Heineken boycotten we vanwege Rusland.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Heeft er iemand hier al ooit Heineken Silver op?
MARKETINGED
Ze schenken het in de Kuip, dus ja. Gewoon pils.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Heeft er iemand hier al ooit Heineken Silver op?
MARKETINGED
Beide duels aanstaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er kijken mensen naar Milan - Napoli.
Ter info.
En pessimistisch kut Nederland maar hatenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Punten per wedstrijd in de Memphis-Cup:
Atlético - 2,63
Barça - 2,58
Real Madrid - 1,75
Klinkt als aangelengd pils voor mensen die bier vies vinden, wat een onzin.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze schenken het in de Kuip, dus ja. Gewoon pils.
Nee daarvoor gingen ze lekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Chelsea is momenteel met alle respect ook een middenmoter. Sinds de komst van Félix pakken ze 1,07 punt per duel of zo.
Het Godenkind is gezegend met een godstalent, maar werkt er in het veld veel te weinig voor. En als hij het al doet, slaat het over in het extreme met rare tackles.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daarvoor gingen ze lekker
Wat een haat aan Felix van jouw kant, gaat het goed?
Jouw probleem.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt geen zin in Inter of Milan in de finale.
Hij is altijd wel goed geweest als analist.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik vind Danny Blind de beste wedstrijdanalist op televisie en daar schaam ik me eigenlijk best een beetje voor.
Neejoh, topkeeperquote:Op woensdag 12 april 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Die keeper van Milan kan er volgens mij niet zoveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |