Genoeg mensen die weg mogenquote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Sas ook een goede optie, Jappie en Bern alleen achterlatend
Alleen als ze weer als kamer aan elkaar zittenquote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Geef ze maar een heleboel dominostenen ofzo
Babette weg zou een hele leuke zijn, ben dan benieuwd wat Zoe en Wendy gaan doenquote:
Een hele lang opdracht zou wel eens leuk zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Geef ze maar een heleboel dominostenen ofzo
Ik heb liever Erik of kenzy eruitquote:Op maandag 17 april 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette weg zou een hele leuke zijn, ben dan benieuwd wat Zoe en Wendy gaan doen
The human centipedequote:Op maandag 17 april 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen als ze weer als kamer aan elkaar zitten
Hij heeft zijn oude houding weer aangenomen. ?quote:
Daar stoor ik mij nog niet zo aan eigenlijk, ga liever voor die geit (babette)die de hele dag loopt te mekkerenquote:Op maandag 17 april 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb liever Erik of kenzy eruit
Neuspulkende Erikquote:Op maandag 17 april 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij nog niet zo aan eigenlijk, ga liever voor die geit (babette)die de hele dag loopt te mekkeren
Dat magquote:Op maandag 17 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kenzy weg zou wel een leuke zijn
maar ja
Letterlijk Kenzi of Erikquote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dat mag
Maar liever eerst een grotere pion (figuurlijk), Isaac of Babette
Zie dat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Maar liever eerst een grotere pion (figuurlijk), Isaac of Babette
Nopequote:
Hij denkt zelf van wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |