Dan heb ik het niet goed gezienquote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik broccoli eet, kan ik de roosjes aan de vork prikken, zij moeten het op de vork schuiven en valt het helemaal uit elkaar. Zo jammer
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....quote:Op woensdag 12 april 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.
Was Eunie niet ook van alles intolerant?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vraagt nu rond of iemand zijn 'bal' roze is..... die van hen dus wel..
Janet is er niet blij mee.... zit met JW half te lachen
Maar hoe danquote:Op woensdag 12 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gehaktbal van Wendy idd rose van binnen, niet gaar dus
Te gehaast gebakkenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Een gehaktbal heb je in no time gaar
Absoluut.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stress kan een hoop met je lijf doen
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Ik snap er ook geen hol van die dingen lagen al een tijd in de jus te pruttelen...quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Heiligschennis vlees platdrukkenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...
Alles moet bij Janet snel snel snel. Volgens haar was het ook veel te veel gehakt, snauwde ze tegen Wendy. Ik vind het een klein balletjequote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Snap ik ook niet.. die bak je toch in twintig minuten gaar? Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ze altijd iets plat druk omdat ze dan beter in de pan liggen.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van die dingen lagen al een tijd in de jus te pruttelen...
Ik druk ze nooit plat... nergens voor nodig..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...
Het is idd een klein balletje.. dat hoef ik hier niet op tafel te zettenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles moet bij Janet snel snel snel. Volgens haar was het ook veel te veel gehakt, snauwde ze tegen Wendy. Ik vind het een klein balletje
Een tikkende tijdbomquote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stress kan een hoop met je lijf doen
Ook kleine gehaktballen gooi ik niet weg hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 18:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is idd een klein balletje.. dat hoef ik hier niet op tafel te zetten
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.
Niet weggooien natuurlijk maar dan moeten het er wel twee zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ook kleine gehaktballen gooi ik niet weg hoor
Maar een klein balletje en dan helemaal niet gaar. Dan hebben ze niet veel vuur gezien.
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.
Snapte al vanaf het begin die 'haat' richting haar niet want vond het juist altijd al een aardige vrouw met dosis humorquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
Wendy is de ballen aan het bakken en ondertussen staat ze weer af te wassen
Jeff heeft het zelf eigenlijk al meerdere keren gezegdquote:Op woensdag 12 april 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....
Vaak te goed voor anderen en daar wordt grondig gebruik van gemaakt.. aan alle kanten.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snapte al vanaf het begin die 'haat' richting haar niet want ik vond het juist altijd al een aardige vrouw met dosis humor
We gaan het meemakenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ow wacht jawellus want de rest komt er achter aan
Daarom klikt hij ook zo goed met Isaac want die stookt ook graag de boel op. Het is alleen jammer van Jeff dat hij het altijd op een hele kwetsende manier doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft het zelf eigenlijk al meerdere keren gezegd
Dat hij bepaalde dingen doet om die boel op te stoken
Kim kon daar niks mee en daar hadden ze dan ruzie om
Ik weet. Houd ervan om spreekwoorden om te draaienquote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer
Waarna de goeden onder de kwaden lijden inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vaak te goed voor anderen en daar wordt grondig gebruik van gemaakt.. aan alle kanten.
oké, dan weet ik datquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet. Houd ervan om spreekwoorden om te draaien
Het moet nog wel een soort van bal blijven natuurlijk..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele platte gehaktbal is een hamburger.. óók lekker en nóg sneller op je bordje
Bern vertelde dat hij graag naar achter wil en Sas vroeg waaromquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
SaikSas en Bern gemute? wat nou weer
Dat ze daar eens een keer een camera hangen. Meer te dan als in de loods geloof ik.quote:
Ik hoop dat ze op rood gaan staan.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil graag een trampolinen een kast huren ,maar dat kost 250 euro , of meer
Ze zou naar bed gaan om te lezen of zo?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
O nee, Bern begint ook al met die 'grappige NL/EN combinaties': "Can I bring you occasional kisjes?"
Ook meteen SL nadat hij zegt dat ie Wendy wil laten mailen of hij naar achter kan..
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampolinequote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampoline
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zou naar bed gaan om te lezen of zo?
En dan vragen of hij haar af en toe kusjes mag komen geven
Lijkt me verstandig..quote:
Gemist vind ik wel een heel groot woord! Maar ook niet gezien, internet hier deedquote:
Buiten neerzetten, kunnen enkelen zo over het hek springenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampoline
Sommige mannen vinden dat lekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern is echt een pussy als het op Sasha aankomt. Als ik zo een relatie moest hebben, duurde deze niet lang. Hij doet alles om Sasha te pleasen
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het eindequote:Op woensdag 12 april 2023 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern is echt een pussy als het op Sasha aankomt. Als ik zo een relatie moest hebben, duurde deze niet lang. Hij doet alles om Sasha te pleasen
Dan had ik liever confrontatiesquote:Op woensdag 12 april 2023 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het einde
Vooral geen confrontaties op tv
Ja stelletjes doen het goed iddquote:Op woensdag 12 april 2023 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het einde
Vooral geen confrontaties op tv
Kun je moeilijk in slaap komenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hoempah kan jij dit gesprek later plaatsen tussen bern en sasha?
Jij zit er ook nietquote:
Wilde het net typenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:38 schreef engine het volgende:
Vervelende Isaac maakt lijstje voor manager Wen.
eensquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom klikt hij ook zo goed met Isaac want die stookt ook graag de boel op. Het is alleen jammer van Jeff dat hij het altijd op een hele kwetsende manier doet.
voor de gymlessenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.quote:
Mooie post.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.
dat is zijn idee om het jaar van je leven door te komenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.
En met die roze muts op z'n kop al helemaalquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goh mooi omschrevenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het verschilquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe dan ?quote:
Het klopte niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
JW is volgens mij een beeeetje jaloers
dat Babs het geld heeft gewonnen
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
JW is volgens mij een beeeetje jaloers
dat Babs het geld heeft gewonnen
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?
Heeft iemand het hier exact nageteld?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?
Ik nietquote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft iemand het hier exact nageteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |