Das ook wel zo, maar ze mag zelf ook echt weleens van haar high horse af komen. Ze heeft lopen kloten met die Silio die duidelijk zo'n type foute man is. Das op zich niet het probleem, maar er niet eerlijk over zijn wel. Vervolgens legt ze alles bij Roy neer en niks bij zichzelf.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat eerste ben ik het wel mee eens, ik denk dat ze Jeroen nooit een eerlijke kans heeft gegeven, maar dat we daardoor ook wel een heeel nare kant van hem hebben gezien![]()
En ik denk dat Rosa een beetje gekrenkt is, maar ik ben het wel eens met de experts dat ze doordat ze Roy niet wil kwetsen, hem alleen maar harder kwetst.
Vond ik ook. Ik vond Jeroen dus helemaal niet vervelend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:18 schreef totebel het volgende:
Ik vond zelf Jeroen nog wel meevallen eigenlijk. Ik vond Wendy hem wel heel erg neerzetten als een zak, terwijl hij primair op haar energie reageerde en dan is het niet fair om de groep tegen hem op te zetten, wat zij wel degelijk ook heeft gedaan
Jeroen niet vervelend nu, of dit seizoen? Want persoonlijk heb ik me wel wat gestoord aan die plaat voor zn kop hoor. Een hele hoop gezever en complimentjes en dingen die hij Wendy nog mee wilt geven. Maar weinig inhoud over wie je bent en waarom en elkaar leren kennen bij die 2. Maar als je aan een dood paard moet trekken dan is het ook niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:37 schreef lily het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ik vond Jeroen dus helemaal niet vervelend.
Ik vond Wendy juist vervelend en onuitstaanbaar. Al vanaf moment 1. Met haar rollende ogen, wegkijken en gezucht. Stom wijf.
Ik heb me helemaal niet gestoord aan hem. Aan haar destemeer. Dat het haar type niet is dat kan natuurlijk, maar ze gedroeg zich al vanaf minuut 1 als een vervelende trut. Grow up zeg.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Jeroen niet vervelend nu, of dit seizoen? Want persoonlijk heb ik me wel wat gestoord aan die plaat voor zn kop hoor. Een hele hoop gezever en complimentjes en dingen die hij Wendy nog mee wilt geven. Maar weinig inhoud over wie je bent en waarom en elkaar leren kennen bij die 2. Maar als je aan een dood paard moet trekken dan is het ook niet zo makkelijk.
Andersom is Wendy gematched aan iemand die het tegenovergestelde is van haar droomplaatje.. Dan kan ik begrijpen dat je geduld opraakt als het een vermoeiend type is, maar dat komt niet zo sympathiek over.
Maar eigenlijk vind ik na deze aflevering iedereen stom.ze zijn totaal doorgeslagen met de casting.
Eens, maar stomme mensen kun je je aan ergeren en das toch interessanter om naar te kijken😉quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:07 schreef Cirilico het volgende:
Ik sluit me aan bij de iedereen-is-stom-gang.
Klopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef totebel het volgende:
[..]
Eens, maar stomme mensen kun je je aan ergeren en das toch interessanter om naar te kijken😉
Helemaal met je eens wat betreft Roy! Ik vind zijn neiging tot het aannemen van de slachtofferrol storend. En zijn houding met zijn schouders zo omlaag en dan die uitstraling erbij in combinatie met zijn hele voorkomen krijg ik de kriebels van. Op een negatieve manier. 😭 Ik snap dat Rosa er niet blij van wordt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Jeroen niet vervelend nu, of dit seizoen? Want persoonlijk heb ik me wel wat gestoord aan die plaat voor zn kop hoor. Een hele hoop gezever en complimentjes en dingen die hij Wendy nog mee wilt geven. Maar weinig inhoud over wie je bent en waarom en elkaar leren kennen bij die 2. Maar als je aan een dood paard moet trekken dan is het ook niet zo makkelijk.
Andersom is Wendy gematched aan iemand die het tegenovergestelde is van haar droomplaatje.. Dan kan ik begrijpen dat je geduld opraakt als het een vermoeiend type is, maar dat komt niet zo sympathiek over.
Maar eigenlijk vind ik na deze aflevering iedereen stom.ze zijn totaal doorgeslagen met de casting.
Roy moet ik ook nog ff benoemen, ben ik de enige die zich stoort aan die hele zielige houding van hem de laatste afleveringen? Wat een zelfmedelijden, lastig om concrete voorbeelden te noemen, maar z'n houding manier van praten alles. Sowieso had hij Rosa er snel uit moeten gooien, ipv te accepteren dat iemand zich stoort aan hoe je ademt. Want dat maakt hem juist NOG onaantrekkelijker, geen zelfrespect.
We gaan over op een soort Temptation Island.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk dat er nog stellen bij elkaar blijven zoals Roy en Rosa en die Marisa en dat grinttegelbekkie en Manuela en die playert, om wat te leren. Het is toch geen sekte mensen, het gaat om liefde te vinden! Ik snap niet dat die z.g.n. deskundige dit toe laten, of ze moeten dat omdat het programma anders een leegloop gaat worden en dan hebben ze geen content meer om weken mee te vullen. Gaat nergens over, je ziet van mijlen ver aan komen dat dit niet gaat marcheren bij die stellen.
Klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:27 schreef Donna het volgende:
[..]
We gaan over op een soort Temptation Island.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik de enige die die Wendy echt een uiterst onsympathiek mens vond?
Nee zie al die berichten boven jequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat wordt nog lachen volgende weekquote:Op woensdag 1 november 2023 18:35 schreef Magica het volgende:
Oh cillio heeft ze toch allebei geneukt![]()
Maar Marissa wil het toch nog ‘uitzoeken’
Nee. Weinig sympathieke vrouwen sowieso.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 1 november 2023 18:35 schreef Magica het volgende:
Oh cillio heeft ze toch allebei geneukt![]()
Maar Marissa wil het toch nog ‘uitzoeken’
Niet gekeken? Cillio gaf toch toe met Rosa en met marissa ‘het bed te hebben gedeeld’quote:Op woensdag 1 november 2023 20:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee. Weinig sympathieke vrouwen sowieso.
[..]
Huh?
Dat van Rosa heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Magica het volgende:
[..]
Niet gekeken? Cillio gaf toch toe met Rosa en met marissa ‘het bed te hebben gedeeld’
Manuela zei ik haar final vows je hebt twee andere vrouwen geneukt, en later gaf hij het ook toe voor de cameraquote:
Maar volgens mij weet Marissa dat nog nietquote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Manuela zei ik haar final vows je hebt twee andere vrouwen geneukt, en later gaf hij het ook toe voor de camera
Ik moest zo lachen om hoe dat geëdit wasquote:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 1 november 2023 21:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar volgens mij weet Marissa dat nog niet![]()
Ik heb niet teruggelezen helemaalquote:
EN een Silio die dan miept dat ze niet zo hard moeten zijn voor hem, dat ie aan het leren is, dat ie door dit programma heeft geleerd bla bla. Hallo, je ging t programma al IN wetende dat "player" je valkuil is. En dan doe je het alsnog weer. Hoezo zou je dan NU ineens WEL geleerd hebben voor je toekomstige vrouw? Je herhaalt in t programma gewoon exact je oude patroon. Waar is het "leren" en "groeien" dan?quote:Op donderdag 2 november 2023 07:57 schreef Truien het volgende:
Ik vind Rosa ook een stumper. Ze zei ook nog dat de deur voor Silio dicht is. Maar het is overduidelijk dat Silio helemaal geen oprechte interesse in haar heeft of had. Zijn deur stond helemaal nooit open voor haar. Hij is vooral een typische player. 🤔 Maar hij vindt Marissa overduidelijk wel wat leuker!
Oh God nu je het zegt. Je hebt hebt helemaal gelijk, ik heb het niet afgekeken.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Manuela zei ik haar final vows je hebt twee andere vrouwen geneukt, en later gaf hij het ook toe voor de camera
Ja klopt en Silio deed steeds een beetje vreemd met zijn mond. En Rosa zat steeds zo stiekem te lachen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Toen Patrick 3 of 4 afleveringen geleden aan Silio (en Marissa) vroeg of er meer gebeurd was dan zoenen, trilde Marissa haar lip enorm. Toen wist ik het al zeker.
Daar gaat het ook niets me worden....quote:Op donderdag 2 november 2023 07:57 schreef Truien het volgende:
Ik vind Rosa ook een stumper. Ze zei ook nog dat de deur voor Silio dicht is. Maar het is overduidelijk dat Silio helemaal geen oprechte interesse in haar heeft of had. Zijn deur stond helemaal nooit open voor haar. Hij is vooral een typische player. 🤔 Maar hij vindt Marissa overduidelijk wel wat leuker!
Patrick is ook wel uit op juice. Hij had zin in het laatste etentje en was teleurgesteld dat de brief aan Silio niet sensationele was.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Toen Patrick 3 of 4 afleveringen geleden aan Silio (en Marissa) vroeg of er meer gebeurd was dan zoenen, trilde Marissa haar lip enorm. Toen wist ik het al zeker.
En we trappen er iedere keer weer inquote:Op woensdag 1 november 2023 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Die Roy is wel een stumpert hoor, een mooie meid die hij nooit kan krijgen maar toch 'mee getrouwd is', Sjaakie in de chocoladefabriek. Maar het is zoals verwacht 1 stel tot in deze opnames nog bij elkaar. Eens zien of ze nog bij elkaar zijn in de reünie aflevering volgende week...denk het niet...En zo hebben we weer naar helemaal niets gekeken dit seizoen, what's new!
Ik merk dat ik een zwak heb voor haar. 🙈 Ze doet me denken aan een goede vriendin van mij, ook geadopteerd uit Colombia en met soortgelijke problemen. Ik vind het enorm jammer dat ze haar, een onzekere vrouw met verlatingsangst en hechtingsproblemen, hebben gekoppeld aan zo’n player als Silio. Ze verdiende veel en veel beter in mijn ogen.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:19 schreef Cirilico het volgende:
Saaie aflevering. Ik heb veel doorgespoeld.
Ik vind Manuela echt een fijn mens geworden.
Dit, ik vind die Rosa en Marissa allebei ontzettend achterbakse, naïeve wijvenquote:Op donderdag 2 november 2023 07:57 schreef Truien het volgende:
De programmamakers bedoel je? Patrick is gewoon een stropop/quote:Op donderdag 2 november 2023 14:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Patrick is ook wel uit op juice.
Nee, ik bedoel Patrick zelf. Staat te genieten van sensatie en is bijna boos als die er niet is.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De programmamakers bedoel je? Patrick is gewoon een stropop/
Veel slechter.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:46 schreef Lavenderlily het volgende:
Ik heb net het eerste seizoen gekeken van match or mistake en vraag me af of seizoen 2 beter of slechter is. Dan kan ik kijken of ik daar mijn tijd nog aan wil besteden.
quote:Op donderdag 30 november 2023 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Ginger en Olie zijn uit elkaar en daarmee staat de teller op NUL stellen die nog bij elkaar zijn, weer een waardeloos en ineffectief seizoen dus, voor de zoveelste keer....Wat een clown show waarmee de z.g.n. 'deskundige' weer volledig in hun hemd staan, dat moge duidelijk zijn.![]()
Verwacht je serieus wat anders had? Heb je echt de illusie dat deskundigen op basis van lichamelijke kenmerken en antwoorden op wat vragen keer op keer een match made in heaven kunnen maken? Zie je dit wel bij andere programma's zoals Boer zoekt Vrouw, First Dates, Lang leve de Liefde en weet ik wat meer (ook van vroeger, denk aan Op Goed Geluk) wel gebeuren?quote:Op donderdag 30 november 2023 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Ginger en Olie zijn uit elkaar en daarmee staat de teller op NUL stellen die nog bij elkaar zijn, weer een waardeloos en ineffectief seizoen dus, voor de zoveelste keer....Wat een clown show waarmee de z.g.n. 'deskundige' weer volledig in hun hemd staan, dat moge duidelijk zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |