quote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze nou puisten aan het uitknijpen in die hottub
Meeėtersquote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
is ook slecht teveel chloor erinquote:Op woensdag 12 april 2023 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy wil dat chloortablet er niet meer in, er zit al meer dan genoeg in
Lekker fris.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet. Ik schrok wel toen ik las over Jeff.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He getver.. hopelijk geen verleden met voorspellende dromen?
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Net op tv-Esther is zo te zien ook niet opgehaald. Ze was aan het videobellen met haar dochter en vroeg hoe vindt je dat ik het gedaan heb ? Kan nu niets zeggen zei de dochter maar ik heb een hartig woordje met je te praten
Zo triest om te lezen.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Net op tv-Esther is zo te zien ook niet opgehaald. Ze was aan het videobellen met haar dochter en vroeg hoe vindt je dat ik het gedaan heb ? Kan nu niets zeggen zei de dochter maar ik heb een hartig woordje met je te praten
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik schrok wel toen ik las over Jeff.
Ik droomde ook dat hij onuitstaanbaar was en dat klopt gelukkig ook niet
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Had Esther niet ook familie die niet achter haar deelname stond en (mede daarom?) geen contact met haar wilde?
Staat me iets van bij, pin me er niet op vast ..
Nee dat klopt.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
en 1 van haar kinderen is transgender toch
weet wel dat ze het daar ook over heeft gehad
of haal ik nu dingen door elkaar ?
O echt?? Ik ga direct kijken!quote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Zus denk ik dan. Esther is een rare, maar toch.. sneuquote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik weet niet meer of dat nu een zus was of kind
kindquote:Op woensdag 12 april 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zus denk ik dan. Esther is een rare, maar toch.. sneu
Geen contact met haar wilde klinkt wel wat heftig denk ik. Maar ze stonden er niet helemaal achter inderdaad. Iets van ruzie met haar zus over gehad.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Had Esther niet ook familie die niet achter haar deelname stond en (mede daarom?) geen contact met haar wilde?
Staat me iets van bij, pin me er niet op vast ..
pffffffquote:Op woensdag 12 april 2023 20:15 schreef pingu66 het volgende:
Eunice mag niet ipod hebben om iets in te spreken want mevrouw Kenzy wil er vanacht mee slapen.
Ja daarom zeg ik, pin me er niet op vast, was er niet zeker van. Dacht ook dat het de zus was, Greys en jij bevestigen eigenlijk welquote:Op woensdag 12 april 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Geen contact met haar wilde klinkt wel wat heftig denk ik. Maar ze stonden er niet helemaal achter inderdaad. Iets van ruzie met haar zus over gehad.
Wat ergquote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Was een raar gesprekjequote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
Mochten ze op de streams ook een halfuur met elkaar kletsen na de mededeling dat ze moeten nomineren?
Flauw dat ze Babbel niet gevraagd hebbenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy en Mirthe doen een potje neplachen
Die kan niet meedoen want die heeft de kwalificaties nietquote:Op woensdag 12 april 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Flauw dat ze Babbel niet gevraagd hebben
Nou.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die kan niet meedoen want die heeft de kwalificaties niet
Zoequote:Op woensdag 12 april 2023 20:43 schreef Flow3r het volgende:
JW heeft Esther gekust![]()
Heeft Mirthe van Zoe gehoord
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:43 schreef Flow3r het volgende:
JW heeft Esther gekust![]()
Heeft Mirthe van Zoe gehoord
Ja die moeten gewoon werken xxxxxx en haar 2 kinderen werken ookquote:
nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 12 april 2023 20:47 schreef Flow3r het volgende:
JW is een betweter en een klootzak volgens Mirthe
ze loopt helemaal leeg
Heeft ze wel wat mensenkennis, al is voor haar 63 al bijna 70quote:Op woensdag 12 april 2023 20:47 schreef Flow3r het volgende:
JW is een betweter en een klootzak volgens Mirthe
ze loopt helemaal leeg
Ging over MIRTHE STENEN! van vanmiddagquote:
Och, ik weet niet, Eunice heeft best hele nare trekjes. Net als iedereen daar.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wil ook even wat veren in haar reet
en ziet naar mijn mening weer van alles wat er niet is
Ja dat zag ik. Daar zal ze niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ze wel.
En ik geloof er niets van dat Esther lopend naar een station of bushalte moest.
Haha negeren is heel erg zegt Myrthe. Dat doe je niet. Om vervolgens te zeggen, dat deden wij ook toen we ruzie hadden....quote:Op woensdag 12 april 2023 20:55 schreef spapaars het volgende:
Heb niet het begin maar wel wat.
Mirthe gaat los over JW
https://streamable.com/7f3tjx
Ik geef haar wel gelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 20:55 schreef spapaars het volgende:
Heb niet het begin maar wel wat.
Mirthe gaat los over JW
https://streamable.com/7f3tjx
Dat sowieso niet. Er is altijd de optie om door een taxi naar huis gebracht te worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ze wel.
En ik geloof er niets van dat Esther lopend naar een station of bushalte moest.
Maar wel leuk gedaanquote:Op woensdag 12 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Er is altijd de optie om door een taxi naar huis gebracht te worden.
Erik weer blij.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy heeft de boodschappen binnen en Erik krijgt zijn Macaroni, spliterwten en ketchup terug
Eerlijk is eerlijk, ik zou me ook kapot schamen voor Estherquote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het niet gezien maar dat ze bewoners het zo na de poort uit laten zoeken geloof ik sowieso niet. En volgens mij is het ook wel eens ergens benoemd dat je door een taxi naar huis gebracht kunt worden maar om dat nu nog uit te gaan zoeken heb ik ook geen zin inquote:
kloptquote:Op woensdag 12 april 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar dat ze bewoners het zo na de poort uit laten zoeken geloof ik sowieso niet. En volgens mij is het ook wel eens ergens benoemd dat je door een taxi naar huis gebracht kunt worden maar om dat nu nog uit te gaan zoeken heb ik ook geen zin in
Nee dat is ook niet zoquote:Op woensdag 12 april 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar dat ze bewoners het zo na de poort uit laten zoeken geloof ik sowieso niet. En volgens mij is het ook wel eens ergens benoemd dat je door een taxi naar huis gebracht kunt worden maar om dat nu nog uit te gaan zoeken heb ik ook geen zin in
Heeft ie niets meer te zeuren. Hij zei wel meteen: je hebt managers en er zit wel verschil tussen (iets van die strekking)quote:
Ik ga later toch even die paar minuten terug kijkenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet zo
Daarom heeft ze dit wel leuk gedaan , Esther style
Nou dan ben ik blij dat ie toch wel verschil ziet. Wendy doet echt wel haar best en ik vind het netjes dat ze het geregeld heeft en niet zoals anderen managers heeft gehandeld.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ie niets meer te zeuren. Hij zei wel meteen: je hebt managers en er zit wel verschil tussen (iets van die strekking)
Die dochter dacht volgens mij precies hetzelfde als wat wij hier allemaal denkenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die dochter dacht volgens mij precies hetzelfde als wat wij hier allemaal denken
Ziet eruit als een leuke dochter dus dat die hele act maar eens gauw stoptquote:
Welke act?quote:Op woensdag 12 april 2023 21:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ziet eruit als een leuke dochter dus dat die hele act maar eens gauw stopt
🙃quote:Op woensdag 12 april 2023 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste
Het is niet eens een act
Hoe vaak ik het ook probeer, er is niks, maar dan ook niks aan dit stel wat me nieuwsgierig maakt om verder te luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Ik heb het aan staan, maar binnen notime zit ik (in m'n hoofd) aan het eten van morgen...quote:
Alsof ze daar ontzettende BFF's waren ook. Koekoek.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha gaat zich omkleden, ze gaat het huispak van Wanda aantrekken en is zo bij dat ze dat heeft achter gelaten. Want als ze het aantrekt is het toch net of Wanda er nog een beetje bij is en dat vindt Sasha leuk. En Sasha hoopt dat als Wanda kijkt en ze ziet dat Sasha haar huispak aan heeft dat ze dan denkt God wat leuk, dus leuk leuk en niet niet leuk leuk.
Dus....
Dit ja, en niets mis met zoenen, maar die smerige kusgeluidjes van die tweequote:Op woensdag 12 april 2023 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het ook probeer, er is niks, maar dan ook niks aan dit stel wat me nieuwsgierig maakt om verder te luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Ik heb het aan staan, maar binnen notime zit ik (in m'n hoofd) aan het eten van morgen...
Dat vind ik er dus ook zo raar aan. Ik had eigenlijk het idee dat Bern bijvoorbeeld veel closer met Wanda was. Maar misschien is dat ook iets waar wij niet alles van meegekregen hebben op stream.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:35 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Alsof ze daar ontzettende BFF's waren ook. Koekoek.
Exact dit heb ik dus al vanaf het prille begin en het zal ook niet gaan veranderenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het ook probeer, er is niks, maar dan ook niks aan dit stel wat me nieuwsgierig maakt om verder te luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Ik heb het aan staan, maar binnen notime zit ik (in m'n hoofd) aan het eten van morgen...
Ja, mee eens. Volgens mij was dat het inderdaad zo dat Bern closer was met Wanda. Sasha lijkt me vooral iemand die graag dingen naar zich toetrekt om zielig te kunnen doen, of belangrijker te lijken. Imo ligt het er niet aan dat we dat niet zouden hebben meegekregen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik er dus ook zo raar aan. Ik had eigenlijk het idee dat Bern bijvoorbeeld veel closer met Wanda was. Maar misschien is dat ook iets waar wij niet alles van meegekregen hebben op stream.
Vanwege alle apps die op de nieuwste modellen zitten, waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Babette vraagt zich af waarom ze geen elektrische tandenborstel mee mochten nemen.
Als ze voor zichzelf praat dan snap ik dat wel want zij is in principe gewoon een jaartje op vakantie naar een rustoord terwijl normaliter de hele tijd in de weer met twee jonge kinderen. Al blijf ik in een tweestrijd hierin want eigenlijk vind ik dat je dit als ouder helemaal niet kunt maken. Maar dan zal je juist bij haar dus uiteindelijk zien dat ze die prijzenpot weet te bemachtigen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: We hebben het beter dan we ooit hadden durven dromen
Sluit niet eens uit dat Bern het liefst een relatie zou hebben gehad met Wandaquote:Op woensdag 12 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik er dus ook zo raar aan. Ik had eigenlijk het idee dat Bern bijvoorbeeld veel closer met Wanda was. Maar misschien is dat ook iets waar wij niet alles van meegekregen hebben op stream.
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sluit niet eens uit dat Bern het liefst een relatie zou hebben gehad met Wanda
Die föhn en haarstijlen is die van een van de bewoners of hebben ze die zelf gekocht of van de feboquote:Op woensdag 12 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Babette vraagt zich af waarom ze geen elektrische tandenborstel mee mochten nemen.
ze hadden vrijwel allemaal verwacht dat ze iets moest opbouwenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze voor zichzelf praat dan snap ik dat wel want zij is in principe gewoon een jaartje op vakantie naar een rustoord terwijl normaliter de hele tijd in de weer met twee jonge kinderen. Al blijf ik in een tweestrijd hierin want eigenlijk vind ik dat je dit als ouder helemaal niet kunt maken. Maar dan zal je juist bij haar dus uiteindelijk zien dat ze die prijzenpot weet te bemachtigen.
Wie nietquote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern is in het begin bijna alle dames afgegaan tot ie bij Sasha uitkwamquote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haar zoon heeft Wendy opgegevenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze voor zichzelf praat dan snap ik dat wel want zij is in principe gewoon een jaartje op vakantie naar een rustoord terwijl normaliter de hele tijd in de weer met twee jonge kinderen. Al blijf ik in een tweestrijd hierin want eigenlijk vind ik dat je dit als ouder helemaal niet kunt maken. Maar dan zal je juist bij haar dus uiteindelijk zien dat ze die prijzenpot weet te bemachtigen.
Denk ik niet hoor, maar Wanda heeft vanaf dag 1 naast of tegenover hem geslapen. Heeft veel gesprekken met haar gevoerd, in het begin ook vaak evenementen besproken, terwijl Sas haar "Covid" rustmomenten had.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat ze van achter dat goed vindenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwege alle apps die op de nieuwste modellen zitten, waarschijnlijk
Maar, ze kan er nu eentje kopen
Of voor iedereen eentje
Ik weet ook niet hoe het precies zit en hoe ze haar jonge kinderen zolang wil missen, maar dat begrijp ik van de anderen met kleine kinderen ook niet. Wat niet weg neemt dat ik het Wendy wel gun om te winnen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dus toch een back to basic dingetje, zoals Erik zei.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die föhn en haarstijlen is die van een van de bewoners of hebben ze die zelf gekocht of van de febo
Ik denk van welquote:Op woensdag 12 april 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat ze van achter dat goed vinden
Je kunt ook overdrijven want eerder als een achtjarige ofzoquote:Op woensdag 12 april 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
ze klinkt nu een beetje als een 14 jarige
Krijgen ze ruzie wie waar en wanneer gij/zij zijn/haar tandenborstel mag opladen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat ze van achter dat goed vinden
Ik lees net dat die zoon de scooterleeftijd heeft, dus niet mee zo piepjong.quote:
Misschien heeft het ook met het geluid te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk van wel
Een tondeuse mochten ze ook kopen, en die maakt meer lawaai
Op die leeftijd belde ik naar 06-lijnen terwijl ik nog niet eens wist of ik hetero wasquote:
Ja, ik noemde het geluid lawaaiquote:Op woensdag 12 april 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook met het geluid te maken
Mag je dat wel zeggen ? 😉quote:Op woensdag 12 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat die zoon de scooterleeftijd heeft, dus niet mee zo piepjong.
Eunice heeft "jonge" kinderenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat die zoon de scooterleeftijd heeft, dus niet mee zo piepjong.
Maar een tandenborstel gebruiken zijn met zijn allen twee keer per dag en die föhn en decoupeerzaag niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik noemde het geluid lawaai
Over lawaai gesproken, als een föhn mag, en een decoupeerzaag, dan zal een tandenborstel ook wel mogen
Die zijn 'nodig', kennelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een tandenborstel gebruiken zijn met zijn allen twee keer per dag en die föhn en decoupeerzaag niet.
Dan zou het vanwege de luxe zijn, maar waarom dan wel 3 koelkasten?
Jaaaaa en dan groep bro op Erik of JW in een battle en dat Erik of JW verliest van Rupi.. Maar waar is stick to the plan ( Babette gebleven?)quote:
Jawel hoor. En hij is nu ook gewoon een beetje aan het proberen wat het beste klinkt.quote:
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexxquote:
We willen een waterbak zienquote:Op woensdag 12 april 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Als de volgende eliminatie een algemene kennis test wordt dan moeten ze Bern erop zetten,die man is niet zo bijster slim
Zijn Insta feeds zijn ook niet om aan te zienquote:Op woensdag 12 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexx en zeg maar vaarwel tegen die 900k
Maar liefst 880 ledenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexx
Mexx is alleen grappig als ze in dronken toestand op haar muil gaat tegen een plantenbakquote:Op woensdag 12 april 2023 22:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zijn Insta feeds zijn ook niet om aan te zien
Martin doet verslag van een beautydag voor kinderenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexx
Wie is er daar wel bijster slim dan?quote:Op woensdag 12 april 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Als de volgende eliminatie een algemene kennis test wordt dan moeten ze Bern erop zetten,die man is niet zo bijster slim
Die twee zijn smoorverliefd en op ontdekking met af en toe een klein sponsordealtje maar totaal oninteressante figurenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar liefst 880 leden![]()
(toch 300 meer sinds de laatste keer dat ik keek en er nog geen enkel filmpje op stond)
Terwijl je er normaliter om de twee weken eentje had gehadquote:Op woensdag 12 april 2023 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze mogen het dus weer over nominaties gaan hebben blijkbaar, dan weet je dus dat het nog weken kan duren....
Ik denk dat de Febo hem ook zeker niet wil laten gaan. Hij zorgt voor leuke tv en is een aanwezig persoon in de loodsquote:
Heb het even doorgescrold en kwam toen uit bij Berend in Tirolerkledingquote:Op woensdag 12 april 2023 22:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Martin doet verslag van een beautydag voor kinderen
Erg sneu dat zij zich steeds zit te vergapen op mannen die haar niet zien staan, wanhopig kind die zich vanalles verbeeldt wat ze niet is.quote:
Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wie is er daar wel bijster slim dan?
Fear of missing out.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat staat Erik daar te dronen achter die meiden in de badkamer ?
Ja geen idee, staat daar een beetje ongemakkelijk achter, loopt dan 3 stappen weg uit die badkamer, komt vrijwel meteen weer terug, leunt wat tegen die post, knikt wat, humt wat en repeat.quote:
-Doe normaal -quote:Op woensdag 12 april 2023 22:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja geen idee, staat daar een beetje ongemakkelijk achter, loopt dan 3 stappen weg uit die badkamer, komt vrijwel meteen weer terug, leunt wat tegen die post, knikt wat, humt wat en repeat.
Hij heeft in ieder geval hartverscheurend zitten huilen na haar vertrek...dat doet menig mens op een begrafenis van een dierbare hem niet na!quote:Op woensdag 12 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Verklaart het al wel ja.. Blijft wat vreemd, maar ja.. Erik ..quote:Op woensdag 12 april 2023 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Ahh Erik wil iets afspreken over het stemmen
Afstemmen met Sas
quote:Op woensdag 12 april 2023 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval hartverscheurend zitten huilen na haar vertrek...dat doet menig mens op een begrafenis van een dierbare hem niet na!
Hoop toch dat het Erik wordt, zou toch geestig zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vergeet niet dat je bij een denkopdracht zomaar kan dichtslaan terwijl bij fysiek mogelijk kunt teren op ontstane adrenalinequote:Op woensdag 12 april 2023 22:40 schreef freaky40 het volgende:
Bern moet het van domme kracht hebben, qua brains schat ik hem niet zo snugger in eigenlijk.
Als die bij de marine wil dan bedoelt ze waarschijnlijk margarinequote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy smeekt in de kas in haar microfoon of de lichten buiten misschien wat minder fel mogen, please alsjeblieft? Zou fijn zijn! Please want te fel, dank u...
Febo doet niks
En terecht natuurlijk. Dit kind heeft het aardig in haar bol.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy smeekt in de kas in haar microfoon of de lichten buiten misschien wat minder fel mogen, please alsjeblieft? Zou fijn zijn! Please want te fel, dank u...
Febo doet niks
Maakt niet uit Bern weet nagenoeg nietsquote:Op woensdag 12 april 2023 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wie is er daar wel bijster slim dan?
Ze slaapt toch al niet dus wat maakt dan dat licht nog uitquote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Febo doet niks
Barcelona is de hoofdstad van Spanjequote:Op woensdag 12 april 2023 22:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maakt niet uit Bern weet nagenoeg niets
Ga op je eigen bed liggen mutsquote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Febo doet niks
Nice thinking. Ik kan me erin vinden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens frappant dat eerst mister FEBO won en bij de tweede keer lady FEBO. Waarbij ik overigens niets wil insinueren maar dat viel mij dan weer meteen op. Mijn theorie was om een foutmarge van 5 kilo in te bouwen waarbij ik tweetallen maak en steeds afsla richting links of juist bewust rechts om die twee getallen uiteindelijk gelijk te trekken. Als ik denk dat Eunice 53 weegt en Babs 77 dan maak ik er 50 en 80 van om maar even een voorbeeld aan te halen. Waarbij ze natuurlijk ook allemaal kleding aanhebben dus daar moet je ook rekening mee houden want dat scheelt al gauw een paar kilo. Je moet al die getallen uiteindelijk optellen want het gaat om het eindgetal dus ga ik niet lopen klootviolen met al die rare cijfers waardoor je in tien minuten fouten kunt maken qua optellen. Ergens is het ook een kwestie van debiel geluk want dit soort opdrachten kan iedereen winnen. Je weet toch niet exact wat iemand weegt dus met zoveel mensen is de foutmarge mij dan veel te groot als ik exact ga gokken. Het juiste antwoord bleek 1388 (winnaar = 1386) terwijl ikzelf op 1395 uitkwam. Hersenkrakertje dit!
Ik heb het een minuut volgehouden.quote:
Yoga,biljart,pingpong,klaverjassen,keezen,konkelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 05:30 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer een dagje helemaal niks doen in de loods?
Goedemorgen Freshquote:Op donderdag 13 april 2023 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yoga,biljart,pingpong,klaverjassen,keezen,konkelen.
Noem dat maar niks doen.
Goedemorgen Heer Enigne.
Vooral konkelenquote:Op donderdag 13 april 2023 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yoga,biljart,pingpong,klaverjassen,keezen,konkelen.
Noem dat maar niks doen.
Goedemorgen Heer Enigne.
Goedemorgen bloem.quote:
Staat niets in de agenda dus geen ideequote:Op donderdag 13 april 2023 07:03 schreef greysbones het volgende:
Gm all![]()
En wat brengt vandaag voor een spannend spel
Curling?
Ik bedoelde een FEBO opdrachtquote:Op donderdag 13 april 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat niets in de agenda dus geen idee
Plus dat ze tegenwoordig ook marginaal verdienen. Dikke opdrachten zijn er amperquote:Op donderdag 13 april 2023 07:08 schreef engine het volgende:
Een verdienopdracht zal wel vandaag of morgen want manager Wen is immer blut.
Jep allemaal bedragen om een paar dagen van te eten. Sparen is er niet meer bij. Al halen ze tegenwoordig ook veel makkelijker dingen van de prijzenpot.quote:Op donderdag 13 april 2023 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus dat ze tegenwoordig ook marginaal verdienen. Dikke opdrachten zijn er amper
En er is een nieuw entertainment boekquote:Op donderdag 13 april 2023 07:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jep allemaal bedragen om een paar dagen van te eten. Sparen is er niet meer bij. Al halen ze tegenwoordig ook veel makkelijker dingen van de prijzenpot.
Dat heb ik gelezen maar verder niet gehoord of daar nog leuke dingen in staan.quote:Op donderdag 13 april 2023 07:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
En er is een nieuw entertainment boek
de gekste stellingen komen er nu om de prijzenpot leeg te halen , zoe wou toch ook stelling voor kleding nog niks meer over gehoordquote:Op donderdag 13 april 2023 07:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jep allemaal bedragen om een paar dagen van te eten. Sparen is er niet meer bij. Al halen ze tegenwoordig ook veel makkelijker dingen van de prijzenpot.
och ja dat ook nogquote:Op donderdag 13 april 2023 07:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
En er is een nieuw entertainment boek
Sumo worstelen en een zwembad sowiesoquote:Op donderdag 13 april 2023 07:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen maar verder niet gehoord of daar nog leuke dingen in staan.
Mooi tochquote:Op donderdag 13 april 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
de gekste stellingen komen er nu om de prijzenpot leeg te halen , zoe wou toch ook stelling voor kleding nog niks meer over gehoord
quote:Op donderdag 13 april 2023 07:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sumo worstelen en een zwembad sowieso
Vind ik ookquote:Op donderdag 13 april 2023 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Straks allemaal met Chanel tas en Rolex de poort uit
is maar wat je mooi vind , al die bling bling of dure merken vind ik niks aanquote:Op donderdag 13 april 2023 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Straks allemaal met Chanel tas en Rolex de poort uit
Ik vind het contrast gewoon grappig. Niks te eten met een Rolex om je polsquote:Op donderdag 13 april 2023 07:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
is maar wat je mooi vind , al die bling bling of dure merken vind ik niks aan
Van mij mogen ze hem plunderenquote:Op donderdag 13 april 2023 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou Frum houd wel van een mooi tasje en een beetje bling bling.
Dus breek maar open die prijzenpot...![]()
ik bijna 1,5 minuutquote:Op donderdag 13 april 2023 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het een minuut volgehouden.
Er zitten nog meer vrouwen met mannelijke trekken kenmerkenquote:Op woensdag 12 april 2023 23:08 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Ik vind dat hier heel veel mannen zitten die ook veel vrouwelijke trekken hebben. Dat heb jij ook"
Marciano: "Hoezo heb ik dat?!"
Babs: "Nee jij bent wel mannelijk maar jij hebt heel veel ook vrouwelijke eh"
Marciano: "Omdat ik kennis heb? Dat associeer jij met vrouwelijke trekken?"
Babs: "Nou sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd?"
Marciano; "Nee zeg maar! Omdat ik weet wat een correctiebroekje is, heb ik dan vrouwelijke trekken?"
Babs: "Correctiedoekje?"
Viswijf Zoe: "NEEHEEJ CORRECTIEBRRROEKJUH!"
Wendy: "Nee wij zijn erger, wat dat betreft gewoon wat mannelijker, jullie zijn vrouwelijk"
Marciano: "Ga je nog wat zeggen of niet"
Babs stamelt wat woorden zonder een zin te formuleren. (Sorry ik ga er echt geen moeite in steken).
Zoe: "Gewoon een soort Jeffrey"
Babs: "Nee Jeffrey is echt een meisje"
Marciano: "Babette! Maak eens een keer je gesprek af!"
Babs: "Nee jij hebt gewoon oog voor bepaalde details"
Zal weer net een maatje te klein worden want er is geen plek meer voorquote:Op donderdag 13 april 2023 07:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sumo worstelen en een zwembad sowieso
Weg met het klimrekquote:Op donderdag 13 april 2023 08:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal weer net een maatje te klein worden want er is geen plek meer voor
Zwemmen is veel beterquote:Op donderdag 13 april 2023 08:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan nog er moet ook nog gewandeld kunnen worden..
Sorry beetje laat...quote:Op donderdag 13 april 2023 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hem plunderen
Dat heeft gedoe
knap. Echt, ze proberen vloggers te imiteren maar ze vinden zichzelf te goed denk ikquote:Op donderdag 13 april 2023 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het een minuut volgehouden.
Het is bijna slapstickquote:Op donderdag 13 april 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Het ei heeft inderdaad geen 10 minuten gekookt, het is erg zacht, hij gaat het nu bakken in de pan..
10 min koken is ook wel erg lang dan heb je wel een heel hard ei, het laten schrikken in ijskoud water is de makkelijk pel trucquote:Op donderdag 13 april 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Het ei heeft inderdaad geen 10 minuten gekookt, het is erg zacht, hij gaat het nu bakken in de pan..
Ja ik vind dat ook zo'n gelul een ei hoeft geen 10 min te koken voor een hard ei, valt me op dat iedereen dat aanhoudt als graadmeter... krijg je van die vieze groene eieren...blehquote:Op donderdag 13 april 2023 09:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
10 min koken is ook wel erg lang dan heb je wel een heel hard ei, het laten schrikken in ijskoud water is de makkelijk pel truc
mochten ze toch niet meer komenquote:Op donderdag 13 april 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
K3 is afgehuurd door Eunice vandaag
Ik heb er niks mee te maken hé... geintje...quote:Op donderdag 13 april 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
wat een gefrummel van erik met dat eitje
eunice is ook van ik ik , ik kan en wil allesquote:Op donderdag 13 april 2023 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Brutaal zeg.. Eunie krijgt sterallures
[ afbeelding ]
Waarom? Omdat ze die kamer reserveert?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
eunice is ook van ik ik , ik kan en wil alles
Geeft te denken al de rest ook ruimtes gaat "afhuren" voor eigenbelangquote:Op donderdag 13 april 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
eunice is ook van ik ik , ik kan en wil alles
merendeels voor haar eigenquote:Op donderdag 13 april 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze kamer 3 reserveert?
Ze probeert die saaiheid in de loods een beetje op te vullen, ook voor anderen, door telkens van alles te organiseren.
de kas heeft ze ook al afgehuurdquote:Op donderdag 13 april 2023 09:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geeft te denken al de rest ook ruimtes gaat "afhuren" voor eigenbelang
En wat dan nog? Ze doet tenminste iets in plaats van op de bank te gaan zitten wachten tot de zoemer gaat.quote:
Ja inderdaad, daar heeft Erik het in het begin al over gehad, maar daar is verder niets mee gebeurd.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
Erik is ook met een nieuw project gestart...ooh dat is waar hij in het begin van EJVJL zo druk mee was.
creatief is erik welquote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Filoodsofisch .. leuk gevonden
[ afbeelding ]
Ik dacht net zoals Wendy net zegt, een spelletje moest worden... grappig dat hij er iets mee doet nu.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar heeft Erik het in het begin al over gehad, maar daar is verder niets mee gebeurd.
Moraima sluipt er langsquote:Op donderdag 13 april 2023 09:43 schreef spapaars het volgende:
Ging goed, ze kreeg geen hoestbui.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze normaal ging zijn vanaf nuquote:Op donderdag 13 april 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat dan nog? Ze doet tenminste iets in plaats van op de bank te gaan zitten wachten tot de zoemer gaat.
En de Febo laat het allemaal toe. De halve dag is voorbij tegen de tijd dat iedereen uit bed is.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
De tijden dat Marciano vroeg opstond zijn ook geweest.
Isaac ligt ook nog...
Het lijkt op een ouija bordquote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer allemaal...quote:Op donderdag 13 april 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
En de Febo laat het allemaal toe. De halve dag is voorbij tegen de tijd dat iedereen uit bed is.
Of dit is haar normaal.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze normaal ging zijn vanaf nu![]()
Geloof dat ze weer bijgedraaid is
was me in eerste instantie niet eens opgevallen maar leuk. Wie gaat dat gesprek voeren dan?? Ik ben dus ik besta!quote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik mij ook al af, Erik is gespreksleider, hoe hij filosofisch gaat worden ben k heel benieuwd naarquote:Op donderdag 13 april 2023 10:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
was me in eerste instantie niet eens opgevallen maar leuk. Wie gaat dat gesprek voeren dan?? Ik ben dus ik besta!
Niet te doenquote:Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, Erik is gespreksleider, hoe hij filosofisch gaat worden ben k heel benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |