Motor rijden is wel de leukste denk ikquote:
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby'squote:
Tof!quote:Op woensdag 4 september 2024 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Motor rijden is wel de leukste denk ik
Wat zijn jullie hobbys?quote:
Knutselen in heel veel vormen (handwerken en tekenen/schilderen en etc)quote:
Oh vetquote:Op woensdag 4 september 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knutselen in heel veel vormen (handwerken en tekenen/schilderen en etc)
Verder lees ik veel. Beetje gamen soms. Puzzelen...
Ja beterquote:Op woensdag 4 september 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelen is een zeldzaamheid hier
Dat vind ik ook wel een goede vraag. Je moet toch wat doen met je tijd? Ik beschouw series/films op Netflix kijken zelfs als een hobby.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby's
Alleen wat doen zulke mensen als ze vrij zijn
Er is al een plekkiequote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
@:fok-it @:mortaxx @:flippingcoin @:kaneelstokje@solotovski
Hier verder
Heb je ook een motor? Ik ben vaak achterop meegereden maar ik kan mij niet echt ontspannen als ik er op z itquote:Op woensdag 4 september 2024 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Motor rijden is wel de leukste denk ik
Fok!kenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby's
Alleen wat doen zulke mensen als ze vrij zijn
Lekker languit op de bankquote:Op woensdag 4 september 2024 22:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goede vraag. Je moet toch wat doen met je tijd? Ik beschouw series/films op Netflix kijken zelfs als een hobby.
Ja achterop is ook niet fijn vind ik, zelf rijden is wel ontspannen na een tijdje.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook een motor? Ik ben vaak achterop meegereden maar ik kan mij niet echt ontspannen als ik er op z it
Ik heb een keer gehad, was ik achterop van Zutphen naar Enschede geweest.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja achterop is ook niet fijn vind ik, zelf rijden is wel ontspannen na een tijdje.
Hahaha hier altijd druk met hobbysquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:42 schreef DaMart het volgende:
Men is wel erg druk bezig met de hobby's... er was hier al bijna een jaar niet gepost.
De kinderen pikken een groot deel van mijn hobbytijd inquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha hier altijd druk met hobbys
Anders is het leven te saai
Oh dat snap ik jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kinderen pikken een groot deel van mijn hobbytijd in.
Al probeer ik wel weer wat van die tijd terug te pakken nu ze ouder worden.
Zoveel respect voor mensen die aan Lego doen! Ik heb daar echt geen geduld voorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ze bezorgen me nieuwe hobby's... samen LEGO bouwen, spelletjes spelen....
De oudste bouwt de Lego het liefst zelf, maar soms duurt het hem te lang en dan mag ik helpen (wat zoveel betekent als: maak het maar af). Ze zijn nu 7 en 4.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoveel respect voor mensen die aan Lego doen! Ik heb daar echt geen geduld voor
Spelletjes zijn wel fijneen van de weinige dingen die ik als alleenstaande mis... maar goed... wel tijd voor heel veel andere hobby's
Hou oud zijn je kinderen ?
Oh wel leuke leeftijden en idd leeftijden dat je weer een beetje eigen hobby kan stelenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De oudste bouwt de Lego het liefst zelf, maar soms duurt het hem te lang en dan mag ik helpen (wat zoveel betekent als: maak het maar af). Ze zijn nu 7 en 4.
Altijdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met de hobbyisten, wordt er nog gehobbyd?
Heb je daar geen verwarming?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd
Alleen niet in mijn hobbykamer... te koud
Dus lekker beneden puzzelen en haken
Jammer, maar gelukkig is het maar even en heb je ook genoeg hobbys die je beneden kan doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel. Alleen niet afdoende
Ja! Helaas wel een te klein bureau in de woonkamerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar gelukkig is het maar even en heb je ook genoeg hobbys die je beneden kan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |