abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209114652
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 02:25 schreef mootie het volgende:

[..]
Kom op, het is je nu al een paar keer uitgelegd.
wijs eens aan waar het is uitgelegd? Jij bent de enige die me naar 1 bepaalde post hebt verwezen.
Een post die ik niet helemaal snap qua reactie die erop volgde qua COS dicht gooien e.d. ?
Of leg het nog maar een keer uit als je er zo zat van bent?
Leg het dan maar nog een keer goed uit zodat we erover op kunnen houden
  vrijdag 12 mei 2023 @ 02:52:39 #252
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_209114676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 01:57 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Daarom werd de cos vanavond ook voor bepaalde tijd(hoe zou dat nu toch komen) gesloten. Omdat al die mensen zich herkennen in de ene post met die vele likes. De essentie waar het om draait is niet terug te vinden in die posting, die ondanks dat ontbrekende gedeelte, best wel goede punten bevat.
Misschien niet direct, maar wel indirect. Waar sommigen de sfeer minder vinden door herhaaldelijk geklaag over Eunice die in beeld is, Erik die z'n neus leeg eet of Mirthe die een warrig verhaal ophangt, vinden anderen de sfeer minder doordat ze zien dat hun berichten over genoemde deelnemers geknipt worden terwijl soortgelijke berichten over andere deelnemers gewoon blijven staan.

Mijn sfeer is niet jouw sfeer, en onze sfeer niet die van 'Kees'. En daarmee kom ik weer bij wat ik een tijdje terug hier al zei; je kunt niet zeggen dat 'de sfeer' door 'een bepaalde groep' bepaald wordt, iedereen maakt er deel van uit. En in plaats van wijzen zou hand in eigen boezem of zoals je zelf hier ook gezegd hebt, eens een spiegel voorzetten beter zijn. En dat zeg ik nu wel, maar ook ik vind wijzen soms makkelijker dan helemaal dat shirt in met die hand en de spiegel staat te ver :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209114689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik wil er maar mee zeggen dat er het erg kinderachtig is wat hier gebeurd is en dat we meer plezier moeten maken en minder op elkaar moeten zeiken. Het leven is te kort voor dit zielige gedrag.
Waarschijnlijk sta ik heel wat anders in het leven dan jij.
:{w
pi_209114879
Foutje.. ik had hier bij zitten lezen en dacht later dat ik in de COS zat.. 8)7
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 07:58:38 #255
184769 crew  Deisyy
pi_209115116
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat users elkaar in het Feedbacktopic aan gaan vallen.

About last night, het is natuurlijk voor niemand leuk als de COS gesloten wordt en wij hopen dat zeker niet te hoeven doen, maar de redenen zijn hierboven al gegeven. De hoofdreden dat @Dotteke en ik hier toe besloten was het feit dat users het nodig vonden om op de moderatie te blijven reageren, ook na waarschuwingen.
Nog even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat er helemaal niets negatiefs meer over de bewoners gepost mag worden, dat is hierboven ook al door mij uitgelegd en in onderstaande post in het bijzonder.

Wij denken dat alles hierover nu wel gezegd is door alle partijen, dus verdere discussie hierover is onnodig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?

Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.

Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.

Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.

Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 12-05-2023 09:03:10 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209115259
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 07:58 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat users elkaar in het Feedbacktopic aan gaan vallen.

About last night, het is natuurlijk voor niemand leuk als de COS gesloten wordt en wij hopen dat zeker niet te hoeven doen, maar de redenen zijn hierboven al gegeven. De hoofdreden dat @:Dotteke en ik hier toe besloten was het feit dat users het nodig vonden om op de moderatie te blijven reageren, ook na waarschuwingen.
Nog even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat er helemaal niets negatiefs meer over de bewoners gepost mag worden, dat is hierboven ook al door mij uitgelegd en in onderstaande post in het bijzonder.

Wij denken dat alles hierover nu wel gezegd is door alle partijen, dus eerdere discussie hierover is onnodig.

[..]

Niet de bedoeling om hier users aan te vallen maar we laten het wel mooi hier staan?
Zou fijn zijn als dat ook weggeveegd wordt.. er is al om minder geveegd hier in feedback.
Dit is wat ook bijdraagt aan een negatieve sfeer.
pi_209115955
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 08:19 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Niet de bedoeling om hier users aan te vallen maar we laten het wel mooi hier staan?
Zou fijn zijn als dat ook weggeveegd wordt.. er is al om minder geveegd hier in feedback.
Dit is wat ook bijdraagt aan een negatieve sfeer.
Maar wie valt wie waar aan, naar jouw mening?
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 10:37:35 #258
388664 crew  Dotteke
pi_209116947
Het is nu wel klaar met dit onderwerp zoals Deisyy al zei.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209122706
@Deisyy, mag ik nu serieus niet mijn mening geven, die notabene hetzelfde is als de jouwe, en daar ook geen uitleg over geven? Omdat jij denkt dat ik sneer, wat niet zo is. En beide posts verwijder je?

Ik doe niks verkeerd! Ik typte 'herkenbaar'. Omdat ik je woorden herkende en me afvraag of de febo zich aan zijn eigen beleid kan houden.

Ik word er helemaal verdrietig van

[ Bericht 11% gewijzigd door HappyCharly op 12-05-2023 19:13:40 ]
♡♡♡♡
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 19:56:04 #260
184769 crew  Deisyy
pi_209123754
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
@:Deisyy, mag ik nu serieus niet mijn mening geven, die notabene hetzelfde is als de jouwe, en daar ook geen uitleg over geven? Omdat jij denkt dat ik sneer, wat niet zo is. En beide posts verwijder je?

Ik doe niks verkeerd! Ik typte 'herkenbaar'. Omdat ik je woorden herkende en me afvraag of de febo zich aan zijn eigen beleid kan houden.

Ik word er helemaal verdrietig van [ afbeelding ]
Ik heb hier al in dm op gereageerd en excuus aangeboden voor mijn voorbarige actie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 12-05-2023 20:05:24 ]
pi_209124124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb hier al in dm op gereageerd en excuus aangeboden voor mijn voorbarige actie.
Dankjewel Deisyy, dat je er ook hier op terugkomt. Dat waardeer ik!
Zand erover en laten we het weer gezellig hebben in de cos. :)
♡♡♡♡
pi_209127811
ff bijgelezen, och arme de mods, het is ook niet te doen om het voor iedereen goed te doen als moderator
pi_209171029
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Is dat belangrijk dan?
ik zal maar even hier reageren :)
maakt het wat uit of het belangrijk is of niet? Van zoveel dingen die in de Cos staan kun je je afvragen of het belangrijk is..

als je de stream zit mee te luisteren hoorde je toch dat ze geen eten hebben, er niet geleverd wordt en er geen budget meer is.
Iedereen tikt daar toch neer wat hij of zij wilt , wat hij of zij ziet/ hoort?
  dinsdag 16 mei 2023 @ 10:24:51 #264
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209171047
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:

[..]
ik zal maar even hier reageren :)
maakt het wat uit of het belangrijk is of niet? Van zoveel dingen die in de Cos staan kun je je afvragen of het belangrijk is..

als je de stream zit mee te luisteren hoorde je toch dat ze geen eten hebben, er niet geleverd wordt en er geen budget meer is.
Iedereen tikt daar toch neer wat hij of zij wilt , wat hij of zij ziet/ hoort?
Sorry maar deze snap ik niet , en helemaal niet waarom je dit naar feedback haalt :?
Dit was gewoon een simpele vraag die prima in de COS hoort
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_209171081
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Sorry maar deze snap ik niet , en helemaal niet waarom je dit naar feedback haalt :?
Dit was gewoon een simpele vraag die prima in de COS hoort
omdat ik eerder van mods te horen kreeg om niet offtopic te gaan in de cos maar het in feedback te zetten.. vandaar mijn reactie hier :)

Ik snapte je vraag niet.. of het belangrijk of niet is.. voor mij wel ja , om te vermelden ^O^
op die fiets :)
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 11:46:42 #266
184769 crew  Deisyy
pi_209171839
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:

[..]
omdat ik eerder van mods te horen kreeg om niet offtopic te gaan in de cos maar het in feedback te zetten.. vandaar mijn reactie hier :)

Ik snapte je vraag niet.. of het belangrijk of niet is.. voor mij wel ja , om te vermelden ^O^
op die fiets :)
Nee hier is feedback niet voor bedoelt. Dit staat hier in de OP.

quote:
Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators kwijt over de moderatie van het JAA-forum
pi_209171852
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee hier is feedback niet voor bedoelt. Dit staat hier in de OP.
[..]

Ah sorry had het dan in SC gemoeten? 8)7 vermoed dan van wel?
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 19:18:39 #268
184769 crew  Deisyy
pi_209177226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:16 schreef freaky40 het volgende:
Waar is mijn posting gebleven?
Mensen kinderlokkers, psychopaten en pedo's noemen is geen goed idee.
pi_209178184
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Mensen kinderlokkers, psychopaten en pedo's noemen is geen goed idee.
Humor is verboden?
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 22:09:10 #270
388664 crew  Dotteke
pi_209179327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 20:42 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Humor is verboden?
Kan dat geen humor noemen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209179359
Dat is relatief en persoonlijk. Ik vind b.v. Even Tot Hier en Peter Pannenkoek ook geen humor hebben, maar sommige lopen er mee weg....
Allemaal cabaretteketet!
pi_209196827
Als ik de streams en cos open heb.
En daarnaast de SV wil lezen, loopt mijn browser vast.
Of SV laadt heel traag, door alle caps en gifjes.

Is het een idee om de SV eerder een slotje te geven en een nieuwe te starten?
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 15:35:02 #273
18653 crew  D.
pi_209196947
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Als ik de streams en cos open heb.
En daarnaast de SV wil lezen, loopt mijn browser vast.
Of SV laadt heel traag, door alle caps en gifjes.

Is het een idee om de SV eerder een slotje te geven en een nieuwe te starten?
Je kunt ook je paginainstelling aanpassen, hoeft ie minder in te laden :Y
pi_209197023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 15:35 schreef D. het volgende:

[..]
Je kunt ook je paginainstelling aanpassen, hoeft ie minder in te laden :Y
Maar dan gaat de cos ook mee toch?
Of kan je dat per topic doen?
  Moderator donderdag 18 mei 2023 @ 15:44:08 #275
18653 crew  D.
pi_209197039
quote: