Heineken boycotten we vanwege Rusland.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Heeft er iemand hier al ooit Heineken Silver op?
MARKETINGED
Ze schenken het in de Kuip, dus ja. Gewoon pils.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Heeft er iemand hier al ooit Heineken Silver op?
MARKETINGED
Beide duels aanstaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er kijken mensen naar Milan - Napoli.
Ter info.
En pessimistisch kut Nederland maar hatenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Punten per wedstrijd in de Memphis-Cup:
Atlético - 2,63
Barça - 2,58
Real Madrid - 1,75
Klinkt als aangelengd pils voor mensen die bier vies vinden, wat een onzin.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze schenken het in de Kuip, dus ja. Gewoon pils.
Nee daarvoor gingen ze lekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Chelsea is momenteel met alle respect ook een middenmoter. Sinds de komst van Félix pakken ze 1,07 punt per duel of zo.
Het Godenkind is gezegend met een godstalent, maar werkt er in het veld veel te weinig voor. En als hij het al doet, slaat het over in het extreme met rare tackles.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daarvoor gingen ze lekker
Wat een haat aan Felix van jouw kant, gaat het goed?
Jouw probleem.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt geen zin in Inter of Milan in de finale.
Hij is altijd wel goed geweest als analist.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik vind Danny Blind de beste wedstrijdanalist op televisie en daar schaam ik me eigenlijk best een beetje voor.
Neejoh, topkeeperquote:Op woensdag 12 april 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Die keeper van Milan kan er volgens mij niet zoveel van.
Gemeten naar middelpunt van doellijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Bal ligt amper een halve meter buiten de 16, en dan schatten de graphics de afstand in op 20 meter?
quote:Op woensdag 12 april 2023 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig volgend jaar geen Chelsea en Liverpool in de CL.
Real Madrid speelde vorig jaar ook tegen Chelsea en Liverpool op weg naar de eindzege. In de semi's net als vorig jaar City v Real Madrid.quote:
Tweede gele.quote:
Tweede geel of direct rood. Daar is Pinto, das ook een erkende knokker. Die kale man, dat is de masseur van Messi.quote:
Dat was het ook niet. Nu Kim ook nog geschorst voor volgende week.quote:
Is Osimhen er dan wel bij?quote:Op woensdag 12 april 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Napoli gaat thuis gewoon winnen.
Wel te hopenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Napoli gaat thuis gewoon winnen.
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
feyenoord - roma ook morge
aids tegen aids
ja ik sla over
wat is voetbal kut
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide teams gaan met dit tempo niet met elf eindigen
Koekoekquote:Op woensdag 12 april 2023 22:54 schreef Oriente het volgende:
Goedheiligman Mané heeft ploeggenoot Sané op zijn bek gemept gisteren.
Zal vast wel weer een keer gebeuren.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk het laatste jaar dat we meemaken dat een Italiaanse club in de CL finale komt.
Natuurlijk. Clubs te over in de mondiale top die zichzelf blijven onthoofden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een keer gebeuren.
ik vroeg me al af wanneer de frustratie over zijn gebrek aan scorend vermogen zou overkoken. Could not have happened to a nicer fellow. ik had alleen tikken voor Probleem Dayot verwacht maar goed...quote:
Die kan altijd nog terug naar een Brighton en is er niet armer van geworden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:23 schreef Sabata het volgende:
En Graham Potter zal zich ondanks de ontslagvergoeding toch afvragen of hij niet beter bij Brighton was gebleven
Ik zou geen medelijden hebben met hemquote:Op woensdag 12 april 2023 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan altijd nog terug naar een Brighton en is er niet armer van geworden.
Napoli zal de volgende wedstrijd vlammenquote:Op woensdag 12 april 2023 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Napoli MOET de finale halen want AC en Inter kunnen er weinig van.
Ik sla over. Milan wil niet en Napoli is het kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
Heel erg veel zin in dit potje
Gaat dus vies tegenvallen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik niet ben lek gestoken in Napels is dan ook wel weer een voordeel. Luister jij de Santos podcast?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, misschien wel de meest overschatte stad van Europa
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen zeggen dat diegene Milaan een leuke stad vond.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, misschien wel de meest overschatte stad van Europa
Dat zeker.quote:
Is jouw moeder Italiaanse ja?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeker.
Keuken in Zuid-Italië zal ik niks negatiefs over zeggen. (anders zweepslagen van m'n moeder)
Neequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ik niet ben lek gestoken in Napels is dan ook wel weer een voordeel. Luister jij de Santos podcast?
Lekker aanstellen over dat de allersimpelste pasta niet simpel genoeg gemaakt is. Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeker.
Keuken in Zuid-Italië zal ik niks negatiefs over zeggen. (anders zweepslagen van m'n moeder)
Boekarestquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Wat is jouw favoriete stad in europa buiten Almere?
Heb jij ook carbonaradag gevierd?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker aanstellen over dat de allersimpelste pasta niet simpel genoeg gemaakt is. Heerlijk.
En hier in Nederland gooien we de broccoli van gisteren over ons slappe bordje spaghetti met groentenkots. Walgelijk.
Ik bedoelde het niet letterlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig ook al je nationaliteit laten ombouwen.
Nee ik heb de afgelopen maanden dusdanig veel pasta gegeten dat ik een tijdje afkick.quote:
Ik zou Florence kiezenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan niet echt kiezen tussen Sevilla en Budapest
Ik ben nog nooit naar Budapest geweest eigenlijk. Lissabon is ook wel een fijne stad.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan niet echt kiezen tussen Sevilla en Budapest
Ik vind het in Italië altijd jammer dat je niet écht een nacht/kroegcultuur hebt. Met je vriendin is dat prima en anders toch wel een gemis.quote:
Ontopic graag we proberen het hier over Italië te hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees net dat het huwelijk van Gordon is afgeblazen, wat een schok!
Dat is wel erg mooi.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ontopic graag we proberen het hier over Italië te hebben
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees net dat het huwelijk van Gordon is afgeblazen, wat een schok!
Die heeft vandaag al TWEE handelingen verricht, dit kun je wel vergeten.quote:
Ja, eens.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het in Italië altijd jammer dat je niet écht een nacht/kroegcultuur hebt. Met je vriendin is dat prima en anders toch wel een gemis.
Kan ook over het been springen, schwalbe.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
Hoe kan die commentator nou penalty met verbazing zeggen
Dat zag je toch meteen
Ik moet hem gebruiken nu hij in topvorm is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft vandaag al TWEE handelingen verricht, dit kun je wel vergeten.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Napoli hypetrain
Crasht nog harder dan die van Arsenal
Ze moeten wel flink hun best doen om geen kampioen te wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Napoli hypetrain
Crasht nog harder dan die van Arsenal
Gaat Inter nog evengoed naar de CL met deze stand?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moeten wel flink hun best doen om geen kampioen te worden
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat Inter nog evengoed naar de CL met deze stand?
Mussolini?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
Volgens mij hebben ze 4 tickets en staat Inter 5e.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerste twee landen krijgen toch een extra ticket?
Marco Borsato?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
De moeder van @Sked ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Danny ging vandaag ook naar de film.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste twee landen op de landencoeffecientenranking krijgen een extra ticket volgens mij sinds dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 4 tickets en staat Inter 5e.
Dat is geen Italiaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Allemaal fout! Het juiste antwoord was Chris Pratt.
Coolquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, in de tweede helft krijgen ze messen.
Hier wordt gepost door voetbal liefhebbers betreffende de huidige wedstrijden.quote:
Misschien moet je solliciteren..quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
Tjacka van het FOK-forum ziet het beter dan de commentator.
Breek een been, raak de bal en win een prijsquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me wel een geval bij (Ik dacht) ajax-PSV waar de bal met een randje van een nop werd geraakt waardoor het geen strafschop was.
Dan lijkt me dit ook duidelijk.
Al vind ik de redenering "als je de bal raakt kan het geen strafschop zijn" ook erg kortzichtig.
dit was geen penaltyquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me wel een geval bij (Ik dacht) ajax-PSV waar de bal met een randje van een nop werd geraakt waardoor het geen strafschop was.
Dan lijkt me dit ook duidelijk.
Al vind ik de redenering "als je de bal raakt kan het geen strafschop zijn" ook erg kortzichtig.
Was het ook niet.quote:
Ja, die vallen opeens wel heel erg tegen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:44 schreef DeeBee het volgende:
Napoli kan er echt niks meer van de laatste weken
Viel wel mee, hij kreeg hem zo van Leao op een presenteerblaadje.quote:
Daarom werd Juventus ook honderd keer kampioen. De rest begon te choken na 25 potjes.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die vallen opeens wel heel erg tegen.
Alleen om dit nog weg te geven, dan moeten ze nog slechter dan Cambuur gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom werd Juventus ook honderd keer kampioen. De rest begon te choken na 25 potjes.
Edgar Davids is zijn grote voorbeeld.quote:
Alleen doet Giroud dat al tig jaar op topniveau.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:52 schreef Zorro het volgende:
Die Giroe is net Luuk de Jong.
Bakt er niks van, schiet er dan eentje in die hij nog niet kon missen al had ie het gewild, en is dan het mannetje.
Ik heb hem dan ook nog nooit wat gevonden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen doet Giroud dat al tig jaar op topniveau.
Je gaat in op Zorro.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Die aanname van Giroud afgelopen weekquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.quote:
Maar wordt het daar slechter van?quote:
Precies, kijk naar Ajax.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, veel te weinig geïnvesteerd dat Chelsea, cheap bastards.
Dat lijkt al zo lang geledenquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden won Ajax met 0-4 in Madrid, dat kun je je nu haast niet meer voorstellen
Incident.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden won Ajax met 0-4 in Madrid, dat kun je je nu haast niet meer voorstellen
Hier op fok?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:31 schreef Sked het volgende:
Ik denk dat @:Alaphilippe_ het met mij eens is dat Giroud nog altijd de meest onderschatte spits van Europa is, ondanks alle lof
Soms heb je wel eens een bizar uitschietertje ja, net als dat Inter, Milan of Benfica de finale haalt dit jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:27 schreef TLC het volgende:
Of Feyenoord kampioen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een bizar uitschietertje ja, net als dat Inter, Milan of Benfica de finale haalt dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |