Eerlijk is eerlijk, ik zou me ook kapot schamen voor Estherquote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Net op tv-Esther is zo te zien ook niet opgehaald. Ze was aan het videobellen met haar dochter en vroeg hoe vindt je dat ik het gedaan heb ? Kan nu niets zeggen zei de dochter maar ik heb een hartig woordje met je te praten
Ik heb het niet gezien maar dat ze bewoners het zo na de poort uit laten zoeken geloof ik sowieso niet. En volgens mij is het ook wel eens ergens benoemd dat je door een taxi naar huis gebracht kunt worden maar om dat nu nog uit te gaan zoeken heb ik ook geen zin inquote:
kloptquote:Op woensdag 12 april 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar dat ze bewoners het zo na de poort uit laten zoeken geloof ik sowieso niet. En volgens mij is het ook wel eens ergens benoemd dat je door een taxi naar huis gebracht kunt worden maar om dat nu nog uit te gaan zoeken heb ik ook geen zin in
Nee dat is ook niet zoquote:Op woensdag 12 april 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar dat ze bewoners het zo na de poort uit laten zoeken geloof ik sowieso niet. En volgens mij is het ook wel eens ergens benoemd dat je door een taxi naar huis gebracht kunt worden maar om dat nu nog uit te gaan zoeken heb ik ook geen zin in
Heeft ie niets meer te zeuren. Hij zei wel meteen: je hebt managers en er zit wel verschil tussen (iets van die strekking)quote:
Ik ga later toch even die paar minuten terug kijkenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet zo
Daarom heeft ze dit wel leuk gedaan , Esther style
Nou dan ben ik blij dat ie toch wel verschil ziet. Wendy doet echt wel haar best en ik vind het netjes dat ze het geregeld heeft en niet zoals anderen managers heeft gehandeld.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ie niets meer te zeuren. Hij zei wel meteen: je hebt managers en er zit wel verschil tussen (iets van die strekking)
Die dochter dacht volgens mij precies hetzelfde als wat wij hier allemaal denkenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Net op tv-Esther is zo te zien ook niet opgehaald. Ze was aan het videobellen met haar dochter en vroeg hoe vindt je dat ik het gedaan heb ? Kan nu niets zeggen zei de dochter maar ik heb een hartig woordje met je te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |