abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2023 @ 11:40:54 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_208800017
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208800293
Keelpijn. Moe. Meh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208800357
Paar dagen Gent geboekt in mei *O*
Nu nog even kijken of we ook nog naar Westvleteren gaan O-)
  maandag 17 april 2023 @ 12:22:58 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_208800407
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Lonaa het volgende:
Keelpijn. Moe. Meh.
Friends viel tegen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208800692
Girafsen O+

Moest net een beetje gnorken (want ik ben uiteraard van nature haske positief…)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens is mijn pakket binnen *O* Bij het afhaalpunt, want ik dacht niet dat ze zo snel waren met bezorgen en de rest van de week heb ik geen thuiswerkdagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208800859
Ik krijg vandaag niet echt wat gedaan vooralsnog. Ik begon goed met een online afspraak om 8.30, maar daarna eigenlijk niks nuttigs meer gedaan. Met mn hoofd bij vanavond. Niet eens alleen maar negatieve gedachten, vooral veel. Zin in, wat kan er nou helemaal gebeuren, zelfs al gaat alles helemaal mis dan zie ik hem daarna toch nooit meer, maar tegelijkertijd ook dat ik niet zo veel profielen tegen kom die me aanspreken dus dan zou ik het toch vervelend vinden als het juist bij deze 'mis gaat' allemaal, nouja. Een beetje een mix van zin in, spanning, doemgedachten en mn-doemgedachten-tegenspreken-met-realistischere-gedachten waardoor mn hoofd heel vol zit en er niet echt ruimte is voor andere dingen. Maar het uitspreken helpt vaak al wel iets dus hopelijk helpt dit typen ook.

En waarschijnlijk is dat volle hoofd zo totdat ik er ben en hij ook en is het dan gewoon prima |:( en hoop ik dat het een volgende keer (of dat nou met deze of iemand anders is) dan in elk geval ietsjes minder is :)

Ga zo toch maar weer een poging wagen in de hoop dat een paar saaie scripties toch voor afleiding kunnen zorgen :)
pi_208800904
Klinkt wel als een succesformule @Cat-astrophe :D
Hoewel het soms toch beter uit kan pakken dan je op papier zou verwachten.

@vlindertje89 : ik weet niet of ik representatief ben, maar ik denk wel dat dit vrij inerent (hoewel een tikkie irriant) is aan daten :P
Have fun vanavond!

Ik heb net te horen gekregen dat mijn over/meer-uren nog een jaartje mogen blijven staan, als TvT. Zonder de afgelopen maand sta ik nu op 70 stuks. (En ik heb gisteren alleen al weer 3,5 uur overgewerkt,.... ik was nog aan het mijmeren of ik me al ietsje eerder zou gaan omkleden, en toen brak natuurlijk om 5 uur 's ochtends alsnog de pleuris uit... :') )
Dus nouja, we gaan ze maar eens wat structureler inplannen, is het idee. Dat was het idee al, maar het lukte nog niet echt. (Want personeelstekort ditdatzuszo)
pi_208801017
Feestvreugde. Ik wacht tot de buurvrouw terug is van boodschappen zodat ik met Poes1 naar het Dierenziekenhuis kan in Oldenzaal voor een scopie want ze heeft de helft van d'r eten vast zitten in d'r slokdarm. :{
pi_208801060
@vlindertje89 wat een gepieker… Hopelijk leiden de saaie scripties wat af. En vanavond wordt vast leuk! Zo niet: weet je dat je aan die jongen je tijd niet meer hoeft te besteden :P

@Candaasje hopelijk kunnen ze een wat gezondere planing voor je gaan maken :D

@Lonaa sterkte met poes. Hoe heeft ze dat nu weer klaargespeeld?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208801099
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Feestvreugde. Ik wacht tot de buurvrouw terug is van boodschappen zodat ik met Poes1 naar het Dierenziekenhuis kan in Oldenzaal voor een scopie want ze heeft de helft van d'r eten vast zitten in d'r slokdarm. :{
Matige actie van Poes :{ Beterschap alvast!

quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 wat een gepieker… Hopelijk leiden de saaie scripties wat af. En vanavond wordt vast leuk! Zo niet: weet je dat je aan die jongen je tijd niet meer hoeft te besteden :P

@:candaasje hopelijk kunnen ze een wat gezondere planing voor je gaan maken :D

@:Lonaa sterkte met poes. Hoe heeft ze dat nu weer klaargespeeld?
Ik moet zeggen dat mijn rooster er de laatste en komende tijd wel echt op vooruit is gegaan. Er zitten af en toe nog wat pittige weken tussen qua planning/weinig vrije dagen, maar ik heb nu ook regelmatig 3 dagen vrij achter elkaar. Dat is wel heel erg lekker. En mijn nachtdiensten en weekenddiensten vallen grotendeels samen, dus die vink ik dan ook in één keer af. 8-)
pi_208801160
@Candaasje alsof men beter plant en rekening houdt met werknemers.
Meer dan 70 uur ( tis pas april) klinkt als bijna 10 weken parttime werken. w/

Vlinder: Plons in je date avond en zie maar wat ervan komt.

@Lonaa wat een gekke poes!
Heeft ze eerst een speelgoedjr gegeten dat dwars ligt. Sterkte.
pi_208801476
Ze krijgen hier barf hè? En het is een veelvraat. Het xat net voor de maag was zichtbaar op de foto. Ze gaan er as we speak met een slang in.
pi_208801727
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg vandaag niet echt wat gedaan vooralsnog. Ik begon goed met een online afspraak om 8.30, maar daarna eigenlijk niks nuttigs meer gedaan. Met mn hoofd bij vanavond. Niet eens alleen maar negatieve gedachten, vooral veel. Zin in, wat kan er nou helemaal gebeuren, zelfs al gaat alles helemaal mis dan zie ik hem daarna toch nooit meer, maar tegelijkertijd ook dat ik niet zo veel profielen tegen kom die me aanspreken dus dan zou ik het toch vervelend vinden als het juist bij deze 'mis gaat' allemaal, nouja. Een beetje een mix van zin in, spanning, doemgedachten en mn-doemgedachten-tegenspreken-met-realistischere-gedachten waardoor mn hoofd heel vol zit en er niet echt ruimte is voor andere dingen. Maar het uitspreken helpt vaak al wel iets dus hopelijk helpt dit typen ook.

En waarschijnlijk is dat volle hoofd zo totdat ik er ben en hij ook en is het dan gewoon prima |:( en hoop ik dat het een volgende keer (of dat nou met deze of iemand anders is) dan in elk geval ietsjes minder is :)

Ga zo toch maar weer een poging wagen in de hoop dat een paar saaie scripties toch voor afleiding kunnen zorgen :)
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n date :+
(Ik heb zaterdag weer eentje. Uit lunchen met de Indiase Amerikaan. En mogelijk zondag een wandeling als eerste date met iemand nieuws. Interessant :D )
pi_208801730
@Lonaa poes :o
pi_208801734
@Candaasje wat fijn dat je rooster wat beter is! Voel je je er zelf ook beter onder?
pi_208801741
Ze waren overigens allemaal verbaasd hier dat het een poes was, en geen hond :')
pi_208801793
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ze krijgen hier barf hè? En het is een veelvraat. Het xat net voor de maag was zichtbaar op de foto. Ze gaan er as we speak met een slang in.
Nice…. Ik heb hier ook een veelvraat op vers rondlopen :')
Maar jij voert volgens mij echt stukken van dieren he? Hier krijgen ze vers gehakt. Kotst makkelijker uit :') :')

Binnenkort wel nog eens kuikentjes halen, vindt poes zo heerlijk :Y) :D
pi_208801811
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Misschien ff wennen, zo'n vol hoofd. Ik vind een vol hoofd zelf altijd wel lekker, als ik het niet heb gaat m'n hoofd zelf op zoek naar dingen en die zijn meestal lang niet zo interessant als 'n date :+
(Ik heb zaterdag weer eentje. Uit lunchen met de Indiase Amerikaan. En mogelijk zondag een wandeling als eerste date met iemand nieuws. Interessant :D )
Heb ik gemist dat het klaar is met bomenjongen? :D
Of sta je (nog) open voor alles?
pi_208801901
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 14:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje wat fijn dat je rooster wat beter is! Voel je je er zelf ook beter onder?
Ja, stuk prettiger en beter vol te houden :Y

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Ze waren overigens allemaal verbaasd hier dat het een poes was, en geen hond :')
Ik deel dat sentiment wel ja :D
  maandag 17 april 2023 @ 14:55:33 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208801911
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]
[..]
Lonaa's poes he.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208801918
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lonaa's poes he.
Noem je Lona nu een schrokkende veelvraat? :o
  maandag 17 april 2023 @ 14:56:41 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208801928
Specifiek dat schrokken is me nooit opgevallen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208801942
Alles is goed gegaan! Heb het stuk gezien ook. Denk ruim een cm in het rond en een cm of 4 lang. :')

Ik voer inderdaad onderdelen. Soms wel kvv want makkelijk. Mogelijk vanaf nu altijd kvv voor iedereen want ook Dora vindt kauwen een soort overbodige happening.

Ziva kan dr kaken ook echt enorm open gooien, bijna als een Python. :')
pi_208801947
Dit topic gaat de verkeerde kant op jong0ns
pi_208801972
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2023 14:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]
[..]
"Oh het is een kat!" Riep de da uit toen ze in het mandje keek. Ik hoorde haar dat achter ook nog net zo verwonderd en geamuseerd tegen haar collegas zeggen :')
pi_208802008
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
"Oh het is een kat!" Riep de da uit toen ze in het mandje keek. Ik hoorde haar dat achter ook nog net zo verwonderd en geamuseerd tegen haar collegas zeggen :')
:D

Bij honden kijk ik echt nergens meer van op. (Afgelopen week nog een onderbroek uit een pup gevist. Maar ook wel eens gehad dat iets in de keel echt op een tumor leek, en het een (zelfs gekookte) aardappel te zijn die was blijven steken).

Katten zijn meestal wel iets selectiever. Vreten vooral touwtjes (das wel link trouwens) en hebben wel eens last van vastzittende haarballen.

Maar de jouwe wilde weer uniek zijn :P
pi_208802057
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2023 15:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij honden kijk ik echt nergens meer van op. (Afgelopen week nog een onderbroek uit een pup gevist. Maar ook wel eens gehad dat iets in de keel echt op een tumor leek, en het een (zelfs gekookte) aardappel te zijn die was blijven steken).

Katten zijn meestal wel iets selectiever. Vreten vooral touwtjes (das wel link trouwens) en hebben wel eens last van vastzittende haarballen.

Maar de jouwe wilde weer uniek zijn :P
Ja, naja, Bengaaltje hè?

Da vroeg nog of ze goed handelbaar is, voor ze gingen sederen. Haha hahahaha. :')
"Ja bij sommige katten kunnen we gewoon infuus prikken".
That's not this one :')

Het had ook wel even geduurd voor ze onder narcose was.
pi_208802083
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, naja, Bengaaltje hè?

Da vroeg nog of ze goed handelbaar is, voor ze gingen sederen. Haha hahahaha. :')
"Ja bij sommige katten kunnen we gewoon infuus prikken".
That's not this one :')

Het had ook wel even geduurd voor ze onder narcose was.
Bengalen zijn ook wel een klasse apart :D

Meestal krijgen die hier eerst even een prik in de bil. Van die halve tijgers kun je beter alvast een beetje sederen voordat je aan hun voorpoten gaat zitten voor het infuus. Of je moet levensmoe zijn :')
pi_208802123
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2023 15:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Bengalen zijn ook wel een klasse apart :D

Meestal krijgen die hier eerst even een prik in de bil. Van die halve tijgers kun je beter alvast een beetje sederen voordat je aan hun voorpoten gaat zitten voor het infuus. Of je moet levensmoe zijn :')
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"
"Denk jij dat ik dat in mn eentje kan bekijken?" :')

De DA liet poes op een ijzeren staaf bijten om naar de kiezen te kunnen kijken want holy hell poes said no.
pi_208802188
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Alles is goed gegaan! Heb het stuk gezien ook. Denk ruim een cm in het rond en een cm of 4 lang. :')

Ik voer inderdaad onderdelen. Soms wel kvv want makkelijk. Mogelijk vanaf nu altijd kvv voor iedereen want ook Dora vindt kauwen een soort overbodige happening.

Ziva kan dr kaken ook echt enorm open gooien, bijna als een Python. :')
De leercurve en oorzaak-gevolg conclusie is ook laag in deze levensvormen he?

Ik zou voor gehakt gaan :P
pi_208802237
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De leercurve en oorzaak-gevolg conclusie is ook laag in deze levensvormen he?

Ik zou voor gehakt gaan :P
Dat is inderdaad iets dat niet bestaat ja. :')
pi_208802243
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De assistente van de reguliere da vroeg "zit er niet een stukje tussen de kiezen?"

De DA liet poes op een ijzeren staaf bijten om naar de kiezen te kunnen kijken want holy hell poes said no.
Trutje O+

Ik heb hier een vloerkleedje die zelfs drie (pogingen tot) bloedprikken lijdzaam onderging. Toen hij zeer onwaardig op zijn zij werd gedwongen kwam er wel een diepe brom maar verder doet hij niks.
Tot hij weer terug het reismandje in was: blazen _O-

En dan hebben we hellepoes: scheermesje voor bloedprikken in de buurt was al brom, blaas, sedatie :')
pi_208802268
Verder weer flink aan het WOGgen. Ik wil gewoon met doos met kleren op gaan halen!
pi_208802328
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het nog dapper :P

Ik hoef vandaag nauwelijks iets te doen, hang ook gewoon in pyama rond, maar ben al uren aan het bedenken dat ik m'n voeten even op moet meten. (iets met sportschoenen... mijn oude zitten zo onder de verf dat ik me elk hardlooprondje een beetje schaam....)

Dus ik zal mezelf eens van de bank af schoppen.
pi_208802429
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn hoofd is altijd vol :+ maar ik stop het liever vol met nadenken over leuke onderzoeksprojecten of hoe ik de planken in m'n trapkast het beste kan ophangen/indelen oid dan met dit soort oeverloos gepieker wat alleen maar meer spanning geeft voor de date ipv dat ik gewoon kan denken 'gezellig drankje drinken, zie wel hoe het gaat lopen' :) . Als ik positief fantaserend erover na kon denken zou ik dat nog wel leuk vinden, maar dat is het dus helaas niet, vooral een soort continue gesprek met mezelf wat alleen maar vermoeiend is.

Net de paar meest urgente mails weggewerkt en even met de buurvrouw en baby gewandeld in het zonnetje en gekletst dus dat was ook fijn :)
pi_208802453
Gelukkig is het er weer uit @Lonaa! Maar jeetje dat is wel een groot stuk :o jammer van het niet zelflerende vermogen daarin :+
pi_208802476
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 14:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heb ik gemist dat het klaar is met bomenjongen? :D
Of sta je (nog) open voor alles?
Tja, hij zat niet lekker in z'n vel en wilde geen contact tot hij dat opgelost had, en ik doe het niet goed op onduidelijkheid dus heb maar geconcludeerd dat dat het einde van dingen is. En als ik dan toch weer van 'm hoor is dat wel leuk en zie ik dan wel :s)
pi_208802490
Oh en @Tele6 tof van jouw aankomende dates ook! Lekker druk weekend dus haha. Waar hangt de date zondag vanaf?
pi_208802542
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en @:Tele6 tof van jouw aankomende dates ook! Lekker druk weekend dus haha. Waar hangt de date zondag vanaf?
Eigenlijk voor m'n gevoel best een rustig weekend. Het worden 2 korte dates en verder is m'n enige plan om wat te gaan sporten en te koken. Ik heb er wel zin in ^O^

Of we het eens worden over een tijd en plaats :+
pi_208802550
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Trutje O+

Ik heb hier een vloerkleedje die zelfs drie (pogingen tot) bloedprikken lijdzaam onderging. Toen hij zeer onwaardig op zijn zij werd gedwongen kwam er wel een diepe brom maar verder doet hij niks.
Tot hij weer terug het reismandje in was: blazen _O-

En dan hebben we hellepoes: scheermesje voor bloedprikken in de buurt was al brom, blaas, sedatie :')
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.

En een keer wegens allemaal kotsen. Vroeg of ik moest helpen vasthouden voor prik. "Nee hoor dit kan ik" Poes heeft met de achterpoot de hand open gehaald waar ie de spuit mee gaf.
Ze moest toen ook nog een goedje in de bek voor 3 dagen, dat heeft ze toen een keer in mn ogen gespuugd.

Topkat. Welcome to the shitshow :')
pi_208802551
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mijn hoofd is altijd vol :+ maar ik stop het liever vol met nadenken over leuke onderzoeksprojecten of hoe ik de planken in m'n trapkast het beste kan ophangen/indelen oid dan met dit soort oeverloos gepieker wat alleen maar meer spanning geeft voor de date ipv dat ik gewoon kan denken 'gezellig drankje drinken, zie wel hoe het gaat lopen' :) . Als ik positief fantaserend erover na kon denken zou ik dat nog wel leuk vinden, maar dat is het dus helaas niet, vooral een soort continue gesprek met mezelf wat alleen maar vermoeiend is.

Net de paar meest urgente mails weggewerkt en even met de buurvrouw en baby gewandeld in het zonnetje en gekletst dus dat was ook fijn :)
Haha ja, ik had kunnen weten dat jij ook altijd een vol hoofd hebt met hoe je hier overkomt ook :s)
Gelukkig is je date al vanavond. *G*
pi_208802588
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Eigenlijk voor m'n gevoel best een rustig weekend. Het worden 2 korte dates en verder is m'n enige plan om wat te gaan sporten en te koken. Ik heb er wel zin in ^O^

Of we het eens worden over een tijd en plaats :+
Dat klinkt als een goed weekend dan :)
Haha, ja dat is wel redelijk cruciaal voor het plannen van een date ja :+
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ziva is 2x eerder bij de da geweest. 1x voor abces op staart. Ik poes vasthouden, DA aanprikken om te bekijken onder microscoop, poes boos, DA loopt weg, komt terug, kijkt naar de vloer "oh het abces loopt al mooi leeg". Dat ben ik, vriend.

En een keer wegens allemaal kotsen. Vroeg of ik moest helpen vasthouden voor prik. "Nee hoor dit kan ik" Poes heeft met de achterpoot de hand open gehaald waar ie de spuit mee gaf.
Ze moest toen ook nog een goedje in de bek voor 3 dagen, dat heeft ze toen een keer in mn ogen gespuugd.

Wauw :D

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Haha ja, ik had kunnen weten dat jij ook altijd een vol hoofd hebt met hoe je hier overkomt ook :s)
Gelukkig is je date al vanavond. *G*
Haha, jep. Nou ja, het gaat ook al wel wat beter hoor, merk ik. Ik sliep gister al wat onrustig omdat ik er toch mee bezig was en ik ben er vandaag veel mee bezig, en ik heb ook wel bewust gister en vandaag dingen gekozen om te eten die 'veilig zijn' (waarvan ik weet dat ik daar nooit last van krijg). Maar dat is dus pas vanaf gisteravond. Niet dat ik al vanaf een week tevoren dit heb tot aan kotsmisselijk en buik over de zeik van de spanning aan toe :) dus it gets better. En idd mooi vanavond al en dan ben ik van de spanning af - of niet, als het leuk was :+ maar dan in elk geval voor nu haha.
pi_208802630
Ze is wel echt heel lief hoor. En schattig. Als ze wil

Ik zit overigens nog steeds te wachten, er ging bejaarde narcose in en die kunnen ze niet wakker spuiten.
pi_208802663
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 15:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Tja, hij zat niet lekker in z'n vel en wilde geen contact tot hij dat opgelost had, en ik doe het niet goed op onduidelijkheid dus heb maar geconcludeerd dat dat het einde van dingen is. En als ik dan toch weer van 'm hoor is dat wel leuk en zie ik dan wel :s)
Goede keuze en lekker doorscharrelen dan ^O^
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 16:01:27 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208802684
Pfiewww, een onderdeel trok helemaal krom tijdens het lassen en vanuit de lasserij commentaar dat dit zo niet zou kunnen.

Relatief simpel onderdeel, stuk staal met twee plaatjes er op, maar aanpassen naar dikker materiaal had nogal wat impact op het ontwerp.

Even met de baas over gehad.
"If they can't weld that, we beter close the workshop"
|:(

Ze hebben ze alle 24 gemaakt en kwamen er toen achter dat richten (recht maken) niet lukt :') Duur geintje. Maak scheelt mij gelukkig veel werk (en heel veel andere onderdelen die opnieuw gemaakt moeten worden)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208802697
quote:

[..]

Popje O+ _O-

Ik herken de scenario’s, mede dankzij die hormonale en wilde moeders die hier passeerden.

Blij dat kater hier het vloerkleedje is, die doet het niet goed op roesjes en narcose. Poes trekt de oogjes na een half uurtje wel weer open en dan ist fit en klaar (en boos…) dus tja. Ga ik mijn ledematen niet aan opofferen.
Ze maakte wel indruk op me bij het vorige bezoek: DA mocht zowaar zonder sedatie een (naar bleek) vetbultje aanprikken :D Diepe brom uit het kleine lijfje maar voor de rest gedroeg ze zich zowaar en waren we vijf minuten later de deur uit. Scheelde vast dat die bult op haar dijbeen zat: toch wat lastiger om mensen dan open te halen _O-
  maandag 17 april 2023 @ 16:07:49 #47
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208802742
Paar leuke biljetjes bij de post, vanavond opwarmchinees :9 en zo nog even hopen op wat zon, dan met een biertje op het balkon. YOLO *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 17 april 2023 @ 16:09:18 #48
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208802759
Oh ja en vrijdag moet mijn collega een presentatie houden, maar die is de hele week in training. "Ja Fles kan jij dat niet ff overnemen dan?"

Ja hoor, Fles loopt de gaatjes wel weer dicht :') Maar goed, even deugpunten scoren. Vind eigenlijk dat ik dit wel moet kunnen.
  maandag 17 april 2023 @ 16:09:49 #49
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208802764
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar leuke biljetjes bij de post, vanavond opwarmchinees :9 en zo nog even hopen op wat zon, dan met een biertje op het balkon. YOLO *O*
Ik las billetjes :')
  maandag 17 april 2023 @ 16:10:10 #50
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208802768
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2023 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en vrijdag moet mijn collega een presentatie houden, maar die is de hele week in training. "Ja Fles kan jij dat niet ff overnemen dan?"

Ja hoor, Fles loopt de gaatjes wel weer dicht :') Maar goed, even deugpunten scoren. Vind eigenlijk dat ik dit wel moet kunnen.
Dat vind ik knap, toch best last-minute :D
  maandag 17 april 2023 @ 16:10:21 #51
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208802770
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 16:09 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dat doet iedereen die mij er voor het eerst over ziet schrijven :s)
  maandag 17 april 2023 @ 16:10:44 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208802772
quote:

[..]
Dat lees ik ook steeds, en niet alleen de eerste keer.
  maandag 17 april 2023 @ 16:11:11 #53
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208802775
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 16:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat lees ik ook steeds, en niet alleen de eerste keer.
De eerste keer is het excusable, de rest ligt aan jou :P
pi_208802776
quote:

[..]
:Y
  maandag 17 april 2023 @ 16:22:28 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208802876
Biljetjes. Zoals deze. Vinkmooi :s)

maandag 17 april 2023 @ 16:26:46 #56
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208802913
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 16:10 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dat vind ik knap, toch best last-minute :D
Het is volgens mij niet heel spannend hoor :) En ik ben er zelf ook wel een beetje bij betrokken geweest. Ik maak er wel wat van :)
pi_208803568
quote:
6s.gif Op maandag 17 april 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjes. Zoals deze. Vinkmooi :s)

[ afbeelding ]
Sorry, ik zie het nog steeds niet :P
Maar wel leuk hoe blij jij ervan wordt ^O^

Score van de doos nieuwe kleding: geen broek die past }:| , paar shirtjes wel maar dat is nooit zo spannend. Maar de Hele Gave Jurk paste ook niet :'( Andere, iets minder gave, jurk wel. 33% score dus en met terugsturen weer een leuk bedragje terug. Als ik die stomme nieuwe doos die na openen meteen uit elkaar valt weer kan terugvouwen.

Morgen druk dagje: reisje naar het midden van het land, alwaar ik onder meer overleg heb met de hoogste metoten van de organisatie. Benieuwd hoe die kennismaking gaat.
pi_208803678
Waarom meldt Postnl toch nooit wie de afzender is van het pakket dat ze je willen laten inklaringskostbetalen? :(
Denken ze echt dat je dat nog weet?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208803833
Over pakketjes gesproken.
Nog steeds geen kaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208804049
quote:

[..]

Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208804146
Hier de zeven maar oude schattige hond over de vloer.
Ik kon 'm nog net verhinderen een schone onderbroek in te slikken :D
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2023 15:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij honden kijk ik echt nergens meer van op. (Afgelopen week nog een onderbroek uit een pup gevist. ()
Voor de rest gaat het eigenlijk verrassend goed. Ok, onze honden vinden het stom, maar dat is nu eenmaal ook zo vanuit hun gezichtpunt bezien.
Schattighond blijft nog een paar dagen logeren. Morgen komt het vaste dinsdagoppashondje er ook nog bij :')

PS: ik hou van poezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 17 april 2023 @ 18:29:28 #62
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208804152
Hier bij UPS gaat het ook al lekker.

Estimated delivery
Monday, April 17 between 9:30 A.M. - 1:30 P.M.

Nope. ;)
pi_208804181
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2023 18:29 schreef sigme het volgende:
Hier de zeven maar oude schattige hond over de vloer.
En wie zat er te staren en staren op zoek naar het woord dat ontbrak tussen zeven en maar voor het doordrong dat de issue niet tussen maar in maar zat? |:(
quote:
PS: ik hou van poezen.
Ik ook *)
pi_208804325
Is Ziva al weer thuis? Nika is ooit eens onder narcose geweest voor bloedafname. Maar de huidige DA deed dat zonder narcose en dat ging best goed. Elin zetten ze op de behandeltafel en die blijft gewoon zit tijdens het scheren en bloedafname.

Veel plezier vanavond @vlindertje89

Fijn dat het een beetje normaliseert op je werk @Candaasje Vriendinnen van mij waren vorige week (nacht van woensdag op donderdag) nog in de Arnhemse vestiging. De schuin overburen werden zelfs wakker van het gekerm van de kat. Moest ook ingeslapen worden -O-

Vanochtend een sollicitatiegesprek gehad en mijn indruk is goed. Hopelijk bij hen ook zo.
Het blijkt "alle ruimte om te solliciteren" niet betekende "je hoeft er geen vrij voor te nemen" (was bij de vorige 2 werkgevers wel zo) maar er zal geen "nee het kan niet" gezegd worden (volgens mij kan je als werkgever niet eens makkelijk nee zeggen).
Maar goed, ik schrijf die 4 uur wel. Nog steeds is woensdag 11 mei de laatste dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208804351
Yall, geen man is zoveel hoofdbrekens waard :D

Omnom mijn tgtg was :9~ een groentenprutje met vrij zware kruiding en geen carb onderdeel. Hopelijk geen honger vanavond, want door het verloop van de dag was het ineens avondeettijd voor ik aan eten dacht. Moeiteloos omadje zou prettig zijn. Voor morgen nog een visprutachtig iets met aardappels, zag er ook erg lekker uit. Maar goed, bij deze deli nog nooit iets smerigs gegeten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208804366
Kus op de poes van Loon.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 17 april 2023 @ 18:51:52 #67
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208804408
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:29 schreef Morgane89 het volgende:
Hier bij UPS gaat het ook al lekker.

Estimated delivery
Monday, April 17 between 9:30 A.M. - 1:30 P.M.

Nope. ;)
Mijn vanmiddag aangekomen UPS was ook poging vier van ze trouwens :')
pi_208804632
Yes @Kaatje we waren iets voor half 6 weer thuis. Ze ligt onder een dekentje in de hoek van de bank diep in slaap.
pi_208804774
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2023 19:08 schreef Lonaa het volgende:
Yes @:Kaatje we waren iets voor half 6 weer thuis. Ze ligt onder een dekentje in de hoek van de bank diep in slaap.
fijn, rustig bijkomen met z'n allen
pi_208805659
quote:
Yes @:Kaatje we waren iets voor half 6 weer thuis. Ze ligt onder een dekentje in de hoek van de bank diep in slaap.
Wat was er nou aan de hand?
In ieder geval weer samen thuis.

Gister pizza en vandaag naanbrood met een berg groenten uit de oven.
#slechte planning. :G
pi_208805674
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat was er nou aan de hand?
In ieder geval weer samen thuis.

Gister pizza en vandaag naambrood met een berg groenten uit de oven.
#slechte planning. :G
Had ik al gezegd toch? Er zat een stuk kwartelkarkas vast in de slokdarm.
pi_208805694
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Had ik al gezegd toch? Er zat een stuk kwartelkarkas vast in de slokdarm.
😳
Overheen gelezen. Suf van mij.
pi_208805712
quote:
Wat een adventure weer :o :*
pi_208805751
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:

Vanochtend een sollicitatiegesprek gehad en mijn indruk is goed. Hopelijk bij hen ook zo.

Vast wel *G* Weet je wanneer je iets kan horen? En hoeveel sollicitanten waren er?
Wat is het voor functie?
pi_208805755
quote:
kook 😂
pi_208805768
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 20:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
😳
Overheen gelezen. Suf van mij.
Kan gebeuren. :)
pi_208805773
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een adventure weer :o :*
Ja. :{ Er gaat er ook iedere keer eentje stuk voordat het spaarpotje weer op het oude niveau is. :')

Goed, Ziva ligt nu naast me te snurken dus all is good. O+
pi_208805815
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Vast wel *G* Weet je wanneer je iets kan horen? En hoeveel sollicitanten waren er?
Wat is het voor functie?
Dat heb ik niet gevraagd, maar ik denk begin volgende week. En bij positief moet ik toch weer een paar uur vrij nemen bedenk ik me nu, de HR is ook op vrijdag vrij). Zal ik toch deels de donderdag nog moeten werken.
Er waren volgens mij nog 2 anderen.
Het is echt een secretariele functie. En toen ze vroegen wat ik met name leuk vond (oa complex agenda werk, vergaderschema's opzetten etc) begon er één helemaal te glunderen
pi_208805887
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat heb ik niet gevraagd, maar ik denk begin volgende week. En bij positief moet ik toch weer een paar uur vrij nemen bedenk ik me nu, de HR is ook op vrijdag vrij). Zal ik toch deels de donderdag nog moeten werken.
Het is echt een secretariele functie. En toen ze vroegen wat ik met name leuk vond (oa complex agenda werk, vergaderschema's opzetten etc) begon er één helemaal te glunderen
*duimduimduim*
  maandag 17 april 2023 @ 20:25:58 #81
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208805914
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoop het zo voor je. En dat je dan lieve collega's hebt.
pi_208805978
quote:
*klik*
Oh, die wolf in die tuin....hoezo is dat grappig?
*leest beetje verder*
*proest!!*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:22:14 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208806708
Hmmm camera valt toch een beetje tegen :o
"Voll funktionsfähig" klopt niet helemaal.

Bij aankoop begroot is sowieso altijd wel een bedrag voor onderhoud na aanschaf, maar ik denk dat hier wat meer aan moet gebeuren.
Is het onredelijk om te zeggen: "ik stuur hem op en laat een offerte maken voor herstel, is het boven bedrag X dan gaan we in overleg wat we met de kosten gaan doen. Worden we het niet eens, krijg ik m'n geld terug"?

Of denk je derLudolf, je koopt iets van 70 jaar oud, doe normaal :')
pi_208806848
quote:
13s.gif Op maandag 17 april 2023 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Hmmm camera valt toch een beetje tegen :o
"Voll funktionsfähig" klopt niet helemaal.

Bij aankoop begroot is sowieso altijd wel een bedrag voor onderhoud na aanschaf, maar ik denk dat hier wat meer aan moet gebeuren.
Is het onredelijk om te zeggen: "ik stuur hem op en laat een offerte maken voor herstel, is het boven bedrag X dan gaan we in overleg wat we met de kosten gaan doen. Worden we het niet eens, krijg ik m'n geld terug"?

Of denk je derLudolf, je koopt iets van 70 jaar oud, doe normaal :')
Wat heb je afgesproken bij de koop? En is er een groot verschil tussen Wat de verkoper claimde te verkopen en wat je ontving?
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:43:23 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208807016
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat heb je afgesproken bij de koop? En is er een groot verschil tussen Wat de verkoper claimde te verkopen en wat je ontving?
Aankoop via eBay, dus met verkoper (een fotowinkel) geen contact gehad. De prijs was netjes.

Er stond dat ie dus "voll funktionsfähig" dus dan moet ie wel op oneindig kunnen scherpstellen en het loepje daar voor blijft ook niet op z'n plek.
pi_208807193
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 21:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Aankoop via eBay, dus met verkoper (een fotowinkel) geen contact gehad. De prijs was netjes.

Er stond dat ie dus "voll funktionsfähig" dus dan moet ie wel op oneindig kunnen scherpstellen en het loepje daar voor blijft ook niet op z'n plek.
Daar heeft ebay policies voor toch? Als de advertentie niet klopt met het ontvangen product? Zou obv die policies de verkoper voorleggen wat er mis is en kijken waar zij mee komen? Laat hen maar nadenken over de oplossing zou mijn insteek zijn.
pi_208807709
Ik duim voor je @Kaatje1! Klinkt als een functie die bij je past.

Ik heb het overleefd :+ en het was gezellig. Hij lijkt echt heel aardig en lief, en hij was ook knap in het echt, maar ik voelde het niet echt.. ik had niet de behoefte om hem te zoenen bij het weggaan of zo bv. Maar misschien moet zoiets ook wel een beetje groeien, of zo. Hij was enthousiast en ik ga maar even een nachtje erover slapen :)
pi_208808185
Lekker bezig @vlindertje89 *G*
Na m'n eerste date met J/bomenjongen was een awkward hug het enige, maar uiteindelijk was er ruim genoeg lichamelijke klik en hebben we het maar liefst 3 maanden met elkaar uitgehouden voor-ie raar ging doen dus wie weet hoe het met jouw date loopt nu ook al heb je niet meteen gezoend. :s)
Hopelijk kan je een beetje hersenspinselvrij slapen nu *G*
pi_208808803
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 22:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik duim voor je @:Kaatje1! Klinkt als een functie die bij je past.

Ik heb het overleefd :+ en het was gezellig. Hij lijkt echt heel aardig en lief, en hij was ook knap in het echt, maar ik voelde het niet echt.. ik had niet de behoefte om hem te zoenen bij het weggaan of zo bv. Maar misschien moet zoiets ook wel een beetje groeien, of zo. Hij was enthousiast en ik ga maar even een nachtje erover slapen :)
Gezellig is al weer meegenomen na de hersenspinsels in aanloop.
Ms ‘gewoon’ verder onderzoeken hoe gezellig + het een volgend keer gaat zijn.

Mensen, het is pitchdark het afgelopen half uur. Heel donker dus.
pi_208808807
Wilde je toen ook niet meer, of was die behoefte er opzich wel maar was het gewoon een beetje awkward?

SPOILER: Pas op Vanyel, veel woorden incoming!
Dus denk nog keertje afspreken en dan gewoon aankijken wat mn gevoel daarna zegt. En als dat dan nog steeds zo is als nu, wel ook op tijd en eerlijk dat aangeven ipv dat niet durven zeggen want daar heeft echt niemand wat aan.

Verder niet echt piekeren erover hoor, lig vooral wakker omdat ik alle prikkels nog even aan het verwerken ben en nogal onrustig aan het dromen was, en even goed wakker moest worden om daar uit te komen. En bovenstaande is ook maar gewoon een ongefilterde versie van wat zich nu in mijn hoofd afspeelt, als ik erover praat met mensen vormt het zich vaak ook wat meer of komen dingen in een net ander perspectief ofzo dus dat zal komende dagen ook wel gebeuren door hier typen maar ook met vriendinnetjes over te hebben enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 18-04-2023 04:20:53 ]
pi_208808808
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 03:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gezellig is al weer meegenomen na de hersenspinsels in aanloop.
Ms ‘gewoon’ verder onderzoeken hoe gezellig + het een volgend keer gaat zijn.

Mensen, het is pitchdark het afgelopen half uur. Heel donker dus.
Ah, jij ligt ook wakker. Wel benieuwd nu naar het donker, maar als ik uit m'n raam kijk zie ik ongeveer 8 schuurlampjes dus echt donker is het hier nooit.

En wat je zegt is zeker waar, het is sowieso gewoon heel goed voor me om te merken dat zo'n avond gewoon leuk is en die zenuwen volgende keer dus hopelijk weer wat minder zijn. Alleen al daardoor is het een geslaagde avond. En misschien maakt dat de dynamiek een volgende keer ook wel anders, want hij zal heus ook een beetje nerveus zijn geweest :)
pi_208808895
Mokerverkouden. Goedemorgen
pi_208808950
Mogge!
Mooi :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208808974
Luchten en boom O+

Hier is het gewoon blauw en zon. Saai hoor.
En dadelijk toch maar mijn winterjas aan ivm tochtige perrons. Zou niet moeten mogen, half april }:|
pi_208808989
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 04:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Wilde je toen ook niet meer, of was die behoefte er opzich wel maar was het gewoon een beetje awkward?
Ik wilde ook niet meer dan dat, ben misschien toch meer een "moet iemand eerst een beetje kennen voor lichamelijke dingen" persoon. :s)
quote:
SPOILER: Pas op Vanyel, veel woorden incoming!
Dus denk nog keertje afspreken en dan gewoon aankijken wat mn gevoel daarna zegt. En als dat dan nog steeds zo is als nu, wel ook op tijd en eerlijk dat aangeven ipv dat niet durven zeggen want daar heeft echt niemand wat aan.

Verder niet echt piekeren erover hoor, lig vooral wakker omdat ik alle prikkels nog even aan het verwerken ben en nogal onrustig aan het dromen was, en even goed wakker moest worden om daar uit te komen. En bovenstaande is ook maar gewoon een ongefilterde versie van wat zich nu in mijn hoofd afspeelt, als ik erover praat met mensen vormt het zich vaak ook wat meer of komen dingen in een net ander perspectief ofzo dus dat zal komende dagen ook wel gebeuren door hier typen maar ook met vriendinnetjes over te hebben enzo.
En ook als je er nu niet 100% zeker van bent dat het ergens heen gaat, is een tweede date geen misdaad tegen de mensheid of zo. Je zou kunnen zeggen dat je dan elkaars tijd hebt verspild maar als je het gezellig hebt gehad dan is het ongeveer even tijdverspillend als een avondje in je eentje op de bank netflixen en dat doet iedereen ook zonder er al te veel moeite mee te hebben? denk ik
pi_208808998
Verder :O ik ben blij dat dit een week is waarin ik de woensdag vrij ben. :O
pi_208809006
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 07:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik wilde ook niet meer dan dat, ben misschien toch meer een "moet iemand eerst een beetje kennen voor lichamelijke dingen" persoon. :s)
[..]
En ook als je er nu niet 100% zeker van bent dat het ergens heen gaat, is een tweede date geen misdaad tegen de mensheid of zo. Je zou kunnen zeggen dat je dan elkaars tijd hebt verspild maar als je het gezellig hebt gehad dan is het ongeveer even tijdverspillend als een avondje in je eentje op de bank netflixen en dat doet iedereen ook zonder er al te veel moeite mee te hebben? denk ik
Als je het gezellig hebt gehad is het nooit tijdverspillend. You had fun. Win. :Y
pi_208809008
Van reptielenbreinen krijg ik ook een beetje rode vlekken, dus dat argument snap ik wel :+ En verder wat Tele zegt :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208809016
Goed, koffie op, lange todolijst wegens gisteren niks gedaan. Let's go.

Oh, poes1 is overigens weer prima te pas. Heeft vannacht net als altijd op bed geslapen, heeft net een tripje naar de kattenbak gedaan en heeft poes2 alweer een opdonder gegeven. All is normal.
pi_208809104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 07:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]
[..]
Ah kijk, dat is goed om te weten.
Ja, en dat is idd ook zo. Bij nog een date heb ik iig gevoel dat ik het wel echt een kans heb gegeven, en idd als het gezellig is geweest dan is het sowieso geen verspilde tijd :)

quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2023 07:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Als je het gezellig hebt gehad is het nooit tijdverspillend. You had fun. Win. :Y
Heb je dus helemaal gelijk in ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Van reptielenbreinen krijg ik ook een beetje rode vlekken, dus dat argument snap ik wel :+ En verder wat Tele zegt :Y
Haha ik dacht al dat jij dat wel zou begrijpen :D hij vertelde ook heel enthousiast over dat ie het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en dit soort filmpjes dus kijkt en nou ja ik kreeg daar dus ook een beetje **warning** gevoel bij haha. Ik heb niet heel hard gezegd van oh maar dat is onzin, maar wel als ik iets vertelde en hij dan aanvulde van oh ja dat is logisch natuurlijk want eerst reptielenbrein... Oid dan wel in mn antwoord bijgestuurd van nou eigenlijk omdat.. haha.

Maar ook dan geldt natuurlijk dat tweede date prima kan om even verder uit te zoeken wat ik erbij voel én uit te vinden hoe invested ie is in dat reptielenbrein :+

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 18-04-2023 08:13:31 ]
  dinsdag 18 april 2023 @ 08:10:35 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208809129
morguh!
hier was het vanmorgen toch nog maar 4 graden, ik hoefde NET niet te krabben :P

over dates: ik vond het altijd wel belangrijk om eerst een tijdje met iemand te chatten voor het meeten... dus die set-up van jou lijkt me enorm ongemakkelijk :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')