quote:Op zondag 23 april 2023 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige FB al eens gevraagd hoe het kan dat ik jouw Posts soms wel kan lezen.
En dan heb ik het niet over geqoute Posts
Nog steeds geen antwoord op gehad
Dus vanaf nu is dit topic daar weer voor bedoeld, dus commentaar op elkaar kan vanaf nu achterwege blijven.quote:Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.
Precies, en als er dan kritiek op bewoners wordt geuit en daar wordt door users op gereageerd met "alles is fout", "het mag niet meer gezellig zijn", "beter klaag je verder over Babette", dan zijn dat sneren en daar spreek ik users op aan, want dat verziekt de sfeer op een hele vervelende manier.quote:Op zondag 23 april 2023 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kritiek en sneren
Dat gebeurt idd af en toe. Ik heb zelf ook een aantal geblokt, maar lees ze soms nog wel danquote:Op zondag 23 april 2023 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige FB al eens gevraagd hoe het kan dat ik jouw Posts soms wel kan lezen.
En dan heb ik het niet over geqoute Posts
Nog steeds geen antwoord op gehad
Dotteke en ik kunnen daar niets mee, open er hier anders een topic over Feedback, Bugs en Developmentquote:Op zondag 23 april 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gebeurt idd af en toe. Ik heb zelf ook een aantal geblokt, maar lees ze soms nog wel dan
quote:Op zondag 23 april 2023 18:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het even gelaten, maar in de OP van dit topic staatDus vanaf nu is dit topic daar weer voor bedoeld, dus commentaar op elkaar kan vanaf nu achterwege blijven.quote:Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum.
Omdat ik juist daarvoor had gezegd waarvoor dit feedback topic is bedoeld en daar viel jouw post niet onder.quote:
Klopt dat zeg ik, door te zeggen dat iets gepost is wat niet is gepost, het is niet waar en buiten dat, laat anderen posten wat ze willen, daar hoef jij verder niet sarcastisch over te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jezus het wordt steeds erger hier
Eigenlijk zeg je dus gewoon dat ik aan stemminmakerij doe
Op iedere slak zout leggen ..
Maar ik heb dat in andere woorden gelezen , ik hou er niet van om vals beschuldigd te worden
Dan heb je niet goed gelezen en nogmaals ik hou er niet van om vals beschuldigd te wordenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt dat zeg ik, door te zeggen dat iets gepost is wat niet is gepost, het is niet waar en buiten dat, laat anderen posten wat ze willen, daar hoef jij verder niet sarcastisch over te doen.
Wat heb ik dan niet goed gelezen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen en nogmaals ik hou er niet van om vals beschuldigd te worden
Hier wordt niet over bans gesproken,quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:freshfruit is op vakantie gestuurd zie ik ?![]()
Zou ik ook willen weten en waarom in de ochtend ( herstel ipv avond was het vanmorgen) offtopic posten blijven staan waar ook mod Dotteke aan mee deed.en ook de post van mod D staat er ook nog en die heeft ook geen flikker met de streams te maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:44 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom ik wel zou mogen tikken dat het wachten lang duurt.
En als ik een grapje maak dat inmiddels William gekroond word mag het niet.
Waarmee overduidelijk het zelfde werd bedoeld.
Ik tik het nota benen nog uit ook.
Ik zou graag willen weten, waarom dit geknipt wordt?
"Inmiddels wordt William gekroond "typte jij en dan al die reacties die er op volgde.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:44 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom ik wel zou mogen tikken dat het wachten lang duurt.
En als ik een grapje maak dat inmiddels William gekroond word mag het niet.
Waarmee overduidelijk het zelfde werd bedoeld.
Ik tik het nota benen nog uit ook.
Ik zou graag willen weten, waarom dit geknipt wordt?
Dank voor je uitleg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
"Inmiddels wordt William gekroond "typte jij en dan al die reacties die er op volgde.
Heeft niets met de streams te maken was ook niet op de stream werd op de stream ook niet over gesproken.
En er is een Kroning op tv vandaar dat ik het offtopic vond
We staan echt wel af en toe off-topic toe, maar omdat er momenteel ook een kroning plaatvond zag ik het niet als grap. Dat is dan mijn fout geweest. Maar er kwamen ook gelijk veel reacties op en om echt een hele rits offtopic te voorkomen is het beter knippen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg.
Helder, ook dit wordt dus als off topic gezien.
Commentaar op de streams is dus wat letterlijk werkelijk direct te zien is.
En dat letterlijk registreren. Commentaar gebaseerd op enige eigen interpretaties ter aanvulling op de streams is niet gewenst.
Ik ga ervan uit dat er dan 1 lijn wordt getrokken bij off topic, want voor mijn gevoel wisselt het.
Helderderderquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We staan echt wel af en toe off-topic toe, maar omdat er momenteel ook een kroning plaatvond zag ik het niet als grap. Dat is dan mijn fout geweest. Maar er kwamen ook gelijk veel reacties op en om echt een hele rits offtopic te voorkomen is het beter knippen.
Een geintje af en toe moet zeker kunnen.
En ook van jou laat ik wel eens een offtopic post staan zoals van meerdere.
Wij hebben in het begin gezegd dat als het over een bewoner gaat of een oud bewoner dat gewoon in de COS besproken mag worden. Maar William zit niet in de loods
Ik heb van twee users posts verwijderd en had het over hen.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:14 schreef Flow3r het volgende:
Waar gaat het over ? @:Deisyy
[..]
je zei het vlak na mijn posting en ik zie niks anders![]()
maar sorry hoor
ja oke, ik dacht het alquote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van twee users posts verwijderd en had het over hen.
Don't worryquote:Op maandag 8 mei 2023 23:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja oke, ik dacht het al![]()
zie boven, ik mis soms posts dus leek net of je het tegen mij had
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op maandag 8 mei 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
soms zit ik mee te posten en dan komt er een hele tijd niks , waardoor ik ga verversen, blijkt dat ik op pagina 3 van dat topic zat . terwijl de rest al op pagina 8 zijn
Eerder kon ik op éen pagina blijven waar álle posts op stonden, dus éen lange pagina, maar dat gaat dus niet meer
Iemand hier ook last van en hoe op te lossen ?
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25quote:Op maandag 8 mei 2023 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Dat werkt volgens mij alleen voor de desktopversie.
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50quote:Op maandag 8 mei 2023 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25
bij mij lukt het nietquote:Op maandag 8 mei 2023 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50
Heel vreemd, anders even navragen in Feedback. Ik zou ook niet weten hoe dit opgelost kan worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
bij mij lukt het niet
[ afbeelding ]
ik hoef niet te enteren of ergens te saven, moet automatisch gaan, niet dus
Eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee eens.
Zowel positief als negatief benoemen.
Maar wat ik wel ervaar is dat ook in de COS niet altijd zo op elkaar gereageerd wordt..
Bv als ik wat positiefs zou tikken over Jeff (ja daar is ie weer), dan is de kans heel groot dat ik direct een aantal reacties krijg met wat Jeff allemaal niet goed doet.
Of een heel relaas dat anderen dat ook hebben/doen.
En dat is natuurlijk op alles daar van toepassing, niet alleen op Jeff (maar hij komt wel regelmatig voor dus vandaar hem als vb)
Zo is datquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Eens
En nee, niet Eunicerig![]()
Op naar nog een paar leuke maanden![]()
Er zijn alleen positieve commentaren als het over Jeffrey gaat..Ben je het daar niet mee eens dan wordt je afgefakkelt in de cos.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:31 schreef woxxel het volgende:
Zo jammer dat er geen oog meer is voor de positieve commentaren die geplaatst worden, want die zijn er ook zat.
En zeg zelf, t is soms ook leuk om te klagen overbewoners. Dat wordt zelfs hier gedaan:) maar dan over de cos
Eens. Is ook DE reden dat ik nog maar amper iets neerpen hiero. De tolerantie hier is behoorlijk laag aan het worden. Zowel de tolerantie naar een andere user als de tolerantie naar de bewoners van deze rls.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
@engine?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ja okay doei...kunnen jullie lekker samen verder zeiken
Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:engine?
geen zin in een discussie maar ik vind de communicatie niet zo fijn op deze manier.. nergens voor nodig.
Kan niet eens meer een grapje gemaakt worden?
Dacht serieus dat jij met je eerste post over Bern sarcastisch was.. juist omdat hij zich zo terug trekt met sas..
En vind er wel wat van dat mijn zelfknip dan geveegd wordt en de rest niet?
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Zelf denk ik dat het een wisselwerking is, mijn visie: omdat er heel veel onnodig negatief gepost wordt proberen andere users weer hun gram te halen door iets negatiefs over Jeff te posten. Dat is ook onnodig en heel jammer, dat aftroeven is nergens voor nodig.
Niemand heeft alleen maar slechte kanten, Jeff niet, Zoe niet, Bern niet en zelfs Isaac niet (denk ik)
Ik hoop dat we het met elkaar de laatste paar maanden nog leuk kunnen hebben in de COS en dat betekent zeker niet dat we het allemaal met elkaar eens moeten zijn, want dat zou maar saai zijn. Maar laten we elkaar voor in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, en vooral proberen een beetje balans te krijgen tussen de positiviteit en negativiteit.
Mijn sarcastische post?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.
En je sarcastische posts over knippen kan je achterwege laten.
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mijn sarcastische post?
dat ik schrijf ' zelfknip voor het geveegd wordt.. '
dat was niet sarcastisch.. dat was serieus.. omdat ik weet dat je daar niet offtopic mag gaan..
Ik laat hem in zijn waarde daarbij heb ik frequent gepost met hem in BB en heb ik nog niet eerder gezien dat hij zo reageert.
En ik vatte het sarcastisch van hem op.. miscommunicatie dus.. gezien Bern met bijna niemand omgaat daar..
Dan vind ik het niet fijn hoe er terug gereageerd wordt.. op een vervelende manier..
Als ik nou bewust iemand hier 'aanval' 'iemand niet in zijn waarde laat' dan snap ik de reactie.
Echter daar is hier geen sprake van.
Snap de heisa hierom nu ook niet..
Ja maar ik lach hem juist niet uit om zijn mening.. dat is nou net wat ik in de cos uitlegde (zoals je kon zien in mijn geknipte bericht) en wat ik net hier ook uitlegde....quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.
En het zou maar saai worden als iedereen in de COS dezelfde mening heeft.
Zou nu @engine maar proberen terug te krijgen, als ik zou wegblijven voor elke kutopmerking die ik in de COS mocht ontvangen zat ik nu ergens achter Jupiterquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.
En het zou maar saai worden als iedereen in de COS dezelfde mening heeft.
Zo kwam het wel over. Wat moet ik hier van maken dan "quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar ik lach hem juist niet uit om zijn mening.. dat is nou net wat ik in de cos uitlegde (zoals je kon zien in mijn geknipte bericht) en wat ik net hier ook uitlegde....
Nogmaals, het is miscommunicatie.. zit niemand hier uit te lachen.
Vind het wel zwaar overdreven hoe het nu opgepakt wordt hier.
Nou maar zo was het niet bedoeld!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over. Wat moet ik hier van maken dan "![]()
![]()
" ?
En ja het blijft maar doorgaan. Het is veel gezeik om niks...de hele dag vandaag.
Dat is ook onzin. Ik heb helemaal geen problemen met de manier waarop jij post. Ja soms reageer ik daar op maar dat is het dan ook wel. Ik heb wel een probleem met de sfeer in de COS.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou nu @:engine maar proberen terug te krijgen, als ik zou wegblijven voor elke kutopmerking die ik in de COS mocht ontvangen zat ik nu ergens achter Jupiter
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het welquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
COS Afkoelslotje.. een goeie, sinds Utopia geloof ik niet meer nodig geweest
In de DGK tijd was het notes vergelijken zelfs een sport.. die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het wel![]()
my 2 cents.. ik vind het overdreven, het heet niet voor niks FOK forum en geen libelle.. jaja daar issie weer
Helemaal mee eens en dat heb ik net ook al aan Deisyy in DM gedeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het wel![]()
my 2 cents.. ik vind het overdreven, het heet niet voor niks FOK forum en geen libelle.. jaja daar issie weer
Gaat het daar al niet mis?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou maar zo was het niet bedoeld!
Dacht dat jij het sarcastisch bedoelde....
dus.. miscommu.
Snapte je reactie al niet.... met ga maar klaverjassen kijken..
Ben ook niet van jou gewend dat je snibbig bent
en die![]()
![]()
![]()
was van mij uit bedoeld omdat ik zelf vind dat hij zich heel heel weinig onder de andere bewoners mengt..
zie hem voornamelijk met sas aan de praat.. wat op zich jammer is.. (vind ik dan).
dus.. zo was het bedoeld.. niks anders.
Waarom zou ik je uitlachen? ken je langer dan vandaag hier op Fok.. dus tja.. altijd leuk normaal in de cos ook..![]()
waar het mis gaat.. is toch commentaar op users?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat het daar al niet mis?
Engine post iets positiefs, en er wordt aangenomen dat het sarcasme is.
Het was gewoon een serieuze vraag, in Feedback.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar het mis gaat.. is toch commentaar op users?
Negeren van users is de beste optie, ja. Het heeft wel als gevolg dat ik inmiddels hele cossen kan negeren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en dat heb ik net ook al aan Deisyy in DM gedeeld.
Echt zwaar overdreven dit. En dan ook een afkoelslotje![]()
In al die jaren COSsen van BB, Utopia e.d. is het er echt wel erger aan toe gegaan. Hebben we hier nu ook een regelboek met zaken waar we ons wel en niet aan moeten houden?
We lachen in de COS gewoon om een paar mensen die zich vrijwillig in een huis of loods laten opsluiten en de eigenaardige dingen die ze doen. Het is gewoon fijn als je elkaar een beetje met rust laat met je eigen mening en niet elkaar op aanvalt. Dat vind ik hier ook erger dan bij een BB, maar ik negeer die users lekker.
Maar al dat overdreven geknip
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ik moet af en toe ook best eens scrollen om dingen te negeren, maar hele cossen kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Negeren van users is de beste optie, ja. Het heeft wel als gevolg dat ik inmiddels hele cossen kan negeren.
die van mij werd net ook geveegdquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer, de COS op slot, WTF ....![]()
Iets anders, worden postings hier ook geveegd of blijven ze hier wel staan ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de Fb als Cos of Sc gebruikt, dan wordt je post geveegd. En terecht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feedback maar vervolgens wordt het verwijderd ....![]()
![]()
![]()
Ik kijk wie er is en dat bepaald of ik de cos ga lezen of niet. Dus ja, hele cossen negeer ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ik moet af en toe ook best eens scrollen om dingen te negeren, maar hele cossen kan ik me niet voorstellen.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
zomaar een gek idee hoor: maar zullen we weer gewoon een COS openen?
veel gezelliger
Ja ik vraag in de feedback of er een cos kan komenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogmaals, dit is Feedback, geen COS en geen SC
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
Nogmaals, dit is Feedback, geen COS en geen SC
Kunnen we haar afzetten net als een president? Dictatuurtje hier hoor. Niet te kort.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder sneu bezig Deisyy. Dat is de feedback waar ik het vandaag maar even bij laat.
Ik zou het echt niet weten beste @utopia2.0 Ik volg de Feedback niet en heb een beetje bijgelezen en vind het allemaal wat overdreven. Ik negeer bepaalde users zoveel mogelijk die ik 'stom' vind en dat gaat prima. Wat er verder aan de hand is geen idee. Dus ik vind het nog steeds overdreven, want we moeten blijkbaar allemaal 'afkoelen' , maar ik heb geen idee waarvan/waarom.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.
Slaat als kut op Dirk dit inderdaad om te doen. Nou nou, we doen even een 'afkoelslotje' nou nou, dat zal ze leren....man man wat een wereld dit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
Mijn feedback is dat ik het heel jammer vindt dat het cossen zo abrupt worden onderbroken
Er zijn waarschijnlijk met mij vele users en lurkers die het erg leuk vinden om te lezen
Zo help je toch een leuk forum om zeep? Dat zal toch niet de bedoeling zijn.
Als mensen zich misdragen, geef ze dan een ban ofzo maar dit is een beetje zoals vroeger; waar de hele klas gestraft wordt.
Een spiegel voor houden? Wie dan? Alle cossers? Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Deisyy is sneu bezig? Omgekeerde wereld. Denk je nu echt dat Deisyy en Dot de COS met plezier dichtgooien. Mensen moeten eens gaan nadenken waarom de COS gesloten is, wat nu de werkelijke reden is. Een spiegel voorhouden zou een uitkomst zijn in plaats het te gooien op de moderatie.
En dan nog snap ik het niet waar het nu precies over gaat? "de sfeer" is dat het?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
Lees dan gewoon even de laatste 2 pagina’s van Feedback, dat is toch duidelijk zat.
Dank daarvoor, maar om eerlijk te zijn vind ik die ook wel weer makkelijk?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
En weer open,
Het hoeft heus geen kumbaya te zijn, maar denk een beetje aan de balans en heb respect voor elkaars mening!
[ afbeelding ]
Lees maar terug, het staat allemaal hierboven.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel makkelijk om eerlijk te zijn?
Opeens mag het weer?
Wat was nou het probleem waarom de boel op slot moest en wat mogen we a
[..]
Dank daarvoor, maar om eerlijk te zijn vind ik die ook wel weer makkelijk?
Wat was nou uiteindelijk de reden waarom de boel op slot ging en wat kunnen WE eraan doen om dat te voorkomen? Want ik zie echt niet wat er nu opeens zo erg was dat de boel op slot moest?
En die vind ik ook heel makkelijk. Zijn een paar users die steeds verwijzen.. "lees de feedback maar"quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees maar terug, het staat allemaal hierboven.
Er staat toch een heel duidelijke, uitgebreide post op de vorige pagina.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En die vind ik ook heel makkelijk. Zijn een paar users die steeds verwijzen.. "lees de feedback maar"
Maar benoem het dan eens? Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn, want ik vind het een wat overdreven reactie en snap het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |