@D.quote:
Gaat me niet lukken om in die 90 sec naar de wc te gaan, weet niet hoe iedereen pist zegt Sasha. Die kan me toch ook een troep uit haar mond spuien.. altijd schelden ook.. eigenlijk is het ook maar een tokkie.quote:
Je had geen laatste postquote:
Wil je nu Dees elimineren?quote:
Snap dat ook niet, zolang ze niet aan het praten is kan hij gewoon uit lijkt me.quote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef D. het volgende:
Kan de microfoon van Moraima niet gewoon uit als ze hoest?
Zou mooi zijn.quote:
Geen ramp wat mij betreftquote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorry, ik zag mijn post en toen dicht, heb het nog gecheckt
Herkenbaar, loopt soms langs elkaar heenquote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorry, ik zag mijn post en toen dicht, heb het nog gecheckt
Nee, niet nodig.quote:Op maandag 17 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Anders moet je de TT maar aanpassen als je een andere wilt
Nu maar hopen dat we dat eens terug zien bij nominatiesquote:Op maandag 17 april 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe is klaar met veel mensen, maar snapt ook dat mensen klaar met haar zijn, zegt ze net
En de vraag is dus of we dat überhaupt gaan mogen zien want tot op heden censureren ze zulks telkens en blijft het hierbij. Het is namelijk niet zo dat die filmpjes een teaser zijn en daarna in de uitzending (veel) meer te zien valt. EJVJL = kinderslot.quote:Op maandag 17 april 2023 12:34 schreef danaqui het volgende:
[..]en later is het in de slaapkamer tot een uitbarsting gekomen en dat was niet op stream te zien.
Cool Icequote:Op maandag 17 april 2023 13:40 schreef tonja het volgende:
Ice heeft een vlek in zijn broek gestreken. Hij is not amused
Hoop het, maar zal wel weer zo'n lamlendig opblaas opdracht zijn waar ze nog geen uur mee bezig zijn in totaliteit.quote:Op maandag 17 april 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff en Jasper denken dat het een 24 uurs opdracht gaat worden
Die was leuk hè 😂quote:Op maandag 17 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel geblesseerden zegt Jeff en Morrie heeft een verkeerde BH aan en Bern is moe![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel geblesseerden zegt Jeff en Morrie heeft een verkeerde BH aan en Bern is moe![]()
Die hebben een pilletje gekregen, Jeff weer back to normal.quote:Op maandag 17 april 2023 13:42 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: geblesseerden, Wendy met haar rug, Imadiddin met zijn rug, JW met zijn hamstring, Moraima heeft een verkeerde bh aan
oh Bern is moe, alleen Jappie en ik hebben er zin in!!!!!
Jasper maakt een fanatiek geluid..... die 2 lijken echt weer 'om'
Denk eerder toch een berichtje van het thuisfrontquote:Op maandag 17 april 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben een pilletje gekregen, Jeff weer back to normal.
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 17 april 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk eerder toch een berichtje van het thuisfront
Ik hoor het Kim zeggen: focus Jeff, je kan het, ga door, FOCUSquote:
Was met BB of Utopia wel toen, op instaquote:Op maandag 17 april 2023 13:45 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vraagt zich af of mensen thuis een pushbericht krijgen 'zoemeralert'
Nee, in Utopia hadden ze dat nog wel. Een eigen app en streams. Nu is alles uitbesteed aan Videoland en alleen socials, maar zonder push meldingen als er weer een opdracht gespeeld wordt. Zou wel moeten eigenlijk.quote:Op maandag 17 april 2023 13:45 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vraagt zich af of mensen thuis een pushbericht krijgen 'zoemeralert'
Dat hakt erin, zo'n avondje film kijkenquote:Op maandag 17 april 2023 13:42 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: geblesseerden, Wendy met haar rug, Imadiddin met zijn rug, JW met zijn hamstring, ...
Sasha heeft niets gemerkt, wat me niet heel erg verbaastquote:Op maandag 17 april 2023 13:47 schreef Harry het volgende:
Babette vraagt aan Sasha of het wel goed gaat met Bern, omdat hij zo in zichzelf is.
Sasha is te druk met Jappiequote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Sasha heeft niets gemerkt, wat me niet heel erg verbaast
En Babs is een sensatie belust kutwijf.
Op kamer 1, wachtend na Alam. Jeff weer bezig tegen Morriequote:Op maandag 17 april 2023 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
Die lach van Mora schelt hier door de hopice: wie heeft er zo'n lol.![]()
Heeft ze al meerdere malen verteldquote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Zoë geeft aan dat ze daar niet voor de spellen zit euhhhhhhhh zit in een game zo en ze ziet er niet voor de spellen
quote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Aggiequote:Op maandag 17 april 2023 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
Die lach van Mora schalt hier door de hopice: wie heeft er zo'n lol.![]()
Kenzy weg zou wel een leuke zijnquote:Op maandag 17 april 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aggie![]()
We hopen op een eliminatie
Maar ze zijn wel heel relaxed allemaal
Je kunt veel vinden van Babsquote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Wilden ze niet op Jw of Erik ?quote:Op maandag 17 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kenzy weg zou wel een leuke zijn
maar ja
Kenzy ook ,maar ik denk dat ze daar niet op zouden gaanquote:
Vind Sas ook een goede optie, Jappie en Bern alleen achterlatendquote:Op maandag 17 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar ja
Genoeg mensen die weg mogenquote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Sas ook een goede optie, Jappie en Bern alleen achterlatend
Alleen als ze weer als kamer aan elkaar zittenquote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Geef ze maar een heleboel dominostenen ofzo
Babette weg zou een hele leuke zijn, ben dan benieuwd wat Zoe en Wendy gaan doenquote:
Een hele lang opdracht zou wel eens leuk zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Geef ze maar een heleboel dominostenen ofzo
Ik heb liever Erik of kenzy eruitquote:Op maandag 17 april 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette weg zou een hele leuke zijn, ben dan benieuwd wat Zoe en Wendy gaan doen
The human centipedequote:Op maandag 17 april 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen als ze weer als kamer aan elkaar zitten
Hij heeft zijn oude houding weer aangenomen. ?quote:
Daar stoor ik mij nog niet zo aan eigenlijk, ga liever voor die geit (babette)die de hele dag loopt te mekkerenquote:Op maandag 17 april 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb liever Erik of kenzy eruit
Neuspulkende Erikquote:Op maandag 17 april 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij nog niet zo aan eigenlijk, ga liever voor die geit (babette)die de hele dag loopt te mekkeren
Dat magquote:Op maandag 17 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar ja
Letterlijk Kenzi of Erikquote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dat mag
Maar liever eerst een grotere pion (figuurlijk), Isaac of Babette
Zie dat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Maar liever eerst een grotere pion (figuurlijk), Isaac of Babette
Hij denkt zelf van wel.quote:
Daar heb ik ook weleens aan lopen denken ja want je ziet zo'n beeld gelijk voor je als je eraan denktquote:Op maandag 17 april 2023 14:01 schreef Charmian het volgende:
rupi tegen mori: iedereen zal wel bang voor jou zijn geweest in coronatijd
Daarvoor heeft team Erik meer personen nodig dan ze nu hebbenquote:Op maandag 17 april 2023 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan
Als team Erik nu de grote pionnen er uit gaat werken
Ze heeft al 20 jaar die hoest en niemand vindt wat het nou is.quote:Op maandag 17 april 2023 14:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jammer dat niemand van daar meeleest want mori moet echt salie thee !
Sinds ze van Curaçao naar NL is verhuisd jaquote:Op maandag 17 april 2023 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft al 20 jaar die hoest en niemand vindt wat het nou is.
Die wil ik niet eens horenquote:Op maandag 17 april 2023 14:06 schreef spapaars het volgende:
Alle microfoons open (stream 2) dus een hoop gekakel.
Soms is iets heel simpels verlichting gevenquote:Op maandag 17 april 2023 14:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft al 20 jaar die hoest en niemand vindt wat het nou is.
We hebben al eerder partijen met een meerderheid gezien, die faalden altijdquote:Op maandag 17 april 2023 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarvoor heeft team Erik meer personen nodig dan ze nu hebben
9/9 als iedereen stemt met zijn groep
Wendy die bepaalt
Er heeft nu niemand een meerderheidquote:Op maandag 17 april 2023 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben al eerder partijen met een meerderheid gezien, die faalden altijd
Als Wendy doorslaggevend is mag je 'haar kant' als meerderheid zienquote:Op maandag 17 april 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er heeft nu niemand een meerderheid
En dat alleen Jeffrey dan een lintje krijgt....... #denarcist.quote:Op maandag 17 april 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Misschien komt de koning langs zegt Jeff, ze hebben het over koningsdag
Ik ook. Geweldig en geen kwaad woord he.quote:Op maandag 17 april 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heerlijk die lol in kamer 1. zit hier lekker mee te lachen
Nopequote:Op maandag 17 april 2023 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als Wendy doorslaggevend is mag je 'haar kant' als meerderheid zien
Hij heeft er geen van Esther gekregen, dus zou leuk zijnquote:Op maandag 17 april 2023 14:09 schreef Harry het volgende:
[..]
En dat alleen Jeffrey dan een lintje krijgt....... #denarcist.
Moraimaquote:Op maandag 17 april 2023 14:04 schreef schizolientje het volgende:
vreselijke lol om de hoestbuien van Moirana waar ze zelf het hardste moest lachen en commentaar gaf. t Kwam er o.a. op neer dat ze heel veel ruimte kreeg tijdens Corina
Reken nog maar even na danquote:Op maandag 17 april 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Helaas
Ze reken je niet een meerderheid
O dat heb ik niet gehoord, ging even naar Zoe en Babette luisteren. Marciano riep Babette, Wel terug komen hoor zei Z0ëquote:Op maandag 17 april 2023 14:09 schreef Harry het volgende:
[..]
En dat alleen Jeffrey dan een lintje krijgt....... #denarcist.
Zal wel weer over Isaac gaanquote:Op maandag 17 april 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Zoë wil vanavond met Babette praten in de kas.
Nog een klein maandjequote:Op maandag 17 april 2023 14:14 schreef D. het volgende:
Het vooruitzicht om Kenzy niet meer te horen of zien is daarentegen wel verleidelijk
Dus best is Erik eliminerenquote:Op maandag 17 april 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog een klein maandje
Dan gaat ze sowieso
Krijgt ze een oprotpremie?quote:Op maandag 17 april 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog een klein maandje
Dan gaat ze sowieso
Maar da's minder leukquote:Op maandag 17 april 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog een klein maandje
Dan gaat ze sowieso
quote:Op maandag 17 april 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lionheart
@:Kinkijan
@:Happycharly
Nee komt me niet bekend voor, zie 'm ook niet in mn gyazo staan.quote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had jij eergister niet die cap van een schilderende Erik terwijl op de achtergrond een gesprek gaande was?
quote:Op maandag 17 april 2023 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Jammer dat ze Jappie niet eruit gehaald heeft.
Die had aan een post-it genoeg gehad
😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 17 april 2023 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Jammer dat ze Jappie niet eruit gehaald heeft.
Die had aan een post-it genoeg gehad
Met minder geld kunnen ze meer verdienopdrachten doenquote:Op maandag 17 april 2023 14:30 schreef D. het volgende:
Maar 75 per persoon die 10 minuten kan blijven hangen
Als jij het zegtquote:Op maandag 17 april 2023 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
Een beetje alsof je gecastreerd bent zeg maar
Bern wil altijd neutraal blijvenquote:Op maandag 17 april 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
Bern heeft er geen zin in. Hij dacht 'efffe gewoon aan de zijlijn'.. Maar helaas ..
Aanstellersquote:Op maandag 17 april 2023 14:37 schreef HopScotch het volgende:
Ze overleggen nog of het wel doorgaat? De deuren zijn te heet van de zon of iets.
ah dat dusquote:Op maandag 17 april 2023 14:26 schreef KinKiJan het volgende:
Die zes moeten met tape aan de loodsdeuren geplakt worden door teams die ze zelf samen stellen.
Ja ook met tape aan de muur en ondertussen opdrachten doen geloof ik.quote:Op maandag 17 april 2023 14:41 schreef spapaars het volgende:
Met BB was er ook iets met hoe lang ze daar konden blijven hangen.
nawel met een appel in haar mond ofzoquote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja ook met tape aan de muur en ondertussen opdrachten doen geloof ik.
Duurde wel langer als 10 minuten
Spinnenweb ,je weet toch spinnenweb.quote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef Sestra666 het volgende:
dakpansgewijs, dakpansgewijs
waarom zegt ice alles dubbelllllllllll
Precies wat ik dacht.quote:
Erik's huid is erg glad.quote:
Ook gehoord, kennen ze nou niets daar....quote:Op maandag 17 april 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
Het was toch 2 aan dezelfde deur??
Dan klopt de combinatie Erik, Zoe, Sasha niet, lijkt me.
quote:Op maandag 17 april 2023 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook gehoord, kennen ze nou niets daar....![]()
Oh en ductape van blote huid verwijderen dadelijk.
ja gratis harsenquote:Op maandag 17 april 2023 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook gehoord, kennen ze nou niets daar....![]()
Oh en ductape van blote huid verwijderen dadelijk.
Het lijkt wel of we auditie doen voor de Passion zei ze.quote:
Wel mooi bedachtquote:Op maandag 17 april 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we auditie doen voor de Passion zei ze.
10 minuten hangen, 20 plakken.quote:Op maandag 17 april 2023 14:51 schreef Silves het volgende:
Hoop dat ze zijn gaan plassen van te voren..
Onder de warme douche langzaam verwijderenquote:Op maandag 17 april 2023 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bern en Jeff voortaan door het leven zonder tepels.
Weten hun dat ook? Ben benieuwd zo iig.quote:Op maandag 17 april 2023 14:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Onder de warme douche langzaam verwijderen
in de hottubquote:Op maandag 17 april 2023 14:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Onder de warme douche langzaam verwijderen
Oh ik zie koffie bij jou ! Goed plan 👍quote:Op maandag 17 april 2023 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weten hun dat ook? Ben benieuwd zo iig.
oke 10 min maar? nou zeg wat een verspilling van die tape, maar die zal Erik later wel weer verzamelen.quote:
Ik zeg doen.quote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks net zo goed de rest ook ontharen
Ze vergeten een stukje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zat ook al aan een bal van ductape onder de voeten te denken.quote:Op maandag 17 april 2023 14:56 schreef D. het volgende:
Het eerste wat ik zou doen is een voetsteun creëren, maar kennelijk denken zij daar anders over
Preciesquote:Op maandag 17 april 2023 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan een bal van ductape onder de voeten te denken.
quote:Op maandag 17 april 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
Als je een boodschap wil schreeuwen aan 1 van de geplakten en je kunt daar binnen nu en 10 minuten zijn, is dit je kans
ongetwijfeld eric, ik zag ze al eensquote:Op maandag 17 april 2023 14:54 schreef Charmian het volgende:
iemand die z'n teennagels wel eens mag knippen
Wat zijn wij toch slim he, zaten wij daar maar hu hu huquote:Op maandag 17 april 2023 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Voetsteuntje en 2 handgrepen, da's genoeg
quote:
quote:Op maandag 17 april 2023 15:00 schreef HopScotch het volgende:
Ze hadden Zoe andersom moeten plakken, had je gelijk een gloryhole gehad.
Jaaaa!quote:Op maandag 17 april 2023 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch slim he, zaten wij daar maar hu hu hu![]()
Ow...quote:Oh en geintje he, ik zet het er maar voor de zekerheid bij.
quote:Op maandag 17 april 2023 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaaa!
[..]
Ow...
*inschrijfformulier wegklikt
quote:Op maandag 17 april 2023 15:00 schreef HopScotch het volgende:
Ze hadden Zoe andersom moeten plakken, had je gelijk een gloryhole gehad.
Echt?quote:Op maandag 17 april 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 p.p en een extra rol kost ¤ 25
Klopt, ik ben benieuwd ook naar dadelijk als het verwijdert gaat worden.quote:Op maandag 17 april 2023 15:05 schreef Seattle het volgende:
Die mensen met die blote huid. Dat is niet goed
Voor ons als streamers welquote:Op maandag 17 april 2023 15:05 schreef Seattle het volgende:
Die mensen met die blote huid. Dat is niet goed
Tja, is het als een pleister dus een ruk eraan of voorzichtig eraf halen, wat lang duurt en ook pijnlijk is. Iemand hier zei al dat ze moeten weken, ben benieuwd hoe ze het gaan doen iig.quote:Op maandag 17 april 2023 15:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ohhh mag ik die dukt tape van Bern zijn borst rukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |