Boekarestquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Wat is jouw favoriete stad in europa buiten Almere?
Heb jij ook carbonaradag gevierd?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker aanstellen over dat de allersimpelste pasta niet simpel genoeg gemaakt is. Heerlijk.
En hier in Nederland gooien we de broccoli van gisteren over ons slappe bordje spaghetti met groentenkots. Walgelijk.
Ik bedoelde het niet letterlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig ook al je nationaliteit laten ombouwen.
Nee ik heb de afgelopen maanden dusdanig veel pasta gegeten dat ik een tijdje afkick.quote:
Ik zou Florence kiezenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan niet echt kiezen tussen Sevilla en Budapest
Ik ben nog nooit naar Budapest geweest eigenlijk. Lissabon is ook wel een fijne stad.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan niet echt kiezen tussen Sevilla en Budapest
Ik vind het in Italië altijd jammer dat je niet écht een nacht/kroegcultuur hebt. Met je vriendin is dat prima en anders toch wel een gemis.quote:
Ontopic graag we proberen het hier over Italië te hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees net dat het huwelijk van Gordon is afgeblazen, wat een schok!
Dat is wel erg mooi.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ontopic graag we proberen het hier over Italië te hebben
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees net dat het huwelijk van Gordon is afgeblazen, wat een schok!
Die heeft vandaag al TWEE handelingen verricht, dit kun je wel vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |