Oeps dan zit je er wel erg diep in.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.
Sowieso dat ik droom over deelnemers gaat te ver natuurlijk
Zie haar weer bij ISaac rondhangenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe vraagt waar Jeff zijn hart zit. Wil even voelen of hij sneller gaat. Over Zoe gesproken. Waar zit je hart
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....quote:Op woensdag 12 april 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.
Denk dat ie de energie en wilskracht er niet meer voor heeft en als dat (tijdelijk) terugkomt dan moet ie het uit z'n tenen halenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.
Terwijl ik helemaal niet zoveel kijk. Denk ik. Als ik over JW ga dromen stop ik helemaal met kijken!quote:Op woensdag 12 april 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dan zit je er wel erg diep in.
Stress kan een hoop met je lijf doenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben geen huisarts, maar stress is denk ik de boosdoener. Jeff moet gewoon en dat is denk ik het beste voor hemzelf, naar Kim toe gaan.
OMG dit gaat wel heel ver,,, alsof je aan het sponzen bentquote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.
Sowieso dat ik droom over deelnemers gaat te ver natuurlijk
Denk je dat Jeff er over liegt?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof er dan ook geen woord van.
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal niet zoveel kijk. Denk ik. Als ik over JW ga dromen stop ik helemaal met kijken!
Zoe gebruikt iedere situatie met Isaac als een soort van zoveelste datequote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof er dan ook geen woord van.
Ik denk dat Jeff er zijn eigen invulling aan geeft. En Jeff zelf vind ik als bron niet echt betrouwbaar.quote:
hij had eerder ook last en van stress kun je gaan hyperventileren, verkeerd ademen en je hart slaat op hol en als je verkeerd blijf ademen val je flauw en dan ga je weer gewoon ademen en komt alles weer goed.quote:
Ik zie de goede kant van Jeff best wel. Snap dan alleen niet, dat hij zich als een klootzak gedragen heeft. Hij heeft het niet nodigquote:Op woensdag 12 april 2023 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Erik nou nog steeds dat t-shirt aan waar hij in gesport heeft?
vind het van iedereen dom als je daar blijft als je gezondheid er onder lijdquote:Op woensdag 12 april 2023 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer mensen daar , en die blijven ook . hij gaat niet dood ,
Maar fijn dat hij weet dat het stress is
t is sowieso een binnenvetter qua emoties en hierdoor gevoelig voor dit soort dingenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff er zijn eigen invulling aan geeft. En Jeff zelf vind ik als bron niet echt betrouwbaar.
Ja, en Isaac en anderen ookquote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Erik nou nog steeds dat t-shirt aan waar hij in gesport heeft?
ze had het over tampons en lekkenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij Isaac wil ze wat anders voelen
Echt een dom mensquote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe gebruikt iedere situatie met Isaac als een soort van zoveelste date
Dan kan je de halve loods naar huis sturenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vind het van iedereen dom als je daar blijft als je gezondheid er onder lijd
Toch lief, beter als altijd klagen over het eten. Zij weet te waarderen wat mensen haar voorzetten.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:05 schreef lojanda het volgende:
Het eten is weer klaar en ze kunnen aanvallen. Babette roept enthousiast ‘kijk weer eens hoe lekker’Al is het niet te vreten dan nog geeft ze altijd complimenten over het eten aan wie het heeft gemaakt
Niet gezien en toeval bestaatquote:Op woensdag 12 april 2023 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
Als afsluiter mag een knuffel natuurlijk ook niet ontbreken
Ik ken het wel hoor Seatle.Ik droom soms complete COSsen en zoek dan in mijn slaap naar de muis.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal niet zoveel kijk. Denk ik. Als ik over JW ga dromen stop ik helemaal met kijken!
Et zoals in de friettent!quote:Op woensdag 12 april 2023 18:04 schreef Frummelie het volgende:
Lekker die ballen gehakt die al een tijd in de jus liggen te koken... lekker week van binnen bleh
Als iets één keer gebeurt is dat een incidentquote:
Wat een ranzige kleurloze gehaktballen...... Janet heeft toch tijd genoeg gehad om ze goed te braden zou je zeggenquote:
Zijn meer gekookt in de jusquote:Op woensdag 12 april 2023 18:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een ranzige kleurloze gehaktballen...... Janet heeft toch tijd genoeg gehad om ze goed te braden zou je zeggen
Volgens mij zijn eigen pizza, ruim een halve van Mirthe en de pizza die ze gewonnen had...... waar laat die man het??quote:Op woensdag 12 april 2023 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac zegt, ik heb net een half uur geleden mijn pizza opgegeten en zit nu alweer aan tafel haha
Erik net nog 2 pizza's of meer en zit al weer lekker te smikkelen.
Ik dacht juist dat de broccoli nog zo mooi groen zag en dacht dat het eens een keer niet kapot gekookt wasquote:Op woensdag 12 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Broccoli ziet er uit als snot, veel te gaar
Nou hè hèquote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik broccoli eet, kan ik de roosjes aan de vork prikken, zij moeten het op de vork schuiven en valt het helemaal uit elkaar. Zo jammerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de broccoli nog zo mooi groen zag en dacht dat het eens een keer niet kapot gekookt was
Dit gaat over gedragspatronen, in dit geval van blijkbaar over die van ,Zoe ,Erik en Jappie. en dat heeft weinig met toeval te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als iets één keer gebeurt is dat een incident
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Als het drie keer gebeurd is er sprake van een patroon
Als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |