Was met BB of Utopia wel toen, op instaquote:Op maandag 17 april 2023 13:45 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vraagt zich af of mensen thuis een pushbericht krijgen 'zoemeralert'
Nee, in Utopia hadden ze dat nog wel. Een eigen app en streams. Nu is alles uitbesteed aan Videoland en alleen socials, maar zonder push meldingen als er weer een opdracht gespeeld wordt. Zou wel moeten eigenlijk.quote:Op maandag 17 april 2023 13:45 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vraagt zich af of mensen thuis een pushbericht krijgen 'zoemeralert'
Dat hakt erin, zo'n avondje film kijkenquote:Op maandag 17 april 2023 13:42 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: geblesseerden, Wendy met haar rug, Imadiddin met zijn rug, JW met zijn hamstring, ...
Sasha heeft niets gemerkt, wat me niet heel erg verbaastquote:Op maandag 17 april 2023 13:47 schreef Harry het volgende:
Babette vraagt aan Sasha of het wel goed gaat met Bern, omdat hij zo in zichzelf is.
Sasha is te druk met Jappiequote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Sasha heeft niets gemerkt, wat me niet heel erg verbaast
En Babs is een sensatie belust kutwijf.
Op kamer 1, wachtend na Alam. Jeff weer bezig tegen Morriequote:Op maandag 17 april 2023 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
Die lach van Mora schelt hier door de hopice: wie heeft er zo'n lol.![]()
Heeft ze al meerdere malen verteldquote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Zoë geeft aan dat ze daar niet voor de spellen zit euhhhhhhhh zit in een game zo en ze ziet er niet voor de spellen
quote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Aggiequote:Op maandag 17 april 2023 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
Die lach van Mora schalt hier door de hopice: wie heeft er zo'n lol.![]()
Kenzy weg zou wel een leuke zijnquote:Op maandag 17 april 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aggie![]()
We hopen op een eliminatie
Maar ze zijn wel heel relaxed allemaal
Je kunt veel vinden van Babsquote:Op maandag 17 april 2023 13:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Wilden ze niet op Jw of Erik ?quote:Op maandag 17 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kenzy weg zou wel een leuke zijn
maar ja
Kenzy ook ,maar ik denk dat ze daar niet op zouden gaanquote:
Vind Sas ook een goede optie, Jappie en Bern alleen achterlatendquote:Op maandag 17 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar ja
Genoeg mensen die weg mogenquote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind Sas ook een goede optie, Jappie en Bern alleen achterlatend
Alleen als ze weer als kamer aan elkaar zittenquote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Geef ze maar een heleboel dominostenen ofzo
Babette weg zou een hele leuke zijn, ben dan benieuwd wat Zoe en Wendy gaan doenquote:
Een hele lang opdracht zou wel eens leuk zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Geef ze maar een heleboel dominostenen ofzo
Ik heb liever Erik of kenzy eruitquote:Op maandag 17 april 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette weg zou een hele leuke zijn, ben dan benieuwd wat Zoe en Wendy gaan doen
The human centipedequote:Op maandag 17 april 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen als ze weer als kamer aan elkaar zitten
Hij heeft zijn oude houding weer aangenomen. ?quote:
Daar stoor ik mij nog niet zo aan eigenlijk, ga liever voor die geit (babette)die de hele dag loopt te mekkerenquote:Op maandag 17 april 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb liever Erik of kenzy eruit
Neuspulkende Erikquote:Op maandag 17 april 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij nog niet zo aan eigenlijk, ga liever voor die geit (babette)die de hele dag loopt te mekkeren
Dat magquote:Op maandag 17 april 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar ja
Letterlijk Kenzi of Erikquote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dat mag
Maar liever eerst een grotere pion (figuurlijk), Isaac of Babette
Zie dat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Maar liever eerst een grotere pion (figuurlijk), Isaac of Babette
Nopequote:
Hij denkt zelf van wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |