Koekoekquote:Op woensdag 12 april 2023 22:54 schreef Oriente het volgende:
Goedheiligman Mané heeft ploeggenoot Sané op zijn bek gemept gisteren.
Zal vast wel weer een keer gebeuren.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk het laatste jaar dat we meemaken dat een Italiaanse club in de CL finale komt.
Natuurlijk. Clubs te over in de mondiale top die zichzelf blijven onthoofden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een keer gebeuren.
ik vroeg me al af wanneer de frustratie over zijn gebrek aan scorend vermogen zou overkoken. Could not have happened to a nicer fellow. ik had alleen tikken voor Probleem Dayot verwacht maar goed...quote:
Die kan altijd nog terug naar een Brighton en is er niet armer van geworden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:23 schreef Sabata het volgende:
En Graham Potter zal zich ondanks de ontslagvergoeding toch afvragen of hij niet beter bij Brighton was gebleven
Ik zou geen medelijden hebben met hemquote:Op woensdag 12 april 2023 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan altijd nog terug naar een Brighton en is er niet armer van geworden.
Napoli zal de volgende wedstrijd vlammenquote:Op woensdag 12 april 2023 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Napoli MOET de finale halen want AC en Inter kunnen er weinig van.
Ik sla over. Milan wil niet en Napoli is het kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
Heel erg veel zin in dit potje
Gaat dus vies tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |