Da's jammer, maar dan doe ik jouw oplossing (goeie) wel als ik sv lees en daarna weer terug.quote:

Ik zal de gifjes in een spoiler gaan plaatsen en alleen van de laatste week laten staan. Dat helpt ook vaakquote:Op donderdag 18 mei 2023 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Als ik de streams en cos open heb.
En daarnaast de SV wil lezen, loopt mijn browser vast.
Of SV laadt heel traag, door alle caps en gifjes.
Is het een idee om de SV eerder een slotje te geven en een nieuwe te starten?

Dat helpt wel, maar is ook best een werkje voor je.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal de gifjes in een spoiler gaan plaatsen en alleen van de laatste week laten staan. Dat helpt ook vaak

Is inderdaad een heleboel werk. Ik ga wel wat minder gifjes plaatsen bij de SVquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat helpt wel, maar is ook best een werkje voor je.
Dus als ik de enige ben, dan is @:D zijn tip voor mij prima.
Heb het nu het aantal per pagina beperkt en werkt eik prima ook in de COS.

Zeker sneller als ik weer alle post op 1 pag. heb.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is inderdaad een heleboel werk. Ik ga wel wat minder gifjes plaatsen bij de SV
Heel veel doen het ook al gewoon niet meer die verwijderd ik dan maar.
Als het goed is moet het nu sneller zijn?

IK hou het nu wel bij, per week de gifs in de spoiler zettenquote:Op donderdag 18 mei 2023 18:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker sneller als ik weer alle post op 1 pag. heb.
Scheelt een heleboel
Maar ben al heel blij met sv,.
Dus als het (soms) te veel werk is, dan is aantal post per pagina verminderen een heel goed alternatief

Het is een leuk foto, maar je onderschrift is nogal op de man, dus die is verwijderd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er mis met de opmerking onder deze foto en de reacties erop? (die werden verwijderd)
Er wordt toch vooral gemopperd op Jeff dat ie Bern afzeikt en alleen maar zeurt. Een positief moment benoemen is niet wenselijk?
[ afbeelding ]

Zie nu ook in de Cos dat dit geknipt is?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er mis met de opmerking onder deze foto en de reacties erop? (die werden verwijderd)
Er wordt toch vooral gemopperd op Jeff dat ie Bern afzeikt en alleen maar zeurt. Een positief moment benoemen is niet wenselijk?
[ afbeelding ]
(Jeff juicht voor Bern. Voor iedereen die Jeff altijd loopt af te zeiken)

Volgens mij zijn die allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie nu ook in de Cos dat dit geknipt is?
het 'gedoe' over Bern is ook nog gewoon te lezen

toen ik bovenstaande typte niet , wellicht ondertussen wel danquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die allemaal verwijderd.

Ik vind het overdreven selectief geneuzel. En daarom was ik al weg.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Vind het vooral apart dat kritiek op moderatie niet wenselijk is.
  Vind het vooral apart dat kritiek op moderatie niet wenselijk is.  

Kritiek is prima, mits dat op een fatsoenlijke manier gaat. Je krijgt nu toch ook normaal antwoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven selectief geneuzel. En daarom was ik al weg.
En het gaat toch helemaal nergens over? Misschien weer een afkoelslotje op de COS?
Voor mij is het niet nodig. Ik ben er weer weg vanVind het vooral apart dat kritiek op moderatie niet wenselijk is.
Waar is het feedback topic dan voor?

tussen 102 en 124 staan nog meerdere berichten over bern het ene is geknipt maar de quotes niet.. die staan er nog gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Dat je de moeite neemt om dat allemaal terug te lezenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tussen 102 en 124 staan nog meerdere berichten over bern het ene is geknipt maar de quotes niet.. die staan er nog gewoon
en ja.. dan is het wel raar dat van 1 user meteen een grappige zin met een dikke knipoog verwijderd wordt a la minute en van andere users teksten blijven staan.
En nee.. dit is geen kritiek, gewoon een constatering mijnerzijds.
 om te kijken of wij het wel goed doen
  om te kijken of wij het wel goed doen   

nadat je wel weer die opmerking geveegd hebt onder de foto.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kritiek is prima, mits dat op een fatsoenlijke manier gaat. Je krijgt nu toch ook normaal antwoord.
 "
 " 

Uhm ik zit gewoon in de cos? ik zie toch gewoon wat er onder mijn neus gebeurd tijdens het cos'n?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om dat allemaal terug te lezenom te kijken of wij het wel goed doen

Er zijn gewoon bepaalde users die meer mogen plaatsen dan anderen. En ik ken zeker 5 tot 10 users die amper meer in de COS komen om die reden. Ik sta ook weer op dat lijstje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om dat allemaal terug te lezenom te kijken of wij het wel goed doen

zie hierbovenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
En wat was de reden dat deze post verwijderd is?

deze ? "Het is een leuk foto, maar je onderschrift is nogal op de man, dus die is verwijderd."quote:
 (speciaal voor de fans)
 (speciaal voor de fans) 

En de hele post was nu weg, dus het was ook geen leuke foto/gifje?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
deze ? "Het is een leuk foto, maar je onderschrift is nogal op de man, dus die is verwijderd."
Wat is er 'nogal op de man' aan :
Oh wacht het kan toch wel(speciaal voor de fans)

Ik had het hierboven al uitgelegd waarom de eerste foto was aangepast, dat bedoelde ik met "zie hierboven".quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee mag niet.
Worden gewist... en als je vraagt waarom? "Zie hierboven.."
[ afbeelding ]

Je weet waar de C voor staat in COS?quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:59 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt zowaar de laatse posts écht geCOSt
Kan daar niet wat beter op gelet worden ?
Ik zie zo vaak dat iemand iets post over wat hij ziet op de streams en daar komen dan allerlei reacties met meningen op
Dat is toch geen COSSEN ? Al die mensen die zo nodig willen reageren,kunnen ook een bijdrage leveren met wat ze op de streams zien , toch ?
Je mening boeit niet, iedereen heeft een andere mening immers ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |