Overal op FOK heeft FB een titelquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:03 schreef Verida het volgende:
Is Feedback #4 niet voldoende titel voor een FB topic?
ik hoef helemaal niet perse mijn zin te krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overal op FOK heeft FB een titel
maar je hebt je zin weer
Komt omdat FOK! dan te traag reageert en jij té snel reageert en dus het vorig post bericht nog in je typ venster staatquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Ik heb een vraagje voor @:bondage
Als ik achter elkaar post, zonder dat er een post tussen zit gaat de laatste post altijd mee met de huidige post... dat is best irritant misschien dat jij weet hoe of wat... dank alvast...
Dank je wel...👍quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt omdat FOK! dan te traag reageert en jij té snel reageert en dus het vorig post bericht nog in je typ venster staat
Dus minder snel reageren of goed checken of er niet nog een post bericht in het venster staat
Viel mij wel op dat er meer daar last van hadden, zelf ook wel eens gehadquote:
Ja klopt, ik zie het vaker in de cos...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat er meer daar last van hadden, zelf ook wel eens gehad
Heb je iets veranderd in Settings. Kijk daar even. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:42 schreef Judiwi het volgende:
Ik weet niet als ik hier goed zit. Maar het uiterlijk van mijn pagina is veranderd. Is nu zwart met geel en groen.
Hoe kan ik dit weer gewoon wit krijgen?
Hey Uto. Heb net dezelfde vraag beantwoord in de SCquote:Op zondag 16 april 2023 01:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand hier nog iets vernomen van Aggie? Random vraag.
Ze was hier vanmiddagquote:Op zondag 16 april 2023 01:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand hier nog iets vernomen van Aggie? Random vraag.
Dat constante onterechte afzeiken van bewoners is sfeerverziekend, lees anders de userpolicy even door daarover.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel de COS,het staat iedereen vrij om te posten lijkt me.
Wanneer het over Jef gaat doe je anders wel vrolijk mee.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat constante onterechte afzeiken van bewoners is sfeerverziekend, lees anders de userpolicy even door daarover.
De post die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer het over Jef gaat doe je anders wel vrolijk mee.
Je hebt de userpolicy nog niet doorgelezen dus.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je tracht te bereiken? Mag er straks helemaal niks meer? Alleen maar kumbajah?
Op de TR knop rammen doen er wel meer, niets mis mee (mits het terecht is).quote:Op woensdag 19 april 2023 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
Zo werkt het dus.Lekker op de TR rammen.Ze doen het weer.
Ik weet dondersgoed hoe de COS werkt.Jij bent nu bezig om het naar jouw zin te buigen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de userpolicy nog niet doorgelezen dus.
Je begrijpt dus niet wat ik wil zeggen, als het op stream is is het op stream, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Al zal ik 100 keer posten dat Erik in zijn neus zit.Als het op de stream is het ontopic.
En die mening deel ik dus niet,denk jij te kunnen bepalen?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
Elke ochtend weer beginnen over het ondergoed, het neuspeuteren, het leegmaken van verpakkingen, het mond wagenwijd opendoen, het niet wassen met zeep, moet nieuwe kleding kopen enz enz.
en dan vanmorgen weer over het niet spontaan opruimen en afwassen, (gaat dan over de troep die andere bewoners maken de avond ervoor)
Dit roept weer tegenreactie op van users die dit weerleggen, is dom van die users, want dat is namelijk de leut....
Het is dan een soort vliegen afvangen van wie het leukste kan posten over bamboe ondergoed enz
En dat vind ik dus sfeerverziekend., maar goed dat is slechts mijn persoonlijke mening
Dat zei je net ook al ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:09 schreef Frummelie het volgende:
Hier nog een tipje...
Misschien is het handig dat je in het vervolg de hele post leest voordat je reageert..
Nee Verida bepaalt ook niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die mening deel ik dus niet,denk jij te kunnen bepalen?
Je mist duidelijk een point.Waar hebben we het over users?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt dus niet wat ik wil zeggen, als het op stream is is het op stream, dat lijkt me duidelijk.
Maar constant afzeiken om het afzeiken, dus iemand iets kwalijk nemen wat anderen ook of ook niet doen, is dus wel sfeerverziekend. En dan heb ik het niet over één keer maar over het feit dat het elke dag gebeurd, en dan heb ik het ook niet alleen over Erik, het gebeurt over meerdere users.
ik denk niets te kunnen bepalen. Het is mijn persoonlijke mening dat het dagelijks afzeiken van dezelfde personen op de streams, over dingen die ze misschien ooit een keer gedaan of gezegd hebben, dus voor mij sfeerverziekend is.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die mening deel ik dus niet,denk jij te kunnen bepalen?
Slip of the pen fingers, moet bewoners zijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mist duidelijk een point.Waar hebben we het over users?
Ik vind jou posts ook vaak zuur.En toch mag ik je wel.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niets te kunnen bepalen. Het is mijn persoonlijke mening dat het dagelijks afzeiken van dezelfde personen op de streams, over dingen die ze misschien ooit een keer gedaan of gezegd hebben, dus voor mij sfeerverziekend is.
Weet je wat sfeerverziekend is, dat jij ineens uit de bosjes komt als het over Erik gaat en dan verhaal komt halen... en dan begint het gedonder.. zolang ik zie dat Erik of wie dan ook gore dingen aant het doen zijn, blijf ik dat melden wat het is de COS...quote:Op woensdag 19 april 2023 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niets te kunnen bepalen. Het is mijn persoonlijke mening dat het dagelijks afzeiken van dezelfde personen op de streams, over dingen die ze misschien ooit een keer gedaan of gezegd hebben, dus voor mij sfeerverziekend is.
Maar het heeft allemaal niets met iemand wel of niet mogen te maken, neem het allemaal niet te persoonlijk.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind jou posts ook vaak zuur.En toch mag ik je wel.
Het is leven en laten leven.
Maar als er in de COS niet ieders mening gepost mag worden is het hek van de dam.
tjongejongequote:Op woensdag 19 april 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je wat sfeerverziekend dat jij ineens uit de bosjes komt als het over Erik gaat en dan verhaal komt halen... en dan begint het gedonder.. zolang ik zie dat Erik of wie dan ook gore dingen aant het doen zijn, blijf ik dat melden wat het is de COS...
Dat is prima, want dat gaat over de streams.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je wat sfeerverziekend dat jij ineens uit de bosjes komt als het over Erik gaat en dan verhaal komt halen... en dan begint het gedonder.. zolang ik zie dat Erik of wie dan ook gore dingen aant het doen zijn, blijf ik dat melden wat het is de COS...
Policy.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is prima, want dat gaat over de streams.
Tuurlijk je hebt helemaal gelijk...quote:Op woensdag 19 april 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is prima, want dat gaat over de streams.
I knowquote:Op woensdag 19 april 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tuurlijk je hebt helemaal gelijk...
et gebeurt over alle deelnemersquote:Op woensdag 19 april 2023 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt dus niet wat ik wil zeggen, als het op stream is is het op stream, dat lijkt me duidelijk.
Maar constant afzeiken om het afzeiken, dus iemand iets kwalijk nemen wat anderen ook of ook niet doen, is dus wel sfeerverziekend. En dan heb ik het niet over één keer maar over het feit dat het elke dag gebeurd, en dan heb ik het ook niet alleen over Erik, het gebeurt over meerdere bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |