Ja, eens.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het in Italië altijd jammer dat je niet écht een nacht/kroegcultuur hebt. Met je vriendin is dat prima en anders toch wel een gemis.
Kan ook over het been springen, schwalbe.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
Hoe kan die commentator nou penalty met verbazing zeggen
Dat zag je toch meteen
Ik moet hem gebruiken nu hij in topvorm is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft vandaag al TWEE handelingen verricht, dit kun je wel vergeten.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Napoli hypetrain
Crasht nog harder dan die van Arsenal
Ze moeten wel flink hun best doen om geen kampioen te wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Napoli hypetrain
Crasht nog harder dan die van Arsenal
Gaat Inter nog evengoed naar de CL met deze stand?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moeten wel flink hun best doen om geen kampioen te worden
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat Inter nog evengoed naar de CL met deze stand?
Mussolini?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
Volgens mij hebben ze 4 tickets en staat Inter 5e.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerste twee landen krijgen toch een extra ticket?
Marco Borsato?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |