Nee, een paar dagen onder de 20 graden mag best wel even om weer wat af te koelenquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Houden jullie het allemaal een beetje vol met deze warmte?
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen onder de 20 graden mag best wel even om weer wat af te koelen.
Ik ben niet gemaakt voor temperaturen boven de 25 graden![]()
.
Plus, het is op zolder te benauwd voor de hobby nu.
Nieuwe borduurnaalden kopenquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je naald uit je handen roest dankzij de zweethanden.
Ik heb een hele voorraad, maar uiteindelijk gaan ze allemaal.quote:
roestige naalden in opkomstquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een hele voorraad, maar uiteindelijk gaan ze allemaal.
Er zit gewoon iets in m'n huid wat de boel wegvreet, zelfs die gold plated van JJ gaan eraan.quote:
O, vervelend, heb je dat altijd al gehad?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit gewoon iets in m'n huid wat de boel wegvreet, zelfs die gold plated van JJ gaan eraan.
Ja, ik heb om die reden ook alleen volledig zilver/roestvrijstalen ringen enzo.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, vervelend, heb je dat altijd al gehad?
O gelukkig maar, ik kan ook niet tegen nep goud of nepzilver dan worden mijn vingers altijd zwartquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb om die reden ook alleen volledig zilver/roestvrijstalen ringen enzo.Maar in praktijk is last een groot woord hoor, ik moet misschien m'n naalden wat eerder verwisselen dan een ander, maar daar blijft het ook wel bij.
Roesten? Agressief zweet heb jij!quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je naald uit je handen roest dankzij de zweethanden.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit gewoon iets in m'n huid wat de boel wegvreet, zelfs die gold plated van JJ gaan eraan.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Roesten? Agressief zweet heb jij!
Wat zijn jouw plannen?quote:Op zondag 25 juni 2023 10:29 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen hobbyisten.
Nog (hobby)plannen vandaag?
Ik zit nu bij zwemles van mijn zoontje. Vanmidddag met ventilator binnen koelte opzoeken als dat lukt.quote:
Ah dat moet ook gebeuren. Zwembaden zijn zo heet en benauwd. Succes.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu bij zwemles van mijn zoontje. Vanmidddag met ventilator binnen koelte opzoeken als dat lukt.
Te warm om met garen te werken, lekkere zweethandenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:29 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen hobbyisten.
Nog (hobby)plannen vandaag?
Ooooh ja gamen kan ook nog! Thanks voor de tipquote:Op zondag 25 juni 2023 11:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Te warm om met garen te werken, lekkere zweethandenVandaag lekker uitrusten, lezen en spelletjes doen.
Graag gedaan! Alleen game ik niet, ik bedoelde bord- en kaartspellenquote:Op zondag 25 juni 2023 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ja gamen kan ook nog! Thanks voor de tip
Dat vermoeden had ik al, maar ik ben alleen en ik noem gamen voor mezelf spelletje spelenquote:Op zondag 25 juni 2023 11:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Graag gedaan! Alleen game ik niet, ik bedoelde bord- en kaartspellen
Hoewel mijn mannen al wel de hele ochtend zitten te gamen...
Ik zat met een kop thee in de kantine. Daar was aircoquote:Op zondag 25 juni 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah dat moet ook gebeuren. Zwembaden zijn zo heet en benauwd. Succes.
En geniet van je middagplannen
Oh dat is wel lekkerquote:Op zondag 25 juni 2023 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat met een kop thee in de kantine. Daar was airco.
Bij ons ook, maar vanaf daar kan ik het badje met mijn kind erin niet zien.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekkerBij ons zwembad je een tribune waar de ouders zaten (toen ik kind was) en dat was dezelfde temperatuur als het bad
Ah ja, snap ikquote:Op zondag 25 juni 2023 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons ook, maar vanaf daar kan ik het badje met mijn kind erin niet zien.
Hey Donna,quote:
Morgeuh ESFquote:Op zondag 27 augustus 2023 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu bordspel Ark Nova spelen op boardgamearena
Ik heb ook even een account aangemaakt. Van de week eens even kijken of er iets leuks bij zit.quote:
Ik denk het niet want ik ga naar een vriendin, daar F1 kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna, zie ik je vanmiddag in het F1 livetopic?
Hey Childquote:
Nee niet echt he, al zie je dat steeds meer en meer dat mensen ook als ze bezoek of op een verjaardag zijn met hun mobiel bezig zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga naar een vriendin, daar F1 kijken.
Dan niet zo gezellig als ik op FOK! zit.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga naar een vriendin, daar F1 kijken.
Dan niet zo gezellig als ik op FOK! zit.
Ja echt heel raarquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik... mensen die in sociale situaties op hun mobiel zitten vind ik altijd wel bijzonder
Zo'n baas moet je hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:32 schreef Donna het volgende:
Precies. Ik zal maar eens m'n bedje uit komen.
De accu van mijn telefoon wordt ook hard minder merk ik de laatste tijd. Toch wel een goed idee dat m'n baas voorstelde dat ik toe ben aan een nieuwe (op zijn kosten).
Lekkere meevaller!quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:32 schreef Donna het volgende:
De accu van mijn telefoon wordt ook hard minder merk ik de laatste tijd. Toch wel een goed idee dat m'n baas voorstelde dat ik toe ben aan een nieuwe (op zijn kosten).
Fijne meevallerquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:32 schreef Donna het volgende:
Ik vind die dingen op de dop van een bellenblaas soms al frustrerendquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Als je niet creatief bent, dus knutselen niks voor jou is, maar je wél graag je geduld wilt oefenen door te pielen en voorzichtig te bewegen enzo....deze doolhofbal is de shit
https://www.bol.com/nl/nl(...)ls/9200000121695015/
Elke keer weer proberen, uit woede proberen om hem dwars door het raam te gooien en te zweren het nóóit meer aan te raken en het vijf minuten later nog eens proberen(de bedoeling is dus om een heel klein balletje door het hele doolhof heen te bewegen)
Vreselijk verslavend. Ik post hem hier, want het is een soort puzzel, maar geen legpuzzel, dus niet in het legpuzzeltopic, dus dan maar hier als iemand het wat lijkt(er zijn er meerdere van Perplexus, wat een beetje hét merk hiervan lijkt te zijn, ik heb nu toevallig deze)
ZIet er niet uit zo van ik ga hem gelijk halenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Als je niet creatief bent, dus knutselen niks voor jou is, maar je wél graag je geduld wilt oefenen door te pielen en voorzichtig te bewegen enzo....deze doolhofbal is de shit
Elke keer weer proberen, uit woede proberen om hem dwars door het raam te gooien en te zweren het nóóit meer aan te raken en het vijf minuten later nog eens proberen(de bedoeling is dus om een heel klein balletje door het hele doolhof heen te bewegen)
Vreselijk verslavend. Ik post hem hier, want het is een soort puzzel, maar geen legpuzzel, dus niet in het legpuzzeltopic, dus dan maar hier als iemand het wat lijkt(er zijn er meerdere van Perplexus, wat een beetje hét merk hiervan lijkt te zijn, ik heb nu toevallig deze)
Ik heb jaren terug een Addicta-a-ball gekocht. Da's hetzelfde idee. Ik ben wel een eind gekomen, maar het is nooit gelukt het hele parcours te doorlopen (laat staan in een keer). Inmiddels is helaas het buitenste plastic bruin en een tikje ondoorzichtig gewordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |