Hij heeft er nieuw blok bij.. Euniequote:Op woensdag 12 april 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW is zijn blok aan het been kwijt. Vrij spel nu
Sjeffie moest ook maar es oprotten.. als het zo beroert met 'm gaatquote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is net weer nagekeken en zijn hartklachten komen door stress heeft de dokter gezegd. Hij maakt zich zorgen om Kim, of het wel goed met haar gaat, wat er is gebeurd en of ze hem nodig heeft. Jammer dat ze hem geen berichtje geven hoe het met haar is. Hebben ze destijds bij Martin ook wel gedaan.
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hebben bij Jeff even gekeken en geluisterd naar het hart en alles was ok volgens Jeff
Luisterde maar half. Had ik het dus toch goed gehoord!quote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe vraagt waar Jeff zijn hart zit. Wil even voelen of hij sneller gaat. Over Zoe gesproken. Waar zit je hart
Ben geen huisarts, maar stress is denk ik de boosdoener. Jeff moet gewoon en dat is denk ik het beste voor hemzelf, naar Kim toe gaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is net weer nagekeken en zijn hartklachten komen door stress heeft de dokter gezegd. Hij maakt zich zorgen om Kim, of het wel goed met haar gaat, wat er is gebeurd en of ze hem nodig heeft. Jammer dat ze hem geen berichtje geven hoe het met haar is. Hebben ze destijds bij Martin ook wel gedaan.
Ja best welquote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.
Sowieso dat ik droom over deelnemers gaat te ver natuurlijk
Misschien dacht Zoe dat Jeff geen hart heeftquote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe vraagt waar Jeff zijn hart zit. Wil even voelen of hij sneller gaat. Over Zoe gesproken. Waar zit je hart
Romantischquote:
Is niets vreemds aan. Je hoeft je niet te verontschuldigen.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.
Sowieso dat ik droom over deelnemers gaat te ver natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |