abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211161598
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 21:14 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Maar volgens mij weet Marissa dat nog niet :D

Nee dat denk ik ook niet :P
pi_211161675
Die Roy is wel een stumpert hoor, een mooie meid die hij nooit kan krijgen maar toch 'mee getrouwd is', Sjaakie in de chocoladefabriek. Maar het is zoals verwacht 1 stel tot in deze opnames nog bij elkaar. Eens zien of ze nog bij elkaar zijn in de reünie aflevering volgende week...denk het niet...En zo hebben we weer naar helemaal niets gekeken dit seizoen, what's new!
Allemaal cabaretteketet!
pi_211163647
Ik vind Rosa ook een stumper. Ze zei ook nog dat de deur voor Silio dicht is. Maar het is overduidelijk dat Silio helemaal geen oprechte interesse in haar heeft of had. Zijn deur stond helemaal nooit open voor haar. Hij is vooral een typische player. 🤔 Maar hij vindt Marissa overduidelijk wel wat leuker!
  donderdag 2 november 2023 @ 08:15:53 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211163726
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:34 schreef Magica het volgende:

[..]
Nee zie al die berichten boven je :P
Ik heb niet teruggelezen helemaal :P

Maar die Wendy, die moet dan zo gezegd meer voor zichzelf opkomen. Maar ben t totaal met Jeroen eens dat dat niet de andere kant uit moet slaan. En zo komt ze wel echt over. Vreselijke stugge tang.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 2 november 2023 @ 08:17:24 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211163736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 07:57 schreef Truien het volgende:
Ik vind Rosa ook een stumper. Ze zei ook nog dat de deur voor Silio dicht is. Maar het is overduidelijk dat Silio helemaal geen oprechte interesse in haar heeft of had. Zijn deur stond helemaal nooit open voor haar. Hij is vooral een typische player. 🤔 Maar hij vindt Marissa overduidelijk wel wat leuker!
EN een Silio die dan miept dat ze niet zo hard moeten zijn voor hem, dat ie aan het leren is, dat ie door dit programma heeft geleerd bla bla. Hallo, je ging t programma al IN wetende dat "player" je valkuil is. En dan doe je het alsnog weer. Hoezo zou je dan NU ineens WEL geleerd hebben voor je toekomstige vrouw? Je herhaalt in t programma gewoon exact je oude patroon. Waar is het "leren" en "groeien" dan? :D

En t hele verhaal ging van "uitzoeken" naar "zoenen" naar "neuken". En als de volgende stap dan "uitlekt" dan zegt ie het met een enorme grijnsop TV alsof ie trots is dat ie 2 vrouwen gebatst heeft.

Puur een player in hart en nieren.
En Marissa is een domme koe dat ze t gaat proberen.
L'Amour menaçant:
pi_211164796
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Magica het volgende:

[..]
Manuela zei ik haar final vows je hebt twee andere vrouwen geneukt, en later gaf hij het ook toe voor de camera
Oh God nu je het zegt. Je hebt hebt helemaal gelijk, ik heb het niet afgekeken. |:( Ik had geen zin in de final vows :') dus zette hem uit om later de moed ervoor te verzamelen. :D

:@
Hotapnyc
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 11:28:21 #132
382129 crew  Donna
pi_211165432
Toen Patrick 3 of 4 afleveringen geleden aan Silio (en Marissa) vroeg of er meer gebeurd was dan zoenen, trilde Marissa haar lip enorm. Toen wist ik het al zeker. _O-
pi_211165487
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Toen Patrick 3 of 4 afleveringen geleden aan Silio (en Marissa) vroeg of er meer gebeurd was dan zoenen, trilde Marissa haar lip enorm. Toen wist ik het al zeker. _O-
Ja klopt en Silio deed steeds een beetje vreemd met zijn mond. En Rosa zat steeds zo stiekem te lachen.

Ach als ze er maar gelukkig mee worden, ik denk dat Manuela er goed vanaf is gekomen. 🙂
pi_211165677
quote:
Daar gaat het ook niets me worden....
Allemaal cabaretteketet!
pi_211167658
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:28 schreef Donna het volgende:
Patrick is ook wel uit op juice. Hij had zin in het laatste etentje en was teleurgesteld dat de brief aan Silio niet sensationele was.
Hotapnyc
  donderdag 2 november 2023 @ 15:30:30 #136
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_211168566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Die Roy is wel een stumpert hoor, een mooie meid die hij nooit kan krijgen maar toch 'mee getrouwd is', Sjaakie in de chocoladefabriek. Maar het is zoals verwacht 1 stel tot in deze opnames nog bij elkaar. Eens zien of ze nog bij elkaar zijn in de reünie aflevering volgende week...denk het niet...En zo hebben we weer naar helemaal niets gekeken dit seizoen, what's new!
En we trappen er iedere keer weer in
Haha, wat een programma ook, dit is echt Temp lite.

Paar jaar terug had je nog oud deelnemers van de echte Married die dan mee gingen doen, dat was het leukste programma ooit eigenlijk
pi_211168786
En die z.g.n. deskundige zijn nog triester dan triest. Die nemen zichzelf zo serieus met die Patrick als opperkneus. Die beelden van die deelnemers ook analyseren van achter een tafeltje. Dit is gewoon cabaret en niet serieus te nemen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211224347
De reünie en tevens laatste aflevering van dit seizoen gezien. Wat mij betreft ook de allerlaatste aflevering ooit van deze MAFS Videoland editie. Het leek wel Temptation Island, 1 stel nog samen vind ik nou wederom weer niet een veelbelovend track record om hier weer een vervolg aan te gaan geven. En bovendien weet ik ook niet hoelang het geleden is dat deze reünie aflevering is gedraaid want het enige stel wat nog bij elkaar is kan dus zomaar ook al uit elkaar zijn. Wat dat betreft mogen ze dat ook vlak voor dat de aflevering 'live' gaat op Videoland wel gaan draaien, in ieder geval dan in het reguliere seizoen want hier hoeft wat mij betreft dus geen vervolg aan te komen aan deze versie....
Allemaal cabaretteketet!
pi_211236083
Saaie aflevering. Ik heb veel doorgespoeld.

Ik vind Manuela echt een fijn mens geworden.
Hotapnyc
pi_211239872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 18:19 schreef Cirilico het volgende:
Saaie aflevering. Ik heb veel doorgespoeld.

Ik vind Manuela echt een fijn mens geworden.
Ik merk dat ik een zwak heb voor haar. 🙈 Ze doet me denken aan een goede vriendin van mij, ook geadopteerd uit Colombia en met soortgelijke problemen. Ik vind het enorm jammer dat ze haar, een onzekere vrouw met verlatingsangst en hechtingsproblemen, hebben gekoppeld aan zo’n player als Silio. Ze verdiende veel en veel beter in mijn ogen.
pi_211240844
quote:
Dit, ik vind die Rosa en Marissa allebei ontzettend achterbakse, naïeve wijven
pi_211394933
Nieuw seizoen Married at first sight in januari op televisie

Liefhebbers van Married at first sight kunnen hun hart ophalen. Het nieuwe seizoen gaat op 16 januari van start bij RTL 4. Dat maakt de zender dinsdag bekend.

Married at first sight is vanaf dinsdag 16 januari elke dinsdag en woensdag om 20.30 uur bij RTL 4 te zien.
pi_211395653
Leuk!
  donderdag 23 november 2023 @ 13:06:34 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211397919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:07 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Patrick is ook wel uit op juice.
De programmamakers bedoel je? Patrick is gewoon een stropop/
L'Amour menaçant:
pi_211402393
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
De programmamakers bedoel je? Patrick is gewoon een stropop/
Nee, ik bedoel Patrick zelf. Staat te genieten van sensatie en is bijna boos als die er niet is.
Hotapnyc
pi_211471972
Ginger en Olie zijn uit elkaar en daarmee staat de teller op NUL stellen die nog bij elkaar zijn, weer een waardeloos en ineffectief seizoen dus, voor de zoveelste keer....Wat een clown show waarmee de z.g.n. 'deskundige' weer volledig in hun hemd staan, dat moge duidelijk zijn. :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door freaky40 op 30-11-2023 02:20:17 ]
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 december 2023 @ 08:46:54 #147
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_211531714
Ik heb net het eerste seizoen gekeken van match or mistake en vraag me af of seizoen 2 beter of slechter is. Dan kan ik kijken of ik daar mijn tijd nog aan wil besteden.
pi_211688436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 08:46 schreef Lavenderlily het volgende:
Ik heb net het eerste seizoen gekeken van match or mistake en vraag me af of seizoen 2 beter of slechter is. Dan kan ik kijken of ik daar mijn tijd nog aan wil besteden.
Veel slechter.
Hotapnyc
pi_211688441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Ginger en Olie zijn uit elkaar en daarmee staat de teller op NUL stellen die nog bij elkaar zijn, weer een waardeloos en ineffectief seizoen dus, voor de zoveelste keer....Wat een clown show waarmee de z.g.n. 'deskundige' weer volledig in hun hemd staan, dat moge duidelijk zijn. :Y
_O-
Hotapnyc
pi_211689141
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Verwacht je serieus wat anders had? Heb je echt de illusie dat deskundigen op basis van lichamelijke kenmerken en antwoorden op wat vragen keer op keer een match made in heaven kunnen maken? Zie je dit wel bij andere programma's zoals Boer zoekt Vrouw, First Dates, Lang leve de Liefde en weet ik wat meer (ook van vroeger, denk aan Op Goed Geluk) wel gebeuren?

Liefde laat zich niet leiden. Soms is er een schot in de roos. Van eerdere seizoenen MAFS zijn er nog 2 stellen bij elkaar. Ik vind dat eigenlijk niet eens een hele slechte score.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')