Zal vast wel weer een keer gebeuren.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk het laatste jaar dat we meemaken dat een Italiaanse club in de CL finale komt.
Natuurlijk. Clubs te over in de mondiale top die zichzelf blijven onthoofden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een keer gebeuren.
ik vroeg me al af wanneer de frustratie over zijn gebrek aan scorend vermogen zou overkoken. Could not have happened to a nicer fellow. ik had alleen tikken voor Probleem Dayot verwacht maar goed...quote:
Die kan altijd nog terug naar een Brighton en is er niet armer van geworden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:23 schreef Sabata het volgende:
En Graham Potter zal zich ondanks de ontslagvergoeding toch afvragen of hij niet beter bij Brighton was gebleven
Ik zou geen medelijden hebben met hemquote:Op woensdag 12 april 2023 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan altijd nog terug naar een Brighton en is er niet armer van geworden.
Napoli zal de volgende wedstrijd vlammenquote:Op woensdag 12 april 2023 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Napoli MOET de finale halen want AC en Inter kunnen er weinig van.
Ik sla over. Milan wil niet en Napoli is het kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
Heel erg veel zin in dit potje
Gaat dus vies tegenvallen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik niet ben lek gestoken in Napels is dan ook wel weer een voordeel. Luister jij de Santos podcast?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, misschien wel de meest overschatte stad van Europa
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen zeggen dat diegene Milaan een leuke stad vond.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, misschien wel de meest overschatte stad van Europa
Dat zeker.quote:
Is jouw moeder Italiaanse ja?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeker.
Keuken in Zuid-Italië zal ik niks negatiefs over zeggen. (anders zweepslagen van m'n moeder)
Neequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ik niet ben lek gestoken in Napels is dan ook wel weer een voordeel. Luister jij de Santos podcast?
Lekker aanstellen over dat de allersimpelste pasta niet simpel genoeg gemaakt is. Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeker.
Keuken in Zuid-Italië zal ik niks negatiefs over zeggen. (anders zweepslagen van m'n moeder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |