abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 19:53:43 #76
382129 crew  Donna
pi_210918501
En Marissa en die Mike was het dacht ik, beide op zo'n kalender gestaan. 8)7

Deze mensen komen allemaal uit een casting pot, dat kan toch niet anders?
pi_210986164
Vandaag mwah mwah aflevering, kabbelt een beetje voort met de foto's opdracht nog steeds, maar waar Manuela zich weer ontiegelijk belachelijk maakte en bovendien erg hypocriet was, maar morgen wordt het menens.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 20:14:07 #78
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210999884
Okeeeeeeeeeeeee mensen wat vonden we??????
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211000231
Nou, tja... Ginger was natuurlijk knap stom om aan te geven aan haar vriendinnen waar ze zat, die vriendinnen stom om daar naar binnen te stormen...maar heel eerlijk, denk ik dat zij en Ollie hier uiteindelijk wel de meeste kans op succes maken (of ze waren gewoon te saaie tv, dat kan ook)
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:26:29 #80
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211000927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef totebel het volgende:
Nou, tja... Ginger was natuurlijk knap stom om aan te geven aan haar vriendinnen waar ze zat, die vriendinnen stom om daar naar binnen te stormen...maar heel eerlijk, denk ik dat zij en Ollie hier uiteindelijk wel de meeste kans op succes maken (of ze waren gewoon te saaie tv, dat kan ook)
Nahh dat laatste geloof ik niet, want een succeskoppel was tussen dit alles ook wel fijn :P

Ik vond het een beetje een raar verhaal, ook apart dat ze wel allemaal in hetzelfde hotel gezet zijn, je kunt bedenken dat ze elkaar op gaan zoeken _O- Volgend jaar allemaal in een eigen hotel denk ik :D
Waarschijnlijk voelt het vooral als heftige consequentie omdat het nu zoveel later is, als het de dag erna was uitgelekt was het niet zo'n probleem geweest denk ik.

En ben benieuwd wat er nou precies is gebeurd waardoor mensen dit tegen de productie hebben gezegd :? Maar je zag ook al bij Marissa en Rosa die een wc op gingen zoeken (waarschijnlijk om te vertellen dat ze met Silio heeft gezoend), dat er best wat buiten de camera's ook afspeelt. Volgend jaar maar in het Big Brotherhuis na de huwelijksceremonie hoor :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:27:16 #81
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211000939
Het ALLERRAARSTE vond ik trouwens dat Ollie nog een keuze had :? :? Wat had hij als single in dat programma gedaan dan nog? Ik vind eigenlijk ook dat zodra een stel besluit dat ze als vrienden verder gaan, ze het programma moeten verlaten.
pi_211001174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:53 schreef Donna het volgende:
En Marissa en die Mike was het dacht ik, beide op zo'n kalender gestaan. 8)7

Deze mensen komen allemaal uit een casting pot, dat kan toch niet anders?
Nederland is eigenlijk best klein vind ik? Dus casting is niet per se noodzakelijk dat mensen elkaar hier kennen.. lijkt mij. 😊

Ik ken Mike, daarom kijk ik naar het programma. Het is grappig om te zien. En ik lach om de manier waarop ze proberen de matches op een semi-wetenschappelijke manier te verklaren. Ik heb namelijk de indruk dat ze sommige mensen bewust bij elkaar hebben gezet, wetende dat het geen goede matches zouden zijn, puur voor de kijkcijfers.
pi_211001211
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag mwah mwah aflevering, kabbelt een beetje voort met de foto's opdracht nog steeds, maar waar Manuela zich weer ontiegelijk belachelijk maakte en bovendien erg hypocriet was, maar morgen wordt het menens.
Manuela komt op mij wat eigenaardig over (wel lief 🥰 ), maar ik ben van mening dat de manier waarop de andere drie personen met haar omgaan niet bepaald respectvol is.
pi_211001342
Dacht dat die uitzetting te maken had met Manuela, maar dan gaat het over iets wat wij als kijker helemaal niet gezien hebben. Dat had wel juicy geweest. Misschien volgend seizoen ook die tussenfase tussen huwelijksreis en samenwonen ook laten zien. Nu komt het een beetje als mosterd na de maaltijd, had dit dan aan het begin van het samenwonen ter spraken gebracht en ingegrepen. Beetje overdreven allemaal.
Die Manuela zat weer flink te stoken en Rosa hield haar mooie bekje over het kus voorval met Sillio. Maar dat komt volgende aflevering uit, wordt leuk...
Allemaal cabaretteketet!
pi_211003040
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Truien het volgende:

[..]
Manuela komt op mij wat eigenaardig over (wel lief 🥰 ), maar ik ben van mening dat de manier waarop de andere drie personen met haar omgaan niet bepaald respectvol is.
Nouja, je kan niet zeggen dat Silio niet vanaf het begin al aangeeft: je bent een mooie vrouw, maar ik val niet op je.

Ze geeft zelf aan: we zijn vrienden, meer niet, dus als een andere dame wel je type is...en dan vervolgens tekst en uitleg vragen alsof ze zijn vriendin is...tja, dan zegt je mond iets anders dan je gedrag. Of ze lief is weet ik niet, ze komt nu vooral over als een heel onzeker iemand die voortdurend bevestiging zoekt en die met geen enkel antwoord genoegen neemt en zal blijven zeggen "je bent niet eerlijk". Daarnaast, in 2 weken tijd, ondanks de snelkookpan ben je geen vrienden hoor, hooguit goeie kennissen.

En Rosa en Marisa, daarvan zie je idd wel van een afstand dat dat 2 behoorlijk valse katten kunnen zijn. Vind ze geen van beiden heel sympathiek overkomen en snap helemaal waarom ze single zijn. Rosa wil Roy vooral niet omdat ie handhaver is. Als ie piloot was geweest was dat een heel ander verhaal geweest.

En Marisa, die komt op mij achterbaks over. Die is idd niet eerlijk naar anderen, Rosa is dat vooral niet naar zichzelf.

Krijgen jullie trouwens ook zo'n jeuk van "we viben"?
pi_211003043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:27 schreef Meke het volgende:
Het ALLERRAARSTE vond ik trouwens dat Ollie nog een keuze had :? :? Wat had hij als single in dat programma gedaan dan nog? Ik vind eigenlijk ook dat zodra een stel besluit dat ze als vrienden verder gaan, ze het programma moeten verlaten.
Nou dat ja. Ik vraag me ook af of de "experts" wel duidelijk hebben wat het programma is dat ze maken. Want er wordt ten eerste niet getrouwd en ten tweede lijkt het, ook vanuit de experts, meer een lange therapiesessie.

En soms goor je iets uitgesproken op een toon dat ik denk: jeetje, wat ben jij een slecht acteur.

Helemaal unacripted komt t echt niet over
pi_211009065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 04:56 schreef totebel het volgende:

[..]
Nouja, je kan niet zeggen dat Silio niet vanaf het begin al aangeeft: je bent een mooie vrouw, maar ik val niet op je.

Ze geeft zelf aan: we zijn vrienden, meer niet, dus als een andere dame wel je type is...en dan vervolgens tekst en uitleg vragen alsof ze zijn vriendin is...tja, dan zegt je mond iets anders dan je gedrag. Of ze lief is weet ik niet, ze komt nu vooral over als een heel onzeker iemand die voortdurend bevestiging zoekt en die met geen enkel antwoord genoegen neemt en zal blijven zeggen "je bent niet eerlijk". Daarnaast, in 2 weken tijd, ondanks de snelkookpan ben je geen vrienden hoor, hooguit goeie kennissen.

En Rosa en Marisa, daarvan zie je idd wel van een afstand dat dat 2 behoorlijk valse katten kunnen zijn. Vind ze geen van beiden heel sympathiek overkomen en snap helemaal waarom ze single zijn. Rosa wil Roy vooral niet omdat ie handhaver is. Als ie piloot was geweest was dat een heel ander verhaal geweest.

En Marisa, die komt op mij achterbaks over. Die is idd niet eerlijk naar anderen, Rosa is dat vooral niet naar zichzelf.

Krijgen jullie trouwens ook zo'n jeuk van "we viben"?
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik vind het al met al allemaal wat vreemde mensen. Maar je moet ook wel een beetje gek zijn wil je aan zo’n programma meedoen.
pi_211015162
Jeetje wat een sensatie.

Ik geloof er ten eerste geen snars van dat Ginger verrast was. Ze wisten in welke kamer het feestje bezig was en dat was niet haar eigen kamer. Ze heeft gewoon totaal geen respect voor de regels en haar medekandidaten. Zoiets gebeurt niet per ongeluk. Ik trap niet in dat soort onzinsmoezen van "entitled" mensen.

Ten tweede vind ik dat men meteen had moeten klagen of opbiechten bij het programma. Dan waren er vast ook geen harde consequenties geweest. Om nu dagen later te gaan klagen is een vuile naaistreek. En hoewel ik geen enkel bewijs heb, ga ik ervan uit dat Jeroen diegene is geweest.

Hij is de enige die zijn zin graag doordramt. Hij is de enige die kinderachtig is. Hij is de enige die de hele groep een wespennest vindt. Hij is de enige die geen kritiek kan hebben. Hij is de enige die oude koeien uit de sloot haalt. Hij lijkt mij dus ook de enige die wraakzuchtig is achter iemands rug om. En het feit dat dit pas dagen later bekend wordt, nádat ze toevallig een groepsdiner hebben gehad waarin hij zich aangevallen voelde door de groep, is ook zeker opvallend. Hij keek ook heel nerveus en rood de hele tijd dat de andere deelnemers aan het spreken waren. Hij zei zelf niks natuurlijk.

Desalniettemin is Ginger terecht naar huis gestuurd. Leugenaar en achterbaks. Hoe moeilijk is het om je aan de regels te houden? Hoe moeilijk is het om respectvol te zijn? Zij is denk ik echt zo'n verwend papa's prinsesje en een mean girl. En wat dan weer raar is, is dat Ollie mag blijven in iets wat een huwelijksexperiment is. Een huwelijk in je eentje? Dat kan niet hè?

En verder, ik hou wel van sensatie, maar het programma stookt teveel met al die vragen enzo. Dat vind ik toch jammer. Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik kijk.

Silio moet leren om eerlijk en open te zijn. Nu houdt ie Manuela voor de gek. Of ze nou 'vrienden' zijn, of niet. Hetzelfde geldt voor Rosa die niet duidelijk genoeg is tegenover Roy. Maak het een harde NEE. Nou is hij zelf ook wel naïef dat ie denkt dat er nog liefde in het spel is, "want ze heeft zijn verjaardag georganiseerd". Jongen, vat die hints nou.

Totale mismatch, georkestreerd door de casting crew.

Maar goed. Ik blijf kijken en smullen. :P
Hotapnyc
pi_211015569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 18:39 schreef Truien het volgende:

[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik vind het al met al allemaal wat vreemde mensen. Maar je moet ook wel een beetje gek zijn wil je aan zo’n programma meedoen.
Eh ja.. wat ik daar vooral niet aan snap: je ziet de mensen echt van hun naarste kant.
  maandag 23 oktober 2023 @ 08:42:59 #90
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_211049971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:27 schreef Meke het volgende:
dit dus
pi_211052093
Ik had dit topic eerder moeten vinden. Ik blijf op het moment kijken uit een soort facinatie van welke kant het nog opgaat maar dit programma voelt voor mij veel meer als een soort tempation island light dan echt "je bent aan de voor jou pefecte persoon gematcht maar dat weet je alleen zelf nog niet".

Ze lijken de setjes bewust uit elkaar te willen drijven / in de armen van anderen met opdrachten. Maar wat ze dan hardop zeggen is het tegenovergestelde. Ik heb het vorige seizoen niet gezien - was dit ook zo?

Het is ook een groep in dezelfde leeftijdscategorie en levensfase dat het ook allemaal uitwisselbaar lijkt, wat dan ook weer de opzet lijkt. "Rondshoppen" noemen ze het daar zelfs. Interessant om te zien, maar heeft niets meer met Married at first sight te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 05:03 schreef totebel het volgende:

[..]
Nou dat ja. Ik vraag me ook af of de "experts" wel duidelijk hebben wat het programma is dat ze maken. Want er wordt ten eerste niet getrouwd en ten tweede lijkt het, ook vanuit de experts, meer een lange therapiesessie.

En soms goor je iets uitgesproken op een toon dat ik denk: jeetje, wat ben jij een slecht acteur.

Helemaal unacripted komt t echt niet over
Dit ben ik helemaal met je eens. Het programma maakt er een soort temptation island van, met vleeskeuring (foto's ranken) en de experts lijken het dan weer heel serieus te nemen? of iig dat spreken ze uit.
Wordt er trouwens niet echt getrouwd maar is dit een schijnhuwelijk? In tegenstelling tot de "echte" MAFS?
  maandag 23 oktober 2023 @ 15:08:31 #92
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_211053844
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:40 schreef verbijstering het volgende:
Ik had dit topic eerder moeten vinden. Ik blijf op het moment kijken uit een soort facinatie van welke kant het nog opgaat maar dit programma voelt voor mij veel meer als een soort tempation island light dan echt "je bent aan de voor jou pefecte persoon gematcht maar dat weet je alleen zelf nog niet".

Ze lijken de setjes bewust uit elkaar te willen drijven / in de armen van anderen met opdrachten. Maar wat ze dan hardop zeggen is het tegenovergestelde. Ik heb het vorige seizoen niet gezien - was dit ook zo?

Het is ook een groep in dezelfde leeftijdscategorie en levensfase dat het ook allemaal uitwisselbaar lijkt, wat dan ook weer de opzet lijkt. "Rondshoppen" noemen ze het daar zelfs. Interessant om te zien, maar heeft niets meer met Married at first sight te maken.
[..]
Dit ben ik helemaal met je eens. Het programma maakt er een soort temptation island van, met vleeskeuring (foto's ranken) en de experts lijken het dan weer heel serieus te nemen? of iig dat spreken ze uit.
Wordt er trouwens niet echt getrouwd maar is dit een schijJhuwelijk? In tegenstelling tot de "echte" MAFS?
Klopt, ze trouwen niet echt
pi_211055130
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Klopt, ze trouwen niet echt
Wat een domper dit, wel begrijpelijk met deze groep overigens
pi_211055218
Dit programma is inderdaad opgezet als een soort temptation island, maar dan met stellen die ze net bij elkaar gezet hebben.

Stellen die niet echt trouwen. Ze vervolgens allemaal naar dezelfde lokatie te sturen. Ze bij elkaar te laten komen en er dan voortdurend op sturen of er niks “beters” bij de “buren” te halen valt. Ze zijn steeds als groep bij elkaar en er wordt daadwerkelijk steeds gevraagd wie je het leukste vindt.

Totaal een ander concept dan de originele MAFS.
pi_211055367
Hebben jullie nog nooit mafs Australië ofzo gezien? :D
Dit is wel een heel slap aftreksel ervan trouwens
pi_211057472
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:01 schreef Magica het volgende:
Nee. Maar als dit een slap aftreksel is dan nodigt het ook niet echt uit.
pi_211058444
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:10 schreef lily het volgende:

[..]
Nee. Maar als dit een slap aftreksel is dan nodigt het ook niet echt uit.
Klopt, Australië is wel leuk meestal. Maar nog veel meer gescript
pi_211062699
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 18:01 schreef Magica het volgende:
Ik ken alleen de Nederlandse, die op TV word uitgezonden. :)
pi_211067102
En wat vinden we van de aflevering vandaag? Ik vind die Wendy echt wel een tamelijk helleveeg, ze wijst wel naar Jeroen, maar een beetje zelfreflectie mag ze ook wel toepassen.

Dat geldt trouwens ook voor Rosa, die baalde volgens mij vooral van het feit dat ze min of keer voor lul staat. Marisa lijkt me geen heel sympathieke dame, maar wat ik wel voor haar vindt pleiten is dat ze wel zelf zegt "ik zit fout", dat zie ik Rosa zo snel nog niet zeggen.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:03:50 #100
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211067255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 18:49 schreef totebel het volgende:
En wat vinden we van de aflevering vandaag? Ik vind die Wendy echt wel een tamelijk helleveeg, ze wijst wel naar Jeroen, maar een beetje zelfreflectie mag ze ook wel toepassen.

Dat geldt trouwens ook voor Rosa, die baalde volgens mij vooral van het feit dat ze min of keer voor lul staat. Marisa lijkt me geen heel sympathieke dame, maar wat ik wel voor haar vindt pleiten is dat ze wel zelf zegt "ik zit fout", dat zie ik Rosa zo snel nog niet zeggen.
Ja dat eerste ben ik het wel mee eens, ik denk dat ze Jeroen nooit een eerlijke kans heeft gegeven, maar dat we daardoor ook wel een heeel nare kant van hem hebben gezien :X

En ik denk dat Rosa een beetje gekrenkt is, maar ik ben het wel eens met de experts dat ze doordat ze Roy niet wil kwetsen, hem alleen maar harder kwetst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')