Hij heeft er nieuw blok bij.. Euniequote:Op woensdag 12 april 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW is zijn blok aan het been kwijt. Vrij spel nu
Sjeffie moest ook maar es oprotten.. als het zo beroert met 'm gaatquote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is net weer nagekeken en zijn hartklachten komen door stress heeft de dokter gezegd. Hij maakt zich zorgen om Kim, of het wel goed met haar gaat, wat er is gebeurd en of ze hem nodig heeft. Jammer dat ze hem geen berichtje geven hoe het met haar is. Hebben ze destijds bij Martin ook wel gedaan.
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hebben bij Jeff even gekeken en geluisterd naar het hart en alles was ok volgens Jeff
Luisterde maar half. Had ik het dus toch goed gehoord!quote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe vraagt waar Jeff zijn hart zit. Wil even voelen of hij sneller gaat. Over Zoe gesproken. Waar zit je hart
Ben geen huisarts, maar stress is denk ik de boosdoener. Jeff moet gewoon en dat is denk ik het beste voor hemzelf, naar Kim toe gaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is net weer nagekeken en zijn hartklachten komen door stress heeft de dokter gezegd. Hij maakt zich zorgen om Kim, of het wel goed met haar gaat, wat er is gebeurd en of ze hem nodig heeft. Jammer dat ze hem geen berichtje geven hoe het met haar is. Hebben ze destijds bij Martin ook wel gedaan.
Ja best welquote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.
Sowieso dat ik droom over deelnemers gaat te ver natuurlijk
Misschien dacht Zoe dat Jeff geen hart heeftquote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe vraagt waar Jeff zijn hart zit. Wil even voelen of hij sneller gaat. Over Zoe gesproken. Waar zit je hart
Romantischquote:
Is niets vreemds aan. Je hoeft je niet te verontschuldigen.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.
Vreemd toch dat je alles op alles zet om daar te blijven als je gezondheid er onder lijdquote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoë heeft echt geen hersenen maar 'n knikker die heen en weer rolt in haar bovenkamerquote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:
Ik post het ook niet voor niks.quote:
Ik geloof er dan ook geen woord van.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je alles op alles zet om daar te blijven als je gezondheid er onder lijd
Onvoorstelbaar. Ik weet niet waar die in de klas heeft gezeten, tijdens de les.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Luisterde maar half. Had ik het dus toch goed gehoord!
Lekker lezen tijdens het etenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik post het ook niet voor niks.
Dat is wat ie eigenlijk ook gewoon wilquote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben geen huisarts, maar stress is denk ik de boosdoener. Jeff moet gewoon en dat is denk ik het beste voor hemzelf, naar Kim toe gaan.
Ze deden overdag ook veel hun eigen ding, maar als je in zo'n kleine ruimte leeft, kom je elkaar natuurlijk wel vaak tegen. Begrijp echt wel dat hij haar mistquote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff was 24/7 met Kim samen en kan nu enkel nog 24/7 aan Kim denken dus dat worden vijf hele lange maanden voor Jeff
Er komt vaak onzin uit haar mond maar hier heeft Zoë wel een punt.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe Pissed op Kenzy, leuk dat ze een evenement organiseert, maar ze ruimt niets op, die is ook liever lui dan moe
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoë heeft echt geen hersenen maar 'n knikker die heen en weer rolt in haar bovenkamer
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
Denk dat Jeff nog het liefst heeft dat het programma per direct stopt want dan heeft ie een soort van win/win te pakken
Hij weet zich totaal geen raad meerquote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze deden overdag ook veel hun eigen ding, maar als je in zo'n kleine ruimte leeft, kom je elkaar natuurlijk wel vaak tegen. Begrijp echt wel dat hij haar mist
Het komt door stress zegt hij tegen Janet. Hij heeft heel veel stress maar probeert het niet te laten zien. Hij mist Kim heel erg, het vreet hem op. Ook dat hij helemaal niks weet.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:37 schreef lojanda het volgende:
Jeff komt van achter en zegt dat ze hebben gekeken en geluisterd en dat alles gewoon goed was![]()
Nou gelukkig maar..
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dacht Zoe dat Jeff geen hart heeft
Ik denk dat je die knikker nu toch echt tekort doetquote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoë heeft echt geen hersenen maar 'n knikker die heen en weer rolt in haar bovenkamer
Ik hoorde het ook en werd idd meteen weer weggedraaid.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Het komt door stress zegt hij tegen Janet. Hij heeft heel veel stress maar probeert het niet te laten zien. Hij mist Kim heel erg, het vreet hem op. Ook dat hij helemaal niks weet.
Hij wordt steeds weggedraaid.
Dat geldt voor meer mensen daar , en die blijven ook . hij gaat niet dood ,quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je alles op alles zet om daar te blijven als je gezondheid er onder lijd
Dat gaat hij nu echt niet doen.. en zo wel dan klopt het van zijn kant ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe slijmen of isaac vanavond met haar mee gaat de hottub in. Die heeft geen bord voor de kop, maar een complete betonnen muur
Eens, het moet wel banjerenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef Kakadylo het volgende:
En als Jeff niet gaat banjeren dan heb je er ook vrij weinig aan want dan is ie daadwerkelijk opvulling ipv smaakmaker
De klaagmuurquote:Op woensdag 12 april 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe slijmen of isaac vanavond met haar mee gaat de hottub in. Die heeft geen bord voor de kop, maar een complete betonnen muur
Oeps dan zit je er wel erg diep in.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zie haar weer bij ISaac rondhangenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....quote:Op woensdag 12 april 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.
Denk dat ie de energie en wilskracht er niet meer voor heeft en als dat (tijdelijk) terugkomt dan moet ie het uit z'n tenen halenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.
Terwijl ik helemaal niet zoveel kijk. Denk ik. Als ik over JW ga dromen stop ik helemaal met kijken!quote:Op woensdag 12 april 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dan zit je er wel erg diep in.
Stress kan een hoop met je lijf doenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben geen huisarts, maar stress is denk ik de boosdoener. Jeff moet gewoon en dat is denk ik het beste voor hemzelf, naar Kim toe gaan.
OMG dit gaat wel heel ver,,, alsof je aan het sponzen bentquote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk je dat Jeff er over liegt?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof er dan ook geen woord van.
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal niet zoveel kijk. Denk ik. Als ik over JW ga dromen stop ik helemaal met kijken!
Zoe gebruikt iedere situatie met Isaac als een soort van zoveelste datequote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof er dan ook geen woord van.
Ik denk dat Jeff er zijn eigen invulling aan geeft. En Jeff zelf vind ik als bron niet echt betrouwbaar.quote:
hij had eerder ook last en van stress kun je gaan hyperventileren, verkeerd ademen en je hart slaat op hol en als je verkeerd blijf ademen val je flauw en dan ga je weer gewoon ademen en komt alles weer goed.quote:
Ik zie de goede kant van Jeff best wel. Snap dan alleen niet, dat hij zich als een klootzak gedragen heeft. Hij heeft het niet nodigquote:Op woensdag 12 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Erik nou nog steeds dat t-shirt aan waar hij in gesport heeft?
vind het van iedereen dom als je daar blijft als je gezondheid er onder lijdquote:Op woensdag 12 april 2023 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer mensen daar , en die blijven ook . hij gaat niet dood ,
Maar fijn dat hij weet dat het stress is
t is sowieso een binnenvetter qua emoties en hierdoor gevoelig voor dit soort dingenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff er zijn eigen invulling aan geeft. En Jeff zelf vind ik als bron niet echt betrouwbaar.
Ja, en Isaac en anderen ookquote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Erik nou nog steeds dat t-shirt aan waar hij in gesport heeft?
ze had het over tampons en lekkenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij Isaac wil ze wat anders voelen
Echt een dom mensquote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe gebruikt iedere situatie met Isaac als een soort van zoveelste date
Dan kan je de halve loods naar huis sturenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vind het van iedereen dom als je daar blijft als je gezondheid er onder lijd
Toch lief, beter als altijd klagen over het eten. Zij weet te waarderen wat mensen haar voorzetten.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:05 schreef lojanda het volgende:
Het eten is weer klaar en ze kunnen aanvallen. Babette roept enthousiast ‘kijk weer eens hoe lekker’Al is het niet te vreten dan nog geeft ze altijd complimenten over het eten aan wie het heeft gemaakt
Niet gezien en toeval bestaatquote:Op woensdag 12 april 2023 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
Als afsluiter mag een knuffel natuurlijk ook niet ontbreken
Ik ken het wel hoor Seatle.Ik droom soms complete COSsen en zoek dan in mijn slaap naar de muis.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal niet zoveel kijk. Denk ik. Als ik over JW ga dromen stop ik helemaal met kijken!
Et zoals in de friettent!quote:Op woensdag 12 april 2023 18:04 schreef Frummelie het volgende:
Lekker die ballen gehakt die al een tijd in de jus liggen te koken... lekker week van binnen bleh
Als iets één keer gebeurt is dat een incidentquote:
Wat een ranzige kleurloze gehaktballen...... Janet heeft toch tijd genoeg gehad om ze goed te braden zou je zeggenquote:
Zijn meer gekookt in de jusquote:Op woensdag 12 april 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een ranzige kleurloze gehaktballen...... Janet heeft toch tijd genoeg gehad om ze goed te braden zou je zeggen
Volgens mij zijn eigen pizza, ruim een halve van Mirthe en de pizza die ze gewonnen had...... waar laat die man het??quote:Op woensdag 12 april 2023 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac zegt, ik heb net een half uur geleden mijn pizza opgegeten en zit nu alweer aan tafel haha
Erik net nog 2 pizza's of meer en zit al weer lekker te smikkelen.
Ik dacht juist dat de broccoli nog zo mooi groen zag en dacht dat het eens een keer niet kapot gekookt wasquote:Op woensdag 12 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Broccoli ziet er uit als snot, veel te gaar
Nou hè hèquote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik broccoli eet, kan ik de roosjes aan de vork prikken, zij moeten het op de vork schuiven en valt het helemaal uit elkaar. Zo jammerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de broccoli nog zo mooi groen zag en dacht dat het eens een keer niet kapot gekookt was
Dit gaat over gedragspatronen, in dit geval van blijkbaar over die van ,Zoe ,Erik en Jappie. en dat heeft weinig met toeval te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als iets één keer gebeurt is dat een incident
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Als het drie keer gebeurd is er sprake van een patroon
Als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht
![]()
Dan heb ik het niet goed gezienquote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik broccoli eet, kan ik de roosjes aan de vork prikken, zij moeten het op de vork schuiven en valt het helemaal uit elkaar. Zo jammer
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....quote:Op woensdag 12 april 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was Eunie niet ook van alles intolerant?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vraagt nu rond of iemand zijn 'bal' roze is..... die van hen dus wel..
Janet is er niet blij mee.... zit met JW half te lachen
Maar hoe danquote:Op woensdag 12 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gehaktbal van Wendy idd rose van binnen, niet gaar dus
Te gehaast gebakkenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Een gehaktbal heb je in no time gaar
Absoluut.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stress kan een hoop met je lijf doen
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Ik snap er ook geen hol van die dingen lagen al een tijd in de jus te pruttelen...quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Heiligschennis vlees platdrukkenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...
Alles moet bij Janet snel snel snel. Volgens haar was het ook veel te veel gehakt, snauwde ze tegen Wendy. Ik vind het een klein balletjequote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Snap ik ook niet.. die bak je toch in twintig minuten gaar? Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ze altijd iets plat druk omdat ze dan beter in de pan liggen.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van die dingen lagen al een tijd in de jus te pruttelen...
Ik druk ze nooit plat... nergens voor nodig..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...
Het is idd een klein balletje.. dat hoef ik hier niet op tafel te zettenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles moet bij Janet snel snel snel. Volgens haar was het ook veel te veel gehakt, snauwde ze tegen Wendy. Ik vind het een klein balletje
Een tikkende tijdbomquote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stress kan een hoop met je lijf doen
Ook kleine gehaktballen gooi ik niet weg hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 18:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is idd een klein balletje.. dat hoef ik hier niet op tafel te zetten
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.
Niet weggooien natuurlijk maar dan moeten het er wel twee zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ook kleine gehaktballen gooi ik niet weg hoor
Maar een klein balletje en dan helemaal niet gaar. Dan hebben ze niet veel vuur gezien.
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.
Snapte al vanaf het begin die 'haat' richting haar niet want vond het juist altijd al een aardige vrouw met dosis humorquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
Wendy is de ballen aan het bakken en ondertussen staat ze weer af te wassen
Jeff heeft het zelf eigenlijk al meerdere keren gezegdquote:Op woensdag 12 april 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....
Vaak te goed voor anderen en daar wordt grondig gebruik van gemaakt.. aan alle kanten.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snapte al vanaf het begin die 'haat' richting haar niet want ik vond het juist altijd al een aardige vrouw met dosis humor
We gaan het meemakenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ow wacht jawellus want de rest komt er achter aan
Daarom klikt hij ook zo goed met Isaac want die stookt ook graag de boel op. Het is alleen jammer van Jeff dat hij het altijd op een hele kwetsende manier doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft het zelf eigenlijk al meerdere keren gezegd
Dat hij bepaalde dingen doet om die boel op te stoken
Kim kon daar niks mee en daar hadden ze dan ruzie om
Ik weet. Houd ervan om spreekwoorden om te draaienquote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer
Waarna de goeden onder de kwaden lijden inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vaak te goed voor anderen en daar wordt grondig gebruik van gemaakt.. aan alle kanten.
oké, dan weet ik datquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet. Houd ervan om spreekwoorden om te draaien
Het moet nog wel een soort van bal blijven natuurlijk..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele platte gehaktbal is een hamburger.. óók lekker en nóg sneller op je bordje
Bern vertelde dat hij graag naar achter wil en Sas vroeg waaromquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
SaikSas en Bern gemute? wat nou weer
Dat ze daar eens een keer een camera hangen. Meer te dan als in de loods geloof ik.quote:
Ik hoop dat ze op rood gaan staan.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil graag een trampolinen een kast huren ,maar dat kost 250 euro , of meer
Ze zou naar bed gaan om te lezen of zo?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
O nee, Bern begint ook al met die 'grappige NL/EN combinaties': "Can I bring you occasional kisjes?"
Ook meteen SL nadat hij zegt dat ie Wendy wil laten mailen of hij naar achter kan..
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampolinequote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampoline
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zou naar bed gaan om te lezen of zo?
En dan vragen of hij haar af en toe kusjes mag komen geven
Lijkt me verstandig..quote:
Gemist vind ik wel een heel groot woord! Maar ook niet gezien, internet hier deedquote:
Buiten neerzetten, kunnen enkelen zo over het hek springenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampoline
Sommige mannen vinden dat lekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern is echt een pussy als het op Sasha aankomt. Als ik zo een relatie moest hebben, duurde deze niet lang. Hij doet alles om Sasha te pleasen
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het eindequote:Op woensdag 12 april 2023 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern is echt een pussy als het op Sasha aankomt. Als ik zo een relatie moest hebben, duurde deze niet lang. Hij doet alles om Sasha te pleasen
Dan had ik liever confrontatiesquote:Op woensdag 12 april 2023 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het einde
Vooral geen confrontaties op tv
Ja stelletjes doen het goed iddquote:Op woensdag 12 april 2023 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het einde
Vooral geen confrontaties op tv
Kun je moeilijk in slaap komenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hoempah kan jij dit gesprek later plaatsen tussen bern en sasha?
Jij zit er ook nietquote:
Wilde het net typenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:38 schreef engine het volgende:
Vervelende Isaac maakt lijstje voor manager Wen.
eensquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom klikt hij ook zo goed met Isaac want die stookt ook graag de boel op. Het is alleen jammer van Jeff dat hij het altijd op een hele kwetsende manier doet.
voor de gymlessenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.quote:
Mooie post.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.
dat is zijn idee om het jaar van je leven door te komenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.
En met die roze muts op z'n kop al helemaalquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goh mooi omschrevenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het verschilquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe dan ?quote:
Het klopte niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
JW is volgens mij een beeeetje jaloers
dat Babs het geld heeft gewonnen
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
JW is volgens mij een beeeetje jaloers
dat Babs het geld heeft gewonnen
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?
Heeft iemand het hier exact nageteld?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?
Ik nietquote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft iemand het hier exact nageteld?
Ik vind het wel grappig, het werd hier ook al geopperdquote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
JW wil in de groep vragen of babs geld gaat doneren aan de voedselbank
wat een nare man is het toch
Het gewicht van Moira was niet bekend.. dat is de enige loophole die Febo ten dienste had, mochten ze de boel belazeren wilde ..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft iemand het hier exact nageteld?
vind het een beetje flauw vooralquote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, het werd hier ook al geopperd
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En met die roze muts op z'n kop al helemaal![]()
Echt een heel zielige zure oude man..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
JW wil in de groep vragen of babs geld gaat doneren aan de voedselbank
wat een nare man is het toch
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die voedselbank optie vind ik wel grappig, het was nogal een evenement van Babette wat toch maar mooi ¤100 heeft opgeleverd voor de voedselbankquote:Op woensdag 12 april 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het een beetje flauw vooral
ze zijn allemaal aan het bedenken hoe babs het moet besteden
ik heb ze niet gehoord met ice
die nog steeds 150 heeft
Iemand voor het blok zetten.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dit vind ik dan ook wel flauw van JW als hij het echt doet. Dat denk ik niet namelijk.
Ik denk niet eens dat hij dat gaat doen, JW gaat alle conflicten uit de weg, net als de meeste bewoners.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt een heel zielige zure oude man..
Dat zeg ik net ook, conflict vermijdend.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dit vind ik dan ook wel flauw van JW als hij het echt doet. Dat denk ik niet namelijk.
Van mij mag hij hoor. Hopelijk mis ik het nietquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij mag hij hoor. Hopelijk mis ik het niet
Was geen evenement en als het aan Babette was dan was er een groter bedrag geschonken maar er was helaas geen geld.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die voedselbank optie vind ik wel grappig, het was nogal een evenement van Babette wat toch maar mooi ¤100 heeft opgeleverd voor de voedselbank
Als het aan veel COS-sers ligt moet bijna iedereen naar huis, wat betekent dat er nog minder over de streams te klagen isquote:Op woensdag 12 april 2023 18:52 schreef lojanda het volgende:
Wat doet JW nu eigenlijk behalve zeuren zeiken klagen en bankhangen? Daar is nu ook nog bijgekomen in de kas hangen.. wat een vreselijke vent is het.. van mij mag hij heel snel naar huis.. kan hij zijn zure vriendin opzoeken en kunnen ze weer met elkaar zeiken over het programma.
Hij geilt op met Eunie... JW zijn pikkie is weer helemaal klaar voor iets nieuws..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:52 schreef lojanda het volgende:
Wat doet JW nu eigenlijk behalve zeuren zeiken klagen en bankhangen? Daar is nu ook nog bijgekomen in de kas hangen.. wat een vreselijke vent is het.. van mij mag hij heel snel naar huis.. kan hij zijn zure vriendin opzoeken en kunnen ze weer met elkaar zeiken over het programma.
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was geen evenement en als het aan Babette was dan was er een groter bedrag geschonken maar er was helaas geen geld.
Niemand deugtquote:Op woensdag 12 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het aan veel COS-sers ligt moet bijna iedereen naar huis, wat betekent dat er nog minder over de streams te klagen is
Ik mis Estherquote:Op woensdag 12 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het aan veel COS-sers ligt moet bijna iedereen naar huis, wat betekent dat er nog minder over de streams te klagen is
Hear hear.quote:
Klootz... on stream??quote:Op woensdag 12 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer moet het maar KOS worden
Jij hebt de kusjesquote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Bern doet dus van alles Achter regelen, en SeikSas weet nooit ergens van, is zwaar geïrriteerd en krijgt neerbuigende brave kusjes..![]()
En dan afvragen waarom SeikSas gillend gek wordt af en toe
[ afbeelding ]
Kankeren?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer moet het maar KOS worden
Was geen evenement.. haar voorstel was om een dag niet te eten en dan dat geld iig te schenken aan de voedselbank en op dat moment was die honderd euro voor hun veel want ze hadden niets. Ze opperde om wat uit de prijzenpot te schenken maar daar kregen er een paar bijna een hartaanval van. De trieste bewoners konden het niet eens een dag volhouden zonder eten en liepen tegen de middag al te zeiken dat ze zich niet lekker voelden en slap waren zo zonder eten.. Boehoe wat een trieste bendequote:
quote:
Maar iedereen schreef het 300% verkeerd. Het is voedselelbankquote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 12 april 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel begreepKlagen.
Jaquote:Op woensdag 12 april 2023 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar iedereen schreef het 300% verkeerd. Het is voedselelbank
Dat lukte me deze keer nietquote:Op woensdag 12 april 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow![]()
![]()
ik dacht dat je een positieve invulling had
ik welquote:
Fijn dat je het zelf ziet.quote:
zaterdag softbal dagquote:Op woensdag 12 april 2023 19:01 schreef lojanda het volgende:
Moraima lootjes aan het vouwen? Wat gaan ze doen?
Je verveeld je niet op fok toch?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel![]()
als er weer eens geen bal te doen is
Ok ga ik daar heenquote:
dat heeft ze zojuist al aangegevenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ze er eerst een paar uit gooien.
Interessantere dingen aan het doenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
5 mensen in beeld, waar zijn de anderen?
Ik waag dat te betwijfelen.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Interessantere dingen aan het doen
Ssstttt, niets zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano's haar is een beetje ontploft
zou hij het weten?
He getver.. hopelijk geen verleden met voorspellende dromen?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
He he, word je eindelijk wakkerquote:Op woensdag 12 april 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel![]()
als er weer eens geen bal te doen is
Als je hem tijdens een verdienopdracht een aai over de bol geeft dan heeft ie de rest van de dag nodig om het te herstellenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano's haar is een beetje ontploft
zou hij het weten?
Roep het dan nog maar een keer hardopquote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
raakt ie helemaal van slag denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tiano gaat maar weer muziek luisterenThinking is difficult, that’s why most people judge
Boe boe 😭...iek wiel niet apart zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 18:51 schreef Frummelie het volgende:
Eunice wil kroelen met JW ze pakte z'n arm, die moest om haar heen.....
De hele godganse dag.. maar goed het maakt hem allemaal niks uit hoor..quote:
Wist niet eens dat Eunice daar lag johquote:Op woensdag 12 april 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
Wat zal Esther denken als ze JW nu zo ziet liggen met een arm om Eunice heen
Ik denk niet dat ze weet hoe ze de streams moet kijkenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
Wat zal Esther denken als ze JW nu zo ziet liggen met een arm om Eunice heen
Ze heeft Isaac niet zover gekregen? Dan maar met Rupert en Ima.. tweede keus dan maar. Zal ze beseffen dat ze geen van die twee zover krijgt dat ze met haar gaan zoenenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima gaan in de hottub
en Zoe
Ze wilde kroelen en sloeg de arm van JW om haar heen..quote:Op woensdag 12 april 2023 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Eunice daar lag joh
Die heeft ze echt wel aanstaan.. die moet weten wat JW allemaal uitspookt zonder haar.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze weet hoe ze de streams moet kijken
Dan val ik gelukkig al afquote:Op woensdag 12 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
wat zegt zoe nu
dat ze vindt dat mannen okselhaar moeten hebben
Alleen maar oppervlakkigquote:Op woensdag 12 april 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
als zoe ergens bij zit zijn de gesprekken vaak erg middelmatig
Die zit echt wel voor de stream met een grote koptelefoon opquote:Op woensdag 12 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Ice
esther heeft al 2 nieuwe televisies gekocht![]()
Ze blijft proberen.quote:
Is ze bang dat haar luikenwimpers nat worden?quote:
Erik doet 20 x een stang met 10 kilo omhoog en is uitgeputquote:Op woensdag 12 april 2023 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Die gewichten ook, dan hebben ze 10x hooggehouden, en dan moeten ze het uit de handen laten vallen want ze kunnen niet eens bukken."
JW: "Erik, 1 ding moet je eens gaan leren, om je daar niet meer druk om te maken. Er is er maar 1 die daar een probleem mee heeft, ja ik ook wel maar ik wil het zo snel mogelijk vergeten. Hun zitten daar niet mee en jij wel."
Erik: "Ik vind het echt een stelletje achterlijke idioten wat dat betreft, maar goed dat ik hoe ik er tegenaan kijk"
JW: "Ja dat mag, maar goed daar ben je wel mee opgesloten".
Erik: "Hoe kun je dat nou in je opvoeding niet hebben meegekregen. Het is onmogelijk dat je dat met je opvoeding niet hebt meegekregen."
JW: "Ja nee dat hebben ze niet"
Erik: "Dat bestaat niet"
JW: "Dat bestaat wel"
Erik: "Het zijn gewoon een stelletje aso's"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |