Het lijkt mij op de foto's te zien dat het een hele mooie omgeving was.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Om nog ecen terug te komen op @:dotteke
Op het moment dat we even moesten kruipen of klimmen, dan waren we natuurlijk daar op gefocust. Maar het was ook lange stukken een stuk breder. En we gingen regelmatig even stilstaan om vh uitzicht te genieten![]()
Maar met hoogtevrees moet je dit bijv niet doen. En de wandeling stond als ‘licht’ op internet, waar we vooraf al twijfels over hadden ook. Ik denk dat dat omschreven is door ervaren bergwandelaars/beklimmers en niet door Nederlandse mensen die de Erasmusbrug opfietsen al een uitdaging vinden
Klinkt als een hele (mooie) ervaringquote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Op het moment dat we even moesten kruipen of klimmen, dan waren we natuurlijk daar op gefocust. Maar het was ook lange stukken een stuk breder. En we gingen regelmatig even stilstaan om vh uitzicht te genieten![]()
Maar met hoogtevrees moet je dit bijv niet doen. En de wandeling stond als ‘licht’ op internet, waar we vooraf al twijfels over hadden ook. Ik denk dat dat omschreven is door ervaren bergwandelaars/beklimmers en niet door Nederlandse mensen die de Erasmusbrug opfietsen al een uitdaging vinden
Waar was deze mooie wandeling?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Vlakbij Granada, Spanje. In het Sierra Nevada gebergtequote:
Beetje gepuzzeld en een beetje geborduurdquote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef superkimmi het volgende:
@:kapiteiniglo en ik zijn lekker een avondje lego aan het maken. Onder het genot van een biertje van @:sarabi![]()
Jullie nog leuke dingen gedaan deze dag?
Ik heb ook een poging gedaan, doordat ik logees had kon ik niet vroeg gaan, daarna van 11 tot 12 naar de fysio en toen even naar de kleedjes markt.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:14 schreef Donna het volgende:
Kleedjesmarkt geweest en voor m'n vriend naar de rode MM om een koffiezet apparaat voor z'n kantine/kantoor. De oude was lek (en die zooi ook opgeruimd nog, wat een bagger).
Maar op de markt scoorde dochter wat LOL suprise poppetjes en nu wil ik die verzamelen. Zo cute.
Hopelijk heeft het gesmaaktquote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef superkimmi het volgende:
@:kapiteiniglo en ik zijn lekker een avondje lego aan het maken. Onder het genot van een biertje van @:sarabi![]()
Voor mij was het net een dag als vele andere. Ik heb niets met Koningsdagquote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef superkimmi het volgende:
Ik ken het niet, heb google het maar gevraagd, maar die geeft een heleboel daarvan aanquote:
Kickstarter is een crowdfunding site. In het bordspeltopic heb ik foto geplaats van het bordspel wat bezorgd isquote:Op zaterdag 29 april 2023 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken het niet, heb google het maar gevraagd, maar die geeft een heleboel daarvan aan
Het is een merk kickstarter?
Hey DaMartquote:
Goedemorgen deze zaterdagquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
Dit topique is erg handig om bij te houden welk moment van de dag het is.
O jee laat ik nu denken dat het pas vrijdagavond isquote:
Clownenkliniek?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen, gegroet uit de clownenkliniek
(omg ik heb zo'n heimwee)
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoequote:
oh das idd wel slordigquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoe
Nou lekker dan Child, Hopelijk ben je snel genoeg zover dat je weer naar huis mag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoe
Hoezo oefenen dat je alleen thuis bent?quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog anderhalve week. Al oefenen in ik die tijd wel in alleen thuis zijnAls alles goed gaat mag ik daarna naar huis. Morgen voor het eerst weer langs huis
Nou ik krijg nu veel begeleiding. Dat afbouwen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo oefenen dat je alleen thuis bent?
O wat leuk, geniet er van met zijn 4renquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Nee lekker uitgeslapen! Nu even laatste dingen in huis doen, krijgen straks hoog bezoek van @:heywoodu en Bruna
Nee. Ik heb de heg bijgeknipt aan onze kant van de tuin. Hebben de andere planten wat meer daglichtquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Fijne hemelvaartsdag, nog iemand vroeg gaan fietsen
Daar zijn deze dagen ook mooi geschikt voorquote:Op donderdag 18 mei 2023 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de heg bijgeknipt aan onze kant van de tuin. Hebben de andere planten wat meer daglicht.
Er is een HOB SCquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Nee lekker uitgeslapen! Nu even laatste dingen in huis doen, krijgen straks hoog bezoek van @:heywoodu en Bruna
Daar kom je dan wel laat achterquote:
En hoe was het?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Heel gezellig! Basis voor meer snelpuzzelmeets is gezetquote:
Mooi zo, hoe snel hebben jullie de puzzel gedaan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heel gezellig! Basis voor meer snelpuzzelmeets is gezet![]()
Ongeveer een uur....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, hoe snel hebben jullie de puzzel gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongeveer een uur....Gaat vast goed komen jullie zijn nog niet op elkaar ingespeeld natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat komt wel goed inderdaad, en degene die we gedaan hebben was ook wel echt lastigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen jullie zijn nog niet op elkaar ingespeeld natuurlijk
Wel gelijk een goede test dan als je met een lastige begintquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat komt wel goed inderdaad, en degene die we gedaan hebben was ook wel echt lastig
Wat leukquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heel gezellig! Basis voor meer snelpuzzelmeets is gezet![]()
Yes!quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Hebben we het hobbyzaagje weer bij de hand om straks de week doormidden te zagen?.
Moet het perse een hobbyzaagje zijn? Ik verwacht wat sterkers nodig te hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Hebben we het hobbyzaagje weer bij de hand om straks de week doormidden te zagen?.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet het perse een hobbyzaagje zijn? Ik verwacht wat sterkers nodig te hebben.
Daar moet het mee lukkenquote:
Bij een bierwandeling moet ik denken hoe hier de stad is vroeg in de ochtend na een stapavond. Dronken lallende mensen met pils in de hand. Alleen ik vrees dat mijn fantasie een teleurstelling is nu in verhouding met de werkelijkheidquote:Op zondag 28 mei 2023 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Fijne Pinksteren!
Gisteren een bierwandeltocht door Breda gehad, nog nooit eerder daar geweest.
Vanmorgen in de tuin gewerkt en daarna het zwembad opgezet, die is nu nog aan het vullen.
Het was wel iets beschaafderquote:Op zondag 28 mei 2023 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij een bierwandeling moet ik denken hoe hier de stad is vroeg in de ochtend na een stapavond. Dronken lallende mensen met pils in de hand. Alleen ik vrees dat mijn fantasie een teleurstelling is nu in verhouding met de werkelijkheid
Lekker bezig! Met je tuin en zwembad
Hahahaha, tja, Groningen is een studentenstad. Toen ik nog studeerde en in en straat woonde met enkel studente heb ik een keer een buur naar zijn huis gebracht, in de sneeuw. Hij had enkel een gouden speedo aan (geen eens schoenen) en probeerde ons huis in te komen (maar hij woonde een deur verder)quote:Op zondag 28 mei 2023 15:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was wel iets beschaafder
Maar er ging genoeg bier doorheen, ook tijdens het wandelen![]()
Ik had alleen heel dom mijn verkeerde schoenen aangetrokken dus nu wel veel blaren.
Thnx jullie ookquote:
Leuk ,heb ik nog nooit van gehoord een bierwandeltocht, maar zal wel gezellig zijn geweest.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Fijne Pinksteren!
Gisteren een bierwandeltocht door Breda gehad, nog nooit eerder daar geweest.
Vanmorgen in de tuin gewerkt en daarna het zwembad opgezet, die is nu nog aan het vullen.
Nee, niet echtquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Houden jullie het allemaal een beetje vol met deze warmte?
Nee, jammer. Ik kan ook super slecht tegen de warmte maar hou mij gewoon heel rustigquote:
Ja hier ook..quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, jammer. Ik kan ook super slecht tegen de warmte maar hou mij gewoon heel rustig
Nu alles nog open maar zometeen alles weer dicht
Nee. Zin in november ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Nee, wachten op screens die nog geplaatst moeten worden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuwquote:
IK heb twee jaar geleden screens genomen het helpt echt welquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, wachten op screens die nog geplaatst moeten worden.
Verder heb ik een aantal puzzels bezorgd gekregen
November is zo gezelligquote:
Och dat een lijden, nieuwe puzzelsquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, wachten op screens die nog geplaatst moeten worden.
Verder heb ik een aantal puzzels bezorgd gekregen
Ik heb bij 1 van de buren die het hebben gezien en daar was lekker koel. Vandaag het bedrijf bellen hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb twee jaar geleden screens genomen het helpt echt wel
Kan je in ieder geval lekker rustig gaan zitten puzzelen
Puzzelen kan beter handelen als het heel warm is ipv borduren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
November is zo gezellig
[..]
Och dat een lijden, nieuwe puzzels
Have fun
Ja begrijp ikquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Puzzelen kan beter handelen als het heel warm is ipv borduren.
Dat je naald uit je handen roest dankzij de zweethanden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Puzzelen kan beter handelen als het heel warm is ipv borduren.
Nee, een paar dagen onder de 20 graden mag best wel even om weer wat af te koelenquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen onder de 20 graden mag best wel even om weer wat af te koelen.
Ik ben niet gemaakt voor temperaturen boven de 25 graden![]()
.
Plus, het is op zolder te benauwd voor de hobby nu.
Nieuwe borduurnaalden kopenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je naald uit je handen roest dankzij de zweethanden.
Ik heb een hele voorraad, maar uiteindelijk gaan ze allemaal.quote:
roestige naalden in opkomstquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een hele voorraad, maar uiteindelijk gaan ze allemaal.
Er zit gewoon iets in m'n huid wat de boel wegvreet, zelfs die gold plated van JJ gaan eraan.quote:
O, vervelend, heb je dat altijd al gehad?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit gewoon iets in m'n huid wat de boel wegvreet, zelfs die gold plated van JJ gaan eraan.
Ja, ik heb om die reden ook alleen volledig zilver/roestvrijstalen ringen enzo.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, vervelend, heb je dat altijd al gehad?
O gelukkig maar, ik kan ook niet tegen nep goud of nepzilver dan worden mijn vingers altijd zwartquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb om die reden ook alleen volledig zilver/roestvrijstalen ringen enzo.Maar in praktijk is last een groot woord hoor, ik moet misschien m'n naalden wat eerder verwisselen dan een ander, maar daar blijft het ook wel bij.
Roesten? Agressief zweet heb jij!quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je naald uit je handen roest dankzij de zweethanden.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit gewoon iets in m'n huid wat de boel wegvreet, zelfs die gold plated van JJ gaan eraan.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Roesten? Agressief zweet heb jij!
Wat zijn jouw plannen?quote:Op zondag 25 juni 2023 10:29 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen hobbyisten.
Nog (hobby)plannen vandaag?
Ik zit nu bij zwemles van mijn zoontje. Vanmidddag met ventilator binnen koelte opzoeken als dat lukt.quote:
Ah dat moet ook gebeuren. Zwembaden zijn zo heet en benauwd. Succes.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu bij zwemles van mijn zoontje. Vanmidddag met ventilator binnen koelte opzoeken als dat lukt.
Te warm om met garen te werken, lekkere zweethandenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:29 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen hobbyisten.
Nog (hobby)plannen vandaag?
Ooooh ja gamen kan ook nog! Thanks voor de tipquote:Op zondag 25 juni 2023 11:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Te warm om met garen te werken, lekkere zweethandenVandaag lekker uitrusten, lezen en spelletjes doen.
Graag gedaan! Alleen game ik niet, ik bedoelde bord- en kaartspellenquote:Op zondag 25 juni 2023 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ja gamen kan ook nog! Thanks voor de tip
Dat vermoeden had ik al, maar ik ben alleen en ik noem gamen voor mezelf spelletje spelenquote:Op zondag 25 juni 2023 11:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Graag gedaan! Alleen game ik niet, ik bedoelde bord- en kaartspellen
Hoewel mijn mannen al wel de hele ochtend zitten te gamen...
Ik zat met een kop thee in de kantine. Daar was aircoquote:Op zondag 25 juni 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah dat moet ook gebeuren. Zwembaden zijn zo heet en benauwd. Succes.
En geniet van je middagplannen
Oh dat is wel lekkerquote:Op zondag 25 juni 2023 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat met een kop thee in de kantine. Daar was airco.
Bij ons ook, maar vanaf daar kan ik het badje met mijn kind erin niet zien.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekkerBij ons zwembad je een tribune waar de ouders zaten (toen ik kind was) en dat was dezelfde temperatuur als het bad
Ah ja, snap ikquote:Op zondag 25 juni 2023 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons ook, maar vanaf daar kan ik het badje met mijn kind erin niet zien.
Hey Donna,quote:
Morgeuh ESFquote:Op zondag 27 augustus 2023 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu bordspel Ark Nova spelen op boardgamearena
Ik heb ook even een account aangemaakt. Van de week eens even kijken of er iets leuks bij zit.quote:
Ik denk het niet want ik ga naar een vriendin, daar F1 kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna, zie ik je vanmiddag in het F1 livetopic?
Hey Childquote:
Nee niet echt he, al zie je dat steeds meer en meer dat mensen ook als ze bezoek of op een verjaardag zijn met hun mobiel bezig zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga naar een vriendin, daar F1 kijken.
Dan niet zo gezellig als ik op FOK! zit.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga naar een vriendin, daar F1 kijken.
Dan niet zo gezellig als ik op FOK! zit.
Ja echt heel raarquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik... mensen die in sociale situaties op hun mobiel zitten vind ik altijd wel bijzonder
Zo'n baas moet je hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:32 schreef Donna het volgende:
Precies. Ik zal maar eens m'n bedje uit komen.
De accu van mijn telefoon wordt ook hard minder merk ik de laatste tijd. Toch wel een goed idee dat m'n baas voorstelde dat ik toe ben aan een nieuwe (op zijn kosten).
Lekkere meevaller!quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:32 schreef Donna het volgende:
De accu van mijn telefoon wordt ook hard minder merk ik de laatste tijd. Toch wel een goed idee dat m'n baas voorstelde dat ik toe ben aan een nieuwe (op zijn kosten).
Fijne meevallerquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:32 schreef Donna het volgende:
Ik vind die dingen op de dop van een bellenblaas soms al frustrerendquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Als je niet creatief bent, dus knutselen niks voor jou is, maar je wél graag je geduld wilt oefenen door te pielen en voorzichtig te bewegen enzo....deze doolhofbal is de shit
https://www.bol.com/nl/nl(...)ls/9200000121695015/
Elke keer weer proberen, uit woede proberen om hem dwars door het raam te gooien en te zweren het nóóit meer aan te raken en het vijf minuten later nog eens proberen(de bedoeling is dus om een heel klein balletje door het hele doolhof heen te bewegen)
Vreselijk verslavend. Ik post hem hier, want het is een soort puzzel, maar geen legpuzzel, dus niet in het legpuzzeltopic, dus dan maar hier als iemand het wat lijkt(er zijn er meerdere van Perplexus, wat een beetje hét merk hiervan lijkt te zijn, ik heb nu toevallig deze)
ZIet er niet uit zo van ik ga hem gelijk halenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Als je niet creatief bent, dus knutselen niks voor jou is, maar je wél graag je geduld wilt oefenen door te pielen en voorzichtig te bewegen enzo....deze doolhofbal is de shit
Elke keer weer proberen, uit woede proberen om hem dwars door het raam te gooien en te zweren het nóóit meer aan te raken en het vijf minuten later nog eens proberen(de bedoeling is dus om een heel klein balletje door het hele doolhof heen te bewegen)
Vreselijk verslavend. Ik post hem hier, want het is een soort puzzel, maar geen legpuzzel, dus niet in het legpuzzeltopic, dus dan maar hier als iemand het wat lijkt(er zijn er meerdere van Perplexus, wat een beetje hét merk hiervan lijkt te zijn, ik heb nu toevallig deze)
Ik heb jaren terug een Addicta-a-ball gekocht. Da's hetzelfde idee. Ik ben wel een eind gekomen, maar het is nooit gelukt het hele parcours te doorlopen (laat staan in een keer). Inmiddels is helaas het buitenste plastic bruin en een tikje ondoorzichtig gewordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Deze heeft 125 obstakels en tot nu toe loop ik bijna elke keer vast bij nummer 21/22. Gisteren één keer echt verder gekomen, maar ook 'maar' tot 45 ofzo. Toen wilde ik de hamer erop loslaten, maar dat heb ik maar niet gedaan. Nog lange niet, nog lange niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug een Addicta-a-ball gekocht. Da's hetzelfde idee. Ik ben wel een eind gekomen, maar het is nooit gelukt het hele parcours te doorlopen (laat staan in een keer). Inmiddels is helaas het buitenste plastic bruin en een tikje ondoorzichtig geworden
Ja zo af en toe,quote:
Haha ik was deze vergetenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo af en toe,![]()
Heb even niet veel tijd meer om alle SC af te lopen![]()
Ben jij gestopt met BB kijken?
Groot gelijk hoor. Er gebeurd ook heel weinig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik was deze vergeten
Jaik ben een beetje druk met mijn eigen leven. Merk dat ik dingen wil gaan doen en niet COS
Er gebeurt weinig en veel slap gepraat.
Ja... er zit ook weinig verhaal in heb in vergelijking met een serie. Naja ben er niet zo goed inquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Er gebeurd ook heel weinig.
Nog 2 maanden te gaan dan is het alweer klaar
Gelukkig is het geen verplichting en de Bondgenoten, kijk je die nog wel?quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... er zit ook weinig verhaal in heb in vergelijking met een serie. Naja ben er niet zo goed in
Ook mee gestopt. Werd een beetje naar van de sfeer daar. Te negatief.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen verplichting en de Bondgenoten, kijk je die nog wel?
Okequote:Op donderdag 15 februari 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook mee gestopt. Werd een beetje naar van de sfeer daar. Te negatief.
Ik herken het wel een beetje hoor. Ik kan er ook nooit zo diep inzitten in een RLSquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
't Is ook nooit goed met mij he![]()
Ruzie is leuk zo nu en dan in zo'n serie. Alleen daar is het of janken of schreeuwen. Het beïnvloedde mijn eigen stemming.quote:
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 15 februari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor. Ik kan er ook nooit zo diep inzitten in een RLS
Ik kijk wel maar echt niet een hele dag.
Mwau echt ruzie vind ik dan weer niet zo leukquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ruzie is leuk zo nu en dan in zo'n serie. Alleen daar is het of janken of schreeuwen. Het beïnvloedde mijn eigen stemming.
Naja, een beetje spanning en irritatie. Alleen het gaat daar zover. Sensatie voorbijquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mwau echt ruzie vind ik dan weer niet zo leuk
EN vraag mij altijd af of het echt op opdracht is
Weet je wat een leuke politie serie is op videoland Smerisquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, een beetje spanning en irritatie. Alleen het gaat daar zover. Sensatie voorbij
En ja... ik begrijp je. Het is ook gewoon een herhaling van zetten
Plus dat ik nu elke avond aan het puzzelen ben met een politieserie. Opdracht van de psych en een fijne opdracht
Die heb ik wel eens gezien ja! Leukquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke politie serie is op videoland Smeris
Brooklyn Nine-Nine op Netflix ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke politie serie is op videoland Smeris
DIe noteer ik even, ben nu begonnen met Rookie op videolandquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Brooklyn Nine-Nine op Netflix ook
Maar dat is niet echt een detective, vooral een leuke comedy
Ja mevrouw! Het haakwerkje ligt voor mijn neusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel heel erg stil hier, niemand meer met een hobby bezig?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja mevrouw! Het haakwerkje ligt voor mijn neus
Hahaha wij praten weer eens in drie verschillende topics met elkaar geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]goh ik had jou nog niet gesproken vandaag
![]()
Het is hier echt stil in HOB
Ja ik vlieg van de ene naar de anderequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha wij praten weer eens in drie verschillende topics met elkaar geloof ik
Hahah we hebben gewoon verschillende gespreksonderwerpen en houden orde in het gesprek door het te spreiden over drie topicsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vlieg van de ene naar de andereoop deze manier.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah we hebben gewoon verschillende gespreksonderwerpen en houden orde in het gesprek door het te spreiden over drie topics
Dat begrijp ik wel jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik hobby niet zo veel meer lijf staat hetniet meer toe.
Soms denk ik zal ik weer eens proberen. Maar denkend aan de pijn die ik dan krijg doe ik het toch maar niet
Ik kan iet een half uurtje iets doen en dan wegleggen. Ik ben iemand die dan doorgaat
Dan beter maar niet beginnen denk ik dan
Ik laat de modeltreinen nog regelmatig rijden hoor. Moet alleen weer eens verder met het landschap.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel heel erg stil hier, niemand meer met een hobby bezig?
Heyquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat de modeltreinen nog regelmatig rijden hoor. Moet alleen weer eens verder met het landschap.
Ja het is niet anders. Zijn nog wel dingen die ik kan, bv users op de huidquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja
Echt naar dat je zoveel pijn hebt en dingen niet kan...
Dikke knuffel
Ik voel me wel bespied iddquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders. Zijn nog wel dingen die ik kan, bv users op de huid
Goed zoquote:
In de avonduren kan het ook in de zomer hoor... of als het buiten boven de 25 graden is, met ventilator erbijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyalles goed?
Zijn echt van de hersft winter dingen om te doen
Kijk dan hoe ik herfst heb getyptquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de avonduren kan het ook in de zomer hoor... of als het buiten boven de 25 graden is, met ventilator erbij.
Je hoeft je excuus nou ook weer niet aan te biedenquote:
Ja hallo!quote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
@:fok-it @:mortaxx @:flippingcoin @:kaneelstokje@solotovski
Hier verder
Ja hoorquote:
Motor rijden is wel de leukste denk ikquote:
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby'squote:
Tof!quote:Op woensdag 4 september 2024 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Motor rijden is wel de leukste denk ik
Wat zijn jullie hobbys?quote:
Knutselen in heel veel vormen (handwerken en tekenen/schilderen en etc)quote:
Oh vetquote:Op woensdag 4 september 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knutselen in heel veel vormen (handwerken en tekenen/schilderen en etc)
Verder lees ik veel. Beetje gamen soms. Puzzelen...
Ja beterquote:Op woensdag 4 september 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelen is een zeldzaamheid hier
Dat vind ik ook wel een goede vraag. Je moet toch wat doen met je tijd? Ik beschouw series/films op Netflix kijken zelfs als een hobby.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby's
Alleen wat doen zulke mensen als ze vrij zijn
Er is al een plekkiequote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
@:fok-it @:mortaxx @:flippingcoin @:kaneelstokje@solotovski
Hier verder
Heb je ook een motor? Ik ben vaak achterop meegereden maar ik kan mij niet echt ontspannen als ik er op z itquote:Op woensdag 4 september 2024 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Motor rijden is wel de leukste denk ik
Fok!kenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby's
Alleen wat doen zulke mensen als ze vrij zijn
Lekker languit op de bankquote:Op woensdag 4 september 2024 22:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goede vraag. Je moet toch wat doen met je tijd? Ik beschouw series/films op Netflix kijken zelfs als een hobby.
Ja achterop is ook niet fijn vind ik, zelf rijden is wel ontspannen na een tijdje.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook een motor? Ik ben vaak achterop meegereden maar ik kan mij niet echt ontspannen als ik er op z it
Ik heb een keer gehad, was ik achterop van Zutphen naar Enschede geweest.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja achterop is ook niet fijn vind ik, zelf rijden is wel ontspannen na een tijdje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |