quote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze nou puisten aan het uitknijpen in die hottub
Meeėtersquote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
is ook slecht teveel chloor erinquote:Op woensdag 12 april 2023 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy wil dat chloortablet er niet meer in, er zit al meer dan genoeg in
Lekker fris.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet. Ik schrok wel toen ik las over Jeff.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He getver.. hopelijk geen verleden met voorspellende dromen?
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Net op tv-Esther is zo te zien ook niet opgehaald. Ze was aan het videobellen met haar dochter en vroeg hoe vindt je dat ik het gedaan heb ? Kan nu niets zeggen zei de dochter maar ik heb een hartig woordje met je te praten
Zo triest om te lezen.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Net op tv-Esther is zo te zien ook niet opgehaald. Ze was aan het videobellen met haar dochter en vroeg hoe vindt je dat ik het gedaan heb ? Kan nu niets zeggen zei de dochter maar ik heb een hartig woordje met je te praten
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik schrok wel toen ik las over Jeff.
Ik droomde ook dat hij onuitstaanbaar was en dat klopt gelukkig ook niet
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Had Esther niet ook familie die niet achter haar deelname stond en (mede daarom?) geen contact met haar wilde?
Staat me iets van bij, pin me er niet op vast ..
Nee dat klopt.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
en 1 van haar kinderen is transgender toch
weet wel dat ze het daar ook over heeft gehad
of haal ik nu dingen door elkaar ?
O echt?? Ik ga direct kijken!quote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Zus denk ik dan. Esther is een rare, maar toch.. sneuquote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik weet niet meer of dat nu een zus was of kind
kindquote:Op woensdag 12 april 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zus denk ik dan. Esther is een rare, maar toch.. sneu
Geen contact met haar wilde klinkt wel wat heftig denk ik. Maar ze stonden er niet helemaal achter inderdaad. Iets van ruzie met haar zus over gehad.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Had Esther niet ook familie die niet achter haar deelname stond en (mede daarom?) geen contact met haar wilde?
Staat me iets van bij, pin me er niet op vast ..
pffffffquote:Op woensdag 12 april 2023 20:15 schreef pingu66 het volgende:
Eunice mag niet ipod hebben om iets in te spreken want mevrouw Kenzy wil er vanacht mee slapen.
Ja daarom zeg ik, pin me er niet op vast, was er niet zeker van. Dacht ook dat het de zus was, Greys en jij bevestigen eigenlijk welquote:Op woensdag 12 april 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Geen contact met haar wilde klinkt wel wat heftig denk ik. Maar ze stonden er niet helemaal achter inderdaad. Iets van ruzie met haar zus over gehad.
Wat ergquote:Op woensdag 12 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Was een raar gesprekjequote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
Mochten ze op de streams ook een halfuur met elkaar kletsen na de mededeling dat ze moeten nomineren?
Flauw dat ze Babbel niet gevraagd hebbenquote:Op woensdag 12 april 2023 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy en Mirthe doen een potje neplachen
Die kan niet meedoen want die heeft de kwalificaties nietquote:Op woensdag 12 april 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Flauw dat ze Babbel niet gevraagd hebben
Nou.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die kan niet meedoen want die heeft de kwalificaties niet
Zoequote:Op woensdag 12 april 2023 20:43 schreef Flow3r het volgende:
JW heeft Esther gekust![]()
Heeft Mirthe van Zoe gehoord
quote:Op woensdag 12 april 2023 20:43 schreef Flow3r het volgende:
JW heeft Esther gekust![]()
Heeft Mirthe van Zoe gehoord
Forum Opties | |