SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is mijn pakket binnenBij het afhaalpunt, want ik dacht niet dat ze zo snel waren met bezorgen en de rest van de week heb ik geen thuiswerkdagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Matige actie van Poesquote:Op maandag 17 april 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Feestvreugde. Ik wacht tot de buurvrouw terug is van boodschappen zodat ik met Poes1 naar het Dierenziekenhuis kan in Oldenzaal voor een scopie want ze heeft de helft van d'r eten vast zitten in d'r slokdarm.
Ik moet zeggen dat mijn rooster er de laatste en komende tijd wel echt op vooruit is gegaan. Er zitten af en toe nog wat pittige weken tussen qua planning/weinig vrije dagen, maar ik heb nu ook regelmatig 3 dagen vrij achter elkaar. Dat is wel heel erg lekker. En mijn nachtdiensten en weekenddiensten vallen grotendeels samen, dus die vink ik dan ook in één keer af.quote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 wat een gepieker… Hopelijk leiden de saaie scripties wat af. En vanavond wordt vast leuk! Zo niet: weet je dat je aan die jongen je tijd niet meer hoeft te besteden
@:candaasje hopelijk kunnen ze een wat gezondere planing voor je gaan maken
@:Lonaa sterkte met poes. Hoe heeft ze dat nu weer klaargespeeld?
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n datequote:Op maandag 17 april 2023 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg vandaag niet echt wat gedaan vooralsnog. Ik begon goed met een online afspraak om 8.30, maar daarna eigenlijk niks nuttigs meer gedaan. Met mn hoofd bij vanavond. Niet eens alleen maar negatieve gedachten, vooral veel. Zin in, wat kan er nou helemaal gebeuren, zelfs al gaat alles helemaal mis dan zie ik hem daarna toch nooit meer, maar tegelijkertijd ook dat ik niet zo veel profielen tegen kom die me aanspreken dus dan zou ik het toch vervelend vinden als het juist bij deze 'mis gaat' allemaal, nouja. Een beetje een mix van zin in, spanning, doemgedachten en mn-doemgedachten-tegenspreken-met-realistischere-gedachten waardoor mn hoofd heel vol zit en er niet echt ruimte is voor andere dingen. Maar het uitspreken helpt vaak al wel iets dus hopelijk helpt dit typen ook.
En waarschijnlijk is dat volle hoofd zo totdat ik er ben en hij ook en is het dan gewoon primaen hoop ik dat het een volgende keer (of dat nou met deze of iemand anders is) dan in elk geval ietsjes minder is
Ga zo toch maar weer een poging wagen in de hoop dat een paar saaie scripties toch voor afleiding kunnen zorgen
Nice…. Ik heb hier ook een veelvraat op vers rondlopenquote:Op maandag 17 april 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ze krijgen hier barf hè? En het is een veelvraat. Het xat net voor de maag was zichtbaar op de foto. Ze gaan er as we speak met een slang in.
Heb ik gemist dat het klaar is met bomenjongen?quote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n date
(Ik heb zaterdag weer eentje. Uit lunchen met de Indiase Amerikaan. En mogelijk zondag een wandeling als eerste date met iemand nieuws. Interessant)
Ja, stuk prettiger en beter vol te houdenquote:Op maandag 17 april 2023 14:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje wat fijn dat je rooster wat beter is! Voel je je er zelf ook beter onder?
Ik deel dat sentiment wel jaquote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Ze waren overigens allemaal verbaasd hier dat het een poes was, en geen hond
Lonaa's poes he.quote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, stuk prettiger en beter vol te houden
[..]
Ik deel dat sentiment wel ja
"Oh het is een kat!" Riep de da uit toen ze in het mandje keek. Ik hoorde haar dat achter ook nog net zo verwonderd en geamuseerd tegen haar collegas zeggenquote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, stuk prettiger en beter vol te houden
[..]
Ik deel dat sentiment wel ja
quote:Op maandag 17 april 2023 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Oh het is een kat!" Riep de da uit toen ze in het mandje keek. Ik hoorde haar dat achter ook nog net zo verwonderd en geamuseerd tegen haar collegas zeggen
Ja, naja, Bengaaltje hè?quote:Op maandag 17 april 2023 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Bij honden kijk ik echt nergens meer van op. (Afgelopen week nog een onderbroek uit een pup gevist. Maar ook wel eens gehad dat iets in de keel echt op een tumor leek, en het een (zelfs gekookte) aardappel te zijn die was blijven steken).
Katten zijn meestal wel iets selectiever. Vreten vooral touwtjes (das wel link trouwens) en hebben wel eens last van vastzittende haarballen.
Maar de jouwe wilde weer uniek zijn
Bengalen zijn ook wel een klasse apartquote:Op maandag 17 april 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, naja, Bengaaltje hè?
Da vroeg nog of ze goed handelbaar is, voor ze gingen sederen. Haha hahahaha.
"Ja bij sommige katten kunnen we gewoon infuus prikken".
That's not this one
Het had ook wel even geduurd voor ze onder narcose was.
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"quote:Op maandag 17 april 2023 15:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bengalen zijn ook wel een klasse apart![]()
Meestal krijgen die hier eerst even een prik in de bil. Van die halve tijgers kun je beter alvast een beetje sederen voordat je aan hun voorpoten gaat zitten voor het infuus. Of je moet levensmoe zijn
De leercurve en oorzaak-gevolg conclusie is ook laag in deze levensvormen he?quote:Op maandag 17 april 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Alles is goed gegaan! Heb het stuk gezien ook. Denk ruim een cm in het rond en een cm of 4 lang.
Ik voer inderdaad onderdelen. Soms wel kvv want makkelijk. Mogelijk vanaf nu altijd kvv voor iedereen want ook Dora vindt kauwen een soort overbodige happening.
Ziva kan dr kaken ook echt enorm open gooien, bijna als een Python.
Dat is inderdaad iets dat niet bestaat ja.quote:Op maandag 17 april 2023 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De leercurve en oorzaak-gevolg conclusie is ook laag in deze levensvormen he?
Ik zou voor gehakt gaan
Trutjequote:Op maandag 17 april 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"
"Denk jij dat ik dat in mn eentje kan bekijken?"
De DA liet poes op een ijzeren staaf bijten om naar de kiezen te kunnen kijken want holy hell poes said no.
Ik vind het nog dapperquote:Op maandag 17 april 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"
"Denk jij dat ik dat in mn eentje kan bekijken?"
De DA liet poes op een ijzeren staaf bijten om naar de kiezen te kunnen kijken want holy hell poes said no.
Mijn hoofd is altijd volquote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n date
(Ik heb zaterdag weer eentje. Uit lunchen met de Indiase Amerikaan. En mogelijk zondag een wandeling als eerste date met iemand nieuws. Interessant)
Tja, hij zat niet lekker in z'n vel en wilde geen contact tot hij dat opgelost had, en ik doe het niet goed op onduidelijkheid dus heb maar geconcludeerd dat dat het einde van dingen is. En als ik dan toch weer van 'm hoor is dat wel leuk en zie ik dan welquote:Op maandag 17 april 2023 14:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb ik gemist dat het klaar is met bomenjongen?
Of sta je (nog) open voor alles?
Eigenlijk voor m'n gevoel best een rustig weekend. Het worden 2 korte dates en verder is m'n enige plan om wat te gaan sporten en te koken. Ik heb er wel zin inquote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en @:Tele6 tof van jouw aankomende dates ook! Lekker druk weekend dus haha. Waar hangt de date zondag vanaf?
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.quote:Op maandag 17 april 2023 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Trutje![]()
Ik heb hier een vloerkleedje die zelfs drie (pogingen tot) bloedprikken lijdzaam onderging. Toen hij zeer onwaardig op zijn zij werd gedwongen kwam er wel een diepe brom maar verder doet hij niks.
Tot hij weer terug het reismandje in was: blazen![]()
En dan hebben we hellepoes: scheermesje voor bloedprikken in de buurt was al brom, blaas, sedatie
Haha ja, ik had kunnen weten dat jij ook altijd een vol hoofd hebt met hoe je hier overkomt ookquote:Op maandag 17 april 2023 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is altijd volmaar ik stop het liever vol met nadenken over leuke onderzoeksprojecten of hoe ik de planken in m'n trapkast het beste kan ophangen/indelen oid dan met dit soort oeverloos gepieker wat alleen maar meer spanning geeft voor de date ipv dat ik gewoon kan denken 'gezellig drankje drinken, zie wel hoe het gaat lopen'
. Als ik positief fantaserend erover na kon denken zou ik dat nog wel leuk vinden, maar dat is het dus helaas niet, vooral een soort continue gesprek met mezelf wat alleen maar vermoeiend is.
Net de paar meest urgente mails weggewerkt en even met de buurvrouw en baby gewandeld in het zonnetje en gekletst dus dat was ook fijn
Dat klinkt als een goed weekend danquote:Op maandag 17 april 2023 15:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eigenlijk voor m'n gevoel best een rustig weekend. Het worden 2 korte dates en verder is m'n enige plan om wat te gaan sporten en te koken. Ik heb er wel zin in
Of we het eens worden over een tijd en plaats
Wauwquote:Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.
En een keer wegens allemaal kotsen. Vroeg of ik moest helpen vasthouden voor prik. "Nee hoor dit kan ik" Poes heeft met de achterpoot de hand open gehaald waar ie de spuit mee gaf.
Ze moest toen ook nog een goedje in de bek voor 3 dagen, dat heeft ze toen een keer in mn ogen gespuugd.
Topkat. Welcome to the shitshow
Haha, jep. Nou ja, het gaat ook al wel wat beter hoor, merk ik. Ik sliep gister al wat onrustig omdat ik er toch mee bezig was en ik ben er vandaag veel mee bezig, en ik heb ook wel bewust gister en vandaag dingen gekozen om te eten die 'veilig zijn' (waarvan ik weet dat ik daar nooit last van krijg). Maar dat is dus pas vanaf gisteravond. Niet dat ik al vanaf een week tevoren dit heb tot aan kotsmisselijk en buik over de zeik van de spanning aan toequote:Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ja, ik had kunnen weten dat jij ook altijd een vol hoofd hebt met hoe je hier overkomt ook
Gelukkig is je date al vanavond.
Goede keuze en lekker doorscharrelen danquote:Op maandag 17 april 2023 15:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja, hij zat niet lekker in z'n vel en wilde geen contact tot hij dat opgelost had, en ik doe het niet goed op onduidelijkheid dus heb maar geconcludeerd dat dat het einde van dingen is. En als ik dan toch weer van 'm hoor is dat wel leuk en zie ik dan wel
Popjequote:Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.
En een keer wegens allemaal kotsen. Vroeg of ik moest helpen vasthouden voor prik. "Nee hoor dit kan ik" Poes heeft met de achterpoot de hand open gehaald waar ie de spuit mee gaf.
Ze moest toen ook nog een goedje in de bek voor 3 dagen, dat heeft ze toen een keer in mn ogen gespuugd.
Ik las billetjesquote:Op maandag 17 april 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar leuke biljetjes bij de post, vanavond opwarmchineesen zo nog even hopen op wat zon, dan met een biertje op het balkon. YOLO
Dat vind ik knap, toch best last-minutequote:Op maandag 17 april 2023 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en vrijdag moet mijn collega een presentatie houden, maar die is de hele week in training. "Ja Fles kan jij dat niet ff overnemen dan?"
Ja hoor, Fles loopt de gaatjes wel weer dichtMaar goed, even deugpunten scoren. Vind eigenlijk dat ik dit wel moet kunnen.
Dat doet iedereen die mij er voor het eerst over ziet schrijvenquote:
Dat lees ik ook steeds, en niet alleen de eerste keer.quote:
De eerste keer is het excusable, de rest ligt aan jouquote:Op maandag 17 april 2023 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lees ik ook steeds, en niet alleen de eerste keer.
Het is volgens mij niet heel spannend hoorquote:Op maandag 17 april 2023 16:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, toch best last-minute
Sorry, ik zie het nog steeds nietquote:Op maandag 17 april 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjes. Zoals deze. Vinkmooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het eigenlijk verrassend goed. Ok, onze honden vinden het stom, maar dat is nu eenmaal ook zo vanuit hun gezichtpunt bezien.quote:Op maandag 17 april 2023 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Bij honden kijk ik echt nergens meer van op. (Afgelopen week nog een onderbroek uit een pup gevist. ()
En wie zat er te staren en staren op zoek naar het woord dat ontbrak tussen zeven en maar voor het doordrong dat de issue niet tussen maar in maar zat?quote:Op maandag 17 april 2023 18:29 schreef sigme het volgende:
Hier de zeven maar oude schattige hond over de vloer.
Ik ookquote:PS: ik hou van poezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Mijn vanmiddag aangekomen UPS was ook poging vier van ze trouwensquote:Op maandag 17 april 2023 18:29 schreef Morgane89 het volgende:
Hier bij UPS gaat het ook al lekker.
Estimated delivery
Monday, April 17 between 9:30 A.M. - 1:30 P.M.
Nope.
fijn, rustig bijkomen met z'n allenquote:Op maandag 17 april 2023 19:08 schreef Lonaa het volgende:
Yes @:Kaatje we waren iets voor half 6 weer thuis. Ze ligt onder een dekentje in de hoek van de bank diep in slaap.
Wat was er nou aan de hand?quote:Op maandag 17 april 2023 19:08 schreef Lonaa het volgende:
Yes @:Kaatje we waren iets voor half 6 weer thuis. Ze ligt onder een dekentje in de hoek van de bank diep in slaap.
Had ik al gezegd toch? Er zat een stuk kwartelkarkas vast in de slokdarm.quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat was er nou aan de hand?
In ieder geval weer samen thuis.
Gister pizza en vandaag naambrood met een berg groenten uit de oven.
#slechte planning.
😳quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had ik al gezegd toch? Er zat een stuk kwartelkarkas vast in de slokdarm.
Wat een adventure weerquote:Op maandag 17 april 2023 19:08 schreef Lonaa het volgende:
Vast welquote:Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend een sollicitatiegesprek gehad en mijn indruk is goed. Hopelijk bij hen ook zo.
kook 😂quote:Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef Blues het volgende:
Hardop gelachen
https://nos.nl/artikel/24(...)chtertuin-doetinchem
Ja.quote:
Dat heb ik niet gevraagd, maar ik denk begin volgende week. En bij positief moet ik toch weer een paar uur vrij nemen bedenk ik me nu, de HR is ook op vrijdag vrij). Zal ik toch deels de donderdag nog moeten werken.quote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Vast welWeet je wanneer je iets kan horen? En hoeveel sollicitanten waren er?
Wat is het voor functie?
*duimduimduim*quote:Op maandag 17 april 2023 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd, maar ik denk begin volgende week. En bij positief moet ik toch weer een paar uur vrij nemen bedenk ik me nu, de HR is ook op vrijdag vrij). Zal ik toch deels de donderdag nog moeten werken.
Er waren volgens mij nog 2 anderen.
Het is echt een secretariele functie. En toen ze vroegen wat ik met name leuk vond (oa complex agenda werk, vergaderschema's opzetten etc) begon er één helemaal te glunderen
Hoop het zo voor je. En dat je dan lieve collega's hebt.quote:Op maandag 17 april 2023 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd, maar ik denk begin volgende week. En bij positief moet ik toch weer een paar uur vrij nemen bedenk ik me nu, de HR is ook op vrijdag vrij). Zal ik toch deels de donderdag nog moeten werken.
Er waren volgens mij nog 2 anderen.
Het is echt een secretariele functie. En toen ze vroegen wat ik met name leuk vond (oa complex agenda werk, vergaderschema's opzetten etc) begon er één helemaal te glunderen
*klik*quote:Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef Blues het volgende:
Hardop gelachen
https://nos.nl/artikel/24(...)chtertuin-doetinchem
Wat heb je afgesproken bij de koop? En is er een groot verschil tussen Wat de verkoper claimde te verkopen en wat je ontving?quote:Op maandag 17 april 2023 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Hmmm camera valt toch een beetje tegen![]()
"Voll funktionsfähig" klopt niet helemaal.
Bij aankoop begroot is sowieso altijd wel een bedrag voor onderhoud na aanschaf, maar ik denk dat hier wat meer aan moet gebeuren.
Is het onredelijk om te zeggen: "ik stuur hem op en laat een offerte maken voor herstel, is het boven bedrag X dan gaan we in overleg wat we met de kosten gaan doen. Worden we het niet eens, krijg ik m'n geld terug"?
Of denk je derLudolf, je koopt iets van 70 jaar oud, doe normaal
Aankoop via eBay, dus met verkoper (een fotowinkel) geen contact gehad. De prijs was netjes.quote:Op maandag 17 april 2023 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat heb je afgesproken bij de koop? En is er een groot verschil tussen Wat de verkoper claimde te verkopen en wat je ontving?
Daar heeft ebay policies voor toch? Als de advertentie niet klopt met het ontvangen product? Zou obv die policies de verkoper voorleggen wat er mis is en kijken waar zij mee komen? Laat hen maar nadenken over de oplossing zou mijn insteek zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 21:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aankoop via eBay, dus met verkoper (een fotowinkel) geen contact gehad. De prijs was netjes.
Er stond dat ie dus "voll funktionsfähig" dus dan moet ie wel op oneindig kunnen scherpstellen en het loepje daar voor blijft ook niet op z'n plek.
Gezellig is al weer meegenomen na de hersenspinsels in aanloop.quote:Op maandag 17 april 2023 22:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik duim voor je @:Kaatje1! Klinkt als een functie die bij je past.
Ik heb het overleefden het was gezellig. Hij lijkt echt heel aardig en lief, en hij was ook knap in het echt, maar ik voelde het niet echt.. ik had niet de behoefte om hem te zoenen bij het weggaan of zo bv. Maar misschien moet zoiets ook wel een beetje groeien, of zo. Hij was enthousiast en ik ga maar even een nachtje erover slapen
SPOILER: Pas op Vanyel, veel woorden incoming!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus denk nog keertje afspreken en dan gewoon aankijken wat mn gevoel daarna zegt. En als dat dan nog steeds zo is als nu, wel ook op tijd en eerlijk dat aangeven ipv dat niet durven zeggen want daar heeft echt niemand wat aan.
Verder niet echt piekeren erover hoor, lig vooral wakker omdat ik alle prikkels nog even aan het verwerken ben en nogal onrustig aan het dromen was, en even goed wakker moest worden om daar uit te komen. En bovenstaande is ook maar gewoon een ongefilterde versie van wat zich nu in mijn hoofd afspeelt, als ik erover praat met mensen vormt het zich vaak ook wat meer of komen dingen in een net ander perspectief ofzo dus dat zal komende dagen ook wel gebeuren door hier typen maar ook met vriendinnetjes over te hebben enzo.
[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 18-04-2023 04:20:53 ]
Ah, jij ligt ook wakker. Wel benieuwd nu naar het donker, maar als ik uit m'n raam kijk zie ik ongeveer 8 schuurlampjes dus echt donker is het hier nooit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 03:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gezellig is al weer meegenomen na de hersenspinsels in aanloop.
Ms ‘gewoon’ verder onderzoeken hoe gezellig + het een volgend keer gaat zijn.
Mensen, het is pitchdark het afgelopen half uur. Heel donker dus.
Ik wilde ook niet meer dan dat, ben misschien toch meer een "moet iemand eerst een beetje kennen voor lichamelijke dingen" persoon.quote:Op dinsdag 18 april 2023 04:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Wilde je toen ook niet meer, of was die behoefte er opzich wel maar was het gewoon een beetje awkward?
quote:En ook als je er nu niet 100% zeker van bent dat het ergens heen gaat, is een tweede date geen misdaad tegen de mensheid of zo. Je zou kunnen zeggen dat je dan elkaars tijd hebt verspild maar als je het gezellig hebt gehad dan is het ongeveer even tijdverspillend als een avondje in je eentje op de bank netflixen en dat doet iedereen ook zonder er al te veel moeite mee te hebben? denk ikSPOILER: Pas op Vanyel, veel woorden incoming!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus denk nog keertje afspreken en dan gewoon aankijken wat mn gevoel daarna zegt. En als dat dan nog steeds zo is als nu, wel ook op tijd en eerlijk dat aangeven ipv dat niet durven zeggen want daar heeft echt niemand wat aan.
Verder niet echt piekeren erover hoor, lig vooral wakker omdat ik alle prikkels nog even aan het verwerken ben en nogal onrustig aan het dromen was, en even goed wakker moest worden om daar uit te komen. En bovenstaande is ook maar gewoon een ongefilterde versie van wat zich nu in mijn hoofd afspeelt, als ik erover praat met mensen vormt het zich vaak ook wat meer of komen dingen in een net ander perspectief ofzo dus dat zal komende dagen ook wel gebeuren door hier typen maar ook met vriendinnetjes over te hebben enzo.
Als je het gezellig hebt gehad is het nooit tijdverspillend. You had fun. Win.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet meer dan dat, ben misschien toch meer een "moet iemand eerst een beetje kennen voor lichamelijke dingen" persoon.
[..]
En ook als je er nu niet 100% zeker van bent dat het ergens heen gaat, is een tweede date geen misdaad tegen de mensheid of zo. Je zou kunnen zeggen dat je dan elkaars tijd hebt verspild maar als je het gezellig hebt gehad dan is het ongeveer even tijdverspillend als een avondje in je eentje op de bank netflixen en dat doet iedereen ook zonder er al te veel moeite mee te hebben? denk ik
Ah kijk, dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet meer dan dat, ben misschien toch meer een "moet iemand eerst een beetje kennen voor lichamelijke dingen" persoon.
[..]
En ook als je er nu niet 100% zeker van bent dat het ergens heen gaat, is een tweede date geen misdaad tegen de mensheid of zo. Je zou kunnen zeggen dat je dan elkaars tijd hebt verspild maar als je het gezellig hebt gehad dan is het ongeveer even tijdverspillend als een avondje in je eentje op de bank netflixen en dat doet iedereen ook zonder er al te veel moeite mee te hebben? denk ik
Heb je dus helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je het gezellig hebt gehad is het nooit tijdverspillend. You had fun. Win.
Haha ik dacht al dat jij dat wel zou begrijpenquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Van reptielenbreinen krijg ik ook een beetje rode vlekken, dus dat argument snap ik welEn verder wat Tele zegt
En een aparte voor poes, heel fijn dat het weer goed isquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef Lonaa het volgende:
Goed, koffie op, lange todolijst wegens gisteren niks gedaan. Let's go.
Oh, poes1 is overigens weer prima te pas. Heeft vannacht net als altijd op bed geslapen, heeft net een tripje naar de kattenbak gedaan en heeft poes2 alweer een opdonder gegeven. All is normal.
Wat hebben 'we' het ooit toch zwaar gehad met daten zonder elektronische hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:10 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
hier was het vanmorgen toch nog maar 4 graden, ik hoefde NET niet te krabben
over dates: ik vond het altijd wel belangrijk om eerst een tijdje met iemand te chatten voor het meeten... dus die set-up van jou lijkt me enorm ongemakkelijk
vroegah wist je op zich ook wel meer van de persoon al hoor..dan wooonde de persoon in hetzelfde dorp, ging je beiden naar dezelfde kerk of zat je samen op een vereniging waar je elkaar leerde kennen..quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hebben 'we' het ooit toch zwaar gehad met daten zonder elektronische hulpmiddelen.
Een briefje via een derde doorgeven aan de beoogde geliefde was het maximale.
Wist je vervolgens niet eens of dat briefje aankwam en gelezen werd…
Dat lijkt me idd zo kut aan dat concept. Chatten = filteren. Een echte klik is gewoon echt zeldzaam, ik ga me echt niet voor alles wat de trechter in gaat opdoffen en opladen. De eerste schifting kan prima tijdens het kakken en het oeverloos op de bank hangen met een serietjequote:Op dinsdag 18 april 2023 08:10 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
over dates: ik vond het altijd wel belangrijk om eerst een tijdje met iemand te chatten voor het meeten... dus die set-up van jou lijkt me enorm ongemakkelijk
Dat heb ik ze dus geschreven, dat ik vind dat het niet aan de beschrijving voldoet. En wat hun een goede oplossing lijkt.quote:Op maandag 17 april 2023 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daar heeft ebay policies voor toch? Als de advertentie niet klopt met het ontvangen product? Zou obv die policies de verkoper voorleggen wat er mis is en kijken waar zij mee komen? Laat hen maar nadenken over de oplossing zou mijn insteek zijn.
Ik vond die van vlinder te lang om uit te knippen,maar ik laat je met liefde het reptielenbrein van de mijne eens zien. Je geloof gaat direct aan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Van reptielenbreinen krijg ik ook een beetje rode vlekken, dus dat argument snap ik welEn verder wat Tele zegt
Klinkt goed hoor. En het is ook helemaal niet erg om niet meteen dat gevoel te hebben. Als dat na een paar keer nog steeds niet zo is, dan is het andere koekquote:Op maandag 17 april 2023 22:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik duim voor je @:Kaatje1! Klinkt als een functie die bij je past.
Ik heb het overleefden het was gezellig. Hij lijkt echt heel aardig en lief, en hij was ook knap in het echt, maar ik voelde het niet echt.. ik had niet de behoefte om hem te zoenen bij het weggaan of zo bv. Maar misschien moet zoiets ook wel een beetje groeien, of zo. Hij was enthousiast en ik ga maar even een nachtje erover slapen
Dat laatstequote:Op dinsdag 18 april 2023 04:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, jij ligt ook wakker. Wel benieuwd nu naar het donker, maar als ik uit m'n raam kijk zie ik ongeveer 8 schuurlampjes dus echt donker is het hier nooit.
En wat je zegt is zeker waar, het is sowieso gewoon heel goed voor me om te merken dat zo'n avond gewoon leuk is en die zenuwen volgende keer dus hopelijk weer wat minder zijn. Alleen al daardoor is het een geslaagde avond. En misschien maakt dat de dynamiek een volgende keer ook wel anders, want hij zal heus ook een beetje nerveus zijn geweest
En heel erg dit. Mijn laatste date was een date waarvan ik ook echt zoiets had "ach, misschien is het wel helemaal niets, maar alsa het niet leuk is, kan ik weglopen en als het wel leuk is, heb ik een leuke avond gehad. Toen we de kroeg uitgezet werden toen ze echt echt echt naar huis wilden, wist ik al wel dat de avond echt leuk was geweest. De lange fietstocht terug naar huis in de snijdende kou was het ook waardquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je het gezellig hebt gehad is het nooit tijdverspillend. You had fun. Win.
Ja, dat deed ik dus ook. En de laatste keer liet ik dat dus helemaal los. Want waarom niet binnen twee dagen afspreken en gewoon kiek'n wat t wordtquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:10 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
Ow, ik wist op een of andere manier wel dat mijn briefje ooit gelezen werd. In de bus op werkweek door de hele bus. Gelukkig zat IK niet in die bus, maar ik was wel blij met een snelle vakantie toen in de hoop dat iedereen het vergeten wasquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat hebben 'we' het ooit toch zwaar gehad met daten zonder elektronische hulpmiddelen.
Een briefje via een derde doorgeven aan de beoogde geliefde was het maximale.
Wist je vervolgens niet eens of dat briefje aankwam en gelezen werd…
Ja, als metafoor krijg ik er niet hele grote vlekken van, maar hij had het ook over drie breinen en toen we het hadden over vroeggeboren kinderen en dat functies als plannen als laatste rijpen knikte ie heel instemmend want ja natuurlijk reptielenbrein eerst want dat is de oudste enzo, en dus niet alleen als metafoor helaas. Daar krijg ik wel vlekken van, al helemaal omdat als je googlet op reptielenbrein de vierde hit al iets is over dat dat helemaal niet bestaat en die theorie niet klopt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die van vlinder te lang om uit te knippen,maar ik laat je met liefde het reptielenbrein van de mijne eens zien. Je geloof gaat direct aan.
Al zou ik dat dan niet per se heel letterlijk nemen. Het is een prima werkende metafoor om uit te leggen dat iemand niet meer kan denken.
Ja en als ik google op vaccinaties en autisme, dan krijg ik ook te zien dat het en wel en niet oorzaken kunnen zijn. En als ik een zere teen heb en ik google, dan ga ik dood. Want ernstig ziek.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, als metafoor krijg ik er niet hele grote vlekken van, maar hij had het ook over drie breinen en toen we het hadden over vroeggeboren kinderen en dat functies als plannen als laatste rijpen knikte ie heel instemmend want ja natuurlijk reptielenbrein eerst want dat is de oudste enzo, en dus niet alleen als metafoor helaas. Daar krijg ik wel vlekken van, al helemaal omdat als je googlet op reptielenbrein de vierde hit al iets is over dat dat helemaal niet bestaat en die theorie niet klopt.
Ik geloof ze ook gewoon, want ik weet wat het met mij gedaan heeftquote:
Ja nee, daar hoef ik mijn huis niet voor uit om dat waar te nemenquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die van vlinder te lang om uit te knippen,maar ik laat je met liefde het reptielenbrein van de mijne eens zien. Je geloof gaat direct aan.
Al zou ik dat dan niet per se heel letterlijk nemen. Het is een prima werkende metafoor om uit te leggen dat iemand niet meer kan denken.
Ik geloof dat je het punt van die post niet helemaal begrepen hebtquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en als ik google op vaccinaties en autisme, dan krijg ik ook te zien dat het en wel en niet oorzaken kunnen zijn. En als ik een zere teen heb en ik google, dan ga ik dood. Want ernstig ziek.
ADHD bestaat wel en toch ook weer niet.
Ga op je gevoel af, laat je verstand los en stop met googelen. Spreek gewoon nog een keer af en kijk dan verder
Maar vlinder zoekt dus iemand die alles wat je op Google kunt vinden ook een beetje op waarde kan schatten en zin en onzin van elkaar kan scheiden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en als ik google op vaccinaties en autisme, dan krijg ik ook te zien dat het en wel en niet oorzaken kunnen zijn. En als ik een zere teen heb en ik google, dan ga ik dood. Want ernstig ziek.
Ga op je gevoel af, laat je verstand los en stop met googelen. Spreek gewoon nog een keer af en kijk dan verder
Ah ok, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. En ergens snap ik je gevoel dan ook wel. In dit geval zegt je verstand wel iets heel belangrijks. Twee uur is wel heel weinig. Vind ik. Tenzij je echt het gevoel hebt dat het een red flag is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het punt van die post niet helemaal begrepen hebt
Het ging over dat hij het dus had over reptielenbrein, en Vanyel aangaf dat het als metafoor wel makkelijk praat. Waarop ik wilde illustreren dat hij het dus helaas niet alleen als metafoor gebruikt, maar echt de filmpjes over die theorie kijkt en interessant vindt en dus echt gelooft dat dat is hoe het werkt, terwijl echt wel duidelijk is dat die hele theorie onzin is (het is mijn vakgebied, dus ik hoef dat niet te googelen).
Dat vind ik wat ingewikkeld, want dat laat voor mij zien dat je dus blijkbaar niet zo in staat bent kritisch te zijn op of informatie wel echt klopt enzo, en het feit dat de 4e Google hit al info geeft over dat deze theorie onzin is versterkt dat gevoel nog meer (het is dus niet héél moeilijk te vinden, dat het onzin is). En idd verder wat @:Clubsoda zegt.
Als ik overigens puur op mn gevoel af zou gaan, zou ik het juist afkappen nu, omdat ik het dus niet echt voel en dit ook wel een dingetje vind. Terwijl mijn verstand denkt dat voor een eerlijke kans mss wel iets meer dan één keer twee uurtjes zinnig kan zijn.
Dit. En dat krijg je niet in twee uur voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:27 schreef Candaasje het volgende:
Zolang iemand open staat voor nieuwe inzichten hoeft dat voor mij geen probleem te zijn.
Hier dat laatste ook zeker.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha ja ik moet dit soort posts voortaan op de laptop tikken denk ik haha, dan duurt t minder lang. Maar precies wat jij zegt idd. En ik snap ook heus wel dat niet iedereen naar alles wat ie leest diepgravend literatuuronderzoek doet, maar als je zo in deze theorie zit dan heb je dus wss niét even je Google aangeslingerd om te kijken wat andere mensen dan die ene persoon van die filmpjes ervan zeggen want dan had je vrij snel gevonden dat het dus onzin is.
Iemand die zegt dat autisme komt door vaccins zou voor mij bv om die reden direct afknapper zijn.
Komt door dat reptielenbreintje dan me, kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat dit een terugkerend ding is.![]()
![]()
LOL. Mijn vriend zei onlangs nog dat hij verliefd werd op mijn breinquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:41 schreef Clubsoda het volgende:
Het begint er eigenlijk al mee dat we gewoon 'hersenen' moeten zeggen en niet 'brein'
Ik moet nu daadwerkelijk iets gaan doen voor werk haha, maar ik ga t filmpje later wel even kijken en kom er dan op terugquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier dat laatste ook zeker.
Ik heb verder geen verstand van die verschillende breinen die er niet zijn, maar heb ooit wel een filmpje gezien waarin dat gemeld werd. Geloof ik.
Filmpje gezocht.
https://www.facebook.com/watch/?ref=saved&v=833086066837805
Nouja, hier wordt dus inderdaad verwezen naar die twee breinen. En die worden gebruikt om duidelijk te maken waarom het dus niet werkt. Maar dat is dus onzin. DUS HOE ZIT HET DAN WEL?
Want het onderwerp van het filmpje is wel echt een ding om te willen begrijpen, zowel bij mijzelf als bij andere huisgenoten![]()
ADHD bestaat overigens nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, is prima hoor, maar ben wel oprecht benieuwdquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik moet nu daadwerkelijk iets gaan doen voor werk haha, maar ik ga t filmpje later wel even kijken en kom er dan op terug
Neuroquatschquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja nee, daar hoef ik mijn huis niet voor uit om dat waar te nemen![]()
Het fenomeen op zich is mijn punt niet, maar er zijn mensen die dat dus wel heel letterlijk nemen en in een soort neurobiologische basis geloven die er niet is. En vaak in bredere zin allerlei populair-pseudowetenschappelijke neuroquatsch geloven en daar allerlei verregaande aannames op baseren.
Onder leiding van Diederik Stapel tochquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:47 schreef Clubsoda het volgende:
ADHD is een verzameling eigenschappen die bij elkaar gedobbeld zijn door een verzameling psychiaters in een achterkamertje
Zo heb ik het in ieder geval ook zeker niet opgevat hoorquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wil overigens ook niet meteen iedereen die een keer iets over die theorie heeft gehoord en denkt 'ohja klinkt wel logisch' wegzetten als niet kritische zelf nadenkende personenik snap namelijk best dat het wel logisch klinkt ergens en je dan denkt dat het wel zal kloppen.
Maar als je zegt heel geïnteresseerd te zijn in neuropsychologie en daar in je vrije tijd graag filmpjes over te kijken om er meer over te leren en je komt dán hiermee aanzetten, da's voor mij wel een ander verhaal
Ach ja, dat soort voordelen zaten er ook wel aan vast.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vroegah wist je op zich ook wel meer van de persoon al hoor..dan wooonde de persoon in hetzelfde dorp, ging je beiden naar dezelfde kerk of zat je samen op een vereniging waar je elkaar leerde kennen..
of was het gewoon een verstandige keus ..
Je hebt ook websitesquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort voordelen zaten er ook wel aan vast.
Als iemand die dit jaar z'n 25 jarig huwelijksfeest mag gaan vieren (ijs en weder dienende) zat ik me vanmorgen af te vragen hoe ik het zelf zou vinden als ik een date via een app zou moeten regelen.
Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen, heb ook nog nooit zo'n app bekeken...
Apps zijn websites, maar dan in een pocket formaat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt ook websitesEn mijn ervaring is dat ze over het algemeen ruk zijn, tenzij je graag schunnige berichten en Overmarsjes wilt hebben.
Ben jij al zó oud?quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort voordelen zaten er ook wel aan vast.
Als iemand die dit jaar z'n 25 jarig huwelijksfeest mag gaan vieren (ijs en weder dienende) zat ik me vanmorgen af te vragen hoe ik het zelf zou vinden als ik een date via een app zou moeten regelen.
Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen, heb ook nog nooit zo'n app bekeken...
Kun je dan even uitleggen hoe de KIJK het mis had met de uitleg waarom er een selecte categorie autobestuurders is die harder gaat rijden op het moment dat je ze (zelf volledig op cruise control rijdend dus met nihile snelheidsvariatie) van achter vlot nadert? Zodat je er ineens niet meer voorbij kan komen. En die dan als je ze met (flink) extra gas alsnog voorbij weet te komen weer terugvallen in hun oorspronkelijke snelheid waarbij ze dus ook weer vlot "wegvallen" achter je?quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je dan even uitleggen hoe de KIJK het mis had met de uitleg waarom er een selecte categorie autobestuurders is die harder gaat rijden op het moment dat je ze (zelf volledig op cruise control rijdend dus met nihile snelheidsvariatie) van achter vlot nadert? Zodat je er ineens niet meer voorbij kan komen. En die dan als je ze met (flink) extra gas alsnog voorbij weet te komen weer terugvallen in hun oorspronkelijke snelheid waarbij ze dus ook weer vlot "wegvallen" achter je?
KIJK legde daarbij neer dat dat onderontwikkelde mensen zijn die hun neiging om "harder naar het voer te rennen" niet kunnen onderdrukken, met "reptielenbrein" als centrale onderbouwing
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik had van de week ook zo’n onderontwikkelde droeftoeter met te weinig zelfvertrouwen achter me humpen. Ik reed al maximale snelheid en dat figuur begon echt direct al te drukken en binnen 5 sec te seinen. Normaal ben ik de beroerdste niet, maar nu had ik achter een vrachtwagen moeten duiken en daar had ik weinig trek in. Dus ‘je wacht maar effe’ .
Gaat ie vol gas me rechts proberen in te halen. Nog voor (of nouja achter) die vrachtwagen langs .![]()
Idioot. Toen heb ik wel even mijn gaspedaal net iets harder ingedrukt om te voorkomen dat ie naar links zou schieten en ik in de ankers mocht.
Ik weet eigenlijk niet of je over enige vorm van brein/hersenen kon spreken.
Ahja maar dat is in mijn ogen meer een combinatie van gedrag, een gebrek aan pakkans en niet-effectief straffen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik had van de week ook zo’n onderontwikkelde droeftoeter met te weinig zelfvertrouwen achter me humpen. Ik reed al maximale snelheid en dat figuur begon echt direct al te drukken en binnen 5 sec te seinen. Normaal ben ik de beroerdste niet, maar nu had ik achter een vrachtwagen moeten duiken en daar had ik weinig trek in. Dus ‘je wacht maar effe’ .
Gaat ie vol gas me rechts proberen in te halen. Nog voor (of nouja achter) die vrachtwagen langs .![]()
Idioot. Toen heb ik wel even mijn gaspedaal net iets harder ingedrukt om te voorkomen dat ie naar links zou schieten en ik in de ankers mocht.
Ik weet eigenlijk niet of je over enige vorm van brein/hersenen kon spreken.
ik rij meestal op cruise control.. en vind dit altijd vrij hilarisch.. ik blijf constant rijden, zij doen enorm hun best om in te halen / niet ingehaald te worden en dan 5 minuten later passeer ik ze weer..quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar dat is in mijn ogen meer een combinatie van gedrag, een gebrek aan pakkans en niet-effectief straffen.
Het gaat mij echt om die probleemgevallen die terwijl je ze met 10km/h verschil van achter nadert (van kilometers ver weg dus) ineens 10km/h harder gaan rijden zodra je binnen 20 meter van hun auto komt, zelfs als je op de andere rijbaan zit.
En als je er dan met extra gas alsnog voorbij bent in eens weer terugvallen naar hun basissnelheid.
Het levert gewoon vaak gevaarlijker dan nodige situaties op omdat je ineens onnodig lang links zit zelf, de persoon rechts zich vaak klemrijdt op een voorganger en dan gekke dingen gaat doen en de Audi's, Golfjes en BMW's met hun persoonlijke fijnstof-100-ontheffing (die zij blijkbaar hebben) achter je lopen te zigzaggenquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik rij meestal op cruise control.. en vind dit altijd vrij hilarisch.. ik blijf constant rijden, zij doen enorm hun best om in te halen / niet ingehaald te worden en dan 5 minuten later passeer ik ze weer..
Ja, waar je je niet allemaal druk over kan maken op een dinsdagochtend terwijl je pissig bent dat je nieuwe toetsenbord dat uiterlijk gisteren aan zou komen, nog niet bij de koerier is aangekomenquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:10 schreef AnneX het volgende:
Is het reptielenbrein een upgrade van het begrip ‘oerinstinct’?
@:Troel goeie analyse van de fietsongevallen statistieken.
Voelde mij wel aangesproken: in het dorp op de fiets even naar de spar.
Of als tourist door het glooiende landschap van Overijssel en Drente. Mèt fietshelm.
Misschien meer toeristische fietsers van zekere leeftijd in die provincies.
No way dat ik ga fietsen in de grote stad.
Soms zie ik filmpjes van fietsen in de grote stad en griezel met terugwerkende kracht, dat ik ertussen reed.
Zoals deze:
Voorbereiden? Of d day?quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
Mooi, ik ga iemand bij de anesthesie afzetten en dan maar eens zien of die beroepsgroep het een beetje lekker doet vandaag
Succes!quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
Mooi, ik ga iemand bij de anesthesie afzetten en dan maar eens zien of die beroepsgroep het een beetje lekker doet vandaag
Welke andere lichaamsdelen ben je aan het overwegen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:26 schreef Troel het volgende:
O ja en ik heb gisteren mijn piercing eruit gehaald![]()
Mijn neus was al tijden behoorlijk aan het irriteren en ik werd er gek van. Dus toen ik thuis kwam het ding eruit gehaald en toen ik vanochtend dacht "owja ik kan wel eens kijken of ik hem er nog weer terug in krijg" was het antwoord nee
Dus ben nog steeds blij dat ik het gedaan heb, maar mijn neus is geen geschikte plek helaas.
Geenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:10 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Welke andere lichaamsdelen ben je aan het overwegen?
Succes voor mw Fietsie!quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
De tijd dat een opleiding journalistiek nog iets voorstelde liggen lang achter ons... Vaak genoeg dat er gewoon onjuistheden in artikelen staan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:59 schreef Troel het volgende:
Zo'n journalist heeft er toch voor geleerd?
Ik had 3 gaatjes en 2 gaatjes (in oren).quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen
Ik had mijn neuspiercing ook alleen maar omdat ik een neuspiercing wilde. Niet omdat ik per se overal gaatjes wil
Weet ik, ik heb jarenlang hetzelfde werk gedaan zonder opleiding. Maar ik pleit er dus steeds meer voor om het een beschermd beroep te maken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De tijd dat een opleiding journalistiek nog iets voorstelde liggen lang achter ons... Vaak genoeg dat er gewoon onjuistheden in artikelen staan.
Nou, ik vond het wel mooi. Alleen: ik ben een keer wakker geworden met de piercing in mijn mond (HOE DAN?) Mijn vriend is een keer wakker geworden dat hij steeds geprik in zijn rug voelde (haai piercing) en volgens mij zijn er nog maar drie kwijtgeraakt tijdens het douchen en afdrogen (voordat ik dus standaard de piercing uit deed).quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had 3 gaatjes en 2 gaatjes (in oren).
Nu niks meer.
Dat gefrut
Je gaat weer erg kort door de bocht maar waarschijnlijk om mensen uit de tent te lokken? Ik neem aan dat jij verder altijd helemaal 100% foutloos werkt?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De tijd dat een opleiding journalistiek nog iets voorstelde liggen lang achter ons... Vaak genoeg dat er gewoon onjuistheden in artikelen staan.
Het is kort door de bocht, maar al jaren is de helft overdreven en de andere helft gelogen. Het is de reden dat ik bijna 10 jaar geleden zelf het nieuws ging verslaan in mijn dorpje. En dat zat ik naast een 'journalist' en dan las ik op donderdagochtend de krant en dan dacht ik "goh, heb je wel bij dezelfde vergadering gezeten"...quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je gaat weer erg kort door de bocht maar waarschijnlijk om mensen uit de tent te lokken? Ik neem aan dat jij verder altijd helemaal 100% foutloos werkt?
Look who's talkingquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je gaat weer erg kort door de bocht maar waarschijnlijk om mensen uit de tent te lokken? Ik neem aan dat jij verder altijd helemaal 100% foutloos werkt?
Dat was een eenmalige fout en nog steeds sta ik achter mijn standpunt dat juist Kaatje kort door de bocht ging wat betreft haar beeld over Caroline en BBB. Het is toch ook raar dat de PVDA in een aantal gevallen nu gaat besturen met BBB en hun maatjes bij GL in de steek laten.quote:
Jammer maar als je hier eerlijk over bent geweest kun je er zelf verder ook niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas afgewezen![]()
Ben niet mobiel genoeg. Ze werken landelijk en regelmatig komen de secretaresses een dag samen op een locatie om daar te werken. Ook moet je soms op een andere locatie werken.
Mocht er een vacature vrijkomen op de (vaste) locatie sta ik bovenaan het lijstje
Dat is wel jammer. Maar dat moet ook wel bij je passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas afgewezen![]()
Ben niet mobiel genoeg. Ze werken landelijk en regelmatig komen de secretaresses een dag samen op een locatie om daar te werken. Ook moet je soms op een andere locatie werken.
Mocht er een vacature vrijkomen op de (vaste) locatie sta ik bovenaan het lijstje
Achquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas afgewezen![]()
Rel?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:20 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben even aan het smullen van warme appeltaart en een rel in feedback
Maatjes of een verstandshuwelijk?quote:
Merciquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
FB / De moderatiegrenzen schuiven op
Een of andere idioot. En het was Danny die een nieuwe functie uitprobeerde.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Merci
En wie is dan jarajosefffff?
Ik was niet buiten myAT lately dus geen idee.
Kloon van Kluunquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Merci
En wie is dan jarajosefffff?
Ik was niet buiten myAT lately dus geen idee.
In het nieuwe topic ook niet?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:17 schreef Candaasje het volgende:
Ik kon niet meer reageren![]()
Wat een godheid complex heeft die gast toch ook.
Zie mijn editquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:18 schreef Troel het volgende:
[..]
In het nieuwe topic ook niet?
Ik kan nog wel reageren, maar krijg al de hele tijd gewoon geen reacties
AIDS ook. Nou ja, niet door psychiaters. Maar voor de rest: net zo.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:47 schreef Clubsoda het volgende:
ADHD is een verzameling eigenschappen die bij elkaar gedobbeld zijn door een clubje psychiaters in een achterkamertje
Met dat verschil dat er niet 800 unieke combinaties van symptomen zijn om aan een diagnose AIDS te komen. En het waarschijnlijk ook niet zo is dat twee AIDS-patienten geen enkel overeenkomstig symptoom hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
AIDS ook. Nou ja, niet door psychiaters. Maar voor de rest: net zo.
Zo werkt de medische "wetenschap" nu eenmaal. Zelden hard bewijs, consensus telt.
Maar of het nu bestaat of niet, het staat wel in de DSM V.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er niet 800 unieke combinaties van symptomen zijn om aan een diagnose AIDS te komen. En het waarschijnlijk ook niet zo is dat twee AIDS-patienten geen enkel overeenkomstig symptoom hebben.
Natuurlijk. Maar ik heb ook een mening over de DSMquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar of het nu bestaat of niet, het staat wel in de DSM V.
Ow, ik ook zeer zeker. Ik weet niet welke idioot bedacht heeft dat links en rechts van het autisme-spectrum weer onder 1 noemer moeten vallen. Generaliseren +1...quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik heb ook een mening over de DSM
Het is oorlog daar hequote:Op dinsdag 18 april 2023 13:20 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben even aan het smullen van warme appeltaart en een rel in feedback
en allemaal om één kut user in het zadel te kunnen houden he. Bijzonder.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:02 schreef Barreltje het volgende:
Rel een beetje bijgelezen..
Smakelijk.. en jammer ook wel..
Ja we beschermen je tegen jezelf om geen ban te krijgen..
Wat heeft die user toch gedaan dat we er allemaal door moeten boeten?quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en allemaal om één kut user in het zadel te kunnen houden he. Bijzonder.
Niet veur de eerste keer ookquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is oorlog daar heMan man man.
Iedereeen maakt zich jarenlang zorgen om Fok!, doneert zich te pletter, en de grote eindgod zelf legt er even doodleuk een atoombom onder hoor. Koekoek
Want jah, anders moesten we de straat op om sociaal te doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:14 schreef Barreltje het volgende:
En toch blijven we hier zitten om te zeiken![]()
Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:18 schreef fietsie het volgende:
Homoseksualiteit ook recent nog.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar of het nu bestaat of niet, het staat wel in de DSM V.
Serieus? Dat vind ik eigenlijk gewoonweg schokkend.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Homoseksualiteit ook recent nog.
En developmental trauma disorder dan weer niet.
DSM ¯\_(ツ)_/¯
Nee, als ik het over treinen heb, is dat meestal de MBSquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:35 schreef derLudolf het volgende:
Jullie hebben het vast niet over De Staats Mijnen of de Dedemsvaartse Stoomtram Maatschappij?
Over het diagnosties statisties handboek van geestelijke gekkigheden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:35 schreef derLudolf het volgende:
Jullie hebben het vast niet over De Staats Mijnen of de Dedemsvaartse Stoomtram Maatschappij?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, als ik het over treinen heb, is dat meestal de MBS
Oh woon je DAAR?quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, als ik het over treinen heb, is dat meestal de MBS
Hahaha, Ik woon in Buurse, het kerkdorpje tegen de grens van het iets minder pittoreske Haaksbergen jaquote:
Ik kwam vroeger wel vaak in jouw stadje. Met de trein en dan oversteken naar IJselland.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja niet dat ik daar in de buurt woon of zo hoor, misschien nog net dezelfde provincie
Weet ik veel. Nooit zo bij nagedacht ook. Veel mensen wonen in Den Haag, tenminste in de KSC.quote:
Dat hangt er een beetje van af of je vrouwen die doodgaan aan HIV had willen categoriseren als AIDS-lijders.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er niet 800 unieke combinaties van symptomen zijn om aan een diagnose AIDS te komen. En het waarschijnlijk ook niet zo is dat twee AIDS-patienten geen enkel overeenkomstig symptoom hebben.
Nooit gewoond en zou er niet doodgevonden willen wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Nooit zo bij nagedacht ook. Veel mensen wonen in Den Haag, tenminste in de KSC.
Oh ik ben zo'n beetje overal en nergens vandaan eigenlijkquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Nooit gewoond en zou er niet doodgevonden willen worden
Ben in Amsterdam geboren en in Twente getogenEn toen mijn kerel mij meenam naar zijn vriendengroep kwam ik @:Lonaa tegen. Dus daar zit die schakel
Dat kan toch ook primaquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ben zo'n beetje overal en nergens vandaan eigenlijk
Oh wat balen johquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Helaas afgewezen![]()
Echt! Aï aï ik ben jaloersquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:28 schreef Blues het volgende:
Het was zalig in de duinen
Met als kado op het eind de blauwborst
En toch vind ik het wel heel sneu voor Gordon.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Wist je van dat Huwelijk dat iedereen al had voorzien dat er niet gaat komen? Het gaat er ook echt niet komen.
Balen Kaatje
Er komen telkens nieuwe standjes bijquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit is toch al 100 jaar aan de gang, gaan we nu verbaasd doen?
Ik schuw kinky niet maar dit is ook niet mijn vibe hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er komen telkens nieuwe standjes bij![]()
Ik ben gewoon niet zo kinky
Beter een nachtje onder controle bijslapen danquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:19 schreef fietsie het volgende:
Zow. Off naar huis. Eega is opgenomen want teveel sedatie gehad om voor 20:00 volledig veilig mobiel te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bouwwerk![]()
Ze bezorgen het waterschap flink werk, volgens mij komen ze momenteel elke 10 dagen langs om de beverversperringen weg te halen. De volgende dag repareren de bevers hun versperring, en na tien dagen staat het water weer zo hoog dat het waterschap de versperring weer weghaalt.
Er zouden andere oplossingen mogelijk zijn, maar het waterschap is nog halsstarriger dan die bevers. Op kosten van de gemeenschap en ten koste van de beverversperring (die bevers hebben er vast niet veel last van, van die waterschapmeneertjes).
De beverburcht is dus niet de beverversperring. De burcht laten hullie van het waterschap ongemoeid, daar mogen ze niet aankomen (gelukkig).ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
nou dit is wel vrij raar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit is toch al 100 jaar aan de gang, gaan we nu verbaasd doen?
CATquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bevers zijn ook ambtenarenWel sneu, de werkvoorziening zo over en weer.
Verder moest de melk op dus gooide ik wat in de koffie. Nu teveel melk, te weinig koffie![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef sigme het volgende:
Gister ben ik eens op excursie geweest naar de beverburcht. Die is nu zo groot dat ' ie van afstand zichtbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bouwwerk![]()
Ze bezorgen het waterschap flink werk, volgens mij komen ze momenteel elke 10 dagen langs om de beverversperringen weg te halen. De volgende dag repareren de bevers hun versperring, en na tien dagen staat het water weer zo hoog dat het waterschap de versperring weer weghaalt.
Er zouden andere oplossingen mogelijk zijn, maar het waterschap is nog halsstarriger dan die bevers. Op kosten van de gemeenschap en ten koste van de beverversperring (die bevers hebben er vast niet veel last van, van die waterschapmeneertjes).
De beverburcht is dus niet de beverversperring. De burcht laten hullie van het waterschap ongemoeid, daar mogen ze niet aankomen (gelukkig).Wat gaaf!
En @Blues heeft ook al zo'n mooierd op de foto!![]()
Hier niet zo productief dagje. Nog wel even op jacht geweest naar fatsoenlijke bewaarboxen voor in de kelder. (Vriend heeft daar een nieuwe verhoging voor de wasmachine gebouwd, een vloertje van pvc tegels gelegd, en stellingskasten tegen de muren gebouwd. Dus nu kunnen we verder met project 'zooi opruimen/indelen'.
Vriend heeft sinds gisteren wel twee twee ontstoken ogen, dus dat is wel sneu![]()
Machtsgeil komt eerder in me opquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dit is wel vrij raar.
Als we wilsonbekwaam zo mogen noemen.
Ja ok, dat zien we wel vaker. Maar om Danny nu gelijk te stellen aan figuren zoals Trump vond ik nog wat ver gaanquote:
ja dat is wel zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zeggen het zelf al jaren decennia, fok is geen democratie.
Er ontbreken nog wel meer gegevens in het lijstje. De slachtoffers, zijn dat inwoners van die omgeving of toeristen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:59 schreef Troel het volgende:
Lang verhaal over verkeersdoden
https://www.tubantia.nl/e(...)verdubbeld~ae576dc7/
Ik vind dit soort artikelen altijd bijzonder. Er worden uitspraken in gedaan die niet blijken uit de cijfers (ik heb de cijfers er even bijgepakt omdat ik dol ben op cijfertjes enzo).
Waar ik over val:
• De meeste slachtoffers vielen in Noord-Brabant (wonen daar wellicht ook meer mensen dan elders? Zonder dat vergelijk zegt zoiets natuurlijk helemaal niets.
• In Gelderland was de toename relatief klein, maar deze provincie staat met 103 doden wel op plaats 3. Tja, het is ook een grote provincie, dus zie mijn eerste punt.
• de Kop: Aantal slachtoffers Overijssel in één jaar bijna verdubbeld. Klopt, van 34 naar 63 mensen, dat is bijna een verdubbeling. Maar verderop wordt gewoon gesteld dat Overijssel verdubbelde in plaats van bijna verdubbelde. Dat is niet correct.
• We gaan even in op het aantal mensen dat overleed zonder botsing. Meer dan een derde (291 stuks) reed op een fiets, 150 waren 75 jaar of ouder. 75-jarige blijken dus het meest kwetsbaar. In hoeverre kun je dat stellen als je niet weet hoeveel mensen er totaal fietsen van welke leeftijdMaar los daarvan krijg je dan het volgende:
• Een kwart van alle fietsdoden verongelukte zonder botsing. Volgens het CBS zijn dat er 73, dus dat klopt wel. Maar dan staat er vervolgens Van deze fietsslachtoffers was ruim twee derde 70 jaar of ouder. Saillant detail is dat die tabel helemaal niet op te vragen is bij het CBS. Bovendien, waarom dan niet overal kijken vanaf 70 jaar? (CBS verdeelt soms per 10 jaar, soms per 5).
Maar het mooiste:
• De Verkeersveiligheidscoalitie - waarin onder meer de ANWB, de de Fietsersbond, het CBR en het Verbond van Verzekeraars zitten - en het CBS geven dinsdagmorgen een toelichting op het aantal verkeersdoden. Verwacht wordt dat zij zullen pleiten voor extra maatregelen om het hoge dodencijfer terug te dringen.
Fietsrijbewijs? Verplicht binnen blijven zitten? Gratis regiotaxi's en openbaar vervoer voor ouderen?
En het ellendige is: iedereen zal het artikel voor zoete koek slikken, want waarom zou je twijfels hebben bij de getallen die genoemd worden? Zo'n journalist heeft er toch voor geleerd?
Gebruikte cijferset: https://www.cbs.nl/nl-nl/maatwerk/2023/16/verkeersdoden-2022
Onverwachts 💐 Dan morgen maar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:19 schreef fietsie het volgende:
Zow. Off naar huis. Eega is opgenomen want teveel sedatie gehad om voor 20:00 volledig veilig mobiel te zijn.
Zo kom ik regel matig stukken tekst op nieuws sites tegen die wel de klok hebben gehoord maar geen idee hebben uit welke richting. Laat staan waar ergens de klepel te moeten zoeken. Zeker de wat meer inhoudelijke ict dingen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is kort door de bocht, maar al jaren is de helft overdreven en de andere helft gelogen. Het is de reden dat ik bijna 10 jaar geleden zelf het nieuws ging verslaan in mijn dorpje. En dat zat ik naast een 'journalist' en dan las ik op donderdagochtend de krant en dan dacht ik "goh, heb je wel bij dezelfde vergadering gezeten"...
En ja, er zijn goede, maar het gros is tenenkrommend. En dat komt niet door de journalist zelf, maar door de partij waarvoor ze werken.
Ik hark al de hele dag likes binnen in dat topiquequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee ik heb wat gezegd en mensen vinden het leuk
Onwennig?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee ik heb wat gezegd en mensen vinden het leuk
Hoeveel dagen ga je? En verwacht je vaker uit te gaan? (lees: hitte, zweet, rook, etc.)quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:09 schreef Lonaa het volgende:
Jongens help. Ik ga morgen op vakantie en ik wil alle coole kleren mee.Het wordt 20/21 graden op z'n warmst, maar dat betekend dat het 's avonds relatief fris is. Heb ik genoeg aan 1 hippe cardigan? Is dat...voldoende? Hij past op alles, dat is niet het probleem.
![]()
Ik overweeg morgen, naast mijnleren jackie
ook nog een trui aan te trekken maar het voelt alsof ik soberso al veul te veul kleren mee heb.
![]()
![]()
(want ik weet tenslotte niet wat ik aan wil right, dus bring it all)
(en dan thuis gewoon de hele week in dezelfde spijkerbroek lopen en 1x schoon t-shirt aantrekken.)
Ja ben niet gewend aan mensen die mij leuk vindenquote:
IK LIEP NOG ACHTER!quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Maar niemand die me helpt bij m'n kledingcrisis begrijp ik?
Wat dat betreft is dat topic allerlei onverwachte effecten aan het sorterenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hark al de hele dag likes binnen in dat topique
Morgenochtend weg, maandag laat terug.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ga je? En verwacht je vaker uit te gaan? (lees: hitte, zweet, rook, etc.)
HIER VOOR JEquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben niet gewend aan mensen die mij leuk vindenNou goed
![]()
Met 21 graden kan je naakt toch?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Hm, op zich kom je met 1x vets, 1x caridigan en 1x jack een heel eind. Maar als het past, prop er gewoon nog een vestje bij. Of een trui. Of een doek/shawl om om te slaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgenochtend weg, maandag laat terug.![]()
Ik wil ook wel beetje flaneren en alles.Dus ik voorzie iig veel terras en even naar Monaco.
![]()
Het past allemaal in mn koffer hoor maar ik voel me zo'n debiel dat ik niet zo goed weet hoe dit werkt. Laten we zeggen dat ik iedere dag alles schoon aan kan.(Ok op BH en schoenen na) (en lange-mouwen-dingen dus)
WAT WAT GA JIJ MIJ NOU LEUK LOPEN TE VINDEN OF ZOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, same wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, op zich kom je met 1x vets, 1x caridigan en 1x jack een heel eind. Maar als het past, prop er gewoon nog een vestje bij. Of een trui. Of een doek/shawl om om te slaan.
Ik ben altijd van de kampeervakanties en leef dus in mijn fleecevest en wandelsokken. Dus ben ook niet zo goed bekend met flaneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen trek ik spijkerbroek aan en t-shrit, docs eronder en leren jack aan. En dus al dan niet een trui.
De grootste mimimimi is dat Gozer besloot dat we niet geld gingen betalen voor linnenpakket dus ik moet OOK 1 persoons beddengoed en handdoeken meenemen.1 handdoek zit in de koffer, de ander mag in zijn ruimkoffer, net als het hoeslaken. Rest van het beddengoed kreeg ik er nog in.
(ok laatste beetje had ook gepast maar dan was ik over de 12 kilo gekomen met alles.)
Sterkheidsbaas van alles.
Dan ben ik ook moddervet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht eem webshop kieken, en werd getriggered door merknaam Curvy Kate. Toch wel bare minimum qua Curvy. Of ben ik inmiddels gewoon weer moddervet, kan ook
Alleen op een verder lege 4 pers kamer, maar ik denk dat slapen gaat tegenvallen want dan is de pijnstilling hitgewerktquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beter een nachtje onder controle bijslapen dan
Als slapen een beetje wil
Boks spekkie.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, same wel.
Ik heb nu in mijn koffer:En hoeveel bespaar je door niet zo'n pakket te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen trek ik spijkerbroek aan en t-shrit, docs eronder en leren jack aan. En dus al dan niet een trui.
De grootste mimimimi is dat Gozer besloot dat we niet geld gingen betalen voor linnenpakket dus ik moet OOK 1 persoons beddengoed en handdoeken meenemen.1 handdoek zit in de koffer, de ander mag in zijn ruimkoffer, net als het hoeslaken. Rest van het beddengoed kreeg ik er nog in.
(ok laatste beetje had ook gepast maar dan was ik over de 12 kilo gekomen met alles.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik heb _toevallig_ foto's van al mijn outfits die meegaan want ik moest feedback van een vriendinnetje. Maar om die nu te postenquote:
En ikquote:
Heb je er een kutkaarsje bij aangestoken?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En ik
Maar ik kijk goop lab en sex, love & goop en nu weet ik nog beter dat het daar niet om draait
Stuurt u maarquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb _toevallig_ foto's van al mijn outfits die meegaan want ik moest feedback van een vriendinnetje. Maar om die nu te posten
TZT in DRTquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb _toevallig_ foto's van al mijn outfits die meegaan want ik moest feedback van een vriendinnetje. Maar om die nu te posten
Nouja en panties zijn helemaal niet fijn!quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ehm moet je echt panties mee naar de zon? Lijkt me overbodig als je al broekkie hebt?
maar goed met 2 panties thuis laten ga je ook de oorlog niet winnen, dus whatevs
Panties hebben prima hun functie en als je een goede koopt zitten ze prima, maar ik zou ze niet in mn vakantie-naar-de-zon-tas proppen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja en panties zijn helemaal niet fijn!
Tweepersoonsdekbedpakket ¤ 28,-quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef Troel het volgende:
[..]
En hoeveel bespaar je door niet zo'n pakket te nemen?
Nee snoes. Het is niet zo zweverig als het lijkt met Gwyneth Paltrow.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je er een kutkaarsje bij aangestoken?
Ja, dat was ook mijn idee. Misschien is het te koud voor blote benen. WEET IK VEEL IK WEET NIET MEER HOE WARMTE VOELT JOH.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ehm moet je echt panties mee naar de zon? Lijkt me overbodig als je al broekkie hebt?
maar goed met 2 panties thuis laten ga je ook de oorlog niet winnen, dus whatevs
Precies. Zonnebrandcrème daarentegen... Ik ken nog wel iemand met 6 flesjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Panties hebben prima hun functie en als je een goede koopt zitten ze prima, maar ik zou ze niet in mn vakantie-naar-de-zon-tas proppen.
Ik kan ze er ook uithalen en extra broekkie erin.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Panties hebben prima hun functie en als je een goede koopt zitten ze prima, maar ik zou ze niet in mn vakantie-naar-de-zon-tas proppen.
Kleren uit een optie?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef Lonaa het volgende:
Nee ik weet, heb er wel eens fragmenten van gezien. Maar het kutkaarsje blijft hilarisch.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee snoes. Het is niet zo zweverig als het lijkt met Gwyneth Paltrow.
In een van de vorige die ik keek ging een, uhh, sex bod smth therapeut een lief onschuldig meiske dat niet zo goed wist wat ze echt lekker vond dat laten ondervinden. Hands on.
Want daar heb je blijkbaar therapie voor
Ik zou dan eerder extra handdoeken meenemen in die ruimkoffer en lekker het pakket nemen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tweepersoonsdekbedpakket ¤ 28,-
1 tweepersoonsdekbedhoes | 1 tweepersoonslaken | 2 kussenslopen | 2 handdoeken
Eenpersoonsdekbedpakket ¤ 20,-
1 eenpersoonsdekbedhoes | 1 eenpersoonslaken | 1 kussensloop | 1 handdoek
+5 euro voor iedere extra handdoek.
Doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan ze er ook uithalen en extra broekkie erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |