Bij een bierwandeling moet ik denken hoe hier de stad is vroeg in de ochtend na een stapavond. Dronken lallende mensen met pils in de hand. Alleen ik vrees dat mijn fantasie een teleurstelling is nu in verhouding met de werkelijkheidquote:Op zondag 28 mei 2023 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Fijne Pinksteren!
Gisteren een bierwandeltocht door Breda gehad, nog nooit eerder daar geweest.
Vanmorgen in de tuin gewerkt en daarna het zwembad opgezet, die is nu nog aan het vullen.
Het was wel iets beschaafderquote:Op zondag 28 mei 2023 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij een bierwandeling moet ik denken hoe hier de stad is vroeg in de ochtend na een stapavond. Dronken lallende mensen met pils in de hand. Alleen ik vrees dat mijn fantasie een teleurstelling is nu in verhouding met de werkelijkheid
Lekker bezig! Met je tuin en zwembad
Hahahaha, tja, Groningen is een studentenstad. Toen ik nog studeerde en in en straat woonde met enkel studente heb ik een keer een buur naar zijn huis gebracht, in de sneeuw. Hij had enkel een gouden speedo aan (geen eens schoenen) en probeerde ons huis in te komen (maar hij woonde een deur verder)quote:Op zondag 28 mei 2023 15:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was wel iets beschaafder
Maar er ging genoeg bier doorheen, ook tijdens het wandelen![]()
Ik had alleen heel dom mijn verkeerde schoenen aangetrokken dus nu wel veel blaren.
Thnx jullie ookquote:
Leuk ,heb ik nog nooit van gehoord een bierwandeltocht, maar zal wel gezellig zijn geweest.quote:Op zondag 28 mei 2023 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Fijne Pinksteren!
Gisteren een bierwandeltocht door Breda gehad, nog nooit eerder daar geweest.
Vanmorgen in de tuin gewerkt en daarna het zwembad opgezet, die is nu nog aan het vullen.
Nee, niet echtquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Houden jullie het allemaal een beetje vol met deze warmte?
Nee, jammer. Ik kan ook super slecht tegen de warmte maar hou mij gewoon heel rustigquote:
Ja hier ook..quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, jammer. Ik kan ook super slecht tegen de warmte maar hou mij gewoon heel rustig
Nu alles nog open maar zometeen alles weer dicht
Nee. Zin in november ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Nee, wachten op screens die nog geplaatst moeten worden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuwquote:
IK heb twee jaar geleden screens genomen het helpt echt welquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, wachten op screens die nog geplaatst moeten worden.
Verder heb ik een aantal puzzels bezorgd gekregen
November is zo gezelligquote:
Och dat een lijden, nieuwe puzzelsquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, wachten op screens die nog geplaatst moeten worden.
Verder heb ik een aantal puzzels bezorgd gekregen
Ik heb bij 1 van de buren die het hebben gezien en daar was lekker koel. Vandaag het bedrijf bellen hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb twee jaar geleden screens genomen het helpt echt wel
Kan je in ieder geval lekker rustig gaan zitten puzzelen
Puzzelen kan beter handelen als het heel warm is ipv borduren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
November is zo gezellig
[..]
Och dat een lijden, nieuwe puzzels
Have fun
Ja begrijp ikquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Puzzelen kan beter handelen als het heel warm is ipv borduren.
Dat je naald uit je handen roest dankzij de zweethanden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Puzzelen kan beter handelen als het heel warm is ipv borduren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |