dit is wel zo natuurlijk, iedereen weet dat deze SC niet zonder je kan.quote:Op donderdag 20 april 2023 02:17 schreef Strani het volgende:
@:ijs_beer je denkt toch niet dat @:Em31 de kans zou missen om er snel iets van te zeggen?
In werkelijkheid is het toch meer zo dat als ik een tijdje weg ben er direct allemaal paniek-DM's in m'n inbox zitten natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 april 2023 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel zo natuurlijk, iedereen weet dat deze SC niet zonder je kan.
Het kan nog komen hè. Wie weet zitten we over een kleine maand te dansen op Kroatië, wat ineens een feestje blijkt te zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 11:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik post even mee
Helaas geen grote verrassingen net als Moldavië vorig jaar. Man wat een feest was dat.
TRAKTORRRquote:Op donderdag 20 april 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het kan nog komen hè. Wie weet zitten we over een kleine maand te dansen op Kroatië, wat ineens een feestje blijkt te zijn
Dat is toch die act die qua stijl aan een beroemd historisch duits figuur doet denken, inclui kernraketten aan het einde van de act?quote:Op donderdag 20 april 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het kan nog komen hè. Wie weet zitten we over een kleine maand te dansen op Kroatië, wat ineens een feestje blijkt te zijn
Goedemiddag. Ik had even een druk dagje.quote:
He getsie, misschien toch maar even langs de dokter of de fysio?quote:Op donderdag 20 april 2023 11:36 schreef Arizona het volgende:
Heb helemaal geen puf vandaag. Heb sinds gisteravond al hoofdpijn, vanuit mijn schouder, en ik kom er maar niet vanaf.
Jepquote:Op donderdag 20 april 2023 15:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dat is toch die act die qua stijl aan een beroemd historisch duits figuur doet denken, inclui kernraketten aan het einde van de act?
Goed gedaanquote:Op donderdag 20 april 2023 18:03 schreef Strani het volgende:
Ik had trouwens na m'n rijles van dinsdag nog een lichte woordenwisseling met m'n instructeur. Dat wil zeggen; ik vond dat hij wat te hard was richting m'n medestudent (die na mij moest). Op zich maakte de student ook wel een wat domme fout die gevaar had kunnen opleveren maar dan nog had de instructeur zo kalm mogelijk moeten blijven. In plaats daarvan verhief hij echt flink z'n stem en bleef daarna nog een tijdje mopperen waardoor die arme jongen nog meer fouten maakte.
Het was op zich best een constructief gesprek. Ik zei dat het me opgevallen was dat hij z'n geduld even verloor en hij was daarin eerst behoorlijk defensief, maar ik probeerde hem het perspectief van de student te laten zien en dat lukte uiteindelijk wel en toen nam hij het wel positief op en zei hij ook dat hij ook blijft leren en het ook niet altijd perfect weet, en dat waardeerde ik dan weer.
Op andere momenten wel danquote:Ik kan op zulke momenten echt niet m'n mond houden 😅
Wel heel fijn dat je instructeur open staat voor zo`n gesprek en ook goed dat jij je mond dan niet kan houden.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:03 schreef Strani het volgende:
Ik had trouwens na m'n rijles van dinsdag nog een lichte woordenwisseling met m'n instructeur. Dat wil zeggen; ik vond dat hij wat te hard was richting m'n medestudent (die na mij moest). Op zich maakte de student ook wel een wat domme fout die gevaar had kunnen opleveren maar dan nog had de instructeur zo kalm mogelijk moeten blijven. In plaats daarvan verhief hij echt flink z'n stem en bleef daarna nog een tijdje mopperen waardoor die arme jongen nog meer fouten maakte.
Het was op zich best een constructief gesprek. Ik zei dat het me opgevallen was dat hij z'n geduld even verloor en hij was daarin eerst behoorlijk defensief, maar ik probeerde hem het perspectief van de student te laten zien en dat lukte uiteindelijk wel en toen nam hij het wel positief op en zei hij ook dat hij ook blijft leren en het ook niet altijd perfect weet, en dat waardeerde ik dan weer.
Ik kan op zulke momenten echt niet m'n mond houden 😅
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed gedaanKnap dat je dan zelf wel rustig blijft!
[..]
Op andere momenten wel dan
Nou ik denk dat mijn instructeur dat inderdaad soms wat beter zou moeten doen. Spanjaarden zijn sowieso wel van eerst defensief reageren hoor trouwens maar omdat de toon verder heel kalm bleef in het gesprek met een grapje tussendoor, kon hij uiteindelijk toch wel inzien dat het niet slecht bedoeld was.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel heel fijn dat je instructeur open staat voor zo`n gesprek en ook goed dat jij je mond dan niet kan houden.
Na twee keer gezakt te zijn voor het examen (de eerste keer volledig mijn eigen schuld) heb ik wat extra lessen genomen bij een bevriende instructeur. En de belangrijkste les die hij mij wel kon leren was rustig blijven.
Dan staat er maar iemand opgefokt achter je te toeteren bij een rotonde. Ga er alleen overeen als je zelf ziet dat het veilig is. En de derde keer ging het examen wel goed.
Welkomquote:Op donderdag 20 april 2023 11:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik post even mee
Helaas geen grote verrassingen net als Moldavië vorig jaar. Man wat een feest was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |