quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik niet ben lek gestoken in Napels is dan ook wel weer een voordeel. Luister jij de Santos podcast?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, misschien wel de meest overschatte stad van Europa
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen zeggen dat diegene Milaan een leuke stad vond.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, misschien wel de meest overschatte stad van Europa
Dat zeker.quote:
Is jouw moeder Italiaanse ja?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeker.
Keuken in Zuid-Italië zal ik niks negatiefs over zeggen. (anders zweepslagen van m'n moeder)
Neequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ik niet ben lek gestoken in Napels is dan ook wel weer een voordeel. Luister jij de Santos podcast?
Lekker aanstellen over dat de allersimpelste pasta niet simpel genoeg gemaakt is. Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeker.
Keuken in Zuid-Italië zal ik niks negatiefs over zeggen. (anders zweepslagen van m'n moeder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |