SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is mijn pakket binnenBij het afhaalpunt, want ik dacht niet dat ze zo snel waren met bezorgen en de rest van de week heb ik geen thuiswerkdagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Matige actie van Poesquote:Op maandag 17 april 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Feestvreugde. Ik wacht tot de buurvrouw terug is van boodschappen zodat ik met Poes1 naar het Dierenziekenhuis kan in Oldenzaal voor een scopie want ze heeft de helft van d'r eten vast zitten in d'r slokdarm.
Ik moet zeggen dat mijn rooster er de laatste en komende tijd wel echt op vooruit is gegaan. Er zitten af en toe nog wat pittige weken tussen qua planning/weinig vrije dagen, maar ik heb nu ook regelmatig 3 dagen vrij achter elkaar. Dat is wel heel erg lekker. En mijn nachtdiensten en weekenddiensten vallen grotendeels samen, dus die vink ik dan ook in één keer af.quote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 wat een gepieker… Hopelijk leiden de saaie scripties wat af. En vanavond wordt vast leuk! Zo niet: weet je dat je aan die jongen je tijd niet meer hoeft te besteden
@:candaasje hopelijk kunnen ze een wat gezondere planing voor je gaan maken
@:Lonaa sterkte met poes. Hoe heeft ze dat nu weer klaargespeeld?
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n datequote:Op maandag 17 april 2023 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg vandaag niet echt wat gedaan vooralsnog. Ik begon goed met een online afspraak om 8.30, maar daarna eigenlijk niks nuttigs meer gedaan. Met mn hoofd bij vanavond. Niet eens alleen maar negatieve gedachten, vooral veel. Zin in, wat kan er nou helemaal gebeuren, zelfs al gaat alles helemaal mis dan zie ik hem daarna toch nooit meer, maar tegelijkertijd ook dat ik niet zo veel profielen tegen kom die me aanspreken dus dan zou ik het toch vervelend vinden als het juist bij deze 'mis gaat' allemaal, nouja. Een beetje een mix van zin in, spanning, doemgedachten en mn-doemgedachten-tegenspreken-met-realistischere-gedachten waardoor mn hoofd heel vol zit en er niet echt ruimte is voor andere dingen. Maar het uitspreken helpt vaak al wel iets dus hopelijk helpt dit typen ook.
En waarschijnlijk is dat volle hoofd zo totdat ik er ben en hij ook en is het dan gewoon primaen hoop ik dat het een volgende keer (of dat nou met deze of iemand anders is) dan in elk geval ietsjes minder is
Ga zo toch maar weer een poging wagen in de hoop dat een paar saaie scripties toch voor afleiding kunnen zorgen
Nice…. Ik heb hier ook een veelvraat op vers rondlopenquote:Op maandag 17 april 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ze krijgen hier barf hè? En het is een veelvraat. Het xat net voor de maag was zichtbaar op de foto. Ze gaan er as we speak met een slang in.
Heb ik gemist dat het klaar is met bomenjongen?quote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n date
(Ik heb zaterdag weer eentje. Uit lunchen met de Indiase Amerikaan. En mogelijk zondag een wandeling als eerste date met iemand nieuws. Interessant)
Ja, stuk prettiger en beter vol te houdenquote:Op maandag 17 april 2023 14:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje wat fijn dat je rooster wat beter is! Voel je je er zelf ook beter onder?
Ik deel dat sentiment wel jaquote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Ze waren overigens allemaal verbaasd hier dat het een poes was, en geen hond
Lonaa's poes he.quote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, stuk prettiger en beter vol te houden
[..]
Ik deel dat sentiment wel ja
"Oh het is een kat!" Riep de da uit toen ze in het mandje keek. Ik hoorde haar dat achter ook nog net zo verwonderd en geamuseerd tegen haar collegas zeggenquote:Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, stuk prettiger en beter vol te houden
[..]
Ik deel dat sentiment wel ja
quote:Op maandag 17 april 2023 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Oh het is een kat!" Riep de da uit toen ze in het mandje keek. Ik hoorde haar dat achter ook nog net zo verwonderd en geamuseerd tegen haar collegas zeggen
Ja, naja, Bengaaltje hè?quote:Op maandag 17 april 2023 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Bij honden kijk ik echt nergens meer van op. (Afgelopen week nog een onderbroek uit een pup gevist. Maar ook wel eens gehad dat iets in de keel echt op een tumor leek, en het een (zelfs gekookte) aardappel te zijn die was blijven steken).
Katten zijn meestal wel iets selectiever. Vreten vooral touwtjes (das wel link trouwens) en hebben wel eens last van vastzittende haarballen.
Maar de jouwe wilde weer uniek zijn
Bengalen zijn ook wel een klasse apartquote:Op maandag 17 april 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, naja, Bengaaltje hè?
Da vroeg nog of ze goed handelbaar is, voor ze gingen sederen. Haha hahahaha.
"Ja bij sommige katten kunnen we gewoon infuus prikken".
That's not this one
Het had ook wel even geduurd voor ze onder narcose was.
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"quote:Op maandag 17 april 2023 15:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bengalen zijn ook wel een klasse apart![]()
Meestal krijgen die hier eerst even een prik in de bil. Van die halve tijgers kun je beter alvast een beetje sederen voordat je aan hun voorpoten gaat zitten voor het infuus. Of je moet levensmoe zijn
De leercurve en oorzaak-gevolg conclusie is ook laag in deze levensvormen he?quote:Op maandag 17 april 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Alles is goed gegaan! Heb het stuk gezien ook. Denk ruim een cm in het rond en een cm of 4 lang.
Ik voer inderdaad onderdelen. Soms wel kvv want makkelijk. Mogelijk vanaf nu altijd kvv voor iedereen want ook Dora vindt kauwen een soort overbodige happening.
Ziva kan dr kaken ook echt enorm open gooien, bijna als een Python.
Dat is inderdaad iets dat niet bestaat ja.quote:Op maandag 17 april 2023 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De leercurve en oorzaak-gevolg conclusie is ook laag in deze levensvormen he?
Ik zou voor gehakt gaan
Trutjequote:Op maandag 17 april 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"
"Denk jij dat ik dat in mn eentje kan bekijken?"
De DA liet poes op een ijzeren staaf bijten om naar de kiezen te kunnen kijken want holy hell poes said no.
Ik vind het nog dapperquote:Op maandag 17 april 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"
"Denk jij dat ik dat in mn eentje kan bekijken?"
De DA liet poes op een ijzeren staaf bijten om naar de kiezen te kunnen kijken want holy hell poes said no.
Mijn hoofd is altijd volquote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n date
(Ik heb zaterdag weer eentje. Uit lunchen met de Indiase Amerikaan. En mogelijk zondag een wandeling als eerste date met iemand nieuws. Interessant)
Tja, hij zat niet lekker in z'n vel en wilde geen contact tot hij dat opgelost had, en ik doe het niet goed op onduidelijkheid dus heb maar geconcludeerd dat dat het einde van dingen is. En als ik dan toch weer van 'm hoor is dat wel leuk en zie ik dan welquote:Op maandag 17 april 2023 14:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb ik gemist dat het klaar is met bomenjongen?
Of sta je (nog) open voor alles?
Eigenlijk voor m'n gevoel best een rustig weekend. Het worden 2 korte dates en verder is m'n enige plan om wat te gaan sporten en te koken. Ik heb er wel zin inquote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en @:Tele6 tof van jouw aankomende dates ook! Lekker druk weekend dus haha. Waar hangt de date zondag vanaf?
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.quote:Op maandag 17 april 2023 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Trutje![]()
Ik heb hier een vloerkleedje die zelfs drie (pogingen tot) bloedprikken lijdzaam onderging. Toen hij zeer onwaardig op zijn zij werd gedwongen kwam er wel een diepe brom maar verder doet hij niks.
Tot hij weer terug het reismandje in was: blazen![]()
En dan hebben we hellepoes: scheermesje voor bloedprikken in de buurt was al brom, blaas, sedatie
Haha ja, ik had kunnen weten dat jij ook altijd een vol hoofd hebt met hoe je hier overkomt ookquote:Op maandag 17 april 2023 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn hoofd is altijd volmaar ik stop het liever vol met nadenken over leuke onderzoeksprojecten of hoe ik de planken in m'n trapkast het beste kan ophangen/indelen oid dan met dit soort oeverloos gepieker wat alleen maar meer spanning geeft voor de date ipv dat ik gewoon kan denken 'gezellig drankje drinken, zie wel hoe het gaat lopen'
. Als ik positief fantaserend erover na kon denken zou ik dat nog wel leuk vinden, maar dat is het dus helaas niet, vooral een soort continue gesprek met mezelf wat alleen maar vermoeiend is.
Net de paar meest urgente mails weggewerkt en even met de buurvrouw en baby gewandeld in het zonnetje en gekletst dus dat was ook fijn
Dat klinkt als een goed weekend danquote:Op maandag 17 april 2023 15:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eigenlijk voor m'n gevoel best een rustig weekend. Het worden 2 korte dates en verder is m'n enige plan om wat te gaan sporten en te koken. Ik heb er wel zin in
Of we het eens worden over een tijd en plaats
Wauwquote:Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.
En een keer wegens allemaal kotsen. Vroeg of ik moest helpen vasthouden voor prik. "Nee hoor dit kan ik" Poes heeft met de achterpoot de hand open gehaald waar ie de spuit mee gaf.
Ze moest toen ook nog een goedje in de bek voor 3 dagen, dat heeft ze toen een keer in mn ogen gespuugd.
Topkat. Welcome to the shitshow
Haha, jep. Nou ja, het gaat ook al wel wat beter hoor, merk ik. Ik sliep gister al wat onrustig omdat ik er toch mee bezig was en ik ben er vandaag veel mee bezig, en ik heb ook wel bewust gister en vandaag dingen gekozen om te eten die 'veilig zijn' (waarvan ik weet dat ik daar nooit last van krijg). Maar dat is dus pas vanaf gisteravond. Niet dat ik al vanaf een week tevoren dit heb tot aan kotsmisselijk en buik over de zeik van de spanning aan toequote:Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ja, ik had kunnen weten dat jij ook altijd een vol hoofd hebt met hoe je hier overkomt ook
Gelukkig is je date al vanavond.
Goede keuze en lekker doorscharrelen danquote:Op maandag 17 april 2023 15:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja, hij zat niet lekker in z'n vel en wilde geen contact tot hij dat opgelost had, en ik doe het niet goed op onduidelijkheid dus heb maar geconcludeerd dat dat het einde van dingen is. En als ik dan toch weer van 'm hoor is dat wel leuk en zie ik dan wel
Popjequote:Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.
En een keer wegens allemaal kotsen. Vroeg of ik moest helpen vasthouden voor prik. "Nee hoor dit kan ik" Poes heeft met de achterpoot de hand open gehaald waar ie de spuit mee gaf.
Ze moest toen ook nog een goedje in de bek voor 3 dagen, dat heeft ze toen een keer in mn ogen gespuugd.
Topkat. Welcome to the shitshow
Ik las billetjesquote:Op maandag 17 april 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar leuke biljetjes bij de post, vanavond opwarmchineesen zo nog even hopen op wat zon, dan met een biertje op het balkon. YOLO
Dat vind ik knap, toch best last-minutequote:Op maandag 17 april 2023 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en vrijdag moet mijn collega een presentatie houden, maar die is de hele week in training. "Ja Fles kan jij dat niet ff overnemen dan?"
Ja hoor, Fles loopt de gaatjes wel weer dichtMaar goed, even deugpunten scoren. Vind eigenlijk dat ik dit wel moet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |