Overal op FOK heeft FB een titelquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:03 schreef Verida het volgende:
Is Feedback #4 niet voldoende titel voor een FB topic?
ik hoef helemaal niet perse mijn zin te krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overal op FOK heeft FB een titel
maar je hebt je zin weer
Komt omdat FOK! dan te traag reageert en jij té snel reageert en dus het vorig post bericht nog in je typ venster staatquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Ik heb een vraagje voor @:bondage
Als ik achter elkaar post, zonder dat er een post tussen zit gaat de laatste post altijd mee met de huidige post... dat is best irritant misschien dat jij weet hoe of wat... dank alvast...
Dank je wel...👍quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt omdat FOK! dan te traag reageert en jij té snel reageert en dus het vorig post bericht nog in je typ venster staat
Dus minder snel reageren of goed checken of er niet nog een post bericht in het venster staat
Viel mij wel op dat er meer daar last van hadden, zelf ook wel eens gehadquote:
Ja klopt, ik zie het vaker in de cos...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat er meer daar last van hadden, zelf ook wel eens gehad
Heb je iets veranderd in Settings. Kijk daar even. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:42 schreef Judiwi het volgende:
Ik weet niet als ik hier goed zit. Maar het uiterlijk van mijn pagina is veranderd. Is nu zwart met geel en groen.
Hoe kan ik dit weer gewoon wit krijgen?
Hey Uto. Heb net dezelfde vraag beantwoord in de SCquote:Op zondag 16 april 2023 01:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand hier nog iets vernomen van Aggie? Random vraag.
Ze was hier vanmiddagquote:Op zondag 16 april 2023 01:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand hier nog iets vernomen van Aggie? Random vraag.
Dat constante onterechte afzeiken van bewoners is sfeerverziekend, lees anders de userpolicy even door daarover.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel de COS,het staat iedereen vrij om te posten lijkt me.
Wanneer het over Jef gaat doe je anders wel vrolijk mee.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat constante onterechte afzeiken van bewoners is sfeerverziekend, lees anders de userpolicy even door daarover.
De post die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer het over Jef gaat doe je anders wel vrolijk mee.
Je hebt de userpolicy nog niet doorgelezen dus.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je tracht te bereiken? Mag er straks helemaal niks meer? Alleen maar kumbajah?
Op de TR knop rammen doen er wel meer, niets mis mee (mits het terecht is).quote:Op woensdag 19 april 2023 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
Zo werkt het dus.Lekker op de TR rammen.Ze doen het weer.
Ik weet dondersgoed hoe de COS werkt.Jij bent nu bezig om het naar jouw zin te buigen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de userpolicy nog niet doorgelezen dus.
Je begrijpt dus niet wat ik wil zeggen, als het op stream is is het op stream, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Al zal ik 100 keer posten dat Erik in zijn neus zit.Als het op de stream is het ontopic.
En die mening deel ik dus niet,denk jij te kunnen bepalen?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
Elke ochtend weer beginnen over het ondergoed, het neuspeuteren, het leegmaken van verpakkingen, het mond wagenwijd opendoen, het niet wassen met zeep, moet nieuwe kleding kopen enz enz.
en dan vanmorgen weer over het niet spontaan opruimen en afwassen, (gaat dan over de troep die andere bewoners maken de avond ervoor)
Dit roept weer tegenreactie op van users die dit weerleggen, is dom van die users, want dat is namelijk de leut....
Het is dan een soort vliegen afvangen van wie het leukste kan posten over bamboe ondergoed enz
En dat vind ik dus sfeerverziekend., maar goed dat is slechts mijn persoonlijke mening
Dat zei je net ook al ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:09 schreef Frummelie het volgende:
Hier nog een tipje...
Misschien is het handig dat je in het vervolg de hele post leest voordat je reageert..
Nee Verida bepaalt ook niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die mening deel ik dus niet,denk jij te kunnen bepalen?
Je mist duidelijk een point.Waar hebben we het over users?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt dus niet wat ik wil zeggen, als het op stream is is het op stream, dat lijkt me duidelijk.
Maar constant afzeiken om het afzeiken, dus iemand iets kwalijk nemen wat anderen ook of ook niet doen, is dus wel sfeerverziekend. En dan heb ik het niet over één keer maar over het feit dat het elke dag gebeurd, en dan heb ik het ook niet alleen over Erik, het gebeurt over meerdere users.
ik denk niets te kunnen bepalen. Het is mijn persoonlijke mening dat het dagelijks afzeiken van dezelfde personen op de streams, over dingen die ze misschien ooit een keer gedaan of gezegd hebben, dus voor mij sfeerverziekend is.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die mening deel ik dus niet,denk jij te kunnen bepalen?
Slip of the pen fingers, moet bewoners zijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mist duidelijk een point.Waar hebben we het over users?
Ik vind jou posts ook vaak zuur.En toch mag ik je wel.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niets te kunnen bepalen. Het is mijn persoonlijke mening dat het dagelijks afzeiken van dezelfde personen op de streams, over dingen die ze misschien ooit een keer gedaan of gezegd hebben, dus voor mij sfeerverziekend is.
Weet je wat sfeerverziekend is, dat jij ineens uit de bosjes komt als het over Erik gaat en dan verhaal komt halen... en dan begint het gedonder.. zolang ik zie dat Erik of wie dan ook gore dingen aant het doen zijn, blijf ik dat melden wat het is de COS...quote:Op woensdag 19 april 2023 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niets te kunnen bepalen. Het is mijn persoonlijke mening dat het dagelijks afzeiken van dezelfde personen op de streams, over dingen die ze misschien ooit een keer gedaan of gezegd hebben, dus voor mij sfeerverziekend is.
Maar het heeft allemaal niets met iemand wel of niet mogen te maken, neem het allemaal niet te persoonlijk.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind jou posts ook vaak zuur.En toch mag ik je wel.
Het is leven en laten leven.
Maar als er in de COS niet ieders mening gepost mag worden is het hek van de dam.
tjongejongequote:Op woensdag 19 april 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je wat sfeerverziekend dat jij ineens uit de bosjes komt als het over Erik gaat en dan verhaal komt halen... en dan begint het gedonder.. zolang ik zie dat Erik of wie dan ook gore dingen aant het doen zijn, blijf ik dat melden wat het is de COS...
Dat is prima, want dat gaat over de streams.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je wat sfeerverziekend dat jij ineens uit de bosjes komt als het over Erik gaat en dan verhaal komt halen... en dan begint het gedonder.. zolang ik zie dat Erik of wie dan ook gore dingen aant het doen zijn, blijf ik dat melden wat het is de COS...
Policy.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is prima, want dat gaat over de streams.
Tuurlijk je hebt helemaal gelijk...quote:Op woensdag 19 april 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is prima, want dat gaat over de streams.
I knowquote:Op woensdag 19 april 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tuurlijk je hebt helemaal gelijk...
et gebeurt over alle deelnemersquote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt dus niet wat ik wil zeggen, als het op stream is is het op stream, dat lijkt me duidelijk.
Maar constant afzeiken om het afzeiken, dus iemand iets kwalijk nemen wat anderen ook of ook niet doen, is dus wel sfeerverziekend. En dan heb ik het niet over één keer maar over het feit dat het elke dag gebeurd, en dan heb ik het ook niet alleen over Erik, het gebeurt over meerdere bewoners.
Dat zei ik eerder ook al, dat het over meerdere bewoners gebeurt en ik heb ook gezegd dat als dat bij andere bewoners dagelijks hetzelfde onterechte riedeltje is daar ook iets over gezegd wordt.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
H
[..]
et gebeurt over alle deelnemers
Maar bij bepaalde deelnemers lijkt het niet te mogen
Neequote:Op woensdag 19 april 2023 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder ook al, dat het over meerdere bewoners gebeurt en ik heb ook gezegd dat als dat bij andere bewoners dagelijks hetzelfde onterechte riedeltje is daar ook iets over gezegd wordt.
Wat onterecht?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder ook al, dat het over meerdere bewoners gebeurt en ik heb ook gezegd dat als dat bij andere bewoners dagelijks hetzelfde onterechte riedeltje is daar ook iets over gezegd wordt.
Jij hoeft niemand te zeggen dat iemand het er niet mee eens hoeft te zijn, want dat weten andere users primaquote:Op woensdag 19 april 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar dat is mijn mening
En daar hoef je het niet mee eens te zijn
Lees even terug, hier heb ik al iets over gezegd.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat onterecht?
Nogmaals: Als het over Jef gaat sta je bijna vooraan.
Dat is pas een riedeltje.
En toch vond ik het nodig dat erbij te zettenquote:Op woensdag 19 april 2023 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoeft niemand te zeggen dat iemand het er niet mee eens hoeft te zijn, want dat weten andere users prima
Gelijke monniken.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees even terug, hier heb ik al iets over gezegd.
Zolang het groepje zich dit niet realiseert, of het ze niet boeit, gebeurt er niks.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:10 schreef Alocanda het volgende:
Wat gaan we doen om de sfeer weer gezellig te krijgen? Dat op elkaar inhakken is helemaal nergens voor nodig. Er was een tijd dat de cos gezellig was ongeacht voor welke bewoner je was maar dat is ergens misgegaan. Voor mij persoonlijk is dat een bepaald groepje in de cos een behoorlijke stempel drukt. Nogmaals voor mij persoonlijk, ik ervaar dat zo en daar hoeft niemand het mee eens te zijn dus voor ik weer in een discussie zit om mij te overtuigen dat het niet zo is heb ik mezelf geloof ik nu volledig ingedekt.
Dus gaat er niks gebeuren.....Enige wat er gebeurd is dat er steeds minder mensen gaan reageren in de COS...quote:Op woensdag 19 april 2023 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang het groepje zich dit niet realiseert, of het ze niet boeit, gebeurt er niks.
Halve dag gaat het oftopic en nu ja je modden???quote:Op woensdag 19 april 2023 22:47 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben 😉
wie zou dat groepje dan moeten zijn?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang het groepje zich dit niet realiseert, of het ze niet boeit, gebeurt er niks.
Dat is voor iedereen anders, denk ikquote:Op donderdag 20 april 2023 10:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie zou dat groepje dan moeten zijn?
Nuance, nuance…quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Duidelijk Deisyy
Je mag wel ingaan tegen Posts die over mirthe Erik etc gaan
Maar als je ingaat tegen een post over Wen Babs of jeff verziek je de sfeer
Helemaal duidelijk
Iedereen mag overal tegenin gaan, maar het is onnodig om dan te reageren met "alles is fout", "is dat ook fout?", "wat is er verkeerd aan", "het mag niet gezellig zijn".quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Duidelijk Deisyy
Je mag wel ingaan tegen Posts die over mirthe Erik etc gaan
Maar als je ingaat tegen een post over Wen Babs of jeff verziek je de sfeer
Helemaal duidelijk
Niet iedereen heeft dezelfde mening neequote:Op zondag 23 april 2023 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen mag overal tegenin gaan, maar het is onnodig om dan te reageren met "alles is fout", "is dat ook fout?", "wat is er verkeerd aan", "het mag niet gezellig zijn".
Niet iedereen heeft dezelfde mening, maar iedereen mag zijn mening geven in de COS, zonder daar bovenstaande reacties op te krijgen.
Meningen mogen gerust weerlegd worden.quote:Op zondag 23 april 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening nee
Maar gehak op een mening over mirthe/Erik/Sasha mag wel
Maar gebeurt bij Wen/Jeff/Babs dan grijpen jullie in
Als je dat zelf niet ziet weet ik het ook niet meer
Dat gebeurt constantquote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meningen mogen gerust weerlegd worden.
Maar opmerkingen zoals ik hierboven noemde zijn onnodig, welke bewoner daar ook de aanleiding de aanleiding voor zijn.
Druk vooral op de tr-knop wanneer het weer gebeurt, zodat de moderators het kunnen beoordelen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebeurt constant
Maar blijkbaar wordt het alleen door 1 sfeerverziekend superuser groepje gedaan
Juist!quote:Op zondag 23 april 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebeurt constant
Maar blijkbaar wordt het alleen door 1 sfeerverziekend superuser groepje gedaan
quote:Op zondag 23 april 2023 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen mag overal tegenin gaan, maar het is onnodig om dan te reageren met "alles is fout", "is dat ook fout?", "wat is er verkeerd aan", "het mag niet gezellig zijn".
Niet iedereen heeft dezelfde mening, maar iedereen mag zijn mening geven in de COS, zonder daar bovenstaande reacties op te krijgen.
Misschien had je er 'bepaalde groepjes' van moeten maken. Of nog beter 'bepaalde users'.quote:Op zondag 23 april 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
Het verziekt ontzettend de sfeer dat een bepaald groepje denkt te bepalen welke mening hier geaccepteerd wordt en ik ben dat strontzat.
Ik geef je toch gelijk.quote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dit soort commentaar is dus wel ok.
Misschien moet je eens naar je eigen post gedrag kijkenquote:
Die paar postjes?quote:Op zondag 23 april 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar je eigen post gedrag kijken
Het ging mij erom dat er wordt geplaatst 2 flessenquote:Op zondag 23 april 2023 14:10 schreef Alocanda het volgende:
Greysbones mag ik je uitleggen hoe ik het soms ervaar in de cos? Ik zal de laatste botsing wat net gebeurde in de cos gebruiken. Ik vertaal het een beetje zoals ik het heb opgepakt. Het ging eigenlijk gewoon om het feit dat jij 2 flessen per persoon gezellig een beetje drinken vind en de ander zegt dat 2 flessen toch wel behoorlijk veel drinken is. Dan komen de invullingen (die niet alleen door jou gepost zijn, hoor), dat moeten ze toch zelf weten? Ik zie niemand zeggen dat ze het niet zelf mogen weten. Andere invulling: dus ze mogen het niet gezellig hebben? Euh jawel niemand zegt dat ze het niet gezellig mogen hebben. Dit soort invullingen blijven elkaar opvolgen en voor je het weet zit je jezelf te verdedigen tegen het feit dat je een ander iets zou misgunnen terwijl dat helemaal niet de inhoud was van de oorspronkelijke post. Ook wordt het dan gezien of dat het misgunnen speciaal zou zijn tegen in dit geval Wendy, Babette en Jeffrey terwijl dat helemaal niet zo is. Uit een onschuldige opmerking ontstaat door die invullingen een discussie die eigenlijk helemaal nergens over gaat en wat niks te maken heeft met de voorkeur voor personen in de loods.
Zelf ben ik een aantal keer in dat soort discussies terecht gekomen dat ik me moest gaan verdedigen tegen iets waarvan ik denk hoe ben ik in hemelsnaam in deze discussie terecht gekomen. Voor mij maakt dat het cossen echt minder leuk. Ik schrijf dit niet om mensen te veranderen in de cos maar ik vond een beetje uitleg van hoe ik het ervaar wel op zijn plaats en het voorval leende zich daar ook voor. Wie weet komt er ooit een tweede seizoen en dan willen we het toch weer met zijn alles gezellig hebben de cos? Ik denk dat uitspreken wat je dwars zit daar een eerste stap in kan zijn.
Ik gaf een voorbeeld in mijn eigen bewoordingen. Gewoon een uitleg hoe een (in mijn ogen) onschuldige opmerking tot een discussie kan komen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat er wordt geplaatst 2 flessen
Pp en dat wordt klakkeloos aangenomen en als waarheid gepost
Daar ging het mij om
Ik ga eigenlijk al weinig nog de discussie aan.
Precies om de reden dat het een ik zei jij zei discussie is
Zo kunnen we naar elkaar blijven wijzen en veranderd er niks.quote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Misschien had je er 'bepaalde groepjes' van moeten maken. Of nog beter 'bepaalde users'.
Reacties als 'Wanneer iemand anders hetzelfde had gedaan waren de reacties in de cos anders geweest' of 'Wat is daar leuk aan dan?' als iemand iets leuk vindt, of 'Hoezo? Mag hij/zij toch zelf weten?' bij simpel commentaar op wat er op stream gaande is, dragen ook niet bepaald bij aan de sfeer.
Zulke opmerkingen worden door verschillende users gemaakt, niet door een groepje of groepjes. Ben hier voor de lol en ga in zulke reacties geen moeite steken met TR's en weet ik wat nog meer. Maar punt is dat je niet 'een bepaalde groep' kunt aanwijzen wanneer het aankomt op sfeer verziekend gedrag.
Jaquote:Op zondag 23 april 2023 15:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De hele COS begint een soap op zich te worden. Mssn moet de FEBO hier maar mee gaan lezen, hier gebeurd nog meer dan op de streams.
Dat hoeven wij ook niet te doen, dat werkt inderdaad juist averechts.quote:Op zondag 23 april 2023 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zo kunnen we naar elkaar blijven wijzen en veranderd er niks.
Juist door dit soort nietszeggende, sarcastische opmerkingen blijven er steeds meer mensen weg.quote:
Dit is Feedback, geen Cos.quote:Op zondag 23 april 2023 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Juist door dit soort nietszeggende, sarcastische opmerkingen blijven er steeds meer mensen weg.
Daar staat de COS ook al vol mee, Daarbij reageer ik nauwelijks meer in de COS...Vanwege de onzin en de betweters hier.quote:Op zondag 23 april 2023 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Juist door dit soort nietszeggende, sarcastische opmerkingen blijven er steeds meer mensen weg.
Het is geven en nemen in de cos. Kritiek leveren en kritiek kunnen ontvangen. Eigenlijk is het heel simpel.quote:Op zondag 23 april 2023 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kritiek en snerenquote:Op zondag 23 april 2023 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is geven en nemen in de cos. Kritiek leveren en kritiek kunnen ontvangen. Eigenlijk is het heel simpel.
Dus de goede plek voor een dergelijke postquote:
Eens, maar om elkaar persoonlijk aan te vallen op een andere mening met sarcastische en kleinerende opmerkingen, vind ik niet nodig en beïnvloed de sfeer negatief. Maar als dat de manier van COSsen is, dan blijf ik er liever weg. Het zorgt zoals jij eerder opmerkte niet meer voor ontspanning en gezelligheid, maar voor irritatiequote:Op zondag 23 april 2023 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is geven en nemen in de cos. Kritiek leveren en kritiek kunnen ontvangen. Eigenlijk is het heel simpel.
Ja, gelukkig doe jij dat niet....quote:Op zondag 23 april 2023 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kritiek en sneren
Ik moet genoeg sneren incasseren, maar scroll daar overheen. Jezelf (dan heb ik het niet alleen over jou, dat daar geen misverstanden over bestaan) een spiegel voorhouden, zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mij bekruipt er altijd een gevoel dat mensen in een slachtofferrol gaan zitten, wanneer zij of hij denken dat zij of hij onrecht is aangedaan. Maar goed, eindeloze discussie, want er gaat toch niets veranderen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar om elkaar persoonlijk aan te vallen op een andere mening met sarcastische en kleinerende opmerkingen, vind ik niet nodig en beïnvloed de sfeer negatief. Maar als dat de manier van COSsen is, dan blijf ik er liever weg. Het zorgt zoals jij eerder opmerkte niet meer voor ontspanning en gezelligheid, maar voor irritatie
Ik heb je al heel lang op block staanquote:
Raar dat je dit dan wel kan lezen????quote:Op zondag 23 april 2023 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb je al heel lang op block staan
Om deze reden
Ik heb in de vorige FB al eens gevraagd hoe het kan dat ik jouw Posts soms wel kan lezen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Raar dat je dit dan wel kan lezen????
quote:Op zondag 23 april 2023 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige FB al eens gevraagd hoe het kan dat ik jouw Posts soms wel kan lezen.
En dan heb ik het niet over geqoute Posts
Nog steeds geen antwoord op gehad
Dus vanaf nu is dit topic daar weer voor bedoeld, dus commentaar op elkaar kan vanaf nu achterwege blijven.quote:Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.
Precies, en als er dan kritiek op bewoners wordt geuit en daar wordt door users op gereageerd met "alles is fout", "het mag niet meer gezellig zijn", "beter klaag je verder over Babette", dan zijn dat sneren en daar spreek ik users op aan, want dat verziekt de sfeer op een hele vervelende manier.quote:Op zondag 23 april 2023 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebeurt idd af en toe. Ik heb zelf ook een aantal geblokt, maar lees ze soms nog wel danquote:Op zondag 23 april 2023 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige FB al eens gevraagd hoe het kan dat ik jouw Posts soms wel kan lezen.
En dan heb ik het niet over geqoute Posts
Nog steeds geen antwoord op gehad
Dotteke en ik kunnen daar niets mee, open er hier anders een topic over Feedback, Bugs en Developmentquote:Op zondag 23 april 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gebeurt idd af en toe. Ik heb zelf ook een aantal geblokt, maar lees ze soms nog wel dan
quote:Op zondag 23 april 2023 18:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het even gelaten, maar in de OP van dit topic staatDus vanaf nu is dit topic daar weer voor bedoeld, dus commentaar op elkaar kan vanaf nu achterwege blijven.quote:Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.
Omdat ik juist daarvoor had gezegd waarvoor dit feedback topic is bedoeld en daar viel jouw post niet onder.quote:
Klopt dat zeg ik, door te zeggen dat iets gepost is wat niet is gepost, het is niet waar en buiten dat, laat anderen posten wat ze willen, daar hoef jij verder niet sarcastisch over te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jezus het wordt steeds erger hier
Eigenlijk zeg je dus gewoon dat ik aan stemminmakerij doe
Op iedere slak zout leggen ..
Maar ik heb dat in andere woorden gelezen , ik hou er niet van om vals beschuldigd te worden
Dan heb je niet goed gelezen en nogmaals ik hou er niet van om vals beschuldigd te wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt dat zeg ik, door te zeggen dat iets gepost is wat niet is gepost, het is niet waar en buiten dat, laat anderen posten wat ze willen, daar hoef jij verder niet sarcastisch over te doen.
Wat heb ik dan niet goed gelezen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen en nogmaals ik hou er niet van om vals beschuldigd te worden
Hier wordt niet over bans gesproken,quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:freshfruit is op vakantie gestuurd zie ik ?![]()
Zou ik ook willen weten en waarom in de ochtend ( herstel ipv avond was het vanmorgen) offtopic posten blijven staan waar ook mod Dotteke aan mee deed.en ook de post van mod D staat er ook nog en die heeft ook geen flikker met de streams te maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:44 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom ik wel zou mogen tikken dat het wachten lang duurt.
En als ik een grapje maak dat inmiddels William gekroond word mag het niet.
Waarmee overduidelijk het zelfde werd bedoeld.
Ik tik het nota benen nog uit ook.
Ik zou graag willen weten, waarom dit geknipt wordt?
"Inmiddels wordt William gekroond "typte jij en dan al die reacties die er op volgde.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:44 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom ik wel zou mogen tikken dat het wachten lang duurt.
En als ik een grapje maak dat inmiddels William gekroond word mag het niet.
Waarmee overduidelijk het zelfde werd bedoeld.
Ik tik het nota benen nog uit ook.
Ik zou graag willen weten, waarom dit geknipt wordt?
Dank voor je uitleg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
"Inmiddels wordt William gekroond "typte jij en dan al die reacties die er op volgde.
Heeft niets met de streams te maken was ook niet op de stream werd op de stream ook niet over gesproken.
En er is een Kroning op tv vandaar dat ik het offtopic vond
We staan echt wel af en toe off-topic toe, maar omdat er momenteel ook een kroning plaatvond zag ik het niet als grap. Dat is dan mijn fout geweest. Maar er kwamen ook gelijk veel reacties op en om echt een hele rits offtopic te voorkomen is het beter knippen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg.
Helder, ook dit wordt dus als off topic gezien.
Commentaar op de streams is dus wat letterlijk werkelijk direct te zien is.
En dat letterlijk registreren. Commentaar gebaseerd op enige eigen interpretaties ter aanvulling op de streams is niet gewenst.
Ik ga ervan uit dat er dan 1 lijn wordt getrokken bij off topic, want voor mijn gevoel wisselt het.
Helderderderquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We staan echt wel af en toe off-topic toe, maar omdat er momenteel ook een kroning plaatvond zag ik het niet als grap. Dat is dan mijn fout geweest. Maar er kwamen ook gelijk veel reacties op en om echt een hele rits offtopic te voorkomen is het beter knippen.
Een geintje af en toe moet zeker kunnen.
En ook van jou laat ik wel eens een offtopic post staan zoals van meerdere.
Wij hebben in het begin gezegd dat als het over een bewoner gaat of een oud bewoner dat gewoon in de COS besproken mag worden. Maar William zit niet in de loods
Ik heb van twee users posts verwijderd en had het over hen.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:14 schreef Flow3r het volgende:
Waar gaat het over ? @:Deisyy
[..]
je zei het vlak na mijn posting en ik zie niks anders![]()
maar sorry hoor
ja oke, ik dacht het alquote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van twee users posts verwijderd en had het over hen.
Don't worryquote:Op maandag 8 mei 2023 23:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja oke, ik dacht het al![]()
zie boven, ik mis soms posts dus leek net of je het tegen mij had
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op maandag 8 mei 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
soms zit ik mee te posten en dan komt er een hele tijd niks , waardoor ik ga verversen, blijkt dat ik op pagina 3 van dat topic zat . terwijl de rest al op pagina 8 zijn
Eerder kon ik op éen pagina blijven waar álle posts op stonden, dus éen lange pagina, maar dat gaat dus niet meer
Iemand hier ook last van en hoe op te lossen ?
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25quote:Op maandag 8 mei 2023 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Dat werkt volgens mij alleen voor de desktopversie.
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50quote:Op maandag 8 mei 2023 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25
bij mij lukt het nietquote:Op maandag 8 mei 2023 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50
Heel vreemd, anders even navragen in Feedback. Ik zou ook niet weten hoe dit opgelost kan worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
bij mij lukt het niet
[ afbeelding ]
ik hoef niet te enteren of ergens te saven, moet automatisch gaan, niet dus
Eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee eens.
Zowel positief als negatief benoemen.
Maar wat ik wel ervaar is dat ook in de COS niet altijd zo op elkaar gereageerd wordt..
Bv als ik wat positiefs zou tikken over Jeff (ja daar is ie weer), dan is de kans heel groot dat ik direct een aantal reacties krijg met wat Jeff allemaal niet goed doet.
Of een heel relaas dat anderen dat ook hebben/doen.
En dat is natuurlijk op alles daar van toepassing, niet alleen op Jeff (maar hij komt wel regelmatig voor dus vandaar hem als vb)
Zo is datquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Eens
En nee, niet Eunicerig![]()
Op naar nog een paar leuke maanden![]()
Er zijn alleen positieve commentaren als het over Jeffrey gaat..Ben je het daar niet mee eens dan wordt je afgefakkelt in de cos.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:31 schreef woxxel het volgende:
Zo jammer dat er geen oog meer is voor de positieve commentaren die geplaatst worden, want die zijn er ook zat.
En zeg zelf, t is soms ook leuk om te klagen overbewoners. Dat wordt zelfs hier gedaan:) maar dan over de cos
Eens. Is ook DE reden dat ik nog maar amper iets neerpen hiero. De tolerantie hier is behoorlijk laag aan het worden. Zowel de tolerantie naar een andere user als de tolerantie naar de bewoners van deze rls.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
@engine?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ja okay doei...kunnen jullie lekker samen verder zeiken
Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:engine?
geen zin in een discussie maar ik vind de communicatie niet zo fijn op deze manier.. nergens voor nodig.
Kan niet eens meer een grapje gemaakt worden?
Dacht serieus dat jij met je eerste post over Bern sarcastisch was.. juist omdat hij zich zo terug trekt met sas..
En vind er wel wat van dat mijn zelfknip dan geveegd wordt en de rest niet?
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Zelf denk ik dat het een wisselwerking is, mijn visie: omdat er heel veel onnodig negatief gepost wordt proberen andere users weer hun gram te halen door iets negatiefs over Jeff te posten. Dat is ook onnodig en heel jammer, dat aftroeven is nergens voor nodig.
Niemand heeft alleen maar slechte kanten, Jeff niet, Zoe niet, Bern niet en zelfs Isaac niet (denk ik)
Ik hoop dat we het met elkaar de laatste paar maanden nog leuk kunnen hebben in de COS en dat betekent zeker niet dat we het allemaal met elkaar eens moeten zijn, want dat zou maar saai zijn. Maar laten we elkaar voor in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, en vooral proberen een beetje balans te krijgen tussen de positiviteit en negativiteit.
Mijn sarcastische post?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.
En je sarcastische posts over knippen kan je achterwege laten.
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mijn sarcastische post?
dat ik schrijf ' zelfknip voor het geveegd wordt.. '
dat was niet sarcastisch.. dat was serieus.. omdat ik weet dat je daar niet offtopic mag gaan..
Ik laat hem in zijn waarde daarbij heb ik frequent gepost met hem in BB en heb ik nog niet eerder gezien dat hij zo reageert.
En ik vatte het sarcastisch van hem op.. miscommunicatie dus.. gezien Bern met bijna niemand omgaat daar..
Dan vind ik het niet fijn hoe er terug gereageerd wordt.. op een vervelende manier..
Als ik nou bewust iemand hier 'aanval' 'iemand niet in zijn waarde laat' dan snap ik de reactie.
Echter daar is hier geen sprake van.
Snap de heisa hierom nu ook niet..
Ja maar ik lach hem juist niet uit om zijn mening.. dat is nou net wat ik in de cos uitlegde (zoals je kon zien in mijn geknipte bericht) en wat ik net hier ook uitlegde....quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.
En het zou maar saai worden als iedereen in de COS dezelfde mening heeft.
Zou nu @engine maar proberen terug te krijgen, als ik zou wegblijven voor elke kutopmerking die ik in de COS mocht ontvangen zat ik nu ergens achter Jupiterquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.
En het zou maar saai worden als iedereen in de COS dezelfde mening heeft.
Zo kwam het wel over. Wat moet ik hier van maken dan "quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar ik lach hem juist niet uit om zijn mening.. dat is nou net wat ik in de cos uitlegde (zoals je kon zien in mijn geknipte bericht) en wat ik net hier ook uitlegde....
Nogmaals, het is miscommunicatie.. zit niemand hier uit te lachen.
Vind het wel zwaar overdreven hoe het nu opgepakt wordt hier.
Nou maar zo was het niet bedoeld!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over. Wat moet ik hier van maken dan "![]()
![]()
" ?
En ja het blijft maar doorgaan. Het is veel gezeik om niks...de hele dag vandaag.
Dat is ook onzin. Ik heb helemaal geen problemen met de manier waarop jij post. Ja soms reageer ik daar op maar dat is het dan ook wel. Ik heb wel een probleem met de sfeer in de COS.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou nu @:engine maar proberen terug te krijgen, als ik zou wegblijven voor elke kutopmerking die ik in de COS mocht ontvangen zat ik nu ergens achter Jupiter
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het welquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
COS Afkoelslotje.. een goeie, sinds Utopia geloof ik niet meer nodig geweest
In de DGK tijd was het notes vergelijken zelfs een sport.. die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het wel![]()
my 2 cents.. ik vind het overdreven, het heet niet voor niks FOK forum en geen libelle.. jaja daar issie weer
Helemaal mee eens en dat heb ik net ook al aan Deisyy in DM gedeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het wel![]()
my 2 cents.. ik vind het overdreven, het heet niet voor niks FOK forum en geen libelle.. jaja daar issie weer
Gaat het daar al niet mis?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou maar zo was het niet bedoeld!
Dacht dat jij het sarcastisch bedoelde....
dus.. miscommu.
Snapte je reactie al niet.... met ga maar klaverjassen kijken..
Ben ook niet van jou gewend dat je snibbig bent
en die![]()
![]()
![]()
was van mij uit bedoeld omdat ik zelf vind dat hij zich heel heel weinig onder de andere bewoners mengt..
zie hem voornamelijk met sas aan de praat.. wat op zich jammer is.. (vind ik dan).
dus.. zo was het bedoeld.. niks anders.
Waarom zou ik je uitlachen? ken je langer dan vandaag hier op Fok.. dus tja.. altijd leuk normaal in de cos ook..![]()
waar het mis gaat.. is toch commentaar op users?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat het daar al niet mis?
Engine post iets positiefs, en er wordt aangenomen dat het sarcasme is.
Het was gewoon een serieuze vraag, in Feedback.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar het mis gaat.. is toch commentaar op users?
Negeren van users is de beste optie, ja. Het heeft wel als gevolg dat ik inmiddels hele cossen kan negeren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en dat heb ik net ook al aan Deisyy in DM gedeeld.
Echt zwaar overdreven dit. En dan ook een afkoelslotje![]()
In al die jaren COSsen van BB, Utopia e.d. is het er echt wel erger aan toe gegaan. Hebben we hier nu ook een regelboek met zaken waar we ons wel en niet aan moeten houden?
We lachen in de COS gewoon om een paar mensen die zich vrijwillig in een huis of loods laten opsluiten en de eigenaardige dingen die ze doen. Het is gewoon fijn als je elkaar een beetje met rust laat met je eigen mening en niet elkaar op aanvalt. Dat vind ik hier ook erger dan bij een BB, maar ik negeer die users lekker.
Maar al dat overdreven geknip
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ik moet af en toe ook best eens scrollen om dingen te negeren, maar hele cossen kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Negeren van users is de beste optie, ja. Het heeft wel als gevolg dat ik inmiddels hele cossen kan negeren.
die van mij werd net ook geveegdquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer, de COS op slot, WTF ....![]()
Iets anders, worden postings hier ook geveegd of blijven ze hier wel staan ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de Fb als Cos of Sc gebruikt, dan wordt je post geveegd. En terecht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feedback maar vervolgens wordt het verwijderd ....![]()
![]()
![]()
Ik kijk wie er is en dat bepaald of ik de cos ga lezen of niet. Dus ja, hele cossen negeer ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ik moet af en toe ook best eens scrollen om dingen te negeren, maar hele cossen kan ik me niet voorstellen.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
zomaar een gek idee hoor: maar zullen we weer gewoon een COS openen?
veel gezelliger
Ja ik vraag in de feedback of er een cos kan komenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogmaals, dit is Feedback, geen COS en geen SC
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogmaals, dit is Feedback, geen COS en geen SC
Kunnen we haar afzetten net als een president? Dictatuurtje hier hoor. Niet te kort.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.
Ik zou het echt niet weten beste @utopia2.0 Ik volg de Feedback niet en heb een beetje bijgelezen en vind het allemaal wat overdreven. Ik negeer bepaalde users zoveel mogelijk die ik 'stom' vind en dat gaat prima. Wat er verder aan de hand is geen idee. Dus ik vind het nog steeds overdreven, want we moeten blijkbaar allemaal 'afkoelen' , maar ik heb geen idee waarvan/waarom.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.
Slaat als kut op Dirk dit inderdaad om te doen. Nou nou, we doen even een 'afkoelslotje' nou nou, dat zal ze leren....man man wat een wereld dit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
Mijn feedback is dat ik het heel jammer vindt dat het cossen zo abrupt worden onderbroken
Er zijn waarschijnlijk met mij vele users en lurkers die het erg leuk vinden om te lezen
Zo help je toch een leuk forum om zeep? Dat zal toch niet de bedoeling zijn.
Als mensen zich misdragen, geef ze dan een ban ofzo maar dit is een beetje zoals vroeger; waar de hele klas gestraft wordt.
Een spiegel voor houden? Wie dan? Alle cossers? Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.
En dan nog snap ik het niet waar het nu precies over gaat? "de sfeer" is dat het?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
Lees dan gewoon even de laatste 2 pagina’s van Feedback, dat is toch duidelijk zat.
Dank daarvoor, maar om eerlijk te zijn vind ik die ook wel weer makkelijk?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
En weer open,
Het hoeft heus geen kumbaya te zijn, maar denk een beetje aan de balans en heb respect voor elkaars mening!
[ afbeelding ]
Lees maar terug, het staat allemaal hierboven.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel makkelijk om eerlijk te zijn?
Opeens mag het weer?
Wat was nou het probleem waarom de boel op slot moest en wat mogen we a
[..]
Dank daarvoor, maar om eerlijk te zijn vind ik die ook wel weer makkelijk?
Wat was nou uiteindelijk de reden waarom de boel op slot ging en wat kunnen WE eraan doen om dat te voorkomen? Want ik zie echt niet wat er nu opeens zo erg was dat de boel op slot moest?
En die vind ik ook heel makkelijk. Zijn een paar users die steeds verwijzen.. "lees de feedback maar"quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees maar terug, het staat allemaal hierboven.
Er staat toch een heel duidelijke, uitgebreide post op de vorige pagina.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En die vind ik ook heel makkelijk. Zijn een paar users die steeds verwijzen.. "lees de feedback maar"
Maar benoem het dan eens? Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn, want ik vind het een wat overdreven reactie en snap het niet?
link hem eens of wijs hem aan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat toch een heel duidelijke, uitgebreide post op de vorige pagina.
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:quote:
Dankquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Ik vond het afkoelslotje eerlijk gezegd ook van weinig respect naar de overige users getuigenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tel daarbij de verwijderde posts op die je dus niet gelezen hebt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dank![]()
snap er nog steeds niets van (vind het overdreven), maar weet ik iig waar jij/jullie op doelen.
En daarom vraag ik dus om uitleg. Je kan de bende wel op slot gooien omdat het te ver ging, maar als je het verwijderd en ook niet uitlegt weten we ook niet waaromquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tel daarbij de verwijderde posts op die je dus niet gelezen hebt.
Doel je nu op mijn vraag aan Freaky die stellig beweert dat Morrie gematst is?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef Monique___ het volgende:
slotje er vanaf en er is weer sarcastisch gezeur op een andere user in de Cos..
lijkt niet te helpen een slot van 1.30 uur..
Ik lees nergens sarcastisch gezeur, maar je kan altijd een tr zetten ipv het op deze manier aan te kaarten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef Monique___ het volgende:
slotje er vanaf en er is weer sarcastisch gezeur op een andere user in de Cos..
lijkt niet te helpen een slot van 1.30 uur..
Denk niet dat er meer uitleg gaat komen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En daarom vraag ik dus om uitleg. Je kan de bende wel op slot gooien omdat het te ver ging, maar als je het verwijderd en ook niet uitlegt weten we ook niet waarom
Jullie snappen het echt niet he. Dit gaat niet om één posting, dit gaat om het gedrag van de users de laatste periode/tijd in de cos. Elkaar meer met respect benaderen. Dit gaat niet alleen om vanavond. De sfeer in de cos is de laatste tijd erg slecht, dit was de druppel vanavond, die de emmer deed overlopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk niet dat er meer uitleg gaat komen.
Enorm opgeblazen allemaal.. en dat om 1 post die verkeerd opgevat werd.. kan gebeuren maar wat een geneuzel erna.![]()
(is mijn feedbackmening)
Ik vind de sfeer ik de cos de laatste tijd helemaal niet 'erg slecht'.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jullie snappen het echt niet he. Dit gaat niet om één posting, dit gaat om het gedrag van de users de laatste periode/tijd in de cos. Elkaar meer met respect benaderen. Dit gaat niet alleen om vanavond. De sfeer in de cos is de laatste tijd erg slecht, dit was de druppel vanavond, die de emmer deed overlopen.
Het gaat dus niet om over de schreef gaan, maar om de constante stroom aan negativiteit, grenzend aan haat. Als een bewoner ademhaalt is er al felle kritiek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer ik de cos de laatste tijd helemaal niet 'erg slecht'.
Die is in deze en andere cossen nog wel slechter geweest volgens mij.
Elkaar wat meer negeren en met rust laten helpt wellicht. En ik doe dat vaak bij posts van jou en mootie (die deze post van jou ook likete).
Die vind ik vaak niet zo leuk en dat mag denk ik en daarom probeer ik ze te negeren.
En op andere momenten liken we elkaars posts ook weer. Dat is toch de prima balans die er nodig is.
Als er andere users zijn waarbij dat mis gaat spreek ze dan aan als mod, maar ik heb de laatste tijd weinig posts gezien die echt onwijs over de schreef gingen. Maar ik zit natuurlijk ook niet 24u achter de cos![]()
Nou daar heb jij mij volgens mij nooit op kunnen betrappen. Maar ik moest net wel 'afkoelen' samen met de rest. Dat vind ik een wat overdreven reactie. spreek die users daar dan op aan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om over de schreef gaan, maar om de constante stroom aan negativiteit, grenzend aan haat. Als een bewoner ademhaalt is er al felle kritiek.
‘Gadverdamme, wat haalt dat mens goor adem‘
En dat gebeurt dus ook. Steeds meer users haken af...En ik denk niet dat het de insteek van FOK! is. Maar veel plezier nog. Met je gedram en je betweterige gedoequote:Op donderdag 11 mei 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Die sfeer is er altijd al geweest, of het nou de laatste tijd is of tijdens Utopia b.v. Dat hoort er ook een beetje bij en is typisch FOK. Als je daar niet tegen kunt als user of mod, dan moet je wat anders gaan doen, óf je moet permanent stoppen met de COS als het je allemaal niet bevalt... Simple as that.
Nou, die zijn daar dus op aangesproken van de week. En blijkbaar heeft dat niks geholpen. Dan is dit dus de volgende maatregel die mods in kunnen zetten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou daar heb jij mij volgens mij nooit op kunnen betrappen. Maar ik moest net wel 'afkoelen' samen met de rest. Dat vind ik een wat overdreven reactie. spreek die users daar dan op aan.
En dat vind ik dus overdreven. De hele klas moet nablijven omdat 1 of 2 mensen niet naar de meester luisteren?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, die zijn daar dus op aangesproken van de week. En blijkbaar heeft dat niks geholpen. Dan is dit dus de volgende maatregel die mods in kunnen zetten.
Dat is een aanname.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jullie snappen het echt niet he. Dit gaat niet om één posting, dit gaat om het gedrag van de users de laatste periode/tijd in de cos. Elkaar meer met respect benaderen. Dit gaat niet alleen om vanavond. De sfeer in de cos is de laatste tijd erg slecht, dit was de druppel vanavond, die de emmer deed overlopen.
Dat is met jou gedeeld?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, die zijn daar dus op aangesproken van de week. En blijkbaar heeft dat niks geholpen. Dan is dit dus de volgende maatregel die mods in kunnen zetten.
Je snapt het echt niet. Laten we het daar maar bij laten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is een aanname.
Wat ik overdreven vind aan vanavond is dat er omwille van 1 verkeerd opgevatte post een hele heisa wordt gemaakt.
Ipv te vragen hoe iets bedoeld is.. snibbig reageren, zonder respect![]()
Snap het.. werd verkeerd opgevat.. kan gebeuren.
en door..
Dat was al uitgelegd in de cos (en geveegd) en al uitgelegd hier.. en alsnog gaat alles op slot want.. 'de sfeer'.
Een sneer geven vanwege een sarcastische knip , wat het niet was..
dat is dan ook oke? (retorische vraag).
is toch ook niet respectvol.
Daarbij; zelf vind ik de sfeer passend bij een COS.
Jij denkt dat ik het niet snap.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet. Laten we het daar maar bij laten.
Laat me raden...Je bent een Jefrey fan...quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het niet snap.
Omdat ik niet mee ga in wat je schrijft, dat kan.
Succes met je leven. Dikke doei.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus ook. Steeds meer users haken af...En ik denk niet dat het de insteek van FOK! is. Maar veel plezier nog. Met je gedram en je betweterige gedoeEn ik bedoel niet alleen jou
Hier ben ik het wel mee eens, ik bedoel dan niet de users die je noemt, die staan er los van, maar de boodschap in het algemeen. Ook ik heb af en toe eens een meningsverschil met iemand in de cos. En zolang dat met respect gaat (en dat lukt ook mij niet altijd, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft) moet dat kunnen. Maar als het dan klaar is, is het ook klaar, kan ik net zo goed weer lachen om de comments van die perso(o)n(en).quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer ik de cos de laatste tijd helemaal niet 'erg slecht'.
Die is in deze en andere cossen nog wel slechter geweest volgens mij.
Elkaar wat meer negeren en met rust laten helpt wellicht. En ik doe dat vaak bij posts van jou en mootie (die deze post van jou ook likete).
Die vind ik vaak niet zo leuk en dat mag denk ik en daarom probeer ik ze te negeren.
En op andere momenten liken we elkaars posts ook weer. Dat is toch de prima balans die er nodig is.
Als er andere users zijn waarbij dat mis gaat spreek ze dan aan als mod, maar ik heb de laatste tijd weinig posts gezien die echt onwijs over de schreef gingen. Maar ik zit natuurlijk ook niet 24u achter de cos![]()
Ik kan me helemaal vinden in jouw post KinKiJan. Goed omschrevenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, ik bedoel dan niet de users die je noemt, die staan er los van, maar de boodschap in het algemeen. Ook ik heb af en toe eens een meningsverschil met iemand in de cos. En zolang dat met respect gaat (en dat lukt ook mij niet altijd, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft) moet dat kunnen. Maar als het dan klaar is, is het ook klaar, kan ik net zo goed weer lachen om de comments van die perso(o)n(en).
Waar ik me wel aan stoor en waar ik tot nu toe nog niets over gezien heb is de hypocrisie die zowel sommigen users en mods bezigen als het gaat om negativiteit. Het is totaal afhankelijk van de deelnemer waar het op dat moment over gaat wat er wel/niet getolereerd wordt. Gaat het over Pietje, doen de mods net zo hard mee, maar als het over Truusje gaat wordt er ingegrepen. Ik zie users hier in FB over bepaald gedrag klagen, maar wanneer het in de cos over deelnemers gaat die niet in hun straatje passen, vertonen ze exact hetzelfde gedrag waar dan weer niet ingegrepen wordt.
Ligt dat dan aan TR's? Ik zelf doe daar niks mee, want verder scrollen kost me minder moeite, hou er niet van om hogerop te zeuren en stoor me persoonlijk niet zozeer aan een negatieve comments (wel aan onzin, maar dat is een ander verhaal). Ik zie dus een willekeur die me afhankelijk van de deelnemer waar ik over schrijf '10x' laat nadenken over wat ik wel of niet moet posten om de sfeer al dan niet te verpesten en dat beperkt me in het geven van mijn mening, wat onzin is voor een forum.
Als voorbeeld; ik schreef eerder vanavond in de cos dat ik Eunice steeds egoïstischer vind overkomen. Dan vind ik het van de zotte dat ik me afvraag of het niet 'te negatief' is voor ik op invoeren klik. Ik moet gewoon mijn mening kunnen geven zonder me dat af te moeten vragen. Als ik wil klagen omdat k5 Eunice de hele dag laat zien, is dat commentaar op wat er op stream te zien is, maar van zulke berichten zegt een mod het 'spuugzat' te zijn.
We moeten gewoon niet zo overdrijven en/of persoonlijk aangevallen voelen als iemand een bepaalde deelnemer niet mag. Het is een RLS, het gaat om mensen die kozen voor openbare opsluiting in een loods, het is logisch dat er verschillende meningen over zijn. Positief en negatief, deal with it, leg het niet steeds bij een ander of de mods.
Tot besluit toch een kleine 'disclaimer' naar de mods die ik met bovenstaande niet wil aanvallen, maar enkel aan wil geven hoe ik het ervaar. Ik twijfel er niet aan dat jullie handelen met de beste bedoelingen en om het voor iedereen aangenaam te willen houden, maar wil wel gezegd hebben hoe ik het ervaar.
Of de mensen die ‘vinden dat dat erbij hoort’ gaan wat anders doen. Los je gelijk 2 problemen opquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Die sfeer is er altijd al geweest, of het nou de laatste tijd is of tijdens Utopia b.v. Dat hoort er ook een beetje bij en is typisch FOK. Als je daar niet tegen kunt als user of mod, dan moet je wat anders gaan doen, óf je moet permanent stoppen met de COS als het je allemaal niet bevalt... Simple as that.
Mooi, duidelijk en heel herkenbaar omschreven.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, ik bedoel dan niet de users die je noemt, die staan er los van, maar de boodschap in het algemeen. Ook ik heb af en toe eens een meningsverschil met iemand in de cos. En zolang dat met respect gaat (en dat lukt ook mij niet altijd, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft) moet dat kunnen. Maar als het dan klaar is, is het ook klaar, kan ik net zo goed weer lachen om de comments van die perso(o)n(en).
Waar ik me wel aan stoor en waar ik tot nu toe nog niets over gezien heb is de hypocrisie die zowel sommigen users en mods bezigen als het gaat om negativiteit. Het is totaal afhankelijk van de deelnemer waar het op dat moment over gaat wat er wel/niet getolereerd wordt. Gaat het over Pietje, doen de mods net zo hard mee, maar als het over Truusje gaat wordt er ingegrepen. Ik zie users hier in FB over bepaald gedrag klagen, maar wanneer het in de cos over deelnemers gaat die niet in hun straatje passen, vertonen ze exact hetzelfde gedrag waar dan weer niet ingegrepen wordt.
Ligt dat dan aan TR's? Ik zelf doe daar niks mee, want verder scrollen kost me minder moeite, hou er niet van om hogerop te zeuren en stoor me persoonlijk niet zozeer aan een negatieve comments (wel aan onzin, maar dat is een ander verhaal). Ik zie dus een willekeur die me afhankelijk van de deelnemer waar ik over schrijf '10x' laat nadenken over wat ik wel of niet moet posten om de sfeer al dan niet te verpesten en dat beperkt me in het geven van mijn mening, wat onzin is voor een forum.
Als voorbeeld; ik schreef eerder vanavond in de cos dat ik Eunice steeds egoïstischer vind overkomen. Dan vind ik het van de zotte dat ik me afvraag of het niet 'te negatief' is voor ik op invoeren klik. Ik moet gewoon mijn mening kunnen geven zonder me dat af te moeten vragen. Als ik wil klagen omdat k5 Eunice de hele dag laat zien, is dat commentaar op wat er op stream te zien is, maar van zulke berichten zegt een mod het 'spuugzat' te zijn.
We moeten gewoon niet zo overdrijven en/of persoonlijk aangevallen voelen als iemand een bepaalde deelnemer niet mag. Het is een RLS, het gaat om mensen die kozen voor openbare opsluiting in een loods, het is logisch dat er verschillende meningen over zijn. Positief en negatief, deal with it, leg het niet steeds bij een ander of de mods.
Tot besluit toch een kleine 'disclaimer' naar de mods die ik met bovenstaande niet wil aanvallen, maar enkel aan wil geven hoe ik het ervaar. Ik twijfel er niet aan dat jullie handelen met de beste bedoelingen en om het voor iedereen aangenaam te willen houden, maar wil wel gezegd hebben hoe ik het ervaar.
Beetje hypocriet maar dat boeit verder niet....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mooi, duidelijk en heel herkenbaar omschreven.
Onderstaand soort comments is wel een mooi voorbeeld van waar ik op doel .... Is totaal geen feedback, maar staat er na uren nog steeds, waar anderen direct geknipt werden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje hypocriet maar dat boeit verder niet....
Maar desalnietemin zie ik jou wel als een user die ik soms achter het behang zou willen plakken, maar aan de andere kant comments zie plaatsen waar ik hard om kan lachenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Laat me raden...Je bent een Jefrey fan...
@Deisyy @Dottekequote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje hypocriet maar dat boeit verder niet....
Euhm, daar gaat deze Fb toch over…quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is met jou gedeeld?
Mij niks van bekend.. maar goed
dooor
Ik vind jou ook leuk hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onderstaand soort comments is wel een mooi voorbeeld van waar ik op doel .... Is totaal geen feedback, maar staat er na uren nog steeds, waar anderen direct geknipt werden.
[..]
Maar desalnietemin zie ik jou wel als een user die ik soms achter het behang zou willen plakken, maar aan de andere kant comments zie plaatsen waar ik hard om kan lachen![]()
Die liggen waarschijnlijk al lang op 1 oor.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@ Deisyy @:dotteke
Om dit soort berichten , vervelende berichten op een andere user is de Cos bijna 1.5 uur dicht geweest.. en nu kan het alsnog gewoon doorgaan?
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@ Deisyy @:dotteke
Om dit soort berichten , vervelende berichten op een andere user is de Cos bijna 1.5 uur dicht geweest.. en nu kan het alsnog gewoon doorgaan?
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, mooi omschreven!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze post krijgt wel flink wat likes en reacties en is dus blijkbaar wel herkenbaar voor veel users.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:34 schreef mootie het volgende:
Goede post, maar volgens mij is dat nog steeds niet waar het om draait.
Daarom werd de cos vanavond ook voor bepaalde tijd(hoe zou dat nu toch komen) gesloten. Omdat al die mensen zich herkennen in de ene post met die vele likes. De essentie waar het om draait is niet terug te vinden in die posting, die ondanks dat ontbrekende gedeelte, best wel goede punten bevat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze post krijgt wel flink wat likes en reacties en is dus blijkbaar wel herkenbaar voor veel users.
Dus wellicht zijn er meer mensen die er wat anders over denken dan jij
En weer dat gelul over die essentie? Zeg nou eens wat het probleem is? Is het de sfeer? die door (enkele) users? negatief wordt beinvloed.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom werd de cos vanavond ook voor bepaalde tijd(hoe zou dat nu toch komen) gesloten. Omdat al die mensen zich herkennen in de ene post met die vele likes. De essentie waar het om draait is niet terug te vinden in die posting, die ondanks dat ontbrekende gedeelte, best wel goede punten bevat.
Toch maar reageren. Van mij werd een post geveegd met de opmerking negatief en sfeerverziekend. Ik reageerde op wat er te zien was op stream en begrijp nog steeds niet wat er dan verkeerd aan was. Mssn moeten ze maar een keer naam en toenaam noemen van degenen die klagen, want veel users hebben een voorkeur en over de 1 mag alles gezegd worden, scheldnamen bij het grove af en over een ander mag het niet. ik zie teveel verschillen. En wie zijn dan die klagers die wegblijven vanwege de sfeer?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En weer dat gelul over die essentie? Zeg nou eens wat het probleem is? Is het de sfeer? die door (enkele) users? negatief wordt beinvloed.
Ik ervaar dat gewoon niet zo en vind het overdreven gezeur, maar dit blijft een welles nietes spelletje, waarbij dus @:deisyy het nodig vond om de COS op slot te gooien, maar niet wil/kan zeggen waarom en enkel verwijst naar de dit topic. En ook jij bent nu weer vaag? Ik heb nog steeds geen idee wat het grote probleem is? Er zijn een aantal mensen die de sfeer niet leuk vinden?
En wanneer is de sfeer dan wel weer leuk genoeg? En waar ligt de grens dat de sfeer weer 'beneden' een bepaalde waarde komt dat de COS weer op slot moet?
Ik geloof niet dat dat helemaal is hoe het werktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze post krijgt wel flink wat likes en reacties en is dus blijkbaar wel herkenbaar voor veel users.
Dus wellicht zijn er meer mensen die er wat anders over denken dan jij
Kom op, het is je nu al een paar keer uitgelegd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En weer dat gelul over die essentie? Zeg nou eens wat het probleem is? Is het de sfeer? die door (enkele) users? negatief wordt beinvloed.
Ik ervaar dat gewoon niet zo en vind het overdreven gezeur, maar dit blijft een welles nietes spelletje, waarbij dus @:deisyy het nodig vond om de COS op slot te gooien, maar niet wil/kan zeggen waarom en enkel verwijst naar de dit topic. En ook jij bent nu weer vaag? Ik heb nog steeds geen idee wat het grote probleem is? Er zijn een aantal mensen die de sfeer niet leuk vinden?
En wanneer is de sfeer dan wel weer leuk genoeg? En waar ligt de grens dat de sfeer weer 'beneden' een bepaalde waarde komt dat de COS weer op slot moet?
Hmm ik vind het niet fris om Aggie hier in te betrekken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch maar reageren. Van mij werd een post geveegd met de opmerking negatief en sfeerverziekend. Ik reageerde op wat er te zien was op stream en begrijp nog steeds niet wat er dan verkeerd aan was. Mssn moeten ze maar een keer naam en toenaam noemen van degenen die klagen, want veel users hebben een voorkeur en over de 1 mag alles gezegd worden, scheldnamen bij het grove af en over een ander mag het niet. ik zie teveel verschillen. En wie zijn dan die klagers die wegblijven vanwege de sfeer?
Ik wil 1 opmerking maken en mssn moet iedereen daar maar eens heel goed over nadenken: we hebben een user, die in een hospice zit in haar laatste levensfase. Zij geniet voor zover mogelijk van de streams en COS. Dat is waar ik het meeste van baalde, haar plezier werd wegenomen door het sluiten van COS en kinderachtig gezeik over en weer.
Meer zeg ik er niet over. Ben er voor nu even klaar mee.
Ik wil er maar mee zeggen dat er het erg kinderachtig is wat hier gebeurd is en dat we meer plezier moeten maken en minder op elkaar moeten zeiken. Het leven is te kort voor dit zielige gedrag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm ik vind het niet fris om Aggie hier in te betrekken.
wijs eens aan waar het is uitgelegd? Jij bent de enige die me naar 1 bepaalde post hebt verwezen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op, het is je nu al een paar keer uitgelegd.
Misschien niet direct, maar wel indirect. Waar sommigen de sfeer minder vinden door herhaaldelijk geklaag over Eunice die in beeld is, Erik die z'n neus leeg eet of Mirthe die een warrig verhaal ophangt, vinden anderen de sfeer minder doordat ze zien dat hun berichten over genoemde deelnemers geknipt worden terwijl soortgelijke berichten over andere deelnemers gewoon blijven staan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom werd de cos vanavond ook voor bepaalde tijd(hoe zou dat nu toch komen) gesloten. Omdat al die mensen zich herkennen in de ene post met die vele likes. De essentie waar het om draait is niet terug te vinden in die posting, die ondanks dat ontbrekende gedeelte, best wel goede punten bevat.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wil er maar mee zeggen dat er het erg kinderachtig is wat hier gebeurd is en dat we meer plezier moeten maken en minder op elkaar moeten zeiken. Het leven is te kort voor dit zielige gedrag.
Waarschijnlijk sta ik heel wat anders in het leven dan jij.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet de bedoeling om hier users aan te vallen maar we laten het wel mooi hier staan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat users elkaar in het Feedbacktopic aan gaan vallen.
About last night, het is natuurlijk voor niemand leuk als de COS gesloten wordt en wij hopen dat zeker niet te hoeven doen, maar de redenen zijn hierboven al gegeven. De hoofdreden dat @:Dotteke en ik hier toe besloten was het feit dat users het nodig vonden om op de moderatie te blijven reageren, ook na waarschuwingen.
Nog even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat er helemaal niets negatiefs meer over de bewoners gepost mag worden, dat is hierboven ook al door mij uitgelegd en in onderstaande post in het bijzonder.
Wij denken dat alles hierover nu wel gezegd is door alle partijen, dus eerdere discussie hierover is onnodig.
[..]
Maar wie valt wie waar aan, naar jouw mening?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet de bedoeling om hier users aan te vallen maar we laten het wel mooi hier staan?
Zou fijn zijn als dat ook weggeveegd wordt.. er is al om minder geveegd hier in feedback.
Dit is wat ook bijdraagt aan een negatieve sfeer.
Ik heb hier al in dm op gereageerd en excuus aangeboden voor mijn voorbarige actie.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
@:Deisyy, mag ik nu serieus niet mijn mening geven, die notabene hetzelfde is als de jouwe, en daar ook geen uitleg over geven? Omdat jij denkt dat ik sneer, wat niet zo is. En beide posts verwijder je?
Ik doe niks verkeerd! Ik typte 'herkenbaar'. Omdat ik je woorden herkende en me afvraag of de febo zich aan zijn eigen beleid kan houden.
Ik word er helemaal verdrietig van [ afbeelding ]
Dankjewel Deisyy, dat je er ook hier op terugkomt. Dat waardeer ik!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier al in dm op gereageerd en excuus aangeboden voor mijn voorbarige actie.
ik zal maar even hier reagerenquote:
Sorry maar deze snap ik niet , en helemaal niet waarom je dit naar feedback haaltquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zal maar even hier reageren![]()
maakt het wat uit of het belangrijk is of niet? Van zoveel dingen die in de Cos staan kun je je afvragen of het belangrijk is..
als je de stream zit mee te luisteren hoorde je toch dat ze geen eten hebben, er niet geleverd wordt en er geen budget meer is.
Iedereen tikt daar toch neer wat hij of zij wilt , wat hij of zij ziet/ hoort?
omdat ik eerder van mods te horen kreeg om niet offtopic te gaan in de cos maar het in feedback te zetten.. vandaar mijn reactie hierquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry maar deze snap ik niet , en helemaal niet waarom je dit naar feedback haalt![]()
Dit was gewoon een simpele vraag die prima in de COS hoort
Nee hier is feedback niet voor bedoelt. Dit staat hier in de OP.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
omdat ik eerder van mods te horen kreeg om niet offtopic te gaan in de cos maar het in feedback te zetten.. vandaar mijn reactie hier
Ik snapte je vraag niet.. of het belangrijk of niet is.. voor mij wel ja , om te vermelden![]()
op die fiets
quote:Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum
Ah sorry had het dan in SC gemoeten?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hier is feedback niet voor bedoelt. Dit staat hier in de OP.
[..]
Mensen kinderlokkers, psychopaten en pedo's noemen is geen goed idee.quote:
Humor is verboden?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen kinderlokkers, psychopaten en pedo's noemen is geen goed idee.
Kan dat geen humor noemen.quote:
Je kunt ook je paginainstelling aanpassen, hoeft ie minder in te ladenquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Als ik de streams en cos open heb.
En daarnaast de SV wil lezen, loopt mijn browser vast.
Of SV laadt heel traag, door alle caps en gifjes.
Is het een idee om de SV eerder een slotje te geven en een nieuwe te starten?
Maar dan gaat de cos ook mee toch?quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook je paginainstelling aanpassen, hoeft ie minder in te laden
Nee, da’s wel forumbreedquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dan gaat de cos ook mee toch?
Of kan je dat per topic doen?
Da's jammer, maar dan doe ik jouw oplossing (goeie) wel als ik sv lees en daarna weer terug.quote:
Ik zal de gifjes in een spoiler gaan plaatsen en alleen van de laatste week laten staan. Dat helpt ook vaakquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Als ik de streams en cos open heb.
En daarnaast de SV wil lezen, loopt mijn browser vast.
Of SV laadt heel traag, door alle caps en gifjes.
Is het een idee om de SV eerder een slotje te geven en een nieuwe te starten?
Dat helpt wel, maar is ook best een werkje voor je.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal de gifjes in een spoiler gaan plaatsen en alleen van de laatste week laten staan. Dat helpt ook vaak
Is inderdaad een heleboel werk. Ik ga wel wat minder gifjes plaatsen bij de SVquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat helpt wel, maar is ook best een werkje voor je.
Dus als ik de enige ben, dan is @:D zijn tip voor mij prima.
Heb het nu het aantal per pagina beperkt en werkt eik prima ook in de COS.
Zeker sneller als ik weer alle post op 1 pag. heb.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is inderdaad een heleboel werk. Ik ga wel wat minder gifjes plaatsen bij de SV
Heel veel doen het ook al gewoon niet meer die verwijderd ik dan maar.
Als het goed is moet het nu sneller zijn?
IK hou het nu wel bij, per week de gifs in de spoiler zettenquote:Op donderdag 18 mei 2023 18:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker sneller als ik weer alle post op 1 pag. heb.
Scheelt een heleboel![]()
Maar ben al heel blij met sv,.
Dus als het (soms) te veel werk is, dan is aantal post per pagina verminderen een heel goed alternatief
Het is een leuk foto, maar je onderschrift is nogal op de man, dus die is verwijderd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er mis met de opmerking onder deze foto en de reacties erop? (die werden verwijderd)
Er wordt toch vooral gemopperd op Jeff dat ie Bern afzeikt en alleen maar zeurt. Een positief moment benoemen is niet wenselijk?
[ afbeelding ]
Zie nu ook in de Cos dat dit geknipt is?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er mis met de opmerking onder deze foto en de reacties erop? (die werden verwijderd)
Er wordt toch vooral gemopperd op Jeff dat ie Bern afzeikt en alleen maar zeurt. Een positief moment benoemen is niet wenselijk?
[ afbeelding ]
(Jeff juicht voor Bern. Voor iedereen die Jeff altijd loopt af te zeiken)
Volgens mij zijn die allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie nu ook in de Cos dat dit geknipt is?
het 'gedoe' over Bern is ook nog gewoon te lezen
toen ik bovenstaande typte niet , wellicht ondertussen wel danquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die allemaal verwijderd.
Ik vind het overdreven selectief geneuzel. En daarom was ik al weg.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kritiek is prima, mits dat op een fatsoenlijke manier gaat. Je krijgt nu toch ook normaal antwoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven selectief geneuzel. En daarom was ik al weg.
En het gaat toch helemaal nergens over? Misschien weer een afkoelslotje op de COS?![]()
Voor mij is het niet nodig. Ik ben er weer weg vanVind het vooral apart dat kritiek op moderatie niet wenselijk is.
Waar is het feedback topic dan voor?
tussen 102 en 124 staan nog meerdere berichten over bern het ene is geknipt maar de quotes niet.. die staan er nog gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om dat allemaal terug te lezenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tussen 102 en 124 staan nog meerdere berichten over bern het ene is geknipt maar de quotes niet.. die staan er nog gewoon
en ja.. dan is het wel raar dat van 1 user meteen een grappige zin met een dikke knipoog verwijderd wordt a la minute en van andere users teksten blijven staan.
En nee.. dit is geen kritiek, gewoon een constatering mijnerzijds.
nadat je wel weer die opmerking geveegd hebt onder de foto.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kritiek is prima, mits dat op een fatsoenlijke manier gaat. Je krijgt nu toch ook normaal antwoord.
Uhm ik zit gewoon in de cos? ik zie toch gewoon wat er onder mijn neus gebeurd tijdens het cos'n?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om dat allemaal terug te lezenom te kijken of wij het wel goed doen
Er zijn gewoon bepaalde users die meer mogen plaatsen dan anderen. En ik ken zeker 5 tot 10 users die amper meer in de COS komen om die reden. Ik sta ook weer op dat lijstje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om dat allemaal terug te lezenom te kijken of wij het wel goed doen
zie hierbovenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
En wat was de reden dat deze post verwijderd is?
deze ? "Het is een leuk foto, maar je onderschrift is nogal op de man, dus die is verwijderd."quote:
En de hele post was nu weg, dus het was ook geen leuke foto/gifje?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
deze ? "Het is een leuk foto, maar je onderschrift is nogal op de man, dus die is verwijderd."
Wat is er 'nogal op de man' aan :
Oh wacht het kan toch wel(speciaal voor de fans)
Ik had het hierboven al uitgelegd waarom de eerste foto was aangepast, dat bedoelde ik met "zie hierboven".quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee mag niet.
Worden gewist... en als je vraagt waarom? "Zie hierboven.."
[ afbeelding ]
Je weet waar de C voor staat in COS?quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:59 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt zowaar de laatse posts écht geCOSt![]()
Kan daar niet wat beter op gelet worden ?
Ik zie zo vaak dat iemand iets post over wat hij ziet op de streams en daar komen dan allerlei reacties met meningen op
Dat is toch geen COSSEN ? Al die mensen die zo nodig willen reageren,kunnen ook een bijdrage leveren met wat ze op de streams zien , toch ?
Je mening boeit niet, iedereen heeft een andere mening immers ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |