abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:18:18 #101
388664 crew  Dotteke
pi_211067444
Vind het een beetje vreemd dit jaar, alsof ze daar zitten om iets over zichzelf te leren. \ZOenen met anderen terwijl je aan je relatie moet werken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211067449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja dat eerste ben ik het wel mee eens, ik denk dat ze Jeroen nooit een eerlijke kans heeft gegeven, maar dat we daardoor ook wel een heeel nare kant van hem hebben gezien :X

En ik denk dat Rosa een beetje gekrenkt is, maar ik ben het wel eens met de experts dat ze doordat ze Roy niet wil kwetsen, hem alleen maar harder kwetst.
Das ook wel zo, maar ze mag zelf ook echt weleens van haar high horse af komen. Ze heeft lopen kloten met die Silio die duidelijk zo'n type foute man is. Das op zich niet het probleem, maar er niet eerlijk over zijn wel. Vervolgens legt ze alles bij Roy neer en niks bij zichzelf.

Ik vond zelf Jeroen nog wel meevallen eigenlijk. Ik vond Wendy hem wel heel erg neerzetten als een zak, terwijl hij primair op haar energie reageerde en dan is het niet fair om de groep tegen hem op te zetten, wat zij wel degelijk ook heeft gedaan
pi_211067685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:18 schreef totebel het volgende:

Ik vond zelf Jeroen nog wel meevallen eigenlijk. Ik vond Wendy hem wel heel erg neerzetten als een zak, terwijl hij primair op haar energie reageerde en dan is het niet fair om de groep tegen hem op te zetten, wat zij wel degelijk ook heeft gedaan
Vond ik ook. Ik vond Jeroen dus helemaal niet vervelend.
Ik vond Wendy juist vervelend en onuitstaanbaar. Al vanaf moment 1. Met haar rollende ogen, wegkijken en gezucht. Stom wijf.
pi_211070471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:37 schreef lily het volgende:

[..]
Vond ik ook. Ik vond Jeroen dus helemaal niet vervelend.
Ik vond Wendy juist vervelend en onuitstaanbaar. Al vanaf moment 1. Met haar rollende ogen, wegkijken en gezucht. Stom wijf.
Jeroen niet vervelend nu, of dit seizoen? Want persoonlijk heb ik me wel wat gestoord aan die plaat voor zn kop hoor. Een hele hoop gezever en complimentjes en dingen die hij Wendy nog mee wilt geven. Maar weinig inhoud over wie je bent en waarom en elkaar leren kennen bij die 2. Maar als je aan een dood paard moet trekken dan is het ook niet zo makkelijk.
Andersom is Wendy gematched aan iemand die het tegenovergestelde is van haar droomplaatje.. Dan kan ik begrijpen dat je geduld opraakt als het een vermoeiend type is, maar dat komt niet zo sympathiek over.

Maar eigenlijk vind ik na deze aflevering iedereen stom. :Y ze zijn totaal doorgeslagen met de casting.

Roy moet ik ook nog ff benoemen, ben ik de enige die zich stoort aan die hele zielige houding van hem de laatste afleveringen? Wat een zelfmedelijden, lastig om concrete voorbeelden te noemen, maar z'n houding manier van praten alles. Sowieso had hij Rosa er snel uit moeten gooien, ipv te accepteren dat iemand zich stoort aan hoe je ademt. Want dat maakt hem juist NOG onaantrekkelijker, geen zelfrespect.
pi_211070579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Jeroen niet vervelend nu, of dit seizoen? Want persoonlijk heb ik me wel wat gestoord aan die plaat voor zn kop hoor. Een hele hoop gezever en complimentjes en dingen die hij Wendy nog mee wilt geven. Maar weinig inhoud over wie je bent en waarom en elkaar leren kennen bij die 2. Maar als je aan een dood paard moet trekken dan is het ook niet zo makkelijk.
Andersom is Wendy gematched aan iemand die het tegenovergestelde is van haar droomplaatje.. Dan kan ik begrijpen dat je geduld opraakt als het een vermoeiend type is, maar dat komt niet zo sympathiek over.

Maar eigenlijk vind ik na deze aflevering iedereen stom. :Y ze zijn totaal doorgeslagen met de casting.
Ik heb me helemaal niet gestoord aan hem. Aan haar destemeer. Dat het haar type niet is dat kan natuurlijk, maar ze gedroeg zich al vanaf minuut 1 als een vervelende trut. Grow up zeg.

Maar verder eens. Eigenlijk is iedereen stom.
Stom programma dus :D Heeft wat mij betreft niks met MAFS te maken.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:40:37 #106
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_211072460
Ik sluit me aan bij de iedereen-is-stom-gang. :Y
Hotapnyc
pi_211072988
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 08:07 schreef Cirilico het volgende:
Ik sluit me aan bij de iedereen-is-stom-gang. :Y
Eens, maar stomme mensen kun je je aan ergeren en das toch interessanter om naar te kijken😉
pi_211073026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef totebel het volgende:

[..]
Eens, maar stomme mensen kun je je aan ergeren en das toch interessanter om naar te kijken😉
Klopt. :D Ook al is het programma nu alle geloofwaardigheid verloren voor zover het die al had.
Hotapnyc
pi_211073881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]

Roy moet ik ook nog ff benoemen, ben ik de enige die zich stoort aan die hele zielige houding van hem de laatste afleveringen? Wat een zelfmedelijden, lastig om concrete voorbeelden te noemen, maar z'n houding manier van praten alles. Sowieso had hij Rosa er snel uit moeten gooien, ipv te accepteren dat iemand zich stoort aan hoe je ademt. Want dat maakt hem juist NOG onaantrekkelijker, geen zelfrespect.
Helemaal met je eens wat betreft Roy! Ik vind zijn neiging tot het aannemen van de slachtofferrol storend. En zijn houding met zijn schouders zo omlaag en dan die uitstraling erbij in combinatie met zijn hele voorkomen krijg ik de kriebels van. Op een negatieve manier. 😭 Ik snap dat Rosa er niet blij van wordt.
pi_211074061
Belachelijk dat er nog stellen bij elkaar blijven zoals Roy en Rosa en die Marisa en dat grinttegelbekkie en Manuela en die playert, om wat te leren. Het is toch geen sekte mensen, het gaat om liefde te vinden! Ik snap niet dat die z.g.n. deskundige dit toe laten, of ze moeten dat omdat het programma anders een leegloop gaat worden en dan hebben ze geen content meer om weken mee te vullen. Gaat nergens over, je ziet van mijlen ver aan komen dat dit niet gaat marcheren bij die stellen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 17:27:01 #112
382129 crew  Donna
pi_211090463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk dat er nog stellen bij elkaar blijven zoals Roy en Rosa en die Marisa en dat grinttegelbekkie en Manuela en die playert, om wat te leren. Het is toch geen sekte mensen, het gaat om liefde te vinden! Ik snap niet dat die z.g.n. deskundige dit toe laten, of ze moeten dat omdat het programma anders een leegloop gaat worden en dan hebben ze geen content meer om weken mee te vullen. Gaat nergens over, je ziet van mijlen ver aan komen dat dit niet gaat marcheren bij die stellen.
We gaan over op een soort Temptation Island.
pi_211099748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:27 schreef Donna het volgende:

[..]
We gaan over op een soort Temptation Island.
Klopt.

Ben ik de enige die denkt dat Silio en Marissa meer hebben gedaan dan een paar keer zoenen? Ze raken elkaar best wat aan, wisselen veel blikken uit en zo. Lijkt alsof daar wel wat meer is.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:53:23 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211146175
Ben ik de enige die die Wendy echt een uiterst onsympathiek mens vond?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:05:56 #115
382129 crew  Donna
pi_211146288
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 14:53 schreef Ang3l het volgende:
:N
pi_211159190
quote:
Nee zie al die berichten boven je :P
pi_211159205
Oh cillio heeft ze toch allebei geneukt :')
Maar Marissa wil het toch nog ‘uitzoeken’
pi_211159228
Wat heeft Rosa toch een zeikerige stem
  Moderator woensdag 1 november 2023 @ 18:37:46 #119
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211159229
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:35 schreef Magica het volgende:
Ja dat wordt nog lachen volgende week _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211160425
quote:
Nee. Weinig sympathieke vrouwen sowieso.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:35 schreef Magica het volgende:
Huh?
Hotapnyc
pi_211160701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:11 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nee. Weinig sympathieke vrouwen sowieso.
[..]
Huh?
Niet gekeken? Cillio gaf toch toe met Rosa en met marissa ‘het bed te hebben gedeeld’
pi_211160751
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:29 schreef Magica het volgende:

[..]
Niet gekeken? Cillio gaf toch toe met Rosa en met marissa ‘het bed te hebben gedeeld’
Dat van Rosa heb ik gemist.
Hotapnyc
pi_211160822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Manuela zei ik haar final vows je hebt twee andere vrouwen geneukt, en later gaf hij het ook toe voor de camera
  woensdag 1 november 2023 @ 21:14:35 #124
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_211161273
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Magica het volgende:

[..]
Manuela zei ik haar final vows je hebt twee andere vrouwen geneukt, en later gaf hij het ook toe voor de camera
Maar volgens mij weet Marissa dat nog niet :D

Schijnheilige wijven trouwens, keihard liegen voor de camera :')
  Moderator woensdag 1 november 2023 @ 21:31:38 #125
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211161472
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik moest zo lachen om hoe dat geëdit was _O- Dat Roy zei: ik ben zo blij dat je tenminste eerlijk hebt verteld dat je Silio gekust hebt, maar dat vond ik wel kut

Silio: "Ja ik heb met twee vrouwen het bed gedeeld, Marissa en Rosa" _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211161598
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 21:14 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Maar volgens mij weet Marissa dat nog niet :D

Nee dat denk ik ook niet :P
pi_211161675
Die Roy is wel een stumpert hoor, een mooie meid die hij nooit kan krijgen maar toch 'mee getrouwd is', Sjaakie in de chocoladefabriek. Maar het is zoals verwacht 1 stel tot in deze opnames nog bij elkaar. Eens zien of ze nog bij elkaar zijn in de reünie aflevering volgende week...denk het niet...En zo hebben we weer naar helemaal niets gekeken dit seizoen, what's new!
Allemaal cabaretteketet!
pi_211163647
Ik vind Rosa ook een stumper. Ze zei ook nog dat de deur voor Silio dicht is. Maar het is overduidelijk dat Silio helemaal geen oprechte interesse in haar heeft of had. Zijn deur stond helemaal nooit open voor haar. Hij is vooral een typische player. 🤔 Maar hij vindt Marissa overduidelijk wel wat leuker!
  donderdag 2 november 2023 @ 08:15:53 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211163726
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:34 schreef Magica het volgende:

[..]
Nee zie al die berichten boven je :P
Ik heb niet teruggelezen helemaal :P

Maar die Wendy, die moet dan zo gezegd meer voor zichzelf opkomen. Maar ben t totaal met Jeroen eens dat dat niet de andere kant uit moet slaan. En zo komt ze wel echt over. Vreselijke stugge tang.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 november 2023 @ 08:17:24 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211163736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 07:57 schreef Truien het volgende:
Ik vind Rosa ook een stumper. Ze zei ook nog dat de deur voor Silio dicht is. Maar het is overduidelijk dat Silio helemaal geen oprechte interesse in haar heeft of had. Zijn deur stond helemaal nooit open voor haar. Hij is vooral een typische player. 🤔 Maar hij vindt Marissa overduidelijk wel wat leuker!
EN een Silio die dan miept dat ze niet zo hard moeten zijn voor hem, dat ie aan het leren is, dat ie door dit programma heeft geleerd bla bla. Hallo, je ging t programma al IN wetende dat "player" je valkuil is. En dan doe je het alsnog weer. Hoezo zou je dan NU ineens WEL geleerd hebben voor je toekomstige vrouw? Je herhaalt in t programma gewoon exact je oude patroon. Waar is het "leren" en "groeien" dan? :D

En t hele verhaal ging van "uitzoeken" naar "zoenen" naar "neuken". En als de volgende stap dan "uitlekt" dan zegt ie het met een enorme grijnsop TV alsof ie trots is dat ie 2 vrouwen gebatst heeft.

Puur een player in hart en nieren.
En Marissa is een domme koe dat ze t gaat proberen.
L'Amour menaçant:
pi_211164796
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Magica het volgende:

[..]
Oh God nu je het zegt. Je hebt hebt helemaal gelijk, ik heb het niet afgekeken. |:( Ik had geen zin in de final vows :') dus zette hem uit om later de moed ervoor te verzamelen. :D

:@
Hotapnyc
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 11:28:21 #132
382129 crew  Donna
pi_211165432
Toen Patrick 3 of 4 afleveringen geleden aan Silio (en Marissa) vroeg of er meer gebeurd was dan zoenen, trilde Marissa haar lip enorm. Toen wist ik het al zeker. _O-
pi_211165487
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Toen Patrick 3 of 4 afleveringen geleden aan Silio (en Marissa) vroeg of er meer gebeurd was dan zoenen, trilde Marissa haar lip enorm. Toen wist ik het al zeker. _O-
Ja klopt en Silio deed steeds een beetje vreemd met zijn mond. En Rosa zat steeds zo stiekem te lachen.

Ach als ze er maar gelukkig mee worden, ik denk dat Manuela er goed vanaf is gekomen. 🙂
pi_211165677
quote:
Daar gaat het ook niets me worden....
Allemaal cabaretteketet!
pi_211167658
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Patrick is ook wel uit op juice. Hij had zin in het laatste etentje en was teleurgesteld dat de brief aan Silio niet sensationele was.
Hotapnyc
  donderdag 2 november 2023 @ 15:30:30 #136
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_211168566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Die Roy is wel een stumpert hoor, een mooie meid die hij nooit kan krijgen maar toch 'mee getrouwd is', Sjaakie in de chocoladefabriek. Maar het is zoals verwacht 1 stel tot in deze opnames nog bij elkaar. Eens zien of ze nog bij elkaar zijn in de reünie aflevering volgende week...denk het niet...En zo hebben we weer naar helemaal niets gekeken dit seizoen, what's new!
En we trappen er iedere keer weer in
Haha, wat een programma ook, dit is echt Temp lite.

Paar jaar terug had je nog oud deelnemers van de echte Married die dan mee gingen doen, dat was het leukste programma ooit eigenlijk
pi_211168786
En die z.g.n. deskundige zijn nog triester dan triest. Die nemen zichzelf zo serieus met die Patrick als opperkneus. Die beelden van die deelnemers ook analyseren van achter een tafeltje. Dit is gewoon cabaret en niet serieus te nemen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211224347
De reünie en tevens laatste aflevering van dit seizoen gezien. Wat mij betreft ook de allerlaatste aflevering ooit van deze MAFS Videoland editie. Het leek wel Temptation Island, 1 stel nog samen vind ik nou wederom weer niet een veelbelovend track record om hier weer een vervolg aan te gaan geven. En bovendien weet ik ook niet hoelang het geleden is dat deze reünie aflevering is gedraaid want het enige stel wat nog bij elkaar is kan dus zomaar ook al uit elkaar zijn. Wat dat betreft mogen ze dat ook vlak voor dat de aflevering 'live' gaat op Videoland wel gaan draaien, in ieder geval dan in het reguliere seizoen want hier hoeft wat mij betreft dus geen vervolg aan te komen aan deze versie....
Allemaal cabaretteketet!
pi_211236083
Saaie aflevering. Ik heb veel doorgespoeld.

Ik vind Manuela echt een fijn mens geworden.
Hotapnyc
pi_211239872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 18:19 schreef Cirilico het volgende:
Saaie aflevering. Ik heb veel doorgespoeld.

Ik vind Manuela echt een fijn mens geworden.
Ik merk dat ik een zwak heb voor haar. 🙈 Ze doet me denken aan een goede vriendin van mij, ook geadopteerd uit Colombia en met soortgelijke problemen. Ik vind het enorm jammer dat ze haar, een onzekere vrouw met verlatingsangst en hechtingsproblemen, hebben gekoppeld aan zo’n player als Silio. Ze verdiende veel en veel beter in mijn ogen.
pi_211240844
quote:
Dit, ik vind die Rosa en Marissa allebei ontzettend achterbakse, naïeve wijven
pi_211394933
Nieuw seizoen Married at first sight in januari op televisie

Liefhebbers van Married at first sight kunnen hun hart ophalen. Het nieuwe seizoen gaat op 16 januari van start bij RTL 4. Dat maakt de zender dinsdag bekend.

Married at first sight is vanaf dinsdag 16 januari elke dinsdag en woensdag om 20.30 uur bij RTL 4 te zien.
pi_211395653
Leuk!
  donderdag 23 november 2023 @ 13:06:34 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211397919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:07 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Patrick is ook wel uit op juice.
De programmamakers bedoel je? Patrick is gewoon een stropop/
L'Amour menaçant:
pi_211402393
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
De programmamakers bedoel je? Patrick is gewoon een stropop/
Nee, ik bedoel Patrick zelf. Staat te genieten van sensatie en is bijna boos als die er niet is.
Hotapnyc
pi_211471972
Ginger en Olie zijn uit elkaar en daarmee staat de teller op NUL stellen die nog bij elkaar zijn, weer een waardeloos en ineffectief seizoen dus, voor de zoveelste keer....Wat een clown show waarmee de z.g.n. 'deskundige' weer volledig in hun hemd staan, dat moge duidelijk zijn. :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door freaky40 op 30-11-2023 02:20:17 ]
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 december 2023 @ 08:46:54 #147
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_211531714
Ik heb net het eerste seizoen gekeken van match or mistake en vraag me af of seizoen 2 beter of slechter is. Dan kan ik kijken of ik daar mijn tijd nog aan wil besteden.
pi_211688436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 08:46 schreef Lavenderlily het volgende:
Ik heb net het eerste seizoen gekeken van match or mistake en vraag me af of seizoen 2 beter of slechter is. Dan kan ik kijken of ik daar mijn tijd nog aan wil besteden.
Veel slechter.
Hotapnyc
pi_211688441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Ginger en Olie zijn uit elkaar en daarmee staat de teller op NUL stellen die nog bij elkaar zijn, weer een waardeloos en ineffectief seizoen dus, voor de zoveelste keer....Wat een clown show waarmee de z.g.n. 'deskundige' weer volledig in hun hemd staan, dat moge duidelijk zijn. :Y
_O-
Hotapnyc
pi_211689141
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Verwacht je serieus wat anders had? Heb je echt de illusie dat deskundigen op basis van lichamelijke kenmerken en antwoorden op wat vragen keer op keer een match made in heaven kunnen maken? Zie je dit wel bij andere programma's zoals Boer zoekt Vrouw, First Dates, Lang leve de Liefde en weet ik wat meer (ook van vroeger, denk aan Op Goed Geluk) wel gebeuren?

Liefde laat zich niet leiden. Soms is er een schot in de roos. Van eerdere seizoenen MAFS zijn er nog 2 stellen bij elkaar. Ik vind dat eigenlijk niet eens een hele slechte score.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')